Rokotettujen mielestä.

Anonyymi

Rokottamaton levittää oireettomana virusta vaikka ainoastaan rokote estää vakavalta taudilta.

Huomaatteko logiikan?

29

734

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä rokottamattomallakin voi olla se virus, vaikka olisi oireeton.
      Voi se tietysti olla rokotetullakin.

      Rokotettu harvemmin kuitenkaan saa vaikeaa tautimuotoa. Siksi rokotus kannattaa.

      Rokottamaton sairastuu useammin vaikeaan tautimuotoon ja kuluttaa terveydenhuollon resurssit sekä pitää töistä sairauslomaa eli muut joutuvat hoitamaan hänen hommansa. Tämä on omiaan aiheuttamaan närää muissa.

      Tietysti vaikea koronatauti on sairastuneelle itselleen usein kova kokemus. Jotain merkitystä luulisi silläkin olevan.

      • Anonyymi

        Myös "rokotteet" kaikkine lisätoimenpiteineen aiheuttivat kuluja maalle sekä myös piikitettyjen hoidot.


      • Anonyymi

        Minkäslaiset "rokottamattomat" ovat sen vaikean tautimuodon saaneet? Hekö, jotka ovat valmiiksi niin heikossa kunnossa etteivät saa piikkiä ja joille mikä vain sairastuminen on kohtalokasta? Vielä, piikitetty laitettiin tilastoihin piikittämättömäksi 21 päivän ajaksi piikin ottamisen jälkeen eli silloin on yleensä tulleet ne pahatkin piikkihaitat mutta silloin henkilö on katsottu "rokottamattomaksi". On paljon häikkää tapahtumissa joita sietäisi tarkastella kunnolla onko toimiittu oikein. Ovatko palkkansa ansainneet koronatoimiin osalliset? Eipä jaksa enempää tätä jatkaa koska epäkohtia riittää. Ottakoon tyypit ainetta jos tahtoo. Vielä, joka paikassa huomaa köhiviä tyyppejä nykyisin asioilla jotka eivät olisi pakollisia. Olisi parasta kiinnittää siihen asiaan huomioo ettei sairaana muita sairastutettas olipa piikki otettuna tai ei. Piittaamattomuus rehottaa.


    • Anonyymi

      Voi aloittaja hyvä, et sinä tiedä kaikkien rokotettujen ajatusmaailmasta mitään! Hyvä jos tiedät edes omat sekavat mielipiteesi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samaa keksittyä jorinaa nuo oireettomat taudinlevittäjät kuin myös maailmanlaajuinen pandemiakin. Tässä komitean tutkimus, miten pandemia luotiin väärillä tiedoilla ja tilastoilla: https://www.globestoriestoday.com/corona-investigative-committee-founder-exposes-lies-behind-covid-19-pandemic-2/
      Väärä testi joka antaa täysin vääriä tuloksia. Kaivakaa esiin lintuinfluenssan testitulokset USA:ssa. Niistä 1,7% antoi oikean tuloksen. Eli melkein kaikki positiiviset tulokset olivat vääriä. Samoin on koronassa.

    • Anonyymi

      Minä en ole ottanut koronarokotusta, en ole sairastanut koronaa, enkä ole ollut missään tekemisissä koronan kanssa. Silti minä olen näiden rokotekiihkoilijoiden logiikan mukaan juuri se joka levittää koronaa, on sairaana koko ajan ja uhka toisten terveydelle.

      • Anonyymi

        Rokotetut ovat sekaisin.


      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät jos tartutat oireettomana tautia , monella on tauti ollut niin ettei itsekkään sitä ole havainnut, siis oireettomana , mutta kun sen levittää seuraavalle voi olla kohtalokasta
        Joten kun ei ymmärrä lääketieteellisesti tätä asiaa niin parempi kun kuuntelee mitä asiantuntijat sanovat .
        Yleinen kommentti on että ”: en ole sairas, enkä ota piikkiä”:siitä näkee millä tasolla ollaan mitä tulee lääketieteeseen . Kun itse ollaan tietävinään asiat .
        kaikki eivät sairastu, koska heillä omasta takaa suoja sairautta vastaan , mutta hyvin moni on tarttumiselle altis . Joten näin on näppäimet


    • Anonyymi

      Jos rokottamaton ei tunne itseään sairaaksi, hän todellakaan ei käsi covidista eikä mistään muustakaan. Oireetonta tautia ei ole olemassakaan, no ehkä heillä jotka ovat tämän koeluontoisen ottaneet. Oletko useinkin ollut saikulla ilman että olet ollut sairas? Naurettavaa juttua!

      • Anonyymi

        Siinä tas yksinkertaisuus kukoistaa Ihminen jolla ei ole lääketieteestä pienintäkään käsitystä .siis ihminen voi olla koronan tartuttuttaja vaikka ei tunne itseään edes sairaaksi. Sama ilmiö esiintyy myös flunssassa . Teikä manne se vaan tuijottaa että jos ei tunne olevansa sairas niin sairautta ei ole. Aika löysää logikkaa.
        Näistä jutuista saa kyllä todenperäiset tiedot jos älyää niitä hakea oikeista lähteistä Mutta paras kun et levittelen asioita mistä et ymmärrä edes alkua


      • Anonyymi

        Onpas siinä taas nettivirologi vauhdissa. On niin että voi olla covid 19 ilman että sitä itse huomaa edes siis oireeton ,
        Joten älä levitä asiaa millä sinä muka pystyt väittämään asiaa joka on tutkittu ja todeksi huomattu , joten et voi mennä vastaan puhumaan ihmisten kanssa joillakin monivuotinen koulutus viruksista ja bakteereista joten ei sitä tule lääkäriksi kun lukee netistä salaliittonteorioita ja luulee tietävänsä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas siinä taas nettivirologi vauhdissa. On niin että voi olla covid 19 ilman että sitä itse huomaa edes siis oireeton ,
        Joten älä levitä asiaa millä sinä muka pystyt väittämään asiaa joka on tutkittu ja todeksi huomattu , joten et voi mennä vastaan puhumaan ihmisten kanssa joillakin monivuotinen koulutus viruksista ja bakteereista joten ei sitä tule lääkäriksi kun lukee netistä salaliittonteorioita ja luulee tietävänsä,

        Ja kuka teki tutkimuksen, niitä on paljon, myös varsin kunnioitettavilta, jopa Nobelpalkituilta tahoilta. Sinun on ihan turha siellä raivota kun yhtään debattia ei olla saatu kuunnella näiden pro ja con -tahojen välillä. Edes Suomen terveysviranomaiset eivät suostu keskustelemaan ilman etukäteen saatuja kysymyksiä! Kerrothan, kun vastaat (tuskin vastaat mitään järkevää) miksei koronapiikkien sisältöä ole saanut missään tutkia virallisesti? Aaltokin kieltäytyi. Tähän on varmasti todella painava syy. Mikä se on?


    • Anonyymi

      Ensinnäkään ensimmäistäkään virusta ei ole koskaan eristetty mistään ja syykin on hyvin yksinkertainen sillä sellaista mitä ei ole olemassa ei voida myöskään eristää mistään.

      Nykyinen viruskäsitys on perustunut vuodesta 1954 käytössä olleeseen metodiin, mutta suoritetut kontrollikokeet ovat kumonneet virusviljelmien ns. virusten aiheuttamat solujen hajoamiset viljelmissä, koska solut hajoavat käytetystä menetelmästä johtuen vaikka siihen viljelmään ei olisi lisätty mitään oletettua taudinaiheuttajaa. Tätä nyt ei pitäisi olla kovin vaikea ymmärtää vaikka ei mikään asiantuntija olisikaan.

    • Anonyymi

      Yhtä hölynpölyä. (Huomasin kyllä ristiriidan. Niitä oli paljon muitakin koronaan liittyviä, vaikkapa valheellinen tilastointitapa joka oli tehty selvästi tarkoitushakuisesti ohjailemaan kansalaisten toimintaa.)
      Syyllistys/vihakampanja piikittämättömiä vastaan ei unohdu. Arvostus ja luottamus virkamiehiä ja päättäjiä kohtaan on mennyt sekä sensuuri/yhden asian mediaan myös.

      • Anonyymi

        Toisaaltaa tuosta viranomaisten ja uutusten valheista opimme sen että he samoin valehtelevat nyt sodasta.

        Ilman korona"koulua" luulisimme edelleen heidän olevan luotettavia. Mutta nyt on meneillään jo kolmas oppiluokka. 1. Valhe : matujen turvantarvitsijat
        2. Valhe : koronapiikkien apu
        3. Valhe : Sodan syyt ja seuraukset sekä kulku
        4. Valhe : Voivoilama
        5. Valhe : ?


    • Anonyymi

      Kylmä tieto teille. Rokotus=Rutto huume. Rutto on biologiaa ja huume kemikaalia. Rutto löytyy siis maasta ja noidat eli farmakologit ymppäävät siihen vielä kemikaalin eli aineen jota ei maasta löydy. Kunnon orjapiikki teille helvetin asukkaat.

      • Anonyymi

        Sitten kun makaat reapiraattorissa niin muista sanasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun makaat reapiraattorissa niin muista sanasi

        respiraattoriin pääsääntöisesti haluavat piikitetyt sairastuneet. Jokainen piikittämätön tietää ettei sellainen hoito tuo takaisin kotiin enää sairaalasta. Ei ole pelkoa siis siitä että rokottomattomat veisi tilaa koehenkilöiltä.


    • Anonyymi

      Olen kyllä iloinen etten ottanut rokotetta vaikka painostettiin ja vaikka olis ollut pakko niin en olis ottanut.Ihmisiä kuolee kokoajan haittoihin ja varsinkin nuoria

      • Anonyymi

        Ja kuka sulle sellaista tietoa on päähän takonu , roska media se on saanut eräät pöllöksi. Otat ainetta seonnut ihan sama muille , siinäpä kellut niin kauna kunnes sun aika on ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka sulle sellaista tietoa on päähän takonu , roska media se on saanut eräät pöllöksi. Otat ainetta seonnut ihan sama muille , siinäpä kellut niin kauna kunnes sun aika on ohi

        Opettele puhumaan ymmärrettävästi, oletko jossain aineissa vai ainoastaan mentaalisesti epätasapainossa?


    • Anonyymi

      Sama "logiikka" kuin sodassa.

      Ukraina joutui sotaan koska aikoi liittya natoon.
      Suomi ei kuulemma joudu sotaan kun aikoo liittyä natoon.
      Mutta silti "venäjä saattaa haluta myös Suomen".

      Kaikki muut tuntuu osaavan ajatella paitsi nämä loogikot joiden aivot heittää kieppiä miten sattuu.

    • Anonyymi

      Kun korona suomessa alkoi.Suomella ei resusseja ei rahaa testata koko kansaa. Tiedossa oli jo silloin esim.Ympäri Suomea on ihmisiä. Jotka kantavat viirus ,itse siihen viirus sairastumatta: Mutta tartuttavat korona tautia itse tietämättä muihin ihmisin.Koska eivät millään lailla itse oireile! Olen naainen ja 3 kertaa rokotettu! Neljänen rokote piikin haen vasta kun Itä-Helsinki palaa takaisin rokote piste. En lähde maksamaan -pussi/ metrolippua sadakseen korona rokote pikkin.Edestakaisin HSL lipun hinnalla saan päivän ruokani. Minulla ei ole miestä ja miehen rahoja. Kyllä rajasin ihmiset jotka vastustivat rokotus ja maskin käytön.Sanoin vain asia ei minulle kuulu miten toimitte ja ajattelette!, itseäni en altista koronaan teidän takia. Kunniotakaa päätöstäni! Ihan sama oikeasti miten ihmiset toimivat? Huolehdin vain itsestäni ja se oikeus minulla on!

      • Anonyymi

        On on, täällä ymmärtääkseni arvostellaankin VASTUULLISIA eli läöketieteen nimissä harrastavia murhaajia ja myrkyttäjiiä.
        Ihmisiä joiden KUULUISI tietää ja ymmärtää soluista jotakin ja niiden toiminnasta.

        Solut tuhoutuu kun niihin piikitetään virusmyrkkyä.
        Tuo lause on hyvin yksinkertainen ymmärtää. Jos haluat luottaa myrkyttäjiin niin se oikeus sinulla on.
        Mutta myrkyttäjillä EI OLE OIKEUTTA MURHATA ihmisiä tietentahtoen. Paitsi tietysti jos murhaajavaltio määrää murhat laillisiksi, mutta silloin valtio itse kokonaan tulee tuhoutumaan.


    • Anonyymi

      Pfizerin johtaja on covid19 kuulemisen (USA Kongressi) yhteydessä joutunut myöntämään, että rokotetta ei ole koskaan testattu tarttuvuuden osalta ihmisestä ihmiseen:https://x22report.com/aiovg_videos/ep-2896b-every-once-in-a-while-the-lion-has-to-show-the-jackals-who-he-is/
      Kohdassa 30 min. 12 sek eteenpäin. Sitä ennen ranskalainen presidenttiehdokas Jean Lassalle lausunnossa epäilee, että kukaan vallassa olevista ranskalaisista politikoista ei ole oikeasti ottanut rokotetta, vaikka näytöspiikityksiä TV:ssä järjestettiinkin.
      Kumma vaikutus tuolla ajalla totuuden tuomisessa pintaan ja propagandan murenemisestä pölynä tuuleen.
      Ei koske koskaan lampoloita, joissa vain totuus pääseen sisään ja asukit ymmärtävät ilman silmäystäkään, kaiken heille kerrotun olevan vain ja ainoastaan totta.

    • Anonyymi

      "Minun rokotteeni suojelee sinua, ja sinun rokotteesi suojelee minua. Jos sinä et ota rokotetta, en ole turvassa. Rokote ei suojaa ellei jokainen ota sitä."

      Vaihda rokotteen tilalle esim. kierukka ja tajua miten hullu tuo väittämä on.

    • Anonyymi

      Hiljaahan nää on. Ei paljoo anteeks pyydellä.

    • Anonyymi

      Juuri rokotetut nimenomaan levittävät koronaa
      koska luulevat olevansa suojessa koronalta, mutta rokote ei anna suojaa suurimmalle osalle

      He käyttäytyvät sitten huolimattomasti räkien ja yskien luullen sylkensä olevan "steriiliä"

      Rokotetut
      voivat saada ja usein saavat tartunnan, sairastavat koronaa ja levittävät tautia eteenpäin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2462
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2257
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1094
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe