Joko Martti romuttanut peltiveneensä

Anonyymi

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko tuo Martin vene. Martilla on makua.


      • Jaa totanoin, ehkä Putin antoi hyvää hyvyyttään sen vaipua pohjaan, sillä nyt se on ensimmäistä kertaa hyötykäytössä tehtävänään rikastuttaa merellistä flooraa ja faunaa muodostaen oman mikroekosysteeminsä aaltojen alapuolisilla sijoillaan. Vielä kun kaikki ähhy raijataan sieltä pois, sitten on superhyvä. Kremlin öykkäriedeskäypien upottaminen ei luonnistune yhtä sujuvasti, mutta toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo Martin vene. Martilla on makua.

        Kysäisin että onko, mutta edes *pelastakaa peltiveneensä upottaneet ry* ei kommentoinut. Jäi siis fifty/fifty mahju, on tai ei.


    • Peltivene on palautunut sinne, mistä se on lähtöisinkin, eli luontoon. Rauta esiintyy luonnossa lähinnä oksidinaan eli ruosteena. Vaipuessaan osaksi merellisten pohjasedimenttien kirjoa se ei epäorgaanisena aineksena rehevöitä, se ruostuu kunnes on silkkaa tomua, mutta tuon elämää suuremman upporuuhen sielu, se vapautuu aikanaan asettuen uuteen peltiveneeseen tai peltimukiin tai johonkin muuhun tärkeään, sielua janoavaan vempaimeen. Meren elävät voivat nyt rakennella sinne pesiään jälkeläistensä turvaksi ja flooralla on tartuntapintaa kasvaa planktonin ja pikkukalain appeeksi.

      Milloin kotikontuni merellinenTaalintehdas täällä Kemiönsaaressa saakaan autonomisen aseman valtakunnassamme, sitä en tiedä, mutta jaksan kyllä odottaa. Anarkismia, arveluttavaa puuhastelua, rauhaa, hyväntahtoisuutta ja sopuisaa yhteiseloa, niistä on hyvän paikkakunnan asujaimisto tehty.

      Rauhan, rakkauden ja älykkyyden Nobelia odotellessa,
      martti

      • Anonyymi

        Kotiseutuneuvos Martti, kommari -anarkisti risteymä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotiseutuneuvos Martti, kommari -anarkisti risteymä.

        Tarkka ja syväluotaava luonneanalyysi, kiitos !

        -mutta kyllä me kommunistit olemme kamalia, aivan kamalia,

        tänäkin aamuna peilistä irvisteli nukkavieru ketku, karjaisin että kampaa naamas ja tee edes jotain hyödyllistä. Toki toki, toki toki :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

        Tarkka ja syväluotaava luonneanalyysi, kiitos !

        -mutta kyllä me kommunistit olemme kamalia, aivan kamalia,

        tänäkin aamuna peilistä irvisteli nukkavieru ketku, karjaisin että kampaa naamas ja tee edes jotain hyödyllistä. Toki toki, toki toki :D

        Kumpaa olet enemmän kommari -anarkisti, vai fifti-fifti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa olet enemmän kommari -anarkisti, vai fifti-fifti.

        Tuo kommari, se nyt on vaan sellainen, miten sen nyt ottaisi... Jeesuksen porukoissakin aikoinaan kaikki jaettiin, kommunismia oli sekin kun sen oikein ymmärtää... Nyt kristikunta leikkii pitkälti porvaria, ei sovi mustan kirvan henkeen ja pirtaan se seikka, ei sovi ei. Jokin perusvire sisälläni pistää minut jakamaan kanssaeläjieni kesken jokseenkin kaiken mitä olen haalinut, se on omaa sisäistä kommunismiani. Yhtä lailla, koskaan en jää itse pulaan, "toverien" apuun voi aina luottaa :-) Näiltä osin oikeampi sana kuvaamaan minua olisi hippi tai elämäntapaintiaani...

        Olin ensimmäisten 5000 joukossa Piraattipuoluetta perustettaessa eli sitä kautta perustajajäseniä, jäsen vieläkin... :-) ,en enää aktiivi...

        Anarkisti olen koko sielustani, nyt ja tulevaisuudessa, se on varmaa se. Rauha, rakkaus, yhteisöllisyys, mutta ennen muuta erittäin kriittinen suhtautuminen kaikkeen johtamiskulttuuriin.


      • Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

        Tuo kommari, se nyt on vaan sellainen, miten sen nyt ottaisi... Jeesuksen porukoissakin aikoinaan kaikki jaettiin, kommunismia oli sekin kun sen oikein ymmärtää... Nyt kristikunta leikkii pitkälti porvaria, ei sovi mustan kirvan henkeen ja pirtaan se seikka, ei sovi ei. Jokin perusvire sisälläni pistää minut jakamaan kanssaeläjieni kesken jokseenkin kaiken mitä olen haalinut, se on omaa sisäistä kommunismiani. Yhtä lailla, koskaan en jää itse pulaan, "toverien" apuun voi aina luottaa :-) Näiltä osin oikeampi sana kuvaamaan minua olisi hippi tai elämäntapaintiaani...

        Olin ensimmäisten 5000 joukossa Piraattipuoluetta perustettaessa eli sitä kautta perustajajäseniä, jäsen vieläkin... :-) ,en enää aktiivi...

        Anarkisti olen koko sielustani, nyt ja tulevaisuudessa, se on varmaa se. Rauha, rakkaus, yhteisöllisyys, mutta ennen muuta erittäin kriittinen suhtautuminen kaikkeen johtamiskulttuuriin.

        MUKAASI JOHTAJIA EI TARVITA, ANNETAAN MENNÄ MIHIN ON MENOILLAAN.
        Ihan kuten punavihreät, huumekkin vapauttaa niin on lystimpää sen aikansa. Nuoria ei tarvetta kasvattaa tulevaan tehtäväänsä, ihan kutan Elopḱapinalliset -heillekin kaikki on turhaa. Riittää Pride marssi tanssilavan sijaiseksi -naisia katteleen. Idolisi>
        https://static.mvlehti.net/uploads/2019/06/65198989_3332764373415937_8085204487939031040_n.jpg

        https://www.google.com/search?channel=fs&source=univ&tbm=isch&q=pride kuva&client=ubuntu&fir=szV-b0n93UVY4M,a1JOvQPnoyuEIM,_;DHvxYte1PxQUuM,u126k9s0bdu2IM,_;5yLGfEkE_OiVsM,5P1VNQY9REzyuM,_;MMbOoJqPaw4O5M,ORa9JVJ1IJX30M,_;_q6lo2soRmV3QM,kWxp2LeVFUNbYM,_;C3qzV4KGbvxVVM,w3kl2w7AIrbL1M,_;bo1C8DFTK-I3zM,xGzDTnepAbJwOM,_;_lVfE09YxiwpMM,0pnXK5aaAC6SBM,_;VKVv6b8SjPYJqM,73it8PwfZ5TYAM,_;t54TeATfw5NiqM,TWiR6g7U6dE6hM,_&usg=AI4_-kSCcRETxmKhD2rb-GdtgiHduTJvdA&sa=X&ved=2ahUKEwiOmbj_i8T5AhUolYsKHTOGAo8QjJkEegQIAhAC&biw=1243&bih=606&dpr=1.5#imgrc=EjB68jxrW0sO4M

        Sannakin siellä ja Rööönholmi>.
        https://www.google.com/search?q=pride kuva marin halonen&tbm=isch&ved=2ahUKEwip7dmAjMT5AhXElYsKHaZwAokQ2-cCegQIABAA&oq=pride kuva marin halonen&gs_lcp=CgNpbWcQA1DOCVj3ImCGJ2gAcAB4AIABcIgBhwqSAQQxMy4ymAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=E773YumXJMSrrgSm4YnICA&bih=606&biw=1243&client=ubuntu


      • Anonyymi kirjoitti:

        MUKAASI JOHTAJIA EI TARVITA, ANNETAAN MENNÄ MIHIN ON MENOILLAAN.
        Ihan kuten punavihreät, huumekkin vapauttaa niin on lystimpää sen aikansa. Nuoria ei tarvetta kasvattaa tulevaan tehtäväänsä, ihan kutan Elopḱapinalliset -heillekin kaikki on turhaa. Riittää Pride marssi tanssilavan sijaiseksi -naisia katteleen. Idolisi>
        https://static.mvlehti.net/uploads/2019/06/65198989_3332764373415937_8085204487939031040_n.jpg

        https://www.google.com/search?channel=fs&source=univ&tbm=isch&q=pride kuva&client=ubuntu&fir=szV-b0n93UVY4M,a1JOvQPnoyuEIM,_;DHvxYte1PxQUuM,u126k9s0bdu2IM,_;5yLGfEkE_OiVsM,5P1VNQY9REzyuM,_;MMbOoJqPaw4O5M,ORa9JVJ1IJX30M,_;_q6lo2soRmV3QM,kWxp2LeVFUNbYM,_;C3qzV4KGbvxVVM,w3kl2w7AIrbL1M,_;bo1C8DFTK-I3zM,xGzDTnepAbJwOM,_;_lVfE09YxiwpMM,0pnXK5aaAC6SBM,_;VKVv6b8SjPYJqM,73it8PwfZ5TYAM,_;t54TeATfw5NiqM,TWiR6g7U6dE6hM,_&usg=AI4_-kSCcRETxmKhD2rb-GdtgiHduTJvdA&sa=X&ved=2ahUKEwiOmbj_i8T5AhUolYsKHTOGAo8QjJkEegQIAhAC&biw=1243&bih=606&dpr=1.5#imgrc=EjB68jxrW0sO4M

        Sannakin siellä ja Rööönholmi>.
        https://www.google.com/search?q=pride kuva marin halonen&tbm=isch&ved=2ahUKEwip7dmAjMT5AhXElYsKHaZwAokQ2-cCegQIABAA&oq=pride kuva marin halonen&gs_lcp=CgNpbWcQA1DOCVj3ImCGJ2gAcAB4AIABcIgBhwqSAQQxMy4ymAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=E773YumXJMSrrgSm4YnICA&bih=606&biw=1243&client=ubuntu

        Ihana huomata, että sinusta on kuoriutumassa ihan oikea ihminen. Siitä on osoituksena nuo sinulle niin rakkaat ja oikeamieliset linkit, jotka toit esille. Onnea uudelle elämällesi, ole rohkea, älä suotta palaa kaappiin vaan jätä se jälkeesi. Olen syvästi otettu piiloviestistäsi eli siitä, että sinunkin mielestäsi JOKAINEN HOMOFOOBIKKO ON KAAPPIHOMO.


      • Aragoni kirjoitti:

        Ihana huomata, että sinusta on kuoriutumassa ihan oikea ihminen. Siitä on osoituksena nuo sinulle niin rakkaat ja oikeamieliset linkit, jotka toit esille. Onnea uudelle elämällesi, ole rohkea, älä suotta palaa kaappiin vaan jätä se jälkeesi. Olen syvästi otettu piiloviestistäsi eli siitä, että sinunkin mielestäsi JOKAINEN HOMOFOOBIKKO ON KAAPPIHOMO.

        Niin ja tokihan liityt nyt uudestisyntyneenä myös Ekokapina -liikkeeseen. Näin on sinustakin sitten hyötyä, ihan aikuistenoikeastikin, ja tulevat sukupolvesi laittavat kuvasi tikkataulun sijasta raameihin porstuan seinälle.


      • Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

        Tuo kommari, se nyt on vaan sellainen, miten sen nyt ottaisi... Jeesuksen porukoissakin aikoinaan kaikki jaettiin, kommunismia oli sekin kun sen oikein ymmärtää... Nyt kristikunta leikkii pitkälti porvaria, ei sovi mustan kirvan henkeen ja pirtaan se seikka, ei sovi ei. Jokin perusvire sisälläni pistää minut jakamaan kanssaeläjieni kesken jokseenkin kaiken mitä olen haalinut, se on omaa sisäistä kommunismiani. Yhtä lailla, koskaan en jää itse pulaan, "toverien" apuun voi aina luottaa :-) Näiltä osin oikeampi sana kuvaamaan minua olisi hippi tai elämäntapaintiaani...

        Olin ensimmäisten 5000 joukossa Piraattipuoluetta perustettaessa eli sitä kautta perustajajäseniä, jäsen vieläkin... :-) ,en enää aktiivi...

        Anarkisti olen koko sielustani, nyt ja tulevaisuudessa, se on varmaa se. Rauha, rakkaus, yhteisöllisyys, mutta ennen muuta erittäin kriittinen suhtautuminen kaikkeen johtamiskulttuuriin.

        "Jokin perusvire sisälläni pistää minut jakamaan kanssaeläjieni kesken jokseenkin kaiken mitä olen haalinut, se on omaa sisäistä kommunismiani."

        Kerroit tuolla ylempänä viestiketjussa uponneen peltiveneesi kohtalosta, joten olet sanojesi mittainen jakaessasi sen kaikkien merenelävien kanssa.

        Esimerkillistä epäitsekkyyttä!

        Ps. Onko siellä Taalintehtaalla tehty havaintoja hapsumatollaan lentelevästä mielikuvitusupseerista sekä matkoistaan Nauvon mökilleen? On ainakin omissa aloituksissaan kertonut vilkkaasta liikennöinnistään lentoaseman ja Nauvon välillä.


      • Anonyymi

        Eikö perse kestänyt merivettä poistattessasi viestin? Google ja MV-lehti siis luottoystäviäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jokin perusvire sisälläni pistää minut jakamaan kanssaeläjieni kesken jokseenkin kaiken mitä olen haalinut, se on omaa sisäistä kommunismiani."

        Kerroit tuolla ylempänä viestiketjussa uponneen peltiveneesi kohtalosta, joten olet sanojesi mittainen jakaessasi sen kaikkien merenelävien kanssa.

        Esimerkillistä epäitsekkyyttä!

        Ps. Onko siellä Taalintehtaalla tehty havaintoja hapsumatollaan lentelevästä mielikuvitusupseerista sekä matkoistaan Nauvon mökilleen? On ainakin omissa aloituksissaan kertonut vilkkaasta liikennöinnistään lentoaseman ja Nauvon välillä.

        Eilen grillasin 4 sepelkyyhkyä, paikallisen ystäväni toissapäivänä ampumia. Ainakaan hän ei maininnut hapsumatoista yläilmoissa. Päätän tämänkertaisen pamflettini Juice Leskisen kertosäkeeseen: "On siinä Nau nau ja sitten vo vo, Nau nau ja sitten vo vo, Nau nau ja sitten vo vo, Nau, nau, nau, nau vo vo vo vo."

        https://www.youtube.com/watch?v=hIlLAY4yyPU


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jokin perusvire sisälläni pistää minut jakamaan kanssaeläjieni kesken jokseenkin kaiken mitä olen haalinut, se on omaa sisäistä kommunismiani."

        Kerroit tuolla ylempänä viestiketjussa uponneen peltiveneesi kohtalosta, joten olet sanojesi mittainen jakaessasi sen kaikkien merenelävien kanssa.

        Esimerkillistä epäitsekkyyttä!

        Ps. Onko siellä Taalintehtaalla tehty havaintoja hapsumatollaan lentelevästä mielikuvitusupseerista sekä matkoistaan Nauvon mökilleen? On ainakin omissa aloituksissaan kertonut vilkkaasta liikennöinnistään lentoaseman ja Nauvon välillä.

        Jäi nimimerkki pois.


      • Anonyymi
        Pankkolängvitsi kirjoitti:

        Jäi nimimerkki pois.

        Mielikuvitusmajurin projisointiyritys. Menikö ihon alle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö perse kestänyt merivettä poistattessasi viestin? Google ja MV-lehti siis luottoystäviäsi?

        Älä itke ruma lapsi, syö saippuaa, puhdistut edes sisäisesti. Sitä paitsi ei kukaan ihminen poistattanut viestiäsi, sen teki ROBOTTI. Nimittäin komentoketju rekrytoijalta Suomi24:n moderaattorien bunkkeriin, se ottaa oman aikansa, mutta äskeiset (pahan)hengentuotoksesi, ne katosivat prssilmän räpäyksessä. Sitä paitsi minä en yleensä esitä poistopyyntöjä kuin ääritapauksissa, sa, sa, sa. Mutta katsopa kuomaseni taivahalle, tänään on tähtitaivas liikkeessä, Perseidit nääs, nääs, nääs.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/326ab02a-4558-484d-a979-dd005e0d7ec2

        ... ei perkele, tuohan onkin hapsumatto leijumassa kohti Nauvoa...


      • Pankkolängvitsi kirjoitti:

        Jäi nimimerkki pois.

        Ai sii, ai sii. Hau duu juu duu ? Häv ö nais viikend. Änd thänk juu veri appelsiini. Jahas ja sitten toiselle kotimaiselle, täällä sen kattavuus onkin 76% asujaimistosta: Räkna finska biljet, laskekaa Suomen lippu. Lite kan ja finska taala, gäddan heter haukikaala.


    • Anonyymi

      Tranlaki etenee sanoi Sanna.
      Pitää olla Transu päästäkseen johonkin valtion virkaan...

      • Voithan kokeilla jos et muuten pääse. Käy ensin vaikka eläinlääkärin pakeilla, halvemmat hinnat ja ...


      • Anonyymi

        Alan Transuksi. ja haen pääministerin paikkaa. Sehän kohta aukeaa hakuun.
        Martista sitten teen alueensa pormestarin sinne Taalintehtaalle. Pankkolängvitsi
        otetaan kengänkiillottajaksi, ja muina aikoina ratsuja hoitaa, ja pitää veneesi aina lähtövalmiina -kalaan. Tuollainen sitten Martti virkapukusi pormestarina. Siinä ei paljon kuluja, kunhan remmit pidät satularasvassa.
        https://static.mvlehti.net/uploads/2019/06/65198989_3332764373415937_8085204487939031040_n.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alan Transuksi. ja haen pääministerin paikkaa. Sehän kohta aukeaa hakuun.
        Martista sitten teen alueensa pormestarin sinne Taalintehtaalle. Pankkolängvitsi
        otetaan kengänkiillottajaksi, ja muina aikoina ratsuja hoitaa, ja pitää veneesi aina lähtövalmiina -kalaan. Tuollainen sitten Martti virkapukusi pormestarina. Siinä ei paljon kuluja, kunhan remmit pidät satularasvassa.
        https://static.mvlehti.net/uploads/2019/06/65198989_3332764373415937_8085204487939031040_n.jpg

        Päätit sitten todistaa omaehtoisesti, että MV-lehti on luottoystäväsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alan Transuksi. ja haen pääministerin paikkaa. Sehän kohta aukeaa hakuun.
        Martista sitten teen alueensa pormestarin sinne Taalintehtaalle. Pankkolängvitsi
        otetaan kengänkiillottajaksi, ja muina aikoina ratsuja hoitaa, ja pitää veneesi aina lähtövalmiina -kalaan. Tuollainen sitten Martti virkapukusi pormestarina. Siinä ei paljon kuluja, kunhan remmit pidät satularasvassa.
        https://static.mvlehti.net/uploads/2019/06/65198989_3332764373415937_8085204487939031040_n.jpg

        Ylenen siis arvoon arvaamattomaan, hiihaa, jeeee, kalifiksi kalifin paikalle, eikun siis persmes, noh, pormestariksi Taalintehtaale, voe että. Pitääkin heti soittaa serkkupojalle että ehtii ensimmäisenä onnittelemaan. Ota sinä se pääministerin- vai mikä se oli, niin niin pääministerin paikka, minä sovittelen jo uutta miehekästä virka-asuani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päätit sitten todistaa omaehtoisesti, että MV-lehti on luottoystäväsi?

        KU on se aviisi mistä me tajunnanvirran täytettä ammennamme, KU.

        Perseiditerveisin martti


      • Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

        KU on se aviisi mistä me tajunnanvirran täytettä ammennamme, KU.

        Perseiditerveisin martti

        Ei vasemmistovihaansa purkavalle mielikuvitusmajurille. MV-lehti ja persu-Pravda ovat tuon punakapinasta massapostaavan tajunnanräjäyttäjiä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      420
      9106
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2416
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      39
      1785
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1639
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      89
      1408
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1339
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      363
      1225
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      132
      1112
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1093
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1032
    Aihe