Vai kumisivatko käytävät tyhjyyttään? Mä kävisin, sen verran on edullisempaa kuin muualla Alavudella.
Jos Alavudelle tulisi Lidl, kävisitkö?
20
88
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai veljeskansan marketissa pitäisi käydä. Kivoja kausitarjouksia maailmalta jatkuvasti.
- Anonyymi
Ensin Liidelistä edulliset elintarvikkeet.
Sitten Keskiseltä ne mitä ei Liidelis oo
Usein pitää Liidelin jälkeen käydä smarketis tai koo kaupas kun kaikkia ei oo - Anonyymi
Liideli toi edulliset juomat.elintarvikkeet Suomeen.S ja k kaupat tekivät saman perässä
- Anonyymi
Liiteristä kannattaa hakea salami tanko ja hapankaali.vai ollaanko pahjanmaala allergisia hapankaalile.😁😁😁
- Anonyymi
Sydänmaalta ei käytääs,sen verran kyntäjälle uskollisia.
Eikä kävis paavo eikä kukaan muukaan . - Anonyymi
Paavolla ja ns seuralaisilla on bonuskortit.
Sivukaupalla kävijöilläkin kun sanmaa puljua OTK.Kyntäjä kunniaan.Keskinen alas - Anonyymi
Oletetaan että Vesa joka on jo riski-iässä, poistuu manalaan. Kuka jatkaa yritystä? Brasilian mafia? Rouvan veljet? Toimiva johto? En usko että kukaan kovin kauan.
Kaikella on aikansa.- Anonyymi
Voihan omaisuuden säätiöidä ja säätiö kai voi jatkaa toimintaa. Tosin silloin alamäki alkaa kun yritykseen sitoutumattomat huseeraa. Olisko tuo räpylän huumassaan älynnyt tehdä avioehtoa, eihän tiennyt häiden alkaessa edes kuuluuko kirkkoon!
- Anonyymi
Keskisellä taas tulva.3 cm vettä lattialla.
Liidelin katot.sadevesisysteemit toimii
Siispä Liideliin kunnes Vesa on kuivilla- Anonyymi
Jos olis Liideli mihin mennä.
- Anonyymi
Lidel ja A B C sopii viereisille tonteille kuten Seinäjoellakin on
- Anonyymi
Kyllä hinta ohjaa käymään
- Anonyymi
Ei Alavudelle ole tulossa lidliä siitä on turha spekuloida mutta tämä Hilkan tapaushan meillä on voinemme keskustella siitä
- Anonyymi
Maalaistenliitto pitää siitä huolen että ei tule liiteriä.
- Anonyymi
Kilpailu tuo rehtiä bisnestä ja perse ei merivettä kestä, niin kaatukoot heikot.
- Anonyymi
Voisiko Lidl ratkaista tämän Hilkka.probleeman?
- Anonyymi
En kävisi, ruokakori kuulemma Suomen halvin, mutta mitäs se kori pitää sisällään. Ei kuulu mun ruokavalioon.
- Anonyymi
Onko Mika Aaltola jo kommentoinut asiaa?
- Anonyymi
Luulen että marketit hankkivat ruokakorinsa samoista paikoista. Ei noita muovikoritehtaita niin montaa ole. Hin ta riippuu sitten määrästä.
- Anonyymi
Kyntäjä oli halpa.Hilkka.Aulis ja ennenkaikkea Paavokin kävivät siellä.
Nyt on Jeskinen mutta vähän on matka
Sydänmaalta notta ei jokapäivä viitti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989