Nykyiset räkänokkavarusmiehet eivät osaa edes pestä pakkiaan, vaan käyttävät kertakäyttöisiä "pakkipusseja". Nuo sitten luonnossa pyörivät mikromuoveina ja kerääntyvät ravintoketjun huipulle.
Minkä vuoksi ängetä puolustamaan maata, jos tahtotila on tuhota koko maapallo?
Pakkipussi ja mikromuovi
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Tähä mitä häh?
- Anonyymi
Pakkipusseja oli jo ainakin vuonna 1972 kun minä olin intissä.
- Anonyymi
Meillä työnnettiin sissileirillä pakkipussit perssiisiin ettei vihollinen haista suolikaasuja joita suhautellaan miehissä (ja nykyään naisissa) ne pussit paljastavat luonnossa sijainnin.
- Anonyymi
Kyllä ne roskiin kerättiin siellä silloin.
- Anonyymi
Aloittaja, joka lienee pelkkä räkänokka, koska ei tiedä armeijasta mitään, kirjoittaa ihan hölmöjä. Pakkipussi on erinomainen juttu, kun sen ottaa pakista, tekee solmun niin on todellakin hygieeninen, ei ole järkevää pestä pakkia metsäreissulla, kun käyttää pussia, pakista voi juoda vaikka vettä, koska pakissa ei ole pöpöpesiä.
Pesemisestä tuli mieleen, kun IS:n sivuilla kerrotaan jotta mikro (siis uuni) tulisi puhdistaa kerran viikossa. Vatiin vettä, veteen siruuna viipaleita, sen jälkeen keittää vettä hyvän aikaa jotta höyry leviää mikron pinnoille. Sitten kerrotaan että pitää pyyhkiä mikro sisältä ja ulkoa. Ei onnistu ainakaan meillä. Sisältä käsin mikron pyyhkiminen käy hyvin. mutta ulkoa, asumme 3. kerrokseta, eihän sellaista välinettä olekaan että jollakin härpäkkeellä yltää ulkoa microa pyyhkimään. Olisikohan tämän ketjun aloittajalla keino saada ulkoa käsin pyyhityksi, kuulostaa sen verran virkeältä että ehkä tietää. Minulla on vaikeuksia saada pyyhityksi oma takapää vessasta käsin, en sitäkään yllä ulkoa asti pyyhkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505157Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672935Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2831448Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721143Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok761069- 1291062
- 1701038
- 49924