Presidentti sen teki

Anonyymi

Suomen nato jäsenyys alkoi presidentin ansiosta edetä.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marinin johdolla demarijohtoinen hallitus vei meidät Natoon 👍

• Anonyymi

Joo Marin vei ja muut vikisi.

• Anonyymi

Se Lko kääntää takkia ku huomasin mihin päin tuulee. Sehän sano: Natoon ei mennä minun hallituskaudella. Onko muisti Pettänyt???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo Marin vei ja muut vikisi.

Haha Marinihan : Ei mun hallituskaudella... mitens mieli muuttu?? Vastaan tohon jotain

• Julkisti nato liitoksen. Kaikkihan on ollut valmista jo vuosikymmenet. Miksi Suomi ei liittynyt samalla kertaa kun balttian maat liittyivät?

• Anonyymi kirjoitti:

Haha Marinihan : Ei mun hallituskaudella... mitens mieli muuttu?? Vastaan tohon jotain

Ilman putinin aloittamaa teurastusta ei nato liitosta olisi julkistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se Lko kääntää takkia ku huomasin mihin päin tuulee. Sehän sano: Natoon ei mennä minun hallituskaudella. Onko muisti Pettänyt???

Niinhän suurimman osan kansasta mieli muuttui, Marin ajan hengessä taas.

• Anonyymi

Nyrwistö vei Suomen sotilasimperiumin osaksi , kun meillä ei liitttoutumattomana ollut mitään hätää.... surkea pressa.

• Anonyymi

Unohdit tärkeän auttajan ja avustajan. Puten Puttelandiassa. Ilman Puten lobbausta ei homma edes olisi lähtenyt käyntiin. Ja Aina ku se avas kärsäänsä niin kannatus% nousi. Eli täysi kiitos myös sille Moskowaan. ...Ja Saulille suur kiitos tottakai

• Anonyymi

Sauli teki hyvän työn

• Suomi olisi edellenkin vain nato.n rauhankumppani, jos Putin olisi röhkinyt vai omassa sikolätissään, ja jättänyt Ukrainan rauhaan. Nyt tilanne on toinen. Putin on ansiokkaasti yhdistänyt länsimaat itseään vastaan.

Tässä yhrenä viimesimpänä mölähdyksenähän on Suomen merivoimimien harjoitukset missä pv pudotteli merimiinoja heko.sta käsin, niin nämähän oli suunnattu venäjää vastaan, no, koira älähtää mihin kalikka kalahtaa, eihän täällä maailmassa montaa muuta uhkaa olekkaan kuin Putin.

• Anonyymi

Niinistöllä on ykkösrooli Suomen Natojäsenyydessä ja siinä, että Suomi tuhotaan USA:n järjestämässä sodassa, missä Suomi laitetaan sytyttämään sota Naton ja Venäjän välille. Niinistö tietää tämän suunnitelman tasan tarkkaan ja on ollut siinä koko ajan täysillä mukana.

• Anonyymi

kyllä suomesta tehtii usan eturintama ,eli maanpetturi niinistä ja ääliö vajakki pääministeri tuhosivat tämän maan iäksi ,meidän lasten tulevaisuus tulee olemaan vielä julmenpi kuin ukrainan koomikko presitentin ja usan johtama sota .suomi tulee olemaan vielä kusessa jos ei lammaskansa herää ja tee täällä vallankumouksen armejan johdolla ja palauta kansan uskon normaaliin hyvään politiikkaan tämä huora hallitus pitäisi seivästää vituistaan seipäälle kuin suomussalmen hiljainen kansa ,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2441
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      1974
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1654
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      114
      1469
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1371
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1062
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1003
    8. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      878
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      865
    10. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      11
      847
    Aihe