Mitä mieltä olette Jorma Finnilästä ? Opettaako hän Raamatun mukaisesti ? Mikä on seurakunta?
Näkyy kiertävän pitkin Suomea vaimonsa Eilan kanssa.
Jorma Finnilä
6
993
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tykkää älyttömästä huutamisesta ja vanhasta miehestä, joka valehtelee parantavansa sairaita jossain Papuan sademetsissä pelkästään rukoilemalla, niin siitä vaan.
Miksei ne parane missään muualla lähempänä, ettei tarvitsisi sinne asti matkustaa, missä ei ole nettiyhteyksiä eikä todistajia?
Hurahtanut vanha mies. - Anonyymi
Finnilä saarnaa eri puolella Suomea Vapaissa seurakunnissa ja muissa paikoissa.
Hän on vaimonsa Eilan kanssa pidetty puhuja ja salit ovat täynnä. - Anonyymi
Ainakin 90-luvun alussa Finnilä oli äärettömän lakihenkinen. Häntä tituleerattiin evankelistaksi mutta en löytänyt hänen puheistaan sanaakaan evankeliumia.
Mies esitti vaatimuksia, miten omassa elämässä (omin voimin) synti kukistetaan ja parannus tehdään, ja hän oli hyvin leuhka siitä, miten hyvä ja hengellinen hän itse oli.
Arvasin, että miehen ylpeys käy lankeemuksen edellä. Pari vuotta kuulemieni puheiden jälkeen (Siiontemppeli, Jyväskylä) Finnilä jätti vaimonsa ja otti jonkun nuoremman.
Jos Jumala ei ole häntä kouluttanut viimeisten 30 vuoden aikana, niin ei hän mikään kuulemisen arvoinen ole. Luonne vaikutti narsistiselta.
Kaataa hän osasi kansaa, ja siksi kai veti väkeä. Yhden rukoiltavan rouvan pää kopsahti A-salissa lattiaan kuuluvasti. Toivottavasti ei saanut aivotärähdystä.
Finnilän kaatohommat muistuttivat Olliver Hawkin hypnoosinäytöksiä. Hän valikoi joskus kaadettavia samalla tavalla. - Anonyymi
Eikö hän asu Turussa?
- Anonyymi
Finnilää on hyvä käydä kuulemassa. On hyvää opetusta. Puhiu Jumalan Sanaa ja opettaa esm. kautta meitä.
- Anonyymi
Puhuuko nykyäänkään evankeliumia? Raamattu ei ole vain lakia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882