Sukupuoliroolit toimivat siten että naiset haluavat vaihdella naisen/miehen roolien välillä riippuen siitä kumpi sopii paremmin, miehille jäädessä vain miehen rooli.
Nainen voi olla vahva ja itsenäinen sankaritar, miestään ylöspäin katseleva kodin hengetär tai heikko ja pelastettava prinsessa tornissa.
Miehenllä on vain yksi rooli: vahva sankari. Monet koulukiusatut hissukkanaiset pelastuvat parisuhteeseen jossa mies hoitaa riidan naapurin kanssa ja tuo pöytään pääosan tuloista. Vastaavat koulukiusatut hissukkamiehet jäävät yksin ja syrjäytyvät, koska he eivät täytä miehen roolia eivätkä voi ottaa naisen roolia "pelastettavana".
Vahva nainen haluaa vahvan johtajamiehen koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Heikko nainen haluaa vahvan johtajamiehen koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
Miehistä sen sijaan osa haluaa vahvoja naisia ja osa pelastettavia naisia.
Sukupuoliroolit suosivat naisia
Anonyymi
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552745
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322355- 792198
- 952006
- 581974
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361