Mikä voi olla?
Kyseessä 53 v. mies ei tupakoi pituus 191 cm paino ollut aiemmin 88-91 kg nyt talven ja kevään aikana pudonnut 61-63 kiloon. Ei oleellisia elämäntapamuutoksia, rasva ja suola kylläkin jäänyt kokonaan pois
Painon romahdus
4
170
Vastaukset 4
- Anonyymi
Olin itse 18-vuotiaana täyteen pituuteen kasvettuani samoissa lukemissa, joten aika laihassa kunnossa. Kannattaa käydä lääkärissä, kun painoa lähtenyt lähes 30 kiloa aika lyhyessä ajassa.
- Anonyymi
Onko aloittaja ihan tosissaan kysyessään, miksi paino on pudonnut kun rasva on jäänyt pois. Rasvassa on n. 800 kcal 100 grammassa. Suola vaikuttaa vain nesteen määrään kehossa joka toki pudottaa painoa mutta ei vaikuta kaloreihin.
Aika erikoinen ruokavalio jos ei lainkaan rasvaa. Kasvikset ja viljatuotteet tarvitsevat rasvaa kulkiessaan suolistossa. Tiedän kyllä että täysin rasvaton ruokavalio on mahdollinen, osaisin heti sellaista valmistaa. - Anonyymi
henkilö on todella alipainoinen noilla mitoilla.Ihme että on vielä elossa.
- Anonyymi
sokeritauti samoin kävi isällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3921476- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38737Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29684- 52652
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht383609- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474