Sänkyjen hinnat

Anonyymi

Pitäisi saada uusi sänky. Ne maksaa aika paljon kun katselin hintoja. Ei hyvää sänkyä taida alle 500 eurolla saada. Joku käytetty runkopatja sänky on todella huono. Sellaisella olen nukkunut ja selkä on todella kipeä aina. Kai sossusta saa apu rahaa uuteen sänkyyn.

23

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sossuuun voi aina luottaa, sillä ne sponsoroi mielellään ökysängyn.
      Kannattaa satsata hyvään joustinpatjaan seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kirpputorit ovat täynnä kelvollisia huonekaluja, samoin netin kierrätysryhmät. Joillakin kierrätyskeskuksilla on myös kuljetuspalvelu.

• Anonyymi

Jyskistäkin kannattaa katsoa tarjouksia. Ihan kelpo sänkyjä myyvät..

• Anonyymi

Ei kai nyt kirpparilta saa kunnon sänkyy. Olen joskus kiertänyt ja halvimillaankin löyty 200 eurolla perus 2 hengen käytetty runkopatja sänkyä. Tahroja oli patjalla reilusti.

• Anonyymi

Niin justiinsa ja ovat myös tosi pehmeitä mikä ei useimmille ole ollankaan sopivaa. Sama juttu sohvien kanssa.

lajijasuris

• Anonyymi

"Ei kai nyt kirpparilta saa kunnon sänkyy. Olen joskus kiertänyt ja halvimillaankin löyty 200 eurolla perus 2 hengen käytetty runkopatja sänkyä. Tahroja oli patjalla reilusti."

Ikeasta löytyy oikein hyviä ja upouusia sänkyjä 300 euron molemmin puolin. Osamaksulla muutaman kympin kuussa (vaatii toki puhtaat luottotiedot, mutta "ihanaa olla työtön" on vuosikaudet kertonut tällä palstalla tukien runsaudesta, eli luottotiedottomia köyhiä ei maassamme ole).

Eli missä ongelma, ostoksille vain.

• Anonyymi

Me on hankittu tosi edulliset sängyt ja patjat huonekaluliikkeiden esittelymallistoista tai takuuvaihdoista. Ei maksa mahdottomia!

On myös saatu ilmaiseksi runkopatjoja, kun on haettu pois.

Hankittiin myös yhdelle asiansa sössineelle seurakunnan diakonien kanssa 30€ hyvä sänky, löytyi tori.fi, siinä on tämä sössänderi nyt nukkunut.

• Anonyymi

Laiskiaiset ei mitään sänkyjä tarvi prkl kovalla lattialla voi nukkua aivan hyvin siellä kuselta haisevassa yksiössä.

• Anonyymi

Huonekaluliikkeen takapihalla oli läjä paluukuormassa tulleita käytettyjä patjoja.
        Niitä katsellessa tosiaan ällistyy siitä, että voivatko nuo sikolätin sijasta olla
        peräisin jostakin ihmisasunnosta ? Näky oli tosiaankin uskomaton.
        Kun normikansalainen pesee petauspatjan suojakankaan tai ohuen patjansuojan
        melko useasti, niin noita ei oltu pesty ainakaan 20:een vuoteen.

• Anonyymi

Siis kyllä saa sängyn alle 500...mitä te ihmiset ajattelette? Hyvän sängyn saa alemyynnistä 300e..

• Anonyymi

halvoissa on huonot jouset.itellä 9v vanha 190-80 runkopatja tukevalle.
        800e maksoi ja jouset toimii, ei ole poikki kuten edellisestä 299e sängystä kolmessa vuodessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

halvoissa on huonot jouset.itellä 9v vanha 190-80 runkopatja tukevalle.
        800e maksoi ja jouset toimii, ei ole poikki kuten edellisestä 299e sängystä kolmessa vuodessa.

Jos on jäntevän täyteläinen vartalo niin joustinpatjan pitääkin olla hyvä ja tukeva.
        Sellaiset vetelät hotellisängyn tapaiset ei käy lainkaan.
        Tai sitten pitää hankkia se erilaisilla vyöhykejousilla mittatilaustyönä.

• Anonyymi

Riippumatossa voi köllötellä. Painan 140kg niin tein oman riippumaton kestävästä kankaasta.
      pulttasin sen seiniin kiinni.

• Anonyymi

Itsellä on kohta 15 vuotta vanha runkopatjasänky eikä ole mitenkään painunu. Tarviiko yleisesti mitään sänkyä ostaa jos kunnon patja.Voi helkkari aikoinaan vesipatja.

• Anonyymi

Jos hommaa sängyn niin maksaa osissa

• Anonyymi

Osta kierrätyksestä

• Anonyymi

Kyllä itsellä on luottotiedot kunnossa mut en viitsi osamaksulla maksaa. Sossusta ne saa luvan antaa mulle 250 euroa uuteen sänkyyn. Olen joskus nukkunut lattialla 2 vuotta.

• Anonyymi

No sitten jos sossu myöntää 250eur sänkyyn ni mikäs siinä

• Anonyymi

Tuolla rahalla köyhän on ostettava auto.

• Anonyymi

Köyhän pitää, jos jostain sängyn sattuu saamaan, polttaa se talven kylmyyden tullessa. On niin kovat raipat tulossa.

• Anonyymi

Minä nukun sohvalla. Ei ole varaa sänkyyn. Ei ole varaa edes kunnollisiin vaatteisiin. Siksi en voi mennä työhaastatteluun.

• Anonyymi

Niin kyllähän sohvalla nukkuun pystyy.Mitä sitä sänkyä välttämättä tarvii jos on kunnon patja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      241
      1579
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      36
      842
    Aihe