Onko Jeesus pelastajasi vai tuomarisi?

Anonyymi

♥️♥️♥️...

Nuori nainen teki rikoksen ja hänet lähetettiin oikeuteen. Rangaistus rikoksesta oli elinkautinen vankeus. Hän vuodatti kyyneleitä saadakseen apua, mutta kenellekään ei ollut saatavilla apua. Kun asia kutsuttiin oikeuteen, hän alkoi itkeä.

Hänen perheensä ja ystävänsä, jotka olivat hänen mukanaan, alkoivat itkeä, mutta toivoa ei ollut. Mutta jotain tapahtui. Ennen kuin nuori nainen ehti astua todistajanaitioon, mies nousi seisomaan, ja oikeussali hiljeni. Kaikki katsoivat häntä. Hän oli jalo ja lempeä. Hän seisoi todistajanaitiossa ja rukoili naisen puolesta.

Tapaus oli vaikea, mutta hän käytti kaiken voimansa, energiansa ja resurssinsa taistellakseen naisen puolesta. Miehen ja syyttäjien välisen pitkän oikeustaistelun jälkeen nainen vapautettiin. Nainen lankesi miehen eteen ja kysyi *"KUKA OLET SINÄ "* Seuraavana päivänä nainen teki tahallaan toisen rikoksen ja hänet lähetettiin samaan tuomioistuimeen.

Heti kun hän astui oikeussaliin, hän näki tuomarin istuimella miehen, joka oli puhunut hänen puolestaan edellisenä päivänä. Hän ei ollut enää asianajaja vaan tuomari. Hymyillen kasvoillaan nainen sanoi *"Olen tullut uudelleen "*.

Mies nosti päätään ja sanoi: "Eilen olin asianajaja, joten taistelin puolestanne, vaikka olitte syyllinen. Mutta tänään olen tuomari, ja tuomioni on oltava oikeudenmukainen. Kyyneleet silmissä nainen kysyi toisen kerran *"KUKA OLET? "* ja mies vastasi.

*"EILEN OLIN PELASTAJASI. MUTTA NYT OLEN TUOMARISI "*

Tänään Kristus Jeesus on lakimiehemme ja lunastajamme, mutta päivä on tulossa, jolloin Hän antaa oikeudenmukaisen tuomion kaikille.
*JEESUS ON TULOSSA PIAN, JOTEN VALMISTAUTUKAA KOHTAAMAAN HÄNET*.

18

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se Jumalan armo, joka kehotetaan vastaanottamaan "uskon kautta", on armoa, JOKA SOVITTI JO KOKO MAAILMAN.

      Se ei siis ole armoa, joka "astuu voimaan" ja sovittaa ainoastaan sen henkilön, joka sen vastaanottaa, vaan armoa, joka on jo sovittanut koko maailman.

      Evankeliumin vääristäjät väittävät, että ilosanoma, joka kuuluu:

      "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan"

      muuttuukin SIIHEN USKOTTAESSA silmänräpäyksessä seuraavanlaiseksi:

      "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti ainoastaan HÄNEEN USKOVAT itsensä kanssa."

      Näiden evankeliumin vääristäjien kannattaisi pysähtyä seuraavien Jeesuksen sanojen äärelle:

      "Ei kai kukaan teistä ole sellainen isä, että antaa pojalleen käärmeen, kun poika pyytää kalaa? Tai skorpionin, kun hän pyytää munaa?"

      Siinä missä Paavali julisti KOKO MAAILMAN SOVITUSTA KRISTUKSESSA, nämä hämmentäjät kykenevät tuossa tuokiossa sananselityksellään muuntamaan tuon ilosanoman skorpionin ja käärmeen myrkyksi.

      • Anonyymi

        Siinä missä Paavali julisti KOKO MAAILMAN SOVITUSTA KRISTUKSESSA,

        Miksi nostat tän jätkän esille...? Uskoakseni ei ole merkitystä Raamatun historiassa?


    • Anonyymi

      Paavalin mukaan Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa.
      Siis: ITSENSÄ KANSSA.
      Kuinka? OLEMALLA viimeisessä Aadamissa, Ihmisessä Jeesuksessa Kristuksessa.
      Jumalan Karitsa Jeesus Kristus antoi itsensä lunnaiksi KAIKKIEN edestä ja OTTI POIS maailman synnin.

      Mutta tehkää te verikoirat toki kaikkenne tehdäksenne tyhjäksi tämän ainoan sanoman, joka tarjoaa toivoa jokaiselle ihmiselle.

      Ja kyllähän te sen teettekin:

      1) Vaikenette uskollisesti Paavalin evankeliumista; se ei ole teidän mielestänne sen väärti, että sitä tulisi pitää esillä.
      2) Jos joku sitä sellaisenaan JULISTAA, te kiiruhdatte paikalla raamataunlausekoteloinenne ja kuvittelette irrallisilla ja idioottimaisilla Raamattu-sitaateillanne tekevänne Paavalin evankeliumin tyhjäksi, koska siteeraattehan te sentään Raamattua! :D :D :D
      3) Ja näin on suurellä ääliömäisyydellä tullut monumentaalinen uskonnollinen omahyväisyys taas kerran tyydytetyksi. Jumalan uskolliset pikku fariseukset ovat jälleen kerran ahkeroineet isäntänsä (uskonnollisen yliminänsä) kunniaksi.

      Suosittelen, että 4) röyhtäisette vielä kuuluvasti päälle.

      • Anonyymi

        Galatalaiskirjeen ensimmäisessä luvussa Paavali kuvaa elämänsä merkittävimpiä vaiheita. Toisessa luvussa hän antaa selostuksen Jerusalemin apostolisen kokouksen (Apt. 15:1-35) kulusta ja päätöksistä.



        Kirjeen alussa Paavali perustelee asemaansa apostolina (1:1). Kristus itse on valinnut ja asettanut Paavalin apostolin virkaan. Hän muistelee elämänvaiheitaan ja ihmettelee Jumalan valintaa (1:15-20).



        Paavali käsitti Kristuksen ilmestymisen Damaskon tiellä VT:n profeettojen kutsumiseen verrattavaksi tapahtumaksi. Niin kuin Aamos otettiin laumojensa keskeltä ennustamaan Israelille (Aam.7:14-15), niin Jumala kutsui työhönsä Paavalin, niin kuin Jesaja näki kaikkein pyhimmässä Jumalan valtaistuimen (Jes.6:1), niin Paavali näki Jumalan Pojan, ja niin kuin Jeremia kutsuttiin kansojen profeetaksi (Jer.1:5), niin Paavalin kutsuttiin kansojen apostoliksi.

        Paavali on täysin varma asemastaan ja ennen muuta asiastaan: ”Jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu”.

        Paavalin tarina siis on Raamatussa kerrottu Galatalaiskirjeessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Galatalaiskirjeen ensimmäisessä luvussa Paavali kuvaa elämänsä merkittävimpiä vaiheita. Toisessa luvussa hän antaa selostuksen Jerusalemin apostolisen kokouksen (Apt. 15:1-35) kulusta ja päätöksistä.



        Kirjeen alussa Paavali perustelee asemaansa apostolina (1:1). Kristus itse on valinnut ja asettanut Paavalin apostolin virkaan. Hän muistelee elämänvaiheitaan ja ihmettelee Jumalan valintaa (1:15-20).



        Paavali käsitti Kristuksen ilmestymisen Damaskon tiellä VT:n profeettojen kutsumiseen verrattavaksi tapahtumaksi. Niin kuin Aamos otettiin laumojensa keskeltä ennustamaan Israelille (Aam.7:14-15), niin Jumala kutsui työhönsä Paavalin, niin kuin Jesaja näki kaikkein pyhimmässä Jumalan valtaistuimen (Jes.6:1), niin Paavali näki Jumalan Pojan, ja niin kuin Jeremia kutsuttiin kansojen profeetaksi (Jer.1:5), niin Paavalin kutsuttiin kansojen apostoliksi.

        Paavali on täysin varma asemastaan ja ennen muuta asiastaan: ”Jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu”.

        Paavalin tarina siis on Raamatussa kerrottu Galatalaiskirjeessä

        ♥️

        ♥️



        Tämän sivun tiedot perustuvat Apostolien tekojen tietoihin. Luukas kirjoitti Apostolien teot joitain vuosikymmeniä Paavalin kuoleman jälkeen.

        Paavali syntyi Vähässä-Aasiassa, (nykyisessä Turkissa) sijaitsevassa Tarsoksen kaupungissa. Juutalaiselta nimeltään hän oli Saul. Paavalin tarkkaa syntymäikaa ei voida määrittää, mutta sen on täytynyt tapahtua ensimmäisellä vuosikymmenellä jKr. Sen sijaan hänen toimintansa historialliset merkkipaalut voidaan asettaa kohdalleen suhteellisen tarkasti. Hänen vanhempansa olivat juutalaisia Benjaminin heimosta, mutta he olivat Rooman kansalaisia. Uskonnolliselta katsomukseltaan Paavalin perhe lukeutui farisealaisuuteen ja noudatti lakia tarkasti. Perhe oli ilmeisesti myös erittäin varakas.

        Vartuttuaan Paavali siirtyi Jerusalemiin opiskelemaan juutalaisuutta. Hänen opettajanaan toimi kuuluisa rabbi Gamaliel I Vanhempi. Hän valmistui rabbiksi eli juutalaisuuden opettajaksi. Hän lienee ollut myös Synedrionin eli juutalaisten suuren neuvoston jäsen, koskapa hän kertoo äänestäneensä kristittyjen vainoamisen puolesta. Tämä on ainut paikka, jossa hän olisi voinut toimia näin. Paavalin tunsi olevansa Jumalan asialla vainotessaan kristittyjä, sillä hänestä kristityt uhkasivat juutalaisen uskon syvimpiä perusteita.

        Paavalin kristinuskoon kääntymisen uskotaan tapahtuneen n. vuonna 36 jKr. Matkalla Damaskokseen hän näki yllättäen näyn, jossa taivaaseen astunut Kristus ilmestyi hänelle. Raamattu kertoo tapahtumasta näin.

        Kristus ilmestyi Paavalille. Piirros: Mervi

        Paavalin ilmestys -animaatio. Piirrokset Mervi, animointi Timo Muola.

        "Matkalla, Saulin ollessa jo lähellä Damaskosta, taivaasta leimahti yhtäkkiä valo hänen ympärilleen. Hän kaatui maahan ja kuuli äänen sanovan: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?" Hän kysyi:"Herra kuka sinä olet?" Ääni vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat. Nouse ja mene kaupunkiin. Siellä saat kuulla mitä sinun on tehtävä."

        Saulin matkatoverit seisoivat sanattomina. He kuulivat äänen mutta eivät havainneet ketään. Saul nousi maasta, mutta kun hän avasi silmänsä, hän ei nähnyt mitään. Toiset veivät hänet Damaskokseen kädestä taluttaen. Kolmeen päivään hän ei nähnyt mitään, ei syönyt eikä juonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️

        ♥️



        Tämän sivun tiedot perustuvat Apostolien tekojen tietoihin. Luukas kirjoitti Apostolien teot joitain vuosikymmeniä Paavalin kuoleman jälkeen.

        Paavali syntyi Vähässä-Aasiassa, (nykyisessä Turkissa) sijaitsevassa Tarsoksen kaupungissa. Juutalaiselta nimeltään hän oli Saul. Paavalin tarkkaa syntymäikaa ei voida määrittää, mutta sen on täytynyt tapahtua ensimmäisellä vuosikymmenellä jKr. Sen sijaan hänen toimintansa historialliset merkkipaalut voidaan asettaa kohdalleen suhteellisen tarkasti. Hänen vanhempansa olivat juutalaisia Benjaminin heimosta, mutta he olivat Rooman kansalaisia. Uskonnolliselta katsomukseltaan Paavalin perhe lukeutui farisealaisuuteen ja noudatti lakia tarkasti. Perhe oli ilmeisesti myös erittäin varakas.

        Vartuttuaan Paavali siirtyi Jerusalemiin opiskelemaan juutalaisuutta. Hänen opettajanaan toimi kuuluisa rabbi Gamaliel I Vanhempi. Hän valmistui rabbiksi eli juutalaisuuden opettajaksi. Hän lienee ollut myös Synedrionin eli juutalaisten suuren neuvoston jäsen, koskapa hän kertoo äänestäneensä kristittyjen vainoamisen puolesta. Tämä on ainut paikka, jossa hän olisi voinut toimia näin. Paavalin tunsi olevansa Jumalan asialla vainotessaan kristittyjä, sillä hänestä kristityt uhkasivat juutalaisen uskon syvimpiä perusteita.

        Paavalin kristinuskoon kääntymisen uskotaan tapahtuneen n. vuonna 36 jKr. Matkalla Damaskokseen hän näki yllättäen näyn, jossa taivaaseen astunut Kristus ilmestyi hänelle. Raamattu kertoo tapahtumasta näin.

        Kristus ilmestyi Paavalille. Piirros: Mervi

        Paavalin ilmestys -animaatio. Piirrokset Mervi, animointi Timo Muola.

        "Matkalla, Saulin ollessa jo lähellä Damaskosta, taivaasta leimahti yhtäkkiä valo hänen ympärilleen. Hän kaatui maahan ja kuuli äänen sanovan: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?" Hän kysyi:"Herra kuka sinä olet?" Ääni vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat. Nouse ja mene kaupunkiin. Siellä saat kuulla mitä sinun on tehtävä."

        Saulin matkatoverit seisoivat sanattomina. He kuulivat äänen mutta eivät havainneet ketään. Saul nousi maasta, mutta kun hän avasi silmänsä, hän ei nähnyt mitään. Toiset veivät hänet Damaskokseen kädestä taluttaen. Kolmeen päivään hän ei nähnyt mitään, ei syönyt eikä juonut.

        Damaskoksessa oli Ananias-niminen opetuslapsi. Herra puhutteli häntä näyssä: "Ananias!" "Tässä olen, Herra", hän vastasi. Herra sanoi: "Mene Suorallekadulle ja kysy Juudaksen talosta Saulia, jota kutsutaan Tarsolaiseksi. Hän rukoilee, ja näyssä hän on nähnyt, että Ananias-niminen mies tulee sisään ja panee kätensä hänen päälleen, jotta hän saisi näkönsä takaisin." Ananias vastasi: "Herra, minä olen monilta kuullut, kuinka paljon pahaa se mies on Jerusalemissa tehnyt sinun pyhillesi. Tännekin hän on tullut ylipappien valtuuttamina vangitsemaan kaikki, jotka huutavat avuksi sinun nimeäsi." Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene, minä olen valinnut hänet aseekseni tunnustamaan nimeäni maailman kansojen ja kuninkaiden ja myös Israelin kansan edessä. Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."

        Ananias lähti. Hän meni sisälle taloon, pani kätensä Saulin päälle ja sanoi:" Saul, veljeni! Herra on lähettänyt minut –Jeesus, joka ilmestyi sinulle, kun olit matkalla tänne. Hän lähetti minut, jotta saisit näkösi takaisin ja täyttyisit Pyhästä Hengestä." Samassa oli kuin suomut olisivat pudonneet Saulin silmistä, ja hän näki jälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Damaskoksessa oli Ananias-niminen opetuslapsi. Herra puhutteli häntä näyssä: "Ananias!" "Tässä olen, Herra", hän vastasi. Herra sanoi: "Mene Suorallekadulle ja kysy Juudaksen talosta Saulia, jota kutsutaan Tarsolaiseksi. Hän rukoilee, ja näyssä hän on nähnyt, että Ananias-niminen mies tulee sisään ja panee kätensä hänen päälleen, jotta hän saisi näkönsä takaisin." Ananias vastasi: "Herra, minä olen monilta kuullut, kuinka paljon pahaa se mies on Jerusalemissa tehnyt sinun pyhillesi. Tännekin hän on tullut ylipappien valtuuttamina vangitsemaan kaikki, jotka huutavat avuksi sinun nimeäsi." Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene, minä olen valinnut hänet aseekseni tunnustamaan nimeäni maailman kansojen ja kuninkaiden ja myös Israelin kansan edessä. Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."

        Ananias lähti. Hän meni sisälle taloon, pani kätensä Saulin päälle ja sanoi:" Saul, veljeni! Herra on lähettänyt minut –Jeesus, joka ilmestyi sinulle, kun olit matkalla tänne. Hän lähetti minut, jotta saisit näkösi takaisin ja täyttyisit Pyhästä Hengestä." Samassa oli kuin suomut olisivat pudonneet Saulin silmistä, ja hän näki jälleen.

        Kokemukset Damaskon tiellä ja Damaskossa muuttivat Paavalin koko elämän. Paavalista tuli varhaisen kristikunnan tärkein lähetystyön tekijä. Paavali halusi julistaa Damaskoksessa kokemaansa ihmettä kaikille

        raamattuNET


      • Anonyymi

        Paavalin mukaan Jumala oli Kristuksessa..
        Taas vitun Paavali..? Mitä mitä,onhan muitakin tärkeämpiä,kuin joku paavali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemukset Damaskon tiellä ja Damaskossa muuttivat Paavalin koko elämän. Paavalista tuli varhaisen kristikunnan tärkein lähetystyön tekijä. Paavali halusi julistaa Damaskoksessa kokemaansa ihmettä kaikille

        raamattuNET

        Senkö vuoksi Paavali on tärkein, että saa palvella laittomuuden Herroja kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen??

        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
        Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        Huomatkaa, ETTÄ Pyhän Hengen pilkkaamista ei anneta anteeksi.
        Matteuksen evankeliumi:
        12:31 "Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan
        ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Galatalaiskirjeen ensimmäisessä luvussa Paavali kuvaa elämänsä merkittävimpiä vaiheita. Toisessa luvussa hän antaa selostuksen Jerusalemin apostolisen kokouksen (Apt. 15:1-35) kulusta ja päätöksistä.



        Kirjeen alussa Paavali perustelee asemaansa apostolina (1:1). Kristus itse on valinnut ja asettanut Paavalin apostolin virkaan. Hän muistelee elämänvaiheitaan ja ihmettelee Jumalan valintaa (1:15-20).



        Paavali käsitti Kristuksen ilmestymisen Damaskon tiellä VT:n profeettojen kutsumiseen verrattavaksi tapahtumaksi. Niin kuin Aamos otettiin laumojensa keskeltä ennustamaan Israelille (Aam.7:14-15), niin Jumala kutsui työhönsä Paavalin, niin kuin Jesaja näki kaikkein pyhimmässä Jumalan valtaistuimen (Jes.6:1), niin Paavali näki Jumalan Pojan, ja niin kuin Jeremia kutsuttiin kansojen profeetaksi (Jer.1:5), niin Paavalin kutsuttiin kansojen apostoliksi.

        Paavali on täysin varma asemastaan ja ennen muuta asiastaan: ”Jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu”.

        Paavalin tarina siis on Raamatussa kerrottu Galatalaiskirjeessä

        Keksittyä tarua edustat eksytettynä!

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Paavali
        "Paavali (n. 3–64, lat. Paulus, kreik. Παύλος, Pávlos) oli Uuden testamentin mukaan varhaiskristillinen teologi ja lähetyssaarnaaja. Häntä pidetään apostolina, vaikka hän ei koskaan tavannut Jeesusta henkilökohtaisesti. Aiemmin hän käytti juutalaista nimeä Saul Tarsolainen ( hepr. ‏שאול התרסי‎‎, Šaʾul HaTarsi, vuoden 1938 raamatunsuomennoksessa Saulus), mutta käännyttyään alkoi käyttää roomalaista nimeään Paulus, joka suomenkielisessä Raamatussa on Paavali.[3]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemukset Damaskon tiellä ja Damaskossa muuttivat Paavalin koko elämän. Paavalista tuli varhaisen kristikunnan tärkein lähetystyön tekijä. Paavali halusi julistaa Damaskoksessa kokemaansa ihmettä kaikille

        raamattuNET

        Kristittyjen raamattu on väärennetty.
        Näiden kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen seuraajien joukossa ei ollut laittomuuden kristittyjä.
        Matteuksen evankeliumi: 10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö."

        Näiden kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen seuraajien joukossa ei ollut laittomuuden kristittyjä.
        Matteuksen evankeliumi: 10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin.

        Kristillisillä ei ole raamattua vaan he saavat avun ylhäältä:
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta."


    • Anonyymi

      jos oikeudessa itkee voi saada lievemmän tuomion 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      vitun ääliö,Kristus on pelastaja!
      Tie elämään,koska hän kuoli meidän takia ristillä !
      Kristus ei tule vielä vaikka vouhotat tyhjää,ei ole sen aika vielä.
      Aika täyttyy kokoajan mutta kun se muuttuu niin,silloi tämä kaikki paha lopetaan kokonaan.

    • Anonyymi

      Odotellaan, toiv. ei kompastu ristiinsä.

    • Anonyymi

      EIKÖHÄN KYSEESSÄ OLE HENKILÖ KOHTAAINEN ASIA!
      Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      1.Joh. 3:4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja laittomuus on rikos."

    • Anonyymi

      Paavalilaisuuden pakanoille: Roomalaiskirje Apostolien teot: 4:25
      Huomatkaa kristillisten Pyhän Hengen Pilkkaaminenkin.
      Matteuksen evankeliumi:
      12:31 "Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan
      ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta."

    • Anonyymi

      "*JEESUS ON TULOSSA PIAN, JOTEN VALMISTAUTUKAA KOHTAAMAAN HÄNET*"

      Minä olen jo varautunut Jeesuksen tulemiseen. Vasara ja naulat ovat tietopaikassa varastoni hyllyllä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe