Painon romahdus

Anonyymi

Mikä voi olla?
Kyseessä 53 v. mies ei tupakoi pituus 191 cm paino ollut aiemmin 88-91 kg nyt talven ja kevään aikana pudonnut 61-63 kiloon. Ei oleellisia elämäntapamuutoksia, rasva ja suola kylläkin jäänyt kokonaan pois

4

170

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin itse 18-vuotiaana täyteen pituuteen kasvettuani samoissa lukemissa, joten aika laihassa kunnossa. Kannattaa käydä lääkärissä, kun painoa lähtenyt lähes 30 kiloa aika lyhyessä ajassa.

• Anonyymi

Onko aloittaja ihan tosissaan kysyessään, miksi paino on pudonnut kun rasva on jäänyt pois. Rasvassa on n. 800 kcal 100 grammassa. Suola vaikuttaa vain nesteen määrään kehossa joka toki pudottaa painoa mutta ei vaikuta kaloreihin.
      Aika erikoinen ruokavalio jos ei lainkaan rasvaa. Kasvikset ja viljatuotteet tarvitsevat rasvaa kulkiessaan suolistossa. Tiedän kyllä että täysin rasvaton ruokavalio on mahdollinen, osaisin heti sellaista valmistaa.

• Anonyymi

henkilö on todella alipainoinen noilla mitoilla.Ihme että on vielä elossa.

• Anonyymi

sokeritauti samoin kävi isällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      392
      1476
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      798
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      737
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      684
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      52
      652
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      383
      609
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe