Ennätyksesi yhdellä jakoremmillä?

Anonyymi

Riippumatta, merkistä tai vaihtovälistä. Kuinka paljon olet päässyt ilman remmin katkeamista? Itse päästelin aikanaan meganella 130tkm ja myin pois.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihtovälin eli 210000km. Enempää ei ole tarvis kokeilla vaikka hihna on noitten kilometrienkin jälkeen virheetön. Vain hihnan selkäpuolen tekstit ovat kuluneet lukukelvottomiksi.

      • Anonyymi

        Missä merkissä kumiremmi kestää noin kauan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä merkissä kumiremmi kestää noin kauan?

        Nykyään aika monessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään aika monessa.

        Taitaapi olla öljyssä uivia remmejä joissa remontti maksaa pitkälti toista tonnia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla öljyssä uivia remmejä joissa remontti maksaa pitkälti toista tonnia?

        Aika vähän noita öljykylpyjä taitaa olla autoissa.
        Perus Volvossa on ollut jo ties kuinka kauan 160-210tkm, tosin moni unohtaa, että noissa on myös vuosi rajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä merkissä kumiremmi kestää noin kauan?

        Ei se ole kestoikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä merkissä kumiremmi kestää noin kauan?

        Volvo VAG Ford on niitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla öljyssä uivia remmejä joissa remontti maksaa pitkälti toista tonnia?

        Missä autossa hihnan vaihto maksaa " toista tonnia ?


    • Anonyymi

      Hyundai 2,0 diesel 376.000km, sitten katkesi

      • Anonyymi

        Selkärankako?


      • Anonyymi

        Samassa koneessa eli 2,0 crdi on vaihtoväli se 120 tkm. Itsellä vaihdettu jo kahdesti eli
        120 tkm ja 240 tkm. Ihan kohtuullinen vaihtoväli, mutta aut. laatikon 45 tkm öljynvaihtoväli on melkoisen tiheä.


    • Anonyymi

      Volvo, vaihtoväli 180000/5v. Vaihdoin 160000.

    • Anonyymi

      Kun olin nuorempana remonttialalla niin Peugeotin XUD 9 dieselin remmin näin pisimmillään kestävän muutaman kilometrin päälle 210000km . vaihtoväli oli n. puolet tuosta. Ne vaihtamattomat remmit muilla noissa XUD moottoreissa menivät rikki siellä 140000-210000km välillä. Meneehän niitä remmejä joskus aiemminkin mutta silloin on joku muu syy remmirikkoon kuin normaali kuluminen !

    • Anonyymi

      Mulla ennätys on Skodalla 35000 kilometriä. Ketju ei kestänyt sitten seuraavassa mallissa kuin puolet tuosta.

      • Anonyymi

        Toyotan omapoika, olet typerys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omapoika, olet typerys.

        Ei kokemusta Tojosta, vaan Fabiasta ja Ocusta.


    • Anonyymi

      Monessa autossa 4v vaihtoväli ja tosiaan remmi meni niillä paikkeilla ja kone poks

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Ei se poikki mene jos ei ole autolla ajeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Ei se poikki mene jos ei ole autolla ajeta.

        Menin vaihtamaan autoa ja hihnan vaihtoväli 4 v oli juuri tullut täyteen myyjä kauhisteli että heti pitää vaihtaa aja varoen kotiin kyllä se kumihihna perstuu ajettiin tai ei kalliiksi tullee kun 4 v välein 500 e kumihihnaan


    • Anonyymi

      Työpaikalla on n. 10 Transporteria käytössä ja niissä iso huolto eli remminvaihto on 90 tkm:n välein. Kaikki eivät kuitenkaan kestäneet sitä matkaa, joten tuli määräys että
      remmit vaihdetaan jo 75.000 km:n välein.

    • Anonyymi

      H Astra 1,6 ecotec vaihtoväli 10v/150 000km
      Ajoin 177 000km ja hyvin kesti.

      Miten jollain jakohihnalla voi olla vaihtoväli 4v/60 000km ? ? ? ?

    • Anonyymi

      Joskus Volkkarin naurettavan pieni 90 TKM vaihdoin 140 TKM kun tyhjä käynnissä oli huojuntaa!1988 taisi olla!

    • Anonyymi

      Juu, poikaset. Joskus remminvaihtoväli on ollut Fordissa 60tkm ja silloinkin niitä katkeili ja tehdas pudotti välin 40tkm. Niin se maailma ja tekniikka kehittyy ja muuttuu.

    • Anonyymi

      Hondalla kesti ajaa 300 000 ennenkuin katkes.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe