Mihin aikaan tulee Marinin eroilmoitus huomenna?

Anonyymi

613

9808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pikku juhlimisessa ole mitään pahaa. Kyllä Kekkonenkin juhli ja Jeltsin Clintonista nyt puhumattakaan. Toivottavasti kuitenkin Sanna tietää ketkä ovat hänen oikeita ystäviä niin kuin minä haluan uskoa olevani.

      • Anonyymi

        Oliskin kyse vain "pikku" juhlimisesta!


      • Anonyymi

        Vitsien vääntö asiasta alkaa olla mautonta.


      • Anonyymi

        Klaus Schwab?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsien vääntö asiasta alkaa olla mautonta.

        Olen samaa mieltä, Marinin aika erota.


      • Anonyymi

        Joo, nämä artistitutut on kaikki kokkareita ja varmasti käyttävät tilaisuuden hyväksi antaa maailman cooleimmasta pääministeristä epäilyttävän kuvan somevideoillaan. Ei sattumaa että ensin tuli saksalaiskehden juttu ja sitten nämä bilevideot julkaistiin. Marinin kannattaisi katsoa ettei häntä vedätetä pintaliitoporukan toimesta puolue takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskin kyse vain "pikku" juhlimisesta!

        Eipä Sanna vaikuta juopuneelta päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Sanna vaikuta juopuneelta päinvastoin.

        no joo, toisinsanoen huumaantuneelta, viina ja huumeet melkein sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Sanna vaikuta juopuneelta päinvastoin.

        Sannan kuihtuneen kuivakka olemus viittaa vahvasti amfetamiinin käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Sanna vaikuta juopuneelta päinvastoin.

        Katso kuinka Sannan silmät loistavat vaikka on aamutunnit kyseessä,että on turha kiistää että on nautittu mietoja alkon tuotteita ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Marinin aika erota.

        Ja juuri kun luulin bile-Sannan väistyneen taka-alalle asiallisen pääministeri-Sannan tieltä... Nato-jäsenhakemusprosessin aikana ja käydessään esim. Ukrainassa Marin antoi itsestään sen verran ammattimaisen kuvan, että aloin jo unohtaa aiemmat ravintola- ja buumeriskandaalit ym.

        Mielestäni Marinilta petti jälleen kerran arvostelukyky. Tuollaisessa asemassa olevan pitää tajuta, mikä on pääministerille sopivaa käytöstä ja etteivät kaikki "ystävät" (hännystelijät) ole välttämättä joka tilanteessa lojaaleja.

        Joka tapauksessa videolla näkyy Marinin toinen puoli ja videolla kuuluu amfetamiinin ja/tai kokaiinin käyttöön liitetty ilmaus. Siitä ei nyt pääse selittelemällä mihinkään. Ja mitä tulee itse videoon, niin kun näin sen ensimmäisen kerran, minulle tuli välittömästi mieleen ko. porukan olevan "high". Ehkei (???) Marin itse ollut käyttänyt mutta muista en menisi takuuseen. No, mikäli Marin liikkuu piireissä, joissa bilehuumeet on ok juttu, niin kertoohan se jotain Marinista itsestäänkin. "Näytä minulle kaverisi, niin kerron millainen olet" vai miten se meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan kuihtuneen kuivakka olemus viittaa vahvasti amfetamiinin käyttöön.

        Totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskin kyse vain "pikku" juhlimisesta!

        Koko kesän bilettänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Sanna vaikuta juopuneelta päinvastoin.

        Eipä🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskin kyse vain "pikku" juhlimisesta!

        Ja kolmas maailmansota painaa päälle.

        Onneksi edes yksi henkilö hoitaa suomen ulkopolitiikkaa. Enkä tarkoita tällä HP.


      • Anonyymi

        Niinpä, ajatelkaa jos olisi ollut kännykkäkamerat aikoinaan kun Ahti Karjalainen otti häppää. Olisiko ollut kaunista katseltavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juuri kun luulin bile-Sannan väistyneen taka-alalle asiallisen pääministeri-Sannan tieltä... Nato-jäsenhakemusprosessin aikana ja käydessään esim. Ukrainassa Marin antoi itsestään sen verran ammattimaisen kuvan, että aloin jo unohtaa aiemmat ravintola- ja buumeriskandaalit ym.

        Mielestäni Marinilta petti jälleen kerran arvostelukyky. Tuollaisessa asemassa olevan pitää tajuta, mikä on pääministerille sopivaa käytöstä ja etteivät kaikki "ystävät" (hännystelijät) ole välttämättä joka tilanteessa lojaaleja.

        Joka tapauksessa videolla näkyy Marinin toinen puoli ja videolla kuuluu amfetamiinin ja/tai kokaiinin käyttöön liitetty ilmaus. Siitä ei nyt pääse selittelemällä mihinkään. Ja mitä tulee itse videoon, niin kun näin sen ensimmäisen kerran, minulle tuli välittömästi mieleen ko. porukan olevan "high". Ehkei (???) Marin itse ollut käyttänyt mutta muista en menisi takuuseen. No, mikäli Marin liikkuu piireissä, joissa bilehuumeet on ok juttu, niin kertoohan se jotain Marinista itsestäänkin. "Näytä minulle kaverisi, niin kerron millainen olet" vai miten se meni.

        Nykyään kaikki käyttää. On hankala löytää kaveripiiriä jossa ei olisi yhtäkään nistiä.


      • Anonyymi

        Sillä erotuksella, ettei Kekkosella, Clintonilla ja Jeltsinillä kellään ollut pientä lasta. Anyway, ilman Antti Rinteen vappusatasSYÖTTIÄ, johon sdp:n vakikannattajat l. buumerit lankesi, ei meillä olis jatkuvasti näitä pääministerin ja Suomen mainetta tahraavia kohuja. Sanna olis rividemari ja korkeintaan Seiskan sivuilla. Nyt saa hävetä silmät päästä tuota videota. Lopeta Sanna Marin! Nyt korkki kiinni!!!

        Sauli, en tiedä, kuuluux tällainen presidentin toimivaltuuksiin mutta ota tuo heitukkamaisesti käyttäytyvä henkilö puhutteluun tms. Siellä valuu yhtä jos toista salaiseksi luokiteltua tietoa känniörvellysten aikana vääriin korviin. Muutenkin tuo jatkuva juhliminen ja teinikerman kestitseminen valtion piikkiin ym alkaa jo riittää, kun iso osa ihmisistä miettii, miten selvitä laskuistaan ja mistä rahat ruokaan. Yksi eukko vaan bilettää. Täysin irtaantunut normi elämästä. Ei jatkoon! Yäk!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Sanna vaikuta juopuneelta päinvastoin.

        Juuri kännistä selvinneeltä siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskin kyse vain "pikku" juhlimisesta!

        OOTKO SINÄ SE KOLLIVAPUNEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan kuihtuneen kuivakka olemus viittaa vahvasti amfetamiinin käyttöön.

        sinähän sen tiedät, kun käytät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klaus Schwab?

        Swabin kerhon jäseniä putoo.Niin Sanna poloinenkin.
        Nyt äkkiä etsimään uutta pääministeriä.
        Sannan pää ei kestä sitä minkä tietää olevan ja tulevan.
        Maailman prinssi on kohta näyttämöllä ja nämä sielunsa myyneet palavat jo sisältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan kuihtuneen kuivakka olemus viittaa vahvasti amfetamiinin käyttöön.

        Täällä taas lyötin vetoa bulimian puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko kesän bilettänä

        Pääkin paisunut kookkaan näköiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan kuihtuneen kuivakka olemus viittaa vahvasti amfetamiinin käyttöön.

        juuri niin ,onhan pieniä hoikkia naisia luonnostaan mutta niilläkin on muodot. Positiivista on että sanna ei ole ylipainoinen kuten 80 % nyky naisista, toinen seikka kun ei välitä läheisitä lapsista harvoja vapaa iltoja ei vaivaudo olemaan lapsen kanssa joka odottaa äitiä vaan pitää päästä sekoittaan pää sekaisin heti kun on mahdollista...,ei edes vaivautunut isänsä hautajaisiin se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.....................
        KAIKISTA HULLUIN HOMMA OLI SE RASISTINEN HYÖKKÄYS VENÄLÄISIÄ TAVALLISIA KANSALAISIA VASTAAN MINKÄ SE TEKI MUUTAMA PÄIVÄ SITTEN ( oliko jonkun aineen vaikutuksessa silloinkin ?)
        TÄSTÄ JOHTUI TÄNÄÄN VENÄLÄISTEN HÄVITTÄJIEN ILMATILAN LOUKKAUS !

        Sanna oli yhtä hulluna kuin Hitler aikanaan kun Juutalaisia haukkui ,kun Venäläisiä haukkui !

        EI TUOMMOISTA ÄÄLIÖTÄ VOI PITÄÄ PÄÄMINISTERINÄ ,SEHÄN SAA SODAN AIKAAN !


      • Anonyymi

        Epäilen että Kekkonen käytti vain alkon tuotteita.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Videon ääniraitaa on nyt tutkittu ja tulokset voitte käydä lukemassa alla olevasta linkistä. En viitsi kopioida juttua tänne sen enempää.
        #jauhojengi #osuijaupposi #pääministeri #bilesanna #päihteet #amfetamiini #kokaiini

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6028179-18c5-44d1-a6b7-caac4e655c7f

        Aina unohtuu jottain: Mä veikkaan, et videon tai osan sitä kuvasi Marinin puoliso. Voin olla väärässä mutta Marinin moovit on sitä luokkaa, että luulisi hänen tanssivan miehelleen, kun Ilmarikin kerta näkyy taustalla.
        🤔 Ons muuten Kesäranta sisältä millainen? Voiko video tai osa sitä olla kuvattu Kesärannassa privaattipuolella?
        Sit kommentti koskien huumetestin ottamista. Jos video on kuvattu joskus 2 viikkoa sitten, eikös testi näytä jo kohta puhdasta? Ja jos Marin antaa näytteen, meneekö joku veskiin 🚽🙇‍♀️💦🧪🧐 tsiigaan, että näyte on peräisin pääministeriltä eikä esim. avustajan rakosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä erotuksella, ettei Kekkosella, Clintonilla ja Jeltsinillä kellään ollut pientä lasta. Anyway, ilman Antti Rinteen vappusatasSYÖTTIÄ, johon sdp:n vakikannattajat l. buumerit lankesi, ei meillä olis jatkuvasti näitä pääministerin ja Suomen mainetta tahraavia kohuja. Sanna olis rividemari ja korkeintaan Seiskan sivuilla. Nyt saa hävetä silmät päästä tuota videota. Lopeta Sanna Marin! Nyt korkki kiinni!!!

        Sauli, en tiedä, kuuluux tällainen presidentin toimivaltuuksiin mutta ota tuo heitukkamaisesti käyttäytyvä henkilö puhutteluun tms. Siellä valuu yhtä jos toista salaiseksi luokiteltua tietoa känniörvellysten aikana vääriin korviin. Muutenkin tuo jatkuva juhliminen ja teinikerman kestitseminen valtion piikkiin ym alkaa jo riittää, kun iso osa ihmisistä miettii, miten selvitä laskuistaan ja mistä rahat ruokaan. Yksi eukko vaan bilettää. Täysin irtaantunut normi elämästä. Ei jatkoon! Yäk!

        Sauli ottaa Sannan puhutteluun?? No hehheh, pressa on Suomessa pääministerin alapuolella kaikessa muussa paitsi ulkopolitiikassa yltää samalle viivalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Marinin aika erota.

        Eikös yleensä jäädä "sairaslomalle " kun joudutaan kohun keskelle, menis niinkun protokollan mukaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso kuinka Sannan silmät loistavat vaikka on aamutunnit kyseessä,että on turha kiistää että on nautittu mietoja alkon tuotteita ..

        Pari pilsneriä vaan. Ihan Aki-Lääkärin määräyksestä kun se tekee hyvää munuaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta!

        No kyllä S lenkkeilee tosi paljon , että se selittää laihtumisen ja myös vastuullinen työ , aina menossa. Me suomalaiset olemme aina epäilemässä kaikkea !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Swabin kerhon jäseniä putoo.Niin Sanna poloinenkin.
        Nyt äkkiä etsimään uutta pääministeriä.
        Sannan pää ei kestä sitä minkä tietää olevan ja tulevan.
        Maailman prinssi on kohta näyttämöllä ja nämä sielunsa myyneet palavat jo sisältä.

        Onko nää niitä tulevia maailmanvaltiaita. Ilmanko kaikki menee päin prinkkalaa…..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsien vääntö asiasta alkaa olla mautonta.

        Mutta onko Sannalla puhtaat jauhot pussissaan? Vai valmistautuuko Sanna Koko Jengi Leipoo -ohjelmaan? Onko Sanna siis jauhopeukalo? Kekkonen kysyisi, että kuka poropeukalo sen videon julkisti? Ja kuka siellä saunassa leipoi ja ketä mitä häh! Siis kuten Sliipparit asian ytimekkäästi ilmaisi.
        Onko tämä käyttöhuonesekoilu hallituksen empiirinen osa lainvalmistelutyötä?
        Näihin avoimiin kysymyksiin päätän raporttini täältä Tuhannen Kapakan Kautta -kierrokseltani ja jatkan yhdessä Sannan kanssa mestarileipuri Boomeri-Paten leipomoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä S lenkkeilee tosi paljon , että se selittää laihtumisen ja myös vastuullinen työ , aina menossa. Me suomalaiset olemme aina epäilemässä kaikkea !

        Anoreksia näkyy tuossa ajoin intohimoisessa juoksemisessa. Olen terapeutti ja siksi näen tuon Marinissa.
        Välillä pitäisi laittaa lukkojen taa kun lähtevät heti juoksemaan kun he jotakin laittavat suuhunsa. Heti anorektikolle tulee tunne että lihoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä erotuksella, ettei Kekkosella, Clintonilla ja Jeltsinillä kellään ollut pientä lasta. Anyway, ilman Antti Rinteen vappusatasSYÖTTIÄ, johon sdp:n vakikannattajat l. buumerit lankesi, ei meillä olis jatkuvasti näitä pääministerin ja Suomen mainetta tahraavia kohuja. Sanna olis rividemari ja korkeintaan Seiskan sivuilla. Nyt saa hävetä silmät päästä tuota videota. Lopeta Sanna Marin! Nyt korkki kiinni!!!

        Sauli, en tiedä, kuuluux tällainen presidentin toimivaltuuksiin mutta ota tuo heitukkamaisesti käyttäytyvä henkilö puhutteluun tms. Siellä valuu yhtä jos toista salaiseksi luokiteltua tietoa känniörvellysten aikana vääriin korviin. Muutenkin tuo jatkuva juhliminen ja teinikerman kestitseminen valtion piikkiin ym alkaa jo riittää, kun iso osa ihmisistä miettii, miten selvitä laskuistaan ja mistä rahat ruokaan. Yksi eukko vaan bilettää. Täysin irtaantunut normi elämästä. Ei jatkoon! Yäk!

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskin kyse vain "pikku" juhlimisesta!

        Mistä sitten on kyse, jos ei juhlimisesta?

        Jos sinulla on todisteita että tuolla on vedetty huumeita, niin tuo todisteet esiin. Se että laulaa ja ottaa alkoholia jonkun kuvatessa ei ole tässä maassa mikään rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Marinin aika erota.

        Sitä mieltä sinä olet ollut siitä saakka kun Marin pääsi valtaan, joten sinun heitoissa ei mitään uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan kuihtuneen kuivakka olemus viittaa vahvasti amfetamiinin käyttöön.

        Kannattaa huomata sellainen asia kun tuollaisia väitteitä esitätte, että niistä saattaa joutua vastuuseen, siitäkin huolimatta että kyse on ns. julkisuuden henkilöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina unohtuu jottain: Mä veikkaan, et videon tai osan sitä kuvasi Marinin puoliso. Voin olla väärässä mutta Marinin moovit on sitä luokkaa, että luulisi hänen tanssivan miehelleen, kun Ilmarikin kerta näkyy taustalla.
        🤔 Ons muuten Kesäranta sisältä millainen? Voiko video tai osa sitä olla kuvattu Kesärannassa privaattipuolella?
        Sit kommentti koskien huumetestin ottamista. Jos video on kuvattu joskus 2 viikkoa sitten, eikös testi näytä jo kohta puhdasta? Ja jos Marin antaa näytteen, meneekö joku veskiin 🚽🙇‍♀️💦🧪🧐 tsiigaan, että näyte on peräisin pääministeriltä eikä esim. avustajan rakosta.

        Näytteessä ei näy enää mitään,oli nautittu mitä tahansa.lasiin voidaan myös tyrmäystippoja laittaa uhrin tietämättä ja känni rysähtää nuppiin rytinällä.sannaa on viety,kuin pässiä narussa.miten voi noin sinisilmäinen olla.venäjällä on keinot suomea vastaan samoihin bileisiin vaan sannan kanssa.vauhtia ja vaarallisia tilanteita tulee jatkossakin.


      • Anonyymi

        Siinä nähdään ei marinilla ole oikeita ystäviä kun tollasta tekee. Minun ystävät ei ainaskaan tee tollasta. Selkäänpuukottajia on aina hyvä kun video tuli julki lisää videoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kaikki käyttää. On hankala löytää kaveripiiriä jossa ei olisi yhtäkään nistiä.

        Minun kaveripiirissä ei käytetä ei pidä yleistää että kaikki käyttävät. Ei kaikki voi olla idiootteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä S lenkkeilee tosi paljon , että se selittää laihtumisen ja myös vastuullinen työ , aina menossa. Me suomalaiset olemme aina epäilemässä kaikkea !

        Kokaiini laihdutta siks sanna on niin laiha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Sanna vaikuta juopuneelta päinvastoin.

        Ei tietenkään näytä juopuneelta eiväthän narkkaritkaan näytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juuri kun luulin bile-Sannan väistyneen taka-alalle asiallisen pääministeri-Sannan tieltä... Nato-jäsenhakemusprosessin aikana ja käydessään esim. Ukrainassa Marin antoi itsestään sen verran ammattimaisen kuvan, että aloin jo unohtaa aiemmat ravintola- ja buumeriskandaalit ym.

        Mielestäni Marinilta petti jälleen kerran arvostelukyky. Tuollaisessa asemassa olevan pitää tajuta, mikä on pääministerille sopivaa käytöstä ja etteivät kaikki "ystävät" (hännystelijät) ole välttämättä joka tilanteessa lojaaleja.

        Joka tapauksessa videolla näkyy Marinin toinen puoli ja videolla kuuluu amfetamiinin ja/tai kokaiinin käyttöön liitetty ilmaus. Siitä ei nyt pääse selittelemällä mihinkään. Ja mitä tulee itse videoon, niin kun näin sen ensimmäisen kerran, minulle tuli välittömästi mieleen ko. porukan olevan "high". Ehkei (???) Marin itse ollut käyttänyt mutta muista en menisi takuuseen. No, mikäli Marin liikkuu piireissä, joissa bilehuumeet on ok juttu, niin kertoohan se jotain Marinista itsestäänkin. "Näytä minulle kaverisi, niin kerron millainen olet" vai miten se meni.

        Kannattais siirtyä syrjään toistaiseksi ja palata sitten takaisin, kun on bilettänyt tarpeeksi. On elettävä asemansa mukaan ja arvostettava sitä. Suomi ei kaipaa johtoonsa leikkiviä lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juuri kun luulin bile-Sannan väistyneen taka-alalle asiallisen pääministeri-Sannan tieltä... Nato-jäsenhakemusprosessin aikana ja käydessään esim. Ukrainassa Marin antoi itsestään sen verran ammattimaisen kuvan, että aloin jo unohtaa aiemmat ravintola- ja buumeriskandaalit ym.

        Mielestäni Marinilta petti jälleen kerran arvostelukyky. Tuollaisessa asemassa olevan pitää tajuta, mikä on pääministerille sopivaa käytöstä ja etteivät kaikki "ystävät" (hännystelijät) ole välttämättä joka tilanteessa lojaaleja.

        Joka tapauksessa videolla näkyy Marinin toinen puoli ja videolla kuuluu amfetamiinin ja/tai kokaiinin käyttöön liitetty ilmaus. Siitä ei nyt pääse selittelemällä mihinkään. Ja mitä tulee itse videoon, niin kun näin sen ensimmäisen kerran, minulle tuli välittömästi mieleen ko. porukan olevan "high". Ehkei (???) Marin itse ollut käyttänyt mutta muista en menisi takuuseen. No, mikäli Marin liikkuu piireissä, joissa bilehuumeet on ok juttu, niin kertoohan se jotain Marinista itsestäänkin. "Näytä minulle kaverisi, niin kerron millainen olet" vai miten se meni.

        Demareita ja vihreitä äänestäväthän ovat järjestään spurguja ja/tai narjjareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kaikki käyttää. On hankala löytää kaveripiiriä jossa ei olisi yhtäkään nistiä.

        Vaihda kaveripiiriä !!

        Ps. 1
        1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat, Silloin ei edes naisista voitu ajatella istua pissien seurassa..


      • Anonyymi

        Samaa mieltä...ei tollaista humalaisen örveltämistä kukaan viitsi katsella...kuvottavaa..
        Luuleeko Sanna Marin, että joku nauttii, kun hänen kännäämistä saa katsella.
        Pösilö mikä pösilö...hävettää ihan sairaasti...maan äitikö meillä on tuollainen...apua...!


      • Anonyymi

        Eiks nuo ollu pressoja....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina unohtuu jottain: Mä veikkaan, et videon tai osan sitä kuvasi Marinin puoliso. Voin olla väärässä mutta Marinin moovit on sitä luokkaa, että luulisi hänen tanssivan miehelleen, kun Ilmarikin kerta näkyy taustalla.
        🤔 Ons muuten Kesäranta sisältä millainen? Voiko video tai osa sitä olla kuvattu Kesärannassa privaattipuolella?
        Sit kommentti koskien huumetestin ottamista. Jos video on kuvattu joskus 2 viikkoa sitten, eikös testi näytä jo kohta puhdasta? Ja jos Marin antaa näytteen, meneekö joku veskiin 🚽🙇‍♀️💦🧪🧐 tsiigaan, että näyte on peräisin pääministeriltä eikä esim. avustajan rakosta.

        Tänään mietin ihan samaa. Sannalle pitäis järjestää pistoke h. testiin. Niin ettei osais ennalta varautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös yleensä jäädä "sairaslomalle " kun joudutaan kohun keskelle, menis niinkun protokollan mukaan..

        luulis punikkileiriä ottavan päähän ja suomeksi sanottuna vituttavan kun bilettäjästä tuodaan esille mitä nyt on tuotu. Milloin nämä tietyt kusipäät huomaa , että missä mennään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Sanna vaikuta juopuneelta päinvastoin.

        Huumet piristää ja niiden avulla voi valvoa ja juhlia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan kuihtuneen kuivakka olemus viittaa vahvasti amfetamiinin käyttöön.

        Samoin viittaa silmien suurentuneet mustuaiset.
        Olen katsellut kuvia ja ajoittain olen ihmetellyt.
        Muutamassa viikossa elimistöstä häviää huumejäämät.
        Mutta sitten tuleekin vieroitusoireet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja juuri kun luulin bile-Sannan väistyneen taka-alalle asiallisen pääministeri-Sannan tieltä... Nato-jäsenhakemusprosessin aikana ja käydessään esim. Ukrainassa Marin antoi itsestään sen verran ammattimaisen kuvan, että aloin jo unohtaa aiemmat ravintola- ja buumeriskandaalit ym.

        Mielestäni Marinilta petti jälleen kerran arvostelukyky. Tuollaisessa asemassa olevan pitää tajuta, mikä on pääministerille sopivaa käytöstä ja etteivät kaikki "ystävät" (hännystelijät) ole välttämättä joka tilanteessa lojaaleja.

        Joka tapauksessa videolla näkyy Marinin toinen puoli ja videolla kuuluu amfetamiinin ja/tai kokaiinin käyttöön liitetty ilmaus. Siitä ei nyt pääse selittelemällä mihinkään. Ja mitä tulee itse videoon, niin kun näin sen ensimmäisen kerran, minulle tuli välittömästi mieleen ko. porukan olevan "high". Ehkei (???) Marin itse ollut käyttänyt mutta muista en menisi takuuseen. No, mikäli Marin liikkuu piireissä, joissa bilehuumeet on ok juttu, niin kertoohan se jotain Marinista itsestäänkin. "Näytä minulle kaverisi, niin kerron millainen olet" vai miten se meni.

        aivan totta,aika antaa Sannan mennä.seuraavaksi sitten kelpaa Seiskan sivuille avio-ongelmiensa kanssa,kun mies ei suostu hellapoliisiksi, julkisuuskipeä kun on.


      • Anonyymi

        Alexander stubb heitetti pääministerin virasta shortsejen takia niin olis ny aika paljonki syytä erottaa tuo meidän pm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Marinin aika erota.

        ....ja sinun kommentoimasta ..ku et muuhun pysty ku p...skan jauhamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Sanna vaikuta juopuneelta päinvastoin.

        Ei näköisiä on kokkare juhlijat on tullu seurattua ihan kiitettävästi niitten toilailuja.Eikö suomesta löydy lehille ruumiinkieli asiantuntijaa niinku Englannissa ,että pikkusormen asennosta tietäbät mitä kukin ajattelee ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina unohtuu jottain: Mä veikkaan, et videon tai osan sitä kuvasi Marinin puoliso. Voin olla väärässä mutta Marinin moovit on sitä luokkaa, että luulisi hänen tanssivan miehelleen, kun Ilmarikin kerta näkyy taustalla.
        🤔 Ons muuten Kesäranta sisältä millainen? Voiko video tai osa sitä olla kuvattu Kesärannassa privaattipuolella?
        Sit kommentti koskien huumetestin ottamista. Jos video on kuvattu joskus 2 viikkoa sitten, eikös testi näytä jo kohta puhdasta? Ja jos Marin antaa näytteen, meneekö joku veskiin 🚽🙇‍♀️💦🧪🧐 tsiigaan, että näyte on peräisin pääministeriltä eikä esim. avustajan rakosta.

        Annoit hyviä pointteja tosikko suomalaisille jokka pääsee täällä esittämään niiiiiiiin hyvää ihmistä että🙌🙌🙌🙌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauli ottaa Sannan puhutteluun?? No hehheh, pressa on Suomessa pääministerin alapuolella kaikessa muussa paitsi ulkopolitiikassa yltää samalle viivalle.

        Juuriki heh heh..tänne kirjoittelee ihmiset joilla ei oo hajuakaan esim miten hallitus muodostetaa..pääministeri valikoituu ja juurikin presidentin toimivaltuudet.On vaarallista antaa tämmösiä keskustelu foorumeita tietämättömien käsiin ,koska niistä kommenteista voi todella syttyä joku päivä sota .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin ,onhan pieniä hoikkia naisia luonnostaan mutta niilläkin on muodot. Positiivista on että sanna ei ole ylipainoinen kuten 80 % nyky naisista, toinen seikka kun ei välitä läheisitä lapsista harvoja vapaa iltoja ei vaivaudo olemaan lapsen kanssa joka odottaa äitiä vaan pitää päästä sekoittaan pää sekaisin heti kun on mahdollista...,ei edes vaivautunut isänsä hautajaisiin se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.....................
        KAIKISTA HULLUIN HOMMA OLI SE RASISTINEN HYÖKKÄYS VENÄLÄISIÄ TAVALLISIA KANSALAISIA VASTAAN MINKÄ SE TEKI MUUTAMA PÄIVÄ SITTEN ( oliko jonkun aineen vaikutuksessa silloinkin ?)
        TÄSTÄ JOHTUI TÄNÄÄN VENÄLÄISTEN HÄVITTÄJIEN ILMATILAN LOUKKAUS !

        Sanna oli yhtä hulluna kuin Hitler aikanaan kun Juutalaisia haukkui ,kun Venäläisiä haukkui !

        EI TUOMMOISTA ÄÄLIÖTÄ VOI PITÄÄ PÄÄMINISTERINÄ ,SEHÄN SAA SODAN AIKAAN !

        Ei Venäjä hyökkäyssotaansa kenenkään yllytystä tarvitse. Kyllä venäläiset osaavat tekosyyn keksiä silloin, kun sotimaan haluavat lähteä. Venäjän mielistely ei takaa rauhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa huomata sellainen asia kun tuollaisia väitteitä esitätte, että niistä saattaa joutua vastuuseen, siitäkin huolimatta että kyse on ns. julkisuuden henkilöstä.

        Kuka näitä kusipäitä vetää vastuuseen.Löytyy lähdesuojaa...sanan vapautta ..korppi ei noki korpin silmää.Olen ollu vuosia sitä mieltä että lehdistöllä on liian suuri sananvapaus.Joku rotihan nuihin kirjoituksiin pitää saaha.Päiväkausia samoja asiota jauhetaa.Nuo roskalehet elää vain näillä kirjoituksilla ja väärillä lööpeilla..kun lukee sen tekstin lööpin alta niin jää kyllä haavi auki miettimään,että mitenköhän tuo teksti liitty otsikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä...ei tollaista humalaisen örveltämistä kukaan viitsi katsella...kuvottavaa..
        Luuleeko Sanna Marin, että joku nauttii, kun hänen kännäämistä saa katsella.
        Pösilö mikä pösilö...hävettää ihan sairaasti...maan äitikö meillä on tuollainen...apua...!

        Maan äiti on kyllä Jenni Haukio ,presidentin puoliso.Vai onko multa menny ohi jotakin näiden päivie p..ka uutisoinnista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumet piristää ja niiden avulla voi valvoa ja juhlia.

        Varmaanki nyt kokemus puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Sanna vaikuta juopuneelta päinvastoin.

        Joo, pikkasen vinksahtaneelta kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Marinin aika erota.

        Kuvaaja tai kuka lie sen videon julkaisikin olisi aika pistää telkien taakse Suomelle vahingon aiheuttamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta!

        Taidattekin olla jotain ammattihuumeiden käyttäjäexperttejä, joka päivä kamoissa, kun luulette tietävänne miltä huumeiden käyttäjä oikeasti näyttää ja ettei varmasti voisi olla kyse mistään muusta?

        En teidän kaltaisten jauhojengiläisten yhteenkään sanaan lähtisi luottamaan.

        Sanna sentään ihan toista maata, kun vain jallujengiläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko Sannalla puhtaat jauhot pussissaan? Vai valmistautuuko Sanna Koko Jengi Leipoo -ohjelmaan? Onko Sanna siis jauhopeukalo? Kekkonen kysyisi, että kuka poropeukalo sen videon julkisti? Ja kuka siellä saunassa leipoi ja ketä mitä häh! Siis kuten Sliipparit asian ytimekkäästi ilmaisi.
        Onko tämä käyttöhuonesekoilu hallituksen empiirinen osa lainvalmistelutyötä?
        Näihin avoimiin kysymyksiin päätän raporttini täältä Tuhannen Kapakan Kautta -kierrokseltani ja jatkan yhdessä Sannan kanssa mestarileipuri Boomeri-Paten leipomoon.

        Luulisin, että on, mutta turhaa lähteä spekuloimaan, joten katsotaas sitten kun huumetestitulokset tulee noin viikon päästä, jookosta?


      • Piti peukuttaa ylöspäin kun oli niin surkeaa suomea. Paitsi jos kämäräiset vetävät salakuljettajia nenästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytteessä ei näy enää mitään,oli nautittu mitä tahansa.lasiin voidaan myös tyrmäystippoja laittaa uhrin tietämättä ja känni rysähtää nuppiin rytinällä.sannaa on viety,kuin pässiä narussa.miten voi noin sinisilmäinen olla.venäjällä on keinot suomea vastaan samoihin bileisiin vaan sannan kanssa.vauhtia ja vaarallisia tilanteita tulee jatkossakin.

        Niin ja sitten joku voi lisäksi vielä ollut tökkinyt riittävän humalassa ollutta ihmistä jollain huumepiikilläkin, eli positiivinen tuloskaan ei olisi tae siitä, että olisi oikeasti itse tietoisesti käyttänyt yhtään mitään vaan, että Venäjän diktatuurin agentti olisi voinut lavastaa Marinin huumeiden käyttäjäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sannan kuihtuneen kuivakka olemus viittaa vahvasti amfetamiinin käyttöön.

        Johan-dosentin punakka pulleus viittaa vahvasti hormonihäiriöön. Onko siltä otettu jo Suomen kansalaisuus pois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kolmas maailmansota painaa päälle.

        Onneksi edes yksi henkilö hoitaa suomen ulkopolitiikkaa. Enkä tarkoita tällä HP.

        Ei kukaan olettanutkaan House of Parliamentin hoitavan Suomen ulkopolitiikkaa. Pekka Haavisto sitä hoitaa, plus ulkoministeriö ja eduskunnan valiokunnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumet piristää ja niiden avulla voi valvoa ja juhlia.

        Meditointi, kun siitä on vuosikausien kokemus piristää ja sen ansiosta ei tarvitse juuri nukkua ollenkaan, silloinkaan kun muut vetävät täysillä sikeitä joka yö😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokaiini laihdutta siks sanna on niin laiha

        Ja aktiiviliikunta, eli nyt ne kaikki plösöt ja Sannalle kateelliset läskit, joiden on täytynyt purkaa pahaa oloaan nälvimällä hyväkuntoista Sannaa, niin pururadalle ja säännöllisesti, niin saatte vähitellen yhtä ihanan vartalon ja kuoriudutte ihroistanne, jos teillä on vähänkään siitä tahdonvoimasta, mitä Sanalla!😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan kuihtuneen kuivakka olemus viittaa vahvasti amfetamiinin käyttöön.

        Ainakin siihen...Poliisin olisi tullut ehdottomasti reagoida ennen jutun eskaloitumista. Tällä hetkellä on epäily siitä, että valtion toiseksi korkein virkamies on ollut työaikana huumeissa ja tästäkin huolimatta hänellä on SDP.n täysi tuki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso kuinka Sannan silmät loistavat vaikka on aamutunnit kyseessä,että on turha kiistää että on nautittu mietoja alkon tuotteita ..

        Laihtunut, riutunut ja valvonut. Olisi intervention paikka, mutta puoluetoverit taitavat nauttia, kun super staralla menee huonosti. Katkon kautta sitten mukaan vaaleihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä taas lyötin vetoa bulimian puolesta.

        Epäilin anoreksiaa enne kun sain lukea huumeista. Myös Ilmari on laihtunit vaikka yleensä kesällä tulee kiloja. Sannalta tippunut varmaan 10-15kg


      • Anonyymi

        Niin se aina menee. 90-luvulla se oli Kosovo se huume terminaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä nähdään ei marinilla ole oikeita ystäviä kun tollasta tekee. Minun ystävät ei ainaskaan tee tollasta. Selkäänpuukottajia on aina hyvä kun video tuli julki lisää videoita

        Ei...Oikeat ystävät eivät tee tuollaista...Oikeat ystävät vievät aineisiin sortuneen ystävän hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään näytä juopuneelta eiväthän narkkaritkaan näytä

        Ei näytä Ei.. Mutta lehdistötilaisuudessa näytti kummitukselta. Ei täytä 40 tuolla vauhdilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten on kyse, jos ei juhlimisesta?

        Jos sinulla on todisteita että tuolla on vedetty huumeita, niin tuo todisteet esiin. Se että laulaa ja ottaa alkoholia jonkun kuvatessa ei ole tässä maassa mikään rikos.

        Suomen pääministeri Sanna Marin käy Helsingin baareissa ja yökerhoissa, joiden tiedetään yleisesti olevan narkkipaikkoja! Niissä käytetään amfetamiinia ja kokaiinia. Marin ja muut suomalaiset sosialistit matkivat kaikessa USAn vasemmistolaisia. Kokaiinin käyttö vajokkipiireissä on yleistynyt. Olisi todella outoa, ellei Marinin tasolla oleva jo valmiiksi aivopesty sosiaalidemokraatti ryhtyisi narkkariksi. Se alkaa salailemalla, elimistö tottuu keskushermostomyrkkyihin. Eipä tässä enää auta muu, kuin jatkaa pääministerimme uutisointien seuraamista, ihan mielenkiinnosta. Pahalta näyttää, maine meni kansainvälisiä lehtiä on mukana huumeisiin liittyvissä epäilyissä, asioiden seurannassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumet piristää ja niiden avulla voi valvoa ja juhlia.

        Niin piristää huumepoliisin partiokin ratsiaa tehdessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidattekin olla jotain ammattihuumeiden käyttäjäexperttejä, joka päivä kamoissa, kun luulette tietävänne miltä huumeiden käyttäjä oikeasti näyttää ja ettei varmasti voisi olla kyse mistään muusta?

        En teidän kaltaisten jauhojengiläisten yhteenkään sanaan lähtisi luottamaan.

        Sanna sentään ihan toista maata, kun vain jallujengiläinen.

        Pääministeri Marin käyttäytyy kuin katuprostituoitu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kolmas maailmansota painaa päälle.

        Onneksi edes yksi henkilö hoitaa suomen ulkopolitiikkaa. Enkä tarkoita tällä HP.

        "Onneksi edes yksi henkilö hoitaa suomen ulkopolitiikkaa."
        Tarkoitatko J. Bideetä?


      • Anonyymi

        Hei Kekkonen on ”kyllä” juhlinut😂. Kuka tai ketkä ovat myös juhlineet? No ainakin roomalaisten poliittinen johto juhli ja järjesti orgioita. Onko mariinin juhlat kuin kekkosen panojuhlat vai roomalaisten orgiat? Molemmissa oli käytössä päihteitä.


    • Anonyymi

      Vaadittiinko Teuvo Hakkaraisen eroa, kun hän vietti vaalivalvojaisia ja esiintyi räkäkännissä televisiossa?

      Tämä sentään yksityistilaisuus.

      • Anonyymi

        Oliko pääministeri? Nonei ollut erotettiinko eduskunta ryhmästä, kylä erotettiin whataboutism


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko pääministeri? Nonei ollut erotettiinko eduskunta ryhmästä, kylä erotettiin whataboutism

        Erotettiin sen seksuaalisen päällekäymisen takia, ei juopottelun.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Vaadittiin.


      • Anonyymi

        Sanna Marin on siis samalla tasolla kuin Teuvo Hakkarainen...


      • Anonyymi

        Kansahan äänesti hänet kokonaan ulos maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on siis samalla tasolla kuin Teuvo Hakkarainen...

        Hakkarainen ei sentään nuole samaa sukupuolta edes päissään. Tasoero on kuin yöllä ja päivällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on siis samalla tasolla kuin Teuvo Hakkarainen...

        Kädet tärisee jo työtehtävissä krapulasta ja jännityksestä.


      • Anonyymi

        Yksityistilaisuus tai ei niin julki se video on tullut ja muistelen et edesmennyt ulkoministerikin erosi ulkoministerin pallilta tekstarikohun takia. Eiköhän hänkin niitä viestejä lähetellyt vapaa ajalla ja silti siitä tuli seuraamukset. Miksi Marin olisi eriasia ?


      • Anonyymi

        Marinin biletyskohuja on yritetty tassia vetoamalla eri tilanteiden yksityiseen luonteeseen: ollaan oltu vapaalla, viettämässä vapaa-aikaa ystävien seurassa yksityishenkilönä yksityisasunnossa jne, jne. On myös haluttu "ravistella" pääministeri-instituutiota. Kysymys: Mikäli poliitikko, virkamies, lääkäri, poliisi, lastenhoitaja, pappi, lentäjä, ammattiautoilija käyttää vapaa-ajallaan huumausaineita, onko se hänen yksityisasiansa? Eli jos ei käytä työajalla mutta vapaalla käyttää. Tai jos on vapaalla ollessaan kännissä kuin käki eli alkoa menee pullo kaupalla mutta ei tissuttele työajalla, onko juominen silloin henkilön oma asia? Vai onko niin, että vapaa-ajan hommat vaikuttaa myös siihen duuniminään?

        Anteeksi nyt vaan kaikki Marinin ihailijat mutta hänestä saa pakostakin kuvan henkilöstä, jolle alko maistuu. Kaikki aiemmat ravintolakohut, MM-kisa-aitiossa viinilasi kädessä ja loman vietto viinitilalla. Ja jos vertaa Marinista aiemmin otettuja kuvia nykyiseen, niin sokea kanakin huomaa hänen laihtuneen, ja paljon... Ei tässä mitään eilisen teeren pyitä olla eikä savua ilman tulta jne... Toiset käyttää amfetamiinia sen piristävän vaikutuksen vuoksi eli jaksaa painaa pitkää päivää ja lisäksi pysyy hoikkana kuin pajunvitsa. HUOM! Sitähän me kansalaiset emme vielä tiedä, että onko Suomella silloin tällöin amfetamiinia tai kokaiinia nautiskeleva pääministeri. Pointti onkin se kuva pääministeristä, joka näistä illanvietoista piirtyy.

        Niin että "ei kauniin kasvoilta maitoa juoda, tapoja tarvitaan" eli aikuistu Marin, olet yli kolmekymppinen pienen lapsen äiti ja edustat työsi puolesta maata nimeltään Suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erotettiin sen seksuaalisen päällekäymisen takia, ei juopottelun.

        Tais olla vahinko. Kompastu vaan, humalassa voi käydä. Ja alkoholi on laillista😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on siis samalla tasolla kuin Teuvo Hakkarainen...

        Alempana kyllä. Mutta, alhaalta suunta ylös, tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkarainen ei sentään nuole samaa sukupuolta edes päissään. Tasoero on kuin yöllä ja päivällä.

        Totta, Teukka on Tosimies, primilleissakin erottaa vastakkaisen sukupuolen🤪


      • Anonyymi

        Alkoholi on laillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko pääministeri? Nonei ollut erotettiinko eduskunta ryhmästä, kylä erotettiin whataboutism

        Whataboutismi on keino kääntää keskustelu pois itselle kiusallisesta aiheesta. Englannin kielessä tälle löytyy myös sotimiseen liittyvä termi "chaff and redirect", joka kuuluu vapaasti käännettynä "sirotella silppua ja uudelleenohjata".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Whataboutismi on keino kääntää keskustelu pois itselle kiusallisesta aiheesta. Englannin kielessä tälle löytyy myös sotimiseen liittyvä termi "chaff and redirect", joka kuuluu vapaasti käännettynä "sirotella silppua ja uudelleenohjata".

        Edellä on hyvä esimerkki taitavasta keskustelun uudelleenohjaamisesta. Kun kyse on pääministeri Marinin päihteiden käytöstä (alkoholikin on päihde), niin jengi ohjataan puhumaan Teuvo Hakkaraisesta.

        Jengistä puheen ollen nyt iltapäivään mennessä on vasemmistoliitossa kuunneltu ko. nauhoitetta ja "kuultu" 🤣 siinä sanat "jally jennyy". Googletin tuon tietysti eikä sille tullut yhtään osumaa, joka ei olisi liittynyt Sanna Mariniin. Eli höpö, höpö!

        Jallu jennyy... Give me a f**** break! 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityistilaisuus tai ei niin julki se video on tullut ja muistelen et edesmennyt ulkoministerikin erosi ulkoministerin pallilta tekstarikohun takia. Eiköhän hänkin niitä viestejä lähetellyt vapaa ajalla ja silti siitä tuli seuraamukset. Miksi Marin olisi eriasia ?

        Mutta kyseessä oli Johanna "Tuksu" Tukiainen. Ei sen jälkeen voi jatkaa ministerinä.


      • Anonyymi

        Hakkarainen ei tainnut olla edes ministeri...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on siis samalla tasolla kuin Teuvo Hakkarainen...

        Teuvo juo kossua,ei käytä bilehuumetta,toisin kuin bilettäjät kokaa nokkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erotettiin sen seksuaalisen päällekäymisen takia, ei juopottelun.

        Siinähän uhri oli taekwondon ammattilainen. Miten yks tavan Tepu olis mitään sille mahtanut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on siis samalla tasolla kuin Teuvo Hakkarainen...

        Samalla tasolla ei voi olla, kun Hakkarainen ei ole sekaantunut miehiin, mutta Sanna vain pussailee naisia.
        Älykkyys osamäärä on myös huomattavasti korkeampi, kuin Sannalla.


      • Anonyymi

        Hakkarainen ei ole ollut ministeri. Ei häntä ey-parlamentaarikkona eikä kansanedustajana voi erottaa muut kun äänestäjät vaaleissa.
        Ministerit valitsee kunkin puolue kun hallitus perustetaan. Hallituksen pitää nauttia eduskunnan luottamusta.


      • Anonyymi

        Yksityistilaisuus ja työajalla,eipä muuta kun
        monoa persauksiin.Eikö sitä pitäisi olla työajalla
        selvinpäin.Viellä kuppilaan jatkoille 03 aikoihin yöllä ja aivan holtittomassa kunnossa.Eipä tarvitse ihmetellä tuota järjetöntä rahanjakoa,taitavat juottaa Sannan ensin
        humalaan,eihän noita rahalahjoituksia Suomalaisen veronmaksajan pussista muuten
        voi ymmärtää.Ei ole selväpäisen touhuja,helppoa
        tietysti tarjota huumeita ja viinaa kun tuntuu
        olevan niin pahasti koukussa.Helppo nakki EU:n
        päätöksentekijöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin biletyskohuja on yritetty tassia vetoamalla eri tilanteiden yksityiseen luonteeseen: ollaan oltu vapaalla, viettämässä vapaa-aikaa ystävien seurassa yksityishenkilönä yksityisasunnossa jne, jne. On myös haluttu "ravistella" pääministeri-instituutiota. Kysymys: Mikäli poliitikko, virkamies, lääkäri, poliisi, lastenhoitaja, pappi, lentäjä, ammattiautoilija käyttää vapaa-ajallaan huumausaineita, onko se hänen yksityisasiansa? Eli jos ei käytä työajalla mutta vapaalla käyttää. Tai jos on vapaalla ollessaan kännissä kuin käki eli alkoa menee pullo kaupalla mutta ei tissuttele työajalla, onko juominen silloin henkilön oma asia? Vai onko niin, että vapaa-ajan hommat vaikuttaa myös siihen duuniminään?

        Anteeksi nyt vaan kaikki Marinin ihailijat mutta hänestä saa pakostakin kuvan henkilöstä, jolle alko maistuu. Kaikki aiemmat ravintolakohut, MM-kisa-aitiossa viinilasi kädessä ja loman vietto viinitilalla. Ja jos vertaa Marinista aiemmin otettuja kuvia nykyiseen, niin sokea kanakin huomaa hänen laihtuneen, ja paljon... Ei tässä mitään eilisen teeren pyitä olla eikä savua ilman tulta jne... Toiset käyttää amfetamiinia sen piristävän vaikutuksen vuoksi eli jaksaa painaa pitkää päivää ja lisäksi pysyy hoikkana kuin pajunvitsa. HUOM! Sitähän me kansalaiset emme vielä tiedä, että onko Suomella silloin tällöin amfetamiinia tai kokaiinia nautiskeleva pääministeri. Pointti onkin se kuva pääministeristä, joka näistä illanvietoista piirtyy.

        Niin että "ei kauniin kasvoilta maitoa juoda, tapoja tarvitaan" eli aikuistu Marin, olet yli kolmekymppinen pienen lapsen äiti ja edustat työsi puolesta maata nimeltään Suomi.

        Itseasiassa on.

        Vapaa-ajallasi saat vetää niin paljon viinaa kuin haluat.

        Kannattaa muistaa, että jos vihjailet että Sanna Marin on käyttänyt tuossa videolla huumeita, niin sinä voit joutua siitä vastuuseen, varsinkin silloin kun sinulla ei ole todisteita asiasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyseessä oli Johanna "Tuksu" Tukiainen. Ei sen jälkeen voi jatkaa ministerinä.

        Mikä uhka Suomen turvallisuudelle oli joku tyhmä tuksu, Kanerva kävi vain panemassa tuota eukkoa , kun saanti oli sata varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityistilaisuus ja työajalla,eipä muuta kun
        monoa persauksiin.Eikö sitä pitäisi olla työajalla
        selvinpäin.Viellä kuppilaan jatkoille 03 aikoihin yöllä ja aivan holtittomassa kunnossa.Eipä tarvitse ihmetellä tuota järjetöntä rahanjakoa,taitavat juottaa Sannan ensin
        humalaan,eihän noita rahalahjoituksia Suomalaisen veronmaksajan pussista muuten
        voi ymmärtää.Ei ole selväpäisen touhuja,helppoa
        tietysti tarjota huumeita ja viinaa kun tuntuu
        olevan niin pahasti koukussa.Helppo nakki EU:n
        päätöksentekijöille.

        Voi ,voi et sitten ole vissiin ollu koskaan työelämässä.Yli 40 vuotta töitä tehneenä oon kuule nähny jos jonkin asteista rapulaa potevia tökavereita jopa pomosta lähtien.KYLLÄ NAURATTAA NÄMÄ KOMMENTIT ,EIKÖ PIDÄ OLLA SELVINPÄIN TÖISSÄ YM..VOI ,VOI SENTÄÄ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa on.

        Vapaa-ajallasi saat vetää niin paljon viinaa kuin haluat.

        Kannattaa muistaa, että jos vihjailet että Sanna Marin on käyttänyt tuossa videolla huumeita, niin sinä voit joutua siitä vastuuseen, varsinkin silloin kun sinulla ei ole todisteita asiasta!

        Kannattas nyt Purraa ja Kärnääki tutkia ku toivat tämän huumetestin esille ,sehän on suora puhe huumeiden käytötä


    • Anonyymi

      Olipa taas tutun saman suunnan aloittajalta epätoivoinen aloitus. Monesko oli?

      • Anonyymi

        Onko siellä trollitehtaassa jo epätoivoista?


    • Anonyymi

      Sanna kello käy tik tak tik tak

      Häivy ämmä ja vähän äkkiä

      • Anonyymi

        Ongelma ei ole itse ämmä, vaan valintansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma ei ole itse ämmä, vaan valintansa.

        ihminen ei ole mitään muuta kuin valintansa


      • Anonyymi

        Tik-Takin biisi Lopeta!


      • Anonyymi

        Varmaan häipyyki mutta omasta tahdoata ei sinun


    • Anonyymi

      Narkkari Sanna juhlimassa

      • Anonyymi

        Paljon enemmän, ja lisäksi raittius.


      • Anonyymi

        Yhtäkkinen laihtuminen, hermostuneisuus, bailaaminen, välinpitämättömyys kaikkeen.. no aika selvät merkit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon enemmän, ja lisäksi raittius.

        Vuoden vastaus.


      • Anonyymi

        Poliitikon ei kuulu saada pontta sellaista asioista, että on piukka peppu ja saa parikytä tonnia kuussa, vaan siitä, että hän on kiinnostunut yhteiskunnallisista ja poliittisista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliitikon ei kuulu saada pontta sellaista asioista, että on piukka peppu ja saa parikytä tonnia kuussa, vaan siitä, että hän on kiinnostunut yhteiskunnallisista ja poliittisista asioista.

        No luuletko että nämä jotkut keskenkasvuiset trollit ymmärtää tuommoisen asian päälle? Näille on tärkeetä iso määrä fyffeä, hyvä kroppa ja materian kerääminen ja elämä/nuoruus on näille lisäksi "ikuista"


      • Anonyymi

        Löysä perse ja puhdas omatunto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon enemmän, ja lisäksi raittius.

        Iso pää ja sossun luukku, ne jäävät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso pää ja sossun luukku, ne jäävät

        Ehei,pääsee kassalle.Ei haittaa suuri pää!


      • Anonyymi

        Luupiiskalta näyttää enemmän, kuin joltain piukalta..


      • Anonyymi

        Tein sinun viestistäsi kantelun sekä ylläpidolle, että informoin siitä myös Marinia.

        Muistakaa ääliöt että vaikka kyse olisikin julkisuuden henkilöstä, silti hänelläkin on laki suojana.

        Jos haluat väittää häntä narkkariksi, sinulta on parasta löytyä erittäin hyvät todisteet, tai muutoin joudut maksamaan sakot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäkkinen laihtuminen, hermostuneisuus, bailaaminen, välinpitämättömyys kaikkeen.. no aika selvät merkit

        Muista että sinä voit joutua noista väitteistäsi vastuuseen!


      • Anonyymi

        Toivottavasti joudutte joskus vielä vastuuseen kirjoituksistanne pitää olla fakta tietoa sitten voitte kirjoitella ihan mitä haluatte kun lukee näitä juttuja tulee mieleen eikö oikeesti ole muuta elämää ootte sairaita menkää hoitoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon enemmän, ja lisäksi raittius.

        Helppo täällä huudella ..laita nimesi rohkeasti esille ..viime vuoden verokalenteri kertoo mitä tienaat..ja se raittius......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliitikon ei kuulu saada pontta sellaista asioista, että on piukka peppu ja saa parikytä tonnia kuussa, vaan siitä, että hän on kiinnostunut yhteiskunnallisista ja poliittisista asioista.

        Jaa...eikö Marin sitten ole..ainaki ulkomaita myöten kiitellään häntä ja nimen omaan työn tekemisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein sinun viestistäsi kantelun sekä ylläpidolle, että informoin siitä myös Marinia.

        Muistakaa ääliöt että vaikka kyse olisikin julkisuuden henkilöstä, silti hänelläkin on laki suojana.

        Jos haluat väittää häntä narkkariksi, sinulta on parasta löytyä erittäin hyvät todisteet, tai muutoin joudut maksamaan sakot.

        Millä nämä kommentoijat maksaa ne sakot...tyhjätasku porukkaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein sinun viestistäsi kantelun sekä ylläpidolle, että informoin siitä myös Marinia.

        Muistakaa ääliöt että vaikka kyse olisikin julkisuuden henkilöstä, silti hänelläkin on laki suojana.

        Jos haluat väittää häntä narkkariksi, sinulta on parasta löytyä erittäin hyvät todisteet, tai muutoin joudut maksamaan sakot.

        Koko Suomi puhuu Marinin kännisekoilusta ja lehdissä on kissankokoisia kansilööppejä. Tuskinpa kukaan ehtii sakottaa kaikkia keskustelijoita. Trollit puolustavat Sanna Marinia. Heillä on jonkinlainen hullujen noitien verkosto! Sanoisin, että saatanistien.


    • Anonyymi

      Huomenna lentää kuin leppäkeihäs, Sauli pyytää Sannaa jättämään eroanomuksen, ei tollasta tyyppiä voida sallia, koko maailma nauraa suomelle, kaikki. Ne pitää meitä pilkkanaan kun meillä on tollanen pelle PM.

      • Anonyymi

        Ei ole poissuljettua. Mutta oliko siirto tahallinen sannalta; eli exitoida Suomesta ennen sodan alkua?


      • Anonyymi

        Epäilen vahvasti, että tulee mitään eroa, kun kaikki on katsottu sallituksi ja hyväksi tähänkin asti. Mutta erottaa tai erota pitäisi, se on minun kantani. Ja vaikka jäisi virkaansa, niin mitenkään tosissaan ja vakavasti ei voi ottaa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole poissuljettua. Mutta oliko siirto tahallinen sannalta; eli exitoida Suomesta ennen sodan alkua?

        Suomesta tulee Amerikan Yhdysvallat liittovaltio ja perustulo kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomesta tulee Amerikan Yhdysvallat liittovaltio ja perustulo kaikille.

        Ei Amerikassa ole mitään perustuloa kaikille.


      • Anonyymi

        olit täysin väärässä,ei Sanna mihinkään eroa.


      • Anonyymi

        Suomalaisille ne kyllä nauraa muttei Marinille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen vahvasti, että tulee mitään eroa, kun kaikki on katsottu sallituksi ja hyväksi tähänkin asti. Mutta erottaa tai erota pitäisi, se on minun kantani. Ja vaikka jäisi virkaansa, niin mitenkään tosissaan ja vakavasti ei voi ottaa enää.

        Niinpä, kun nykypäivä on pikkaisen eri asia kuin ennen, kun ei tiedetty mistään mitään, eikä hyväksytty yhtään mitään.

        Sanna upea oma itsensä ja piste, vaikka Putte possu haluaisikin niin kovasti sabotoida, niin fiksut suomalaiset näkevät hänen valheidensa ja lavastusyritystensä läpi, joilla yrittää epätoivoisesti horjuttaa Suomea, mutta ei ne sen kaalikeitonhuuruiset aivopierut onneksi menekään läpi😂


    • Anonyymi

      Videolla huudetaan v****u tästä tulee hyvä fiilis ja jauhojengiä
      Mitä nää vetää?

      • Anonyymi

        Eivät vedä mitään, vaaaaaan kuuntelevat:

        Eric Clapton - Cocaine ( HD )


      • Anonyymi

        Köyhinä ihmisinä joutuvat leipomaan pullansakin itse. Vehnäjauhon jämiä vaan.


      • Anonyymi

        Missäs pöllyissä sää olit, kun kuulit, että videolta oltaisiin muka huudettu jotain ihmeen jauhojengiä?🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhinä ihmisinä joutuvat leipomaan pullansakin itse. Vehnäjauhon jämiä vaan.

        Tai ahkerina kotiäiteinä😁


    • Anonyymi

      Mikään ei ole niin idioottia ja älyvapaata hommaa kuin joku "biletys". Kaikki "bilettäjät" pitäisi hakata niin oppisivatpa olemaan sekoilematta kännipäisenä loisameebana ja ylimääräinen joutoenergia kohdistuisi johonkin hyödyllisyyteen, kuten työn tekemiseen yrityksessä.

      • Anonyymi

        "Bilettäjät" ovat huonosti kasvatettuja lapsia.


      • Anonyymi

        huhhuh miten tiukkaa settii jo


      • Anonyymi

        Niinhän se Sanna sanoikin tiedotustilaisuudessa, ettei juuri aikaa kuin pari kertaa vuodessa kavereidensa kanssa hengailla, eli että valtaosa ajastaan kuluisikin siihen itse työntekoon.

        Ei kai nyt ministereillä ja varsinkaan pääministeri semmoisilla hirveästi mitään luppoaikaa ole kuin vähän kesällä ehkä, kun silloin on hiljaisempaa politiikan saralta.


    • Anonyymi

      Mikä eroilmoitus? Sen takia että tanssii jossain yksityistyistilaisuudessa? Höpö höpö. Ei Marinia voi erottaa mikään muu kuin koko eduskunta ja ei todellakaan tapahdu tuon videon perusteella. Ja itse hän ei eroa missään tapauksessa. Sen sijaan voisi tutkia että kuka tuon videon on laittanut nettiin ja miksi.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään eroaisi mutta pakotetaan eroamaan tai erotetaan.
        Videossa ei ole mitään minkä takia sitä ei olisi saanut julkaista, joten sitä ei tarvitse tutkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään eroaisi mutta pakotetaan eroamaan tai erotetaan.
        Videossa ei ole mitään minkä takia sitä ei olisi saanut julkaista, joten sitä ei tarvitse tutkia.

        sauli voi olla hyvin kiinnostunut tästä aiheutuvasta ennennäkemättön mittavasta mainehaitasta Suomen valtiolle..

        Melko ikävään tilanteen joutui tässä TPkin kyllä jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sauli voi olla hyvin kiinnostunut tästä aiheutuvasta ennennäkemättön mittavasta mainehaitasta Suomen valtiolle..

        Melko ikävään tilanteen joutui tässä TPkin kyllä jo.

        Eikä pelkästään mainehaitta vaan myös turvallisuusriski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sauli voi olla hyvin kiinnostunut tästä aiheutuvasta ennennäkemättön mittavasta mainehaitasta Suomen valtiolle..

        Melko ikävään tilanteen joutui tässä TPkin kyllä jo.

        Saulihan saa pyydellä tai jeesustella mitä huvittaa, ei hänellä ole valtaa Marinia erottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pelkästään mainehaitta vaan myös turvallisuusriski.

        Vai että oikein turvallisuusriski. 🤣

        Todellisuudessa täällä haaveillaan Marinin erosta vain poliittisista syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulihan saa pyydellä tai jeesustella mitä huvittaa, ei hänellä ole valtaa Marinia erottaa.

        Saatat olla oikessa, että sauli olisikin sannan alaisia. Voit olla asiassa tosin myös väärässäkin. Aika näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein turvallisuusriski. 🤣

        Todellisuudessa täällä haaveillaan Marinin erosta vain poliittisista syistä.

        Päihtynyt pm ei ole sinusta turvallisuusriski? Elämäntapavalinnat eivät ole kiristyksen kohde/turvallisuusriski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pelkästään mainehaitta vaan myös turvallisuusriski.

        harmittaa sanoa tämä koska minä tiedän sannan aidon potentiaalin, mutta totta. jopa noinkin. :(

        todella valitettava koko hiton kuvio. Ei ajatellut sanna asioita kyllä ihan loppuun asti, ellei sitten todella suolaa itseään, irtaantuakseen weffeista sun muusta sekä tulevasta sodasta venäjää vastaan.

        Oli miten oli, hänen potentiaalinsa ei nyt päässyt valintojensä tähden toteutumaan; joten minä ainakin hyväksyn hänen vapaan tahtonsa toteuttaa itseään miten aikojen saatossa koki parhaaksi itseään toteuttaa, toivottaen samalla aidosti onnea ja menestystä valitsemallaan tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulihan saa pyydellä tai jeesustella mitä huvittaa, ei hänellä ole valtaa Marinia erottaa.

        Oli tai ei mutta jos sauli sanoo että luottamus meni niin sanna lentää luin lounema puusta. Mutta sauli ei sano koska on asiamies. Fudut tulee demarien puoluetoimiston kautta jos tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulihan saa pyydellä tai jeesustella mitä huvittaa, ei hänellä ole valtaa Marinia erottaa.

        Sauli vei suomen ja ruotsin natoon. Meinaat että sannalla ois isommat bootsit?🤣


      • Anonyymi

        >> voisi tutkia että kuka tuon videon on laittanut nettiin ja miksi <<

        Se on PM:n henkilökohtainen pulma, mihin joukkoon on yksityiselämässään luottanut. Varmasti miettii uudelleen tuttunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauli vei suomen ja ruotsin natoon. Meinaat että sannalla ois isommat bootsit?🤣

        Sanna oli se moottori Suomen Nato-jäsenyyden taustalla, ei Sauli. Sauli empi ja arpoi vielä kun Sanna Marin ja Matti Vanhanen veivät hanketta täyttä höyryä jo eteenpäin.


      • Anonyymi

        Vai on nyt videon julkaisija pahin moraalittomuus ja syyllinen, kun totuuden paljasti.
        Raamattuhan sanoo, että "Mikä pimeydessä on tehty, sen valo tuo näkyviin"
        Kuten toi myös vihreiden tekemät pikkulasten sormettamisetkin. Mitähän muuta sieltä tunkion pimeydestä nouseekaan.


      • Anonyymi

        Oliko nyt kyseessä huumeet. Extaasit on yleisiä viihdehuumeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulihan saa pyydellä tai jeesustella mitä huvittaa, ei hänellä ole valtaa Marinia erottaa.

        Jeesus pelastaa sinunkin sielusi kadotukselta eli tuomioista jos käännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauli vei suomen ja ruotsin natoon. Meinaat että sannalla ois isommat bootsit?🤣

        Ei Saul vienyt vaan Suomen kansa vei olisi vienyt jo aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna oli se moottori Suomen Nato-jäsenyyden taustalla, ei Sauli. Sauli empi ja arpoi vielä kun Sanna Marin ja Matti Vanhanen veivät hanketta täyttä höyryä jo eteenpäin.

        Vanhanen ei tehnyt mitään kyllä. Suomen kansan maita on ryöstetty miehitetty Suomen kieltä on väkisin yritetty vaihtaa venäjäksi ette te mitään ole tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on nyt videon julkaisija pahin moraalittomuus ja syyllinen, kun totuuden paljasti.
        Raamattuhan sanoo, että "Mikä pimeydessä on tehty, sen valo tuo näkyviin"
        Kuten toi myös vihreiden tekemät pikkulasten sormettamisetkin. Mitähän muuta sieltä tunkion pimeydestä nouseekaan.

        Riivaajahenget Jeesus kyllä ajoi pois eikä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> voisi tutkia että kuka tuon videon on laittanut nettiin ja miksi <<

        Se on PM:n henkilökohtainen pulma, mihin joukkoon on yksityiselämässään luottanut. Varmasti miettii uudelleen tuttunsa.

        On tuossa hieman yhteiskunnallistakin ulottuvuutta, missä joukoissa pyörii ja millä asenteella, miten se voi vaikuttaa päätöksiin, toimiin, painopisteisiin jos häneen pystyy vaikuttamaan noin voimakkaasti että luottaa "kaveripiiriinsä" joka kuitenkin "myi" hänet taas kerran? Vai onko täysin välinpitämätön mitä "muut" eli boomerit ym "heistä" ajattelevat, synnyttää kuplan elämänsä ympärille, menettäen tietynlaisen reaalituntuman?

        Tuo "kaveripiiri" ei kovin luotettavalta vaikuta kun kaivaa maata alta, tai sitten ovat täysin omassa kuplassaan eläviä missä muilla ei ole merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat olla oikessa, että sauli olisikin sannan alaisia. Voit olla asiassa tosin myös väärässäkin. Aika näyttää.

        Ne ajat ovat kaukana takanapäin jolloin pääministerin piti nauttia presidentin luottamusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        harmittaa sanoa tämä koska minä tiedän sannan aidon potentiaalin, mutta totta. jopa noinkin. :(

        todella valitettava koko hiton kuvio. Ei ajatellut sanna asioita kyllä ihan loppuun asti, ellei sitten todella suolaa itseään, irtaantuakseen weffeista sun muusta sekä tulevasta sodasta venäjää vastaan.

        Oli miten oli, hänen potentiaalinsa ei nyt päässyt valintojensä tähden toteutumaan; joten minä ainakin hyväksyn hänen vapaan tahtonsa toteuttaa itseään miten aikojen saatossa koki parhaaksi itseään toteuttaa, toivottaen samalla aidosti onnea ja menestystä valitsemallaan tiellä.

        Kuvitelkaa jo brittien pääministeri Thatcher oli muinoin bilettäny kuin Suomen marin. Olisiko ihan kaikki äänestysikäiset tykänneet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pelkästään mainehaitta vaan myös turvallisuusriski.

        Naulan kantaan, eikä taida tyttö huumetesteihin suostua vaan siirtynee ennemmin hiljaa taka-alalle.


      • Anonyymi

        Marinia ei voi erottaa, kuin luumätä tai rautasaha.
        Ihmeellinen muija, kun tekee töppäyksiä alvariinsa, syö ja juo valtion laskuun, valehtelee minkä ehtii ja loput ajat ryyppää ja kaikki on lopuksi muiden syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pelkästään mainehaitta vaan myös turvallisuusriski.

        Erään maan kunkkua pidetään myös turvallisuusriskinä. Seksihullu Balkanin mafian kourissa oleva vanha mies.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pelkästään mainehaitta vaan myös turvallisuusriski.

        onneksi sannalla ei ole ydinlaukkua, voisi siinä piletyksen vaiheesssa Islantikin saada osuman...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riivaajahenget Jeesus kyllä ajoi pois eikä ihmisiä.

        Jeesus ajoi rahanvaihtajat ja fariseukset vit**un temppelistä muistaakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauli vei suomen ja ruotsin natoon. Meinaat että sannalla ois isommat bootsit?🤣

        Sauli on jopa Bideniä höperömpi, Biden onnistui höpöttelemällä uhkatasapainosta Saulin antamaan Suomen asevoimat Yhdysvaltain käyttöön ja nakki Baltian puolustuksesta napsahti Suomelle. Seko-Sanna sitten vielä alkoi öykkäröimään tavallisille venäläisille turisteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat olla oikessa, että sauli olisikin sannan alaisia. Voit olla asiassa tosin myös väärässäkin. Aika näyttää.

        Kyllä eduskunta kuuntelee presidentin puhetta enempi kuin Sannan sekoilua.


      • Anonyymi

        Hyvä että on laittanut videon levitykseen.
        Muuten ei olisi selvinnyt tuo huumeiden
        käyttö.Turha selitellä,jos olisi puhtaat jauhot
        pussissa,olisi normaalilla järjellä varustettu mennyt välittömästi huumetestiin.Epäilyksien
        hälventämiseksi.Tuollainen käytöshän osoittaa
        vain että käyttää aineita.Vielläpä työajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päihtynyt pm ei ole sinusta turvallisuusriski? Elämäntapavalinnat eivät ole kiristyksen kohde/turvallisuusriski?

        Sinähän siinä yrität kiristää häntä eroamaan, kun muu kansa on erittäin tyytyväisiä Marinin työhön ja ymmärtää Työn ja Vapaa-ajan eron.

        Te Venäläistrollit olette näköjään todella epätoivoisia Suomen horjuttamisessa kun teiltä ei onnistu mikään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna oli se moottori Suomen Nato-jäsenyyden taustalla, ei Sauli. Sauli empi ja arpoi vielä kun Sanna Marin ja Matti Vanhanen veivät hanketta täyttä höyryä jo eteenpäin.

        Kansa oli Moottorina Suomen NATO jäsenyyden taustalla.

        Teillä trolleilla on todella huono muisti.

        Pitääkö teitä Venäläistrolleja muistuttaa siitä että NATO hakemus syntyi kansalaisadressista? Itseasiassa kahdesta erillisestä kansalaisadressista, jotka saivat ennätysajassa tarvittavat äänet.

        Eduskunta ja hallitus eivät voineet tehdä mitään muut kuin toteuttaa kansan tahdon.

        Jos väität vastaan, niin tuo faktat esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitelkaa jo brittien pääministeri Thatcher oli muinoin bilettäny kuin Suomen marin. Olisiko ihan kaikki äänestysikäiset tykänneet ?

        Thatcher on varmasti bilettänyt vielä rajummin kuin Marin yhteensä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan, eikä taida tyttö huumetesteihin suostua vaan siirtynee ennemmin hiljaa taka-alalle.

        Huumetestit näyttivät negatiivista.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että on laittanut videon levitykseen.
        Muuten ei olisi selvinnyt tuo huumeiden
        käyttö.Turha selitellä,jos olisi puhtaat jauhot
        pussissa,olisi normaalilla järjellä varustettu mennyt välittömästi huumetestiin.Epäilyksien
        hälventämiseksi.Tuollainen käytöshän osoittaa
        vain että käyttää aineita.Vielläpä työajalla.

        Viestisäsi lähti ilmoitus sekä ylläpidolle (että pitävät viestisi tallessa) että myös Marinin edustajille, jotta hän voi tarvittaessa syyttää sinua panettelusta, joka johtaa sinun kohdallasi sakkotuomioon.

        Sanna kävi huumetesteissä jotka ovat näyttäneet nollaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestisäsi lähti ilmoitus sekä ylläpidolle (että pitävät viestisi tallessa) että myös Marinin edustajille, jotta hän voi tarvittaessa syyttää sinua panettelusta, joka johtaa sinun kohdallasi sakkotuomioon.

        Sanna kävi huumetesteissä jotka ovat näyttäneet nollaa.

        Ooha o jo hilijaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna oli se moottori Suomen Nato-jäsenyyden taustalla, ei Sauli. Sauli empi ja arpoi vielä kun Sanna Marin ja Matti Vanhanen veivät hanketta täyttä höyryä jo eteenpäin.

        Höpsistä kukkuu, ei Marin vienyt Suomea Natoon. - Mr. Putin ja Suomen kansa vei Suomen Natoon.

        Lopettakaa jo tuon naisen palvominen! Kohta kai väitätte hänen kävelleen vetten päällä. Itse aion vaalien alla muistuttaa bilehileen äänestäjäkuntaa kaikista bilehileen möhläilyistä, jos ja kun he sitä kaipaavat. Suomi ei tee mitään tuon tyylisellä pääministerillä. Kaivakoon sdp puikkoihin jonkun selväjärkisen, joka ei ryve skandaalista toiseen, #OLAVIGATE. Älkääkä selitelkö, että "kavereita vaan". Uusivirta suutelee Marinin kaulaa eivätkä ystävät tanssi tuolla tavalla. Taisi jotain värähtää katseista päätellen. Ja mikä helvetti se Ilmari-jäbä oikein on aina Marinin seurassa kuin jokin sylikoira. Marin mies on harvinaisen luottavainen tai sitten heillä on vapaampi liitto. Summa summarum, harvinaisen typerää käytöstä hela tiden. Ihmettelen, mikäli sdp on seuraavissa vaaleissa suurin puolue ja Marin jatkaa virassaan. Tosin juopolle kansalle sopii kuin nenä päähän mutta minä olen nähnyt tarpeeksi. Siksi iso miinus ja ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan, eikä taida tyttö huumetesteihin suostua vaan siirtynee ennemmin hiljaa taka-alalle.

        Olet täysin väärässä luulojesi kanssa.kyllä Sanna kävi testissä,faktaa kannattaa kirjoitella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään eroaisi mutta pakotetaan eroamaan tai erotetaan.
        Videossa ei ole mitään minkä takia sitä ei olisi saanut julkaista, joten sitä ei tarvitse tutkia.

        Miksi pitäis erora...juurihan nä kirjoitit ettei siinä videossa ei ollu mitään.Siitäki jäi pilveen jälki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulihan saa pyydellä tai jeesustella mitä huvittaa, ei hänellä ole valtaa Marinia erottaa.

        Ainoa joka voi erottaa on Eduskunta ..jos pääministerillä ei ole eduskunnan luottamusta niin silloin joutuu eroamaan ja luottamus ratkastaan äänestyksessä eduskunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tai ei mutta jos sauli sanoo että luottamus meni niin sanna lentää luin lounema puusta. Mutta sauli ei sano koska on asiamies. Fudut tulee demarien puoluetoimiston kautta jos tulee.

        Eduskunta äänestää pääministerin luottamuksesta ja se kanta joka voittaa äänestyksen määrittää pääministerin kohtalon.Siihen ei tarvii Saulin herrasmies taitoja🤣
        Onko tämä kansa näin tyhmää ettei tiiä perusasioita..huh..huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauli vei suomen ja ruotsin natoon. Meinaat että sannalla ois isommat bootsit?🤣

        Presidentti vastaa ulkopolitiikasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on nyt videon julkaisija pahin moraalittomuus ja syyllinen, kun totuuden paljasti.
        Raamattuhan sanoo, että "Mikä pimeydessä on tehty, sen valo tuo näkyviin"
        Kuten toi myös vihreiden tekemät pikkulasten sormettamisetkin. Mitähän muuta sieltä tunkion pimeydestä nouseekaan.

        Varmaan kieli pitkällä ootat!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ajat ovat kaukana takanapäin jolloin pääministerin piti nauttia presidentin luottamusta.

        Täälähä ei tartte tietää Suomen historiasta mitään kunhan huutelee joukon jatkona mitä huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan, eikä taida tyttö huumetesteihin suostua vaan siirtynee ennemmin hiljaa taka-alalle.

        Et vissiin oo ajantasalla huumetesteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maikkari, kuten Iltalehden toimituskin, on Kokoomuksen äänitorvia.

        Jokainen ymmärtää ettei tuossa ole mistään turvallisuusriskistä kyse, vaan pelkästä poliittisesta ja suorastaan säälittävän epätoivoisesta ajojahdista.

        Nimen omaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein turvallisuusriski. 🤣

        Todellisuudessa täällä haaveillaan Marinin erosta vain poliittisista syistä.

        Niin, kun oppositio taas vauhdissa, mutta tämä kaikki kääntyykin heidän tekemäänsä pahuuttaan vastaan niin, että Sanna saa sellaisen äänivyöryn, mitä ei ole koskaan ennen saanut ja valitaan seuraavaksi presidentiksi!🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus pelastaa sinunkin sielusi kadotukselta eli tuomioista jos käännyt.

        Jeesus pelastaa sinunkin aivosi järjen käytön tuomalla ylimääräiseltä vaivalta, joten eikun kaikki Jeesustelemaan ja Jeesuksiksi kaikille teille, ylös, ulos ja rekkain alle!😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus pelastaa sinunkin aivosi järjen käytön tuomalla ylimääräiseltä vaivalta, joten eikun kaikki Jeesustelemaan ja Jeesuksiksi kaikille teille, ylös, ulos ja rekkain alle!😂

        Jeesus tulee, oletko valmis?:
        https://youtu.be/nlfZs_lN4C4

        Reippaina Käymme rekkain alle:
        https://youtu.be/CEyMETnZ_eo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäis erora...juurihan nä kirjoitit ettei siinä videossa ei ollu mitään.Siitäki jäi pilveen jälki

        Niistä niitten jauhojengi kirjoitteluista jää myös jälki pilveen ja voisi vaikka poliisia kiinnostaa, jos vaikka itse olisivatkin niitä jauhojen käyttäjiä osa noista jauhojengi-vitsiniekoista😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        harmittaa sanoa tämä koska minä tiedän sannan aidon potentiaalin, mutta totta. jopa noinkin. :(

        todella valitettava koko hiton kuvio. Ei ajatellut sanna asioita kyllä ihan loppuun asti, ellei sitten todella suolaa itseään, irtaantuakseen weffeista sun muusta sekä tulevasta sodasta venäjää vastaan.

        Oli miten oli, hänen potentiaalinsa ei nyt päässyt valintojensä tähden toteutumaan; joten minä ainakin hyväksyn hänen vapaan tahtonsa toteuttaa itseään miten aikojen saatossa koki parhaaksi itseään toteuttaa, toivottaen samalla aidosti onnea ja menestystä valitsemallaan tiellä.

        Kukaan ei ole kyseenalaistnut Marinin osaamista..Vaan nyt kommentoidaan vaikeaa päihde ongelmaa. Kun hän pääsee katkolta..On hän edelleen taitava poliitikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän siinä yrität kiristää häntä eroamaan, kun muu kansa on erittäin tyytyväisiä Marinin työhön ja ymmärtää Työn ja Vapaa-ajan eron.

        Te Venäläistrollit olette näköjään todella epätoivoisia Suomen horjuttamisessa kun teiltä ei onnistu mikään!

        Minäkin olen "kansa" ja en kyllä ikänä enää voi sanoa että olisin tyytyväinen tällaiseen menoon, enkä ymmärrä eikö SDP n isossa joukossa ole yhtään järjellistä pääministeriehdokasta? missikisatko aiotaan ensivaaleissa pistää pystyyn että löytyy kansikuviin ja kohu uutisiin sopiva ehdokas, missä on ns. tavalliset työtätekevät koulutetut ehdokkaat jotka ei yksinomaan biletä, vaan katsovat äänestäjien etua, jotka käyvät aamusta-iltaan töissä ja maksavat ministerienkin palkat veroina.


    • Anonyymi

      Joku opettaja kun julkaisi jonkun biletysvideon, sai potkut virastaan.

    • Anonyymi

      Huumetesti vaadittava ja tulos ilmoitettava kansalle.

      • Anonyymi

        Aina voi pissata ohi?


      • Anonyymi

        Jep, mikä ihmeen jauhojengi?


      • Anonyymi

        Työssä on oltava selvin päin tietysti siksi on huumetestit. Myös niitä piraatti alkoholi pulloja on syytä tutkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mikä ihmeen jauhojengi?

        Leipovat piirakoita ahkerasti näiden lihavien radiojuontajien ym lok lok lokkien kanssa yhdessä. Tälläkertaa vähän vauhdikkaammat piirakat vain - siitäkohu


    • Anonyymi

      Ravintolat kiinni rajoitukset päälle ja sitten kolaa nokkaan 😂🤣

      • Anonyymi

        Hymiömies tulessa taas.

        Juu.u hymiö.. minä täällä tyhmänä kerroin Luojasta ihmeineen ja koitin auttaa parhaani mukaan mm. tuota sannaakin ja nyt sitten pikkulinnut laulaa, että kun minä, sinäkin, jne täällä naputtelin kuinka pelastaa Suomi sodalta, sanna suosi samaan aikaan jauhojengin mummontappolaulu-bileitä tästä tulee niin hyvät olot -aineiden parissa.

        Irtiotto siis.

        No joo, se oli sen sannan valitsema tie ja eikun hyvää jatkoa hällekin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymiömies tulessa taas.

        Juu.u hymiö.. minä täällä tyhmänä kerroin Luojasta ihmeineen ja koitin auttaa parhaani mukaan mm. tuota sannaakin ja nyt sitten pikkulinnut laulaa, että kun minä, sinäkin, jne täällä naputtelin kuinka pelastaa Suomi sodalta, sanna suosi samaan aikaan jauhojengin mummontappolaulu-bileitä tästä tulee niin hyvät olot -aineiden parissa.

        Irtiotto siis.

        No joo, se oli sen sannan valitsema tie ja eikun hyvää jatkoa hällekin vaan.

        Kerroin aikoja sitten et Sanna muistuttaa tätä sisäpiiritiedot ei petä 😂🤣

        https://www.youtube.com/watch?v=v9YnDirqwT4


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ravintolat työllistää kokkeja tarjoilijoita vahtimestareita ja siivoojia sekä astioiden valmistajia tehtaan työläisiä ja kiinteistön omistajat saa siitä rahan maksaa se kiinteistö ja yrittäjät kulut verot ja huolto yhtiön. Nyt tämä vihaaja joukko poistetaan täältä unionin alueelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin aikoja sitten et Sanna muistuttaa tätä sisäpiiritiedot ei petä 😂🤣

        https://www.youtube.com/watch?v=v9YnDirqwT4

        Eipä nuo ole jossain yksityisbileissä, tuhnuttamassa nokkaan jauhoja. Vaihtamassa paikkaa kopista, koppiin, kuppilasta kuppilaan. Epämääräisen ystäväpiirin kanssa.
        Sanna ei ymmärrä, että tuskin noista ystävistä vaaleissa äänestää yksikään demareita. Taitavat oikein porukalla jymäyttää Sannaa ja tekevät myyrän työtä Sannan tuhoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymiömies tulessa taas.

        Juu.u hymiö.. minä täällä tyhmänä kerroin Luojasta ihmeineen ja koitin auttaa parhaani mukaan mm. tuota sannaakin ja nyt sitten pikkulinnut laulaa, että kun minä, sinäkin, jne täällä naputtelin kuinka pelastaa Suomi sodalta, sanna suosi samaan aikaan jauhojengin mummontappolaulu-bileitä tästä tulee niin hyvät olot -aineiden parissa.

        Irtiotto siis.

        No joo, se oli sen sannan valitsema tie ja eikun hyvää jatkoa hällekin vaan.

        Eiköhän aika monet muutkin kun vain yksi mies käytä niitä hymiöitä viesteissään, nimittäin minäkin toisinaan vaikka en ole todennäköisesti edes nähnytkään livenä sitä jota kutsuit hymiömieheksi😁


    • Anonyymi

      Silmät on lautaset siitä voitte päätellä montakin asiaa 😂🤣

      • Anonyymi

        Animetyttöjen silmät ne vasta ovatkin kuin lautaset hyvä hymiöherra🤭


    • Anonyymi

      Keitä nuo siipeilijät tuolla takana on videossa?

      • Anonyymi

        Huumorit sikseen.. minun käy aidosti sääliksi sannaa. elää tolleen kaikenmaailman siipeilijöitten ympäröimänä...

        mutta jos tuo on sen hänen juttunsa, niin se on se hänen juttunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumorit sikseen.. minun käy aidosti sääliksi sannaa. elää tolleen kaikenmaailman siipeilijöitten ympäröimänä...

        mutta jos tuo on sen hänen juttunsa, niin se on se hänen juttunsa.

        Jos sillä on edes hiukan järkeä päässä niin eroilmoitus todella nopeesti pöytään 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumorit sikseen.. minun käy aidosti sääliksi sannaa. elää tolleen kaikenmaailman siipeilijöitten ympäröimänä...

        mutta jos tuo on sen hänen juttunsa, niin se on se hänen juttunsa.

        Jos päihteet vie, niin seura valikoituu sen mukaan.


      • Anonyymi

        Sanovat olevansa jauhojengiä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumorit sikseen.. minun käy aidosti sääliksi sannaa. elää tolleen kaikenmaailman siipeilijöitten ympäröimänä...

        mutta jos tuo on sen hänen juttunsa, niin se on se hänen juttunsa.

        Niin se siinä on että varkaat huijaa rahat tileiltä korteilla ja vie vaatteet korut ...sen verran pitää ymmärtää petollista maailmaa missä ahneus vallitsee.


      • Anonyymi

        Tinni Wikstöm ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanovat olevansa jauhojengiä.....

        Onko se uusi nimi kalanpaistajille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sillä on edes hiukan järkeä päässä niin eroilmoitus todella nopeesti pöytään 😂🤣

        Sanna presidentiksi ja haitallisen, täysin aiheettoman ja epäoikeudenmukaisen jauhojengi hokeman aloittajat sakkoihin😤


    • Anonyymi

      Mun lapsia ette sitten kuvaa nyt ei millään ehdi lapsen kanssa rannalle Sannasta on tehty muuten lastensuojeluilmoitus 😂🤣

      • Anonyymi

        Juu, tehdään kaikista suomalaisista joku ilmoitus niin hyvin menee.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        pfizer luokitteli keskenmenneet raskaudet haittavaikutuksesta toipumisiksi, niinpä väestönvähennys jos on tarkoitus niin hyvin järkeenkäyvää


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sanna on ajanut Suomen taloutta alas WEF käskystä ja sitä kautta Maailman hallitus yrittää ottaa kaiken määräysvallan haltuun punavihervasemmisto on pihalla ku lumiukko kaikessa ne käytännössä kaivaa omaa hautaa 😂🤣

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ensimmäinen käyttöhuone pitäisi rakentaa eduskuntaan.

      • Anonyymi

        Pridepiirit käyttää eniten kamaa😂🤣


      • Anonyymi

        Eduskunnan saunat oli ennen bordelleja venäläisiä prostituoituja sinne kuljettiin.


    • Anonyymi

      Flow festareille missä kama liikkuu ensin aiheutti satojen miljoonien tappiot viihdeteollisuudelle ja sen jälkeen kehtas mennä jauhamaan paskaa Flow festareille 😂🤣

      • Anonyymi

        Glow festarit on nuorison ei niinkään aikuisten. ( Eikä ne vaatteet ollut mitään glamouria vaan tavallista aasialaista paljettia).


    • Anonyymi

      Ero, kiitos. Minua hävettää tällainen politiikka.

    • Anonyymi

      Bilettäjä taisi joutua viraltaan Isossa Britanniassa, joten luulisi sen onnistuvan Suomessakin.

      • Anonyymi

        Brittien bilettäjä rikkoi sääntöjä ja lakia kun juhli porukalla vaikka oli koronan takia rajoitukset päällä.

        Sanna ei ole rikkonut sääntöjä, eikä lakeja.


    • Anonyymi

      Onko kaikki jo varmasti möhlitty?

    • Anonyymi

      Marinin ura oli nyt tässä, mutta olihan se odotettavissa kun lähtee mukaan pintaliitoporukkaan, ei ne ihana perinteisesti juhli. Pupillit suurina, tässä ihmetellään.

    • Anonyymi

      Ei ruoka-, energia- ja Ukrainan ym. kriisit hyväosaisten mielenrauhaan ja elämänemnoon ainakaan millään tavalla vaikuta. Se on nyt monta kertaa konkreettisella tavalla nähty. 🥂🎵

      👎

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näetkö tulevaisuuden kristallipallosta vai kiljuämpäristä?

    • Anonyymi

      Täydellinen sosiaalidemokraatti on niin cool! Hän ilahduttaa suomen vähätuloista kansaa piristävillä bilevideoilla. Kun itsellä ei ole varaa juhlia, niin pääministerin bilevideot sentään piristävät kaurapuuropäivänä.

    • Anonyymi

      Olikohan Sanna extaasin vaikutuksen alaisena lannettaan pyöritellessään ja toista naista pussailessaan.

      • Anonyymi

        Mitä teillä Pietarissa on suolakin loppu. No voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teillä Pietarissa on suolakin loppu. No voi voi

        On teillä demareilla kohta eväät loppu. No voi voi ja voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teillä Pietarissa on suolakin loppu. No voi voi

        Kyllä tuota käytöstä ihmetellään ihan suomessa. Ei hyvää päivää mikä pelle holisti valtion päämiehenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teillä Pietarissa on suolakin loppu. No voi voi

        Politiikka on vastakkaisasetelmista väittelyä, keskustelua ja kompromissien tekemistä. Jokaisen itselle epämieleisen kommentin tuomitseminen venäläiseksi trollitehtailijaksi pelaa vaan venäläisten trollitehtailijoiden pussiin, heidän ei tarvitse tehdä töitään, kun sinä olet kykenemätön tunnistamaan venäläisen trollin ja tuomitsee kaiken oman mielipiteesi vastaisen venäläiseksi trolliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikka on vastakkaisasetelmista väittelyä, keskustelua ja kompromissien tekemistä. Jokaisen itselle epämieleisen kommentin tuomitseminen venäläiseksi trollitehtailijaksi pelaa vaan venäläisten trollitehtailijoiden pussiin, heidän ei tarvitse tehdä töitään, kun sinä olet kykenemätön tunnistamaan venäläisen trollin ja tuomitsee kaiken oman mielipiteesi vastaisen venäläiseksi trolliksi.

        Teidän venäläistrollien on ihan turha selittää että olisitte suomalaisia.

        Opettelisitte suomea ja lopettaisitte jatkuvan valehtelun, niin teillä voisi olla jotain uskottavuuttakin.


    • Anonyymi

      Mitä yhteistä on Sannalla ja Putinilla ? Molemmilla on trolliarmeijansa !

      • Anonyymi

        Paljonko Putin maksaa sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko Putin maksaa sinulle?

        Moni ei tiedä että Putin on oiva mekaanikko. Saa kulkemaan Uniperin takaperin. Eli miljarditappiot. Kyllä suomalaiset liikemiehet ovat niin ihanan viisaita että.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa deepfake-videolta.

    • Anonyymi

      Oliko video opetusvideo siitä, kuinka kansan on monenlaisten kriisien ja julkisuudessa kehoitetun kotivarautumisen keskellä nyt toimittava...?

    • Anonyymi

      Punaviherhallitus on saanu suomen asiat niin syvälle moraalittomaan tunkioon, että pääministeri ei kestä tekojensa seurauksia selevinpäin.

      • Anonyymi

        Mitä pontinkaan ei riitä sokeria teillä Pietarissa. No voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pontinkaan ei riitä sokeria teillä Pietarissa. No voi voi

        Pitää juusto hakea ulkomailta. Sokeria menee niiden piraatti alkoholi juomiin.


    • Anonyymi

      Ajatelkaa, jos Suuri Johtajamme Putin bailaisi noin? Ketjun trolli

    • Anonyymi

      Paniikki demarileirissä. Mutta hei, kyllä te sen ongelmat tiesitte, mutta otitte riskin. Mikäs on nyt riskin hallintakeino?

    • Anonyymi

      Mihin aikaan Marinille eroilmoitus.......niinkuin se jo olisi tullut.
      SILLÄ ON KIIRE, TODELLAKIN.....miksi viivytellään?

    • Anonyymi

      Avustajien kanssa mietitään strategiaa minkä kanssa tullaan ulos. Tytti yliviikarikaan ei tunnustanut mitään ja tuskin mariinikaan niin tekee. Kaikissa muissa on aina vika .

    • Anonyymi

      Koitetaanko ottaa eurostoliitosta meille teiden kunnostusrahaa ja lopettaa toi että ulkomaalaiset tulee tänne töihin alkaa hakkaa kantaväestöä syrjiä jopa julkisissa kulkuvälineissä. Myös on laadittava laki että ASIAKAS saa valita itse kuskin kenen autoon menee taksin muuttoauton bussin metron ratikan junan. Turvallisuus on tärkeä meille alkeperäis asukkaille jopa kaupan kassoilla. Parasta valita reilu ja turvallinen suomalainen kristitty kaikessa. Myös kenen ruokia ostat.

    • Anonyymi

      PM osoittanut EU kelpoisuutensa.
      Osaa juoda viinaa ja juhlia. Plussana myös someposeeraus.

    • Anonyymi

      Lyön vaikka vetoa, että tuo ei ole pääministeri vaan joku feikki. Iltalehti pitäisi laittaa syytteeseen.

      • Anonyymi

        Veto meni pieleen, Marin jo tunnusti suorassa lähetyksessä


    • Anonyymi

      Pietarin trollit eivät erota meillä ketään?

      Ps. Miltä tuntuu hävitä Ukrainalel?

    • Anonyymi

      Sitä on demarilta turha odottaa.

    • Anonyymi

      Sanna vain testasi käyttöjhuonetta.

      • Anonyymi

        Kyllä nyt kävi marinille köpelösti siinä meni tuleva kassan työpaikka ei pääse läpi huumetestistä voi voi


    • Anonyymi

      Hyvää kesää.Iloista syksyä ja YouTube redeemer.

    • Anonyymi

      Hallituksen sisältä vaaditaan Marin huumeseulaan, niin voi kyllä sanoa jotta PM taival loppui tähän, kauanko kokaiini näkyy seuloissa en tiedä...mutta jos ei suostu asia on selvä. Jokatapauksessa hän on tuulettanut instituutiosta itsensä pihalle. Palkatut somettajat "maristit" ei häntä tästä pelasta.

      • Anonyymi

        Näkyyhän ne viikkoja, ja hiuksista paljon pidempään.


    • Anonyymi

      Laihtumiseen on yleensä kaksi syytä, anorektia tai huumeet.

      • Anonyymi

        no marinilla on myös nuo muotikuvaukset sarkanaan ja ne on nollakokoa ne kuvausvaatteet, pm-kautensa alussa sannalla oli vielä marimekon kaapuja


    • Anonyymi

      Pakko .ärin,tupataan joukkoon, Tampere, Ylivieska pyyhi hihaasi,HH Myynti,mies opettaja. Veripirkottelu mielikuvat kyynärpäät vammauttava pöytää, yhdessä Tölli poliisin puhalukset Pohjois-Pohjanmaan

    • Anonyymi

      Hankkikaa elämä kitisijät, noinko pienistä jutuista pitäisi aina erottaa joku? Opetelkaa bilettää tai menkää sit töihin.

    • Anonyymi

      Jos miespuolinen pääministeri tekisi saman määrän mokauksia kuin Marin on tehnyt, olisi hänet puolue jo pakottanut eroamaan.

      • Anonyymi

        Jos miespuolinen pääministeri olisi syöttänyt koko suvun ja bileporukan valtionlaskuun, niin aivan välittömästi kalossinkuva olisi tullut takapuoleen. Vaan ei Marinille, kun ei ole aikaa käydä Prismassa. Voi, taivas tämän puolustuspuheita. Kaikki on muiden syytä.


    • Anonyymi

      Harmi kun kukaan ei kysynyt miten tuossa tilanteesssa menetellään kun tulee äkillinen kriisi ja hallitus pääministereineen kutsutaan koolle.

      • Anonyymi

        Pääministerin ei tarvitse olla koko ajan tavoiteltavissa, silloin kun ei ole mitään akuuttia kriisiä menossa. Sitä varten on Suomessa muut viranomaiset ja turvallisuus ja pelastusalan toimijat joilla kaikilla kiertää päivystysvelvoite.

        Jotta Suomessa hommat toimisi, Pääministeriltä ei tarvitse kysellä joka hemmetin kissanristiäisiin mielipiteitä tai toimintaohjeita kuten teillä siellä Venäjällä, vaan täällä ammattilaiset ja viranomaiset voi alkaa vain toimimaan tilanteen vaatimalla tavalla heti.


    • Anonyymi

      Kysymys lienee siitä tuleeko eroilmoitus tänään, vaiko jälkeen keskustelujen Niinistön kanssa , SDP on paljon korjattavaa ennen vaalia.

      • Anonyymi

        Niinistön pitäisi nyt reagoida, ei ole kyse ainoastaan Suomen turvallisuudesta vaan myös muiden natomaiden turvallisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinistön pitäisi nyt reagoida, ei ole kyse ainoastaan Suomen turvallisuudesta vaan myös muiden natomaiden turvallisuudesta.

        Nykyisen valtiosäännön mukaan pressa ei erota pääministeriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisen valtiosäännön mukaan pressa ei erota pääministeriä.

        Eikä pääministerin tarvitse erota jos hän ei ole rikkonut säädöksiä tai lakeja. Se että oppositiomulkuilla on "epäilyksiä luottamuksesta", saavat alkaa tästä lähin varomaan jokaista hetkeä, etteivät vain vahingossakaan ota mitään alkoholipitoista tai hengaile julkkisten kanssa, koska Suomessa säännöt koskevat kaikkia.

        Eli jos Sanna erotetaan sen vuoksi että hän tanssinut ja juhlinut julkkisten kanssa, se sama rajoitus tulee koskemaan myös muita poliitikkoja.


    • Anonyymi

      Pääministeri huumehuuruisissa juhlissa, tämä on pöyristyttävää!

      • Anonyymi

        Onko sinulla todisteita että huumeita olisi käytetty?

        Jos on, niin sinulla on velvollisuus niistä kertoa.

        Jos ei ole, niin varaudu siihen että joudut vastamaan noista väitteistäsi lain edessä!


    • Anonyymi

      Kuka siitä "pääministerin eroilmoituksesta" hyötyy? Kansa? No miten? Saadaan uusi pääministeri, joka palauttaa venäjän kanssa "ystävälliset suhteet" ja kas, bensa ja sähkö halpenee ja kauppa käy? Näinkö?

      Ehei, ainoa joka hyötyisi on venäjä, joka tod näk deep faken on pikku apulaistensa kautta järkännyt...

      • Anonyymi

        Herää jo deep fake-unestasi, Sanna tunnusti jo.


    • Anonyymi

      Pääministeriksi tai ministeriksi ylipäätään pitäisi näköjään oltava joku ikäraja, ehkä 45 vuotta?

      Kyllä itsekin tuli vielä 37-40 ikäisenä biletettyä aika kovasti, mutta nyt 48 mittarissa ja on vähentynyt jo kiinnostus tuohon biletykseen, eikä baaritkaan enää silleen kiinnosta. Olen sitä vastoin keksinyt muita harrastuksia kuin päihteet ja bilettäminen.

      • Anonyymi

        Minä vuosina olit pääministeri?


      • Anonyymi

        sanna valittiin ikänsä ja sukupuolensa perusteella vetoamaan ajateltuun tulevaan äänestäjäkuntaan, ja ettei puolue olisi näyttänyt sentään patavanhoilliselta, ja löytänyt varmasti uusia puolia itsestään tässä matkan varrella, ihan jo muuttunut habituskin sen kertoo, kansainvälinen suitsutus juuri ikään ja sukupuoleen perustuen, poliittinen systeemi ei suosikaan mitään varsinaista kyvykkyyttä, kun tavoitehan on status quon ylläpitäminen, siis valtaapitävien intressit, joita kyseenalaistamaan ei mitään neropatteja edes haluta. Ympäripyöreiden puhuminen riittää.


    • Anonyymi

      Sanna kieltää käyttäneensä huumeita. Mitään en ottanut sanoo Sanna kuin entinen mäkihyppääjä.

    • Anonyymi

      Tuli opiskeltua aikanaan samassa mestassa, missä Sanna myöhemmin. Siitäkin porukasta on tullut kansanedustajia ja ministereitä. Joskus on tullut muisteltua sen ajan bileitä ja todettua, että hyvä ettei ollut kännykkäkameroita... :)

    • Anonyymi

      Mitä miettii 1200 eurolla kituuttava demarieläkeläismummu jonka sähkölasku noussut 100 eurolla kuukaudessa?

    • Anonyymi

      Alkaa demarileirissä olla jo tuskainen olo. Vain seksuaalivähemmistö ja muut hörhöt ovat kannatuksen ydinjoukko.

      • Anonyymi

        Toimittaja kutsui tuota joukkoa aamulla "hard core kannattajiksi".


    • Anonyymi

      Vain hullut äänestää enää demareita.

    • Anonyymi

      Jauhottaja pääministerinä on riski. Voidaan helposti kiristää tai taivutella huonoihin päätöksiin.

      • Anonyymi

        Niinpä, sitä tekee mitä vaan jauhoja saadakseen, tai ettei jauhotus tule ilmi.


    • Anonyymi

      Sanna perustanut jo ensinmäisen käyttöhuoneen?

      • Anonyymi

        Ehhehehe...

        Kremlissä käytetään Suomen "patriootteja" hyväksi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehhehehe...

        Kremlissä käytetään Suomen "patriootteja" hyväksi....

        Russofobiset sekoittaa joka asiaan Venäjän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Russofobiset sekoittaa joka asiaan Venäjän.

        Tietysti, eihän meillä muuta uhkaa ja haitantekijää ole. Fobiaa ei vaan tervettä vastusstusta.


    • Anonyymi

      Marinin on erottava. Huumetestiin ja tuomioistuimeen, ja sitten koko SDP on lakkautettava rikollisjärjestönä.

    • Anonyymi

      Ei ole outoa, että lehdistö on niin ammattitaidotonta, että jankkaa tiedotustilaisuudessa kuka on videot julkaisaut tai kuvannut. Itse olisin kysynyt, miksi juhlitte seurassa joka selkeästi ei ole ystäviänne koska videot julkaistiin. Niin pienessä porukassa kuin isommassa, kuten hän itse kertoi. Marin uhriutuu, vaikka itse on vastuussa täysin omasta käytöksestään. Kyllä pitäisi hälytyskellojen tuossa asemassa soida, jos tanssii täysin naivisti vieraiden ihmisten aikana koksun käytön kanssa.

      • Anonyymi

        Sehän kertoo pääministerin arvostelukyvystä kun seurauksi kelpaa kaikki jotka vain bilettävät. Se on turvallisuusriski. Pitää myös muistaa, että kun video kuvattiin niin Sanna oli pääministeri, ei lomalla, vaan pääministeri tällaisena aikana vielä jolloin naapurimaa on hyökännyt toiseen valtioon. Tämän naisen harkintakyky on täysin pettänyt.


      • Anonyymi

        sannalla on tainnu nää bilderberg-piirien periaatteet iskostua ja yleistyä nyt vähän liikaa, että mitä seinien sisällä tapahtuu, sinne jää, kun täällä alemmissa piireissä eivät kaikki satunnaistuttavat vielä sentään ole intresseiltään yhteneviä sannan kanssa, joka hybriksessään näin jo päättelee kun samaistaa itsensä siis jo kansakuntaan, tai ainakin sen tulevaisuuden toivoihin


    • Anonyymi

      Luin viestiketjut, en näillä sivuilla ole yleensä mutta melkoista turpakäräjää puolin ja toisin näköjään herättää. Harmillista sinänsä, että unohtuu isokuva, kovat, siis kovat ajat tulossa eikä tarviisisi sisäpoliittista kriisiä. Joka tapauksessa PM ei ole tavallinen kansalainen ja häntä sitoo tietyt käyttämismoodit ja piste, se kuuluu tehtävän vaatimuksiin. SItä vastuuta ei vapauta someihmisten vapaamielinen suhtautuminen elämään tai siihen vertaaminen. Somen lisääntyminen, klikkaus=idiotismin kasvaminen. Katsokaa ympärille ja herätkää tästä koomasta, mitä some näköjään tekee, ja tehkää oikeita töitä, ei kännykän tai tietokoneen klikkauksia, ai niin, te ette osaa....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos ei perheellisellä pääministerillä ole muuta tekemistä vapaalla, kun heilua jauhojengissä bailaamassa, niin minun kannatukseni on loppu sdp:lle.

      • Anonyymi

        no mut hei! on sannalla joku sijainen tai aviomies hoitaan lasta. ei se sulle kuulu.


      • Anonyymi

        Ihan kuin olisit muka käynyt edes äänestämässä SDP:tä.


    • Anonyymi

      Nyt on naamiot pudonneet pääministeriltä tämä on odotettavissa ollutkin.Ei Suomea johdeta kriisi aikana tällä tavalla.Toivoisin presidentiltä järeitä toimia tämän mainehaitan poistamiseen.Uskon että presidentin arvovalta ja mielipide asiaan vaikuttaa että saisimme maallemme pääministerin joka osaa arvostaa maatamme ja kaikkia kansalaisia ikään katsomatta.

      • Anonyymi

        Puppua, oot vaan kateellinen, Sanna on maamme terävä-älyisintä eliittiä ja siksi rankka työ vaatii rankan vapaa-ajan. Voi sitä keski-ikäinen äitikin bailata rajusti ja ottaa jauhoakin! Ei tää elo oo niin vakavaa! C'moon!


    • Anonyymi

      joko on palannut kassalle !

      • Anonyymi

        Ei päässyt ei läpäissyt huume testiä


    • Anonyymi

      Sannan kannattaa itse ehdottaa välitöntä huumetestiä todistaakseen, että ei jauhoillut. Ei siihen varmasti suostu ja asia haudataan kunnes ei enää näy testissä

      • Anonyymi

        Miksi kuuntelisi Persujen ja muiden Pietarin trollien puheita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuuntelisi Persujen ja muiden Pietarin trollien puheita?

        Oliko siellä Persujakin, no sitten tuon kyllä ymmärtää?


    • Anonyymi

      Jospa Peppu-Pekka käy yksityissuihkarilla Kolumbiassakin jauhokaupoilla, kunhan kaiken maailman terroristit on ensin kerätty Suomeen ikieläteiksi?

      Coke Express para siempre.

      Huh huh

    • Anonyymi

      Ja vielä kehtaakin tämä jauhopää bilettäjä kieltää venäläisiä tulemasta Suomeen juhlimaan!

    • Anonyymi

      Onko Sanna ensimmäinen joka kokeilee käytännössä käyttöhuonetta?

    • Anonyymi

      Vihreät haluaa laillistaa kannabiksen ja varmasti myös VAsemmistoliitto sekä SDPn nuoriso.

    • Anonyymi

      Asiana materiaalin vuotaminen verkkoon hautautuu mutta itse rilluttelu aiheuttanee jopa poliisitutkinnan. Lopputuloksena Marin lentää virastaan kuin leppäkeihäs riippumatta siitä vetikö kamaa itse vai ei.

      • Anonyymi

        Mitä te siellä Pietarissa tutkitte?


    • Anonyymi

      Vähän semmoinen fiilis että pääministeriä ei kiinnosta mitä muut ajattelee. Bilettää pitää.

    • Anonyymi

      Uskomatonta, nyt tulisi pääministeri vaihtaa nopealla aikataululla. Jos aikaisemmin on erotettu eduskunnasta ministereitä pienemmistä rikkeistä, niin nyt löytyy syytä. Pääministeri joka bailaa ihmisten kanssa jotka käyttävät huumeita. Kyllä nyt eduskunnan tulisi toimia ja pikaisesti.

    • Anonyymi

      Kysymys kuuluu, kuinkahan paha tuon alkoholiongelma on, ei mielestäni ole neää ihan normaalia touhua edes nuorelle ihmiselle.

    • Anonyymi

      Toivomme että maamme presidentti reagoi kiireestä tähän.

    • Anonyymi

      "Videossa puhutaan 'jauhojengistä'. Marin sanoo, ettei osaa kertoa, mitä se tarkoittaa." (Ilta-Sanomat)

      Marin ei tiedä mitä jauhoja olivat? Olisivatko olleet Myllyn Parasta?

    • Anonyymi

      Ei tule toivottavasti mihinkään aikaan.

      Aivan turhaan nostetaan kohua. Yks muija laulaa väärin biisin sanat sanoen "jauhojengi" vaikka Petrin biisissä sanotaan tuossa kohtaa "Palvon lemmyy".

      Näen ton puhtaana erehdyksenä ja että se on sattunut tulemaan videolle. Samoin toinen kohtaus jossa Karoliina viittoo kameraa pois ja lallattelee päälle niin takana (ilmeisesti Alman ääni) ja toinen muija puhuu hyvästä olosta. Tämän voi saada ihan keskustelulla aikaan.

      Olen myös ottanut viiniä ja toisinaan ei jaksa ja toisinaan minulta kysytään mitä oon vetänyt. On loukkaavaa tällöin kun tietää että harmitonta hupia alkoholin voimalla harrastaa.

      Antakaa nyt helv.. ihmisten elää.

      Ainoan virheen tässä tekee videon kuvaaja Janita Autio ja sen jakaja Silve mikä lie räyhäukko..

    • Anonyymi

      hmm. Sanna ja Tuppurainen ovat pedanneet ministerikauden jälkeen hyvät duunit Eu:hun, kyllä Saksan demarit muistaa sitä, että Suomi ja veronmaksajat maksavat Saksalle Uniper-sotkusta 10-20 mrd ja myös saksalaisten energialaskua. Unohtuu vaan se Sannalta, että luvatut hyvät pestit ei välttämättä toteudu, sillä pelkkä huumekytkös vaikka perää ei olisi, voi katkaista uran, Euroopassa kun monet suhtautuvat huumeisiin erittäin tiukasti, siis nollatoleranssi. Maailma ei ole sellainen, mitä kukkaistytöt ja someihmiset ajattelevat olevan omissa piireissään, voisi vähän ajatella asioita muusta kuin omasta vinkkelistään...

      • Anonyymi

        saksalaiset työkaverit paheksuvat ja halveksivat tätä.hävettää olla suomalainen.


      • Anonyymi

        no kai sitä nyt huumeaddiktista likasiin tehtäviin juoksuflikan saa, tosin saksalaisethan ne sen pervitiininki aikoinaan dumppas suomalaisille sen jälkeen ku olivat huomanneet miten arvaamattomuus ei varsinaisesti ole sotilaalle tavoiteltava piirre, no kaikkea ei voi saada edes tässä maailmoista parhaassa mahdollisessa


    • Anonyymi

      Ja Alman keskustelua ei ole tarkoitus saada videolla eli se on henk koht.

    • Anonyymi

      Surullista, että tämä päättyy näin. Nyt on Lindtmanin aika

    • Anonyymi

      Onko tämä lastensuojelukysymys ? Eikö Sannalla ole alaikäinen lapsi ? Varmaan tulee kotikäynti

      • Anonyymi

        Ei tule, koska puolue ja sukupuoli ovat oikeat.


    • Anonyymi

      On muutkin sortuneet päihteisiin kun on riittävän stressaavaa.Toivon mukaan saa kiireesti apua!Toivotaan että on vain alkkusongelma!

    • Anonyymi

      kulkeeko peräti suvussa tämä ongelma.kun isäukkoa tarkasteli,ei ole ilmeisesti omena kauas puusta pudonnut.pitää myös ymmärtää geenien vaikutus tähän asiaan

    • Anonyymi

      Surullisinta että
      Jauhojengi=Palvon Lemmyy.

      Väärin laulettu biisi ja hirvee kohu. Ei jeesus..

    • Anonyymi

      Tuleeko sannasta uusi aarnio? Jos on tiennyt jauhon käytöstä niin eikö silloin olisi pitänyt ilmoittaa asiasta poliisille?

    • Anonyymi

      Suomessa ei ole enää tapana kantaa vastuuta ja erota hallituksesta.
      Marinille on aivan sama mitä kansa ajattelee koska hän ei kanna vastuuta mistään.
      Suurempi syy erota olisi Suomella ja suomalaisille aiheutettu lähes 40 miljardin velka ja erittäin huonosti hoidettu työ kun ei osata mitään.

      • Anonyymi

        100 % oikein.


    • Anonyymi

      Jaha, persujen runkkurinki koolla.

      • Anonyymi

        Kyllä nuo on demareita.


    • Anonyymi

      On mahdollista, että Sanna on tullut tulokseen, että "tää ei oo mun homma" ja haluaakin erota. On tahallaan aiheuttanut näitä kohuja. Jos näin on niin se ei horjuta luottamusta vain Sanna Mariniin vaan myös naispoliitikkoihin yleensä. Eivät kestä paineita. Jos Marin eroaa niin paljonko mahtaa SDP:n kannatus pudota? 5%? 10%? Jokseenkin kaikki muut puolueet hyötyisivät, mutta mikä puolue hyötyisi eniten?

    • Anonyymi

      Voisiko missään muussa valtiossa huumebileissä ollut pääministeri jatkaa tehtävässä?

      • Anonyymi

        Zelenskistä on videoita netissä jossa se on ihan pöllyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zelenskistä on videoita netissä jossa se on ihan pöllyssä.

        Ukrainassa ja Suomessa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zelenskistä on videoita netissä jossa se on ihan pöllyssä.

        Tarkkaan ottaen Zelenski ei ole pääministeri vaan presidentti, mutta vastaus hyväksytään.


      • Anonyymi

        Missä on rahaa, siellä on huumeita. Kyse lienee enemmänkin siitä, kuka saa pidettyä asiat salassa. Kuten vanha konkari T.Virtanen Twitterissä totesi: hänellä on paskoja kavereita.

        Hyvää viimeistä työpäivää Marin.


    • Anonyymi

      Tulee varttia vaille viittä yli puolen!

    • Anonyymi

      Kuulemma jo allekirjoitettu Moskovassa.

    • Anonyymi

      Marinilla nämä kohut ovat jatkuvia. Moinen sopii kyllä vastuuttomallle teinipissikselle, mutta ei suomen pääministerille.

    • Anonyymi

      Kyllä Demareihin luotto meni...

      "Sää Maksat" huuto.....todellakin kohdennettu kansalle. Suomen kansahan kaiken maksaa!

      Oikeasti,Järkyttävää, häpeällistä. Ero, ainut oikea päätös.
      Tilalle vaikka Hallaho , ei ole biletysongelmia. Jos varmanpäälle halutaan pelata ni Räsänen😇

    • Anonyymi

      Parhaat " Kaverit" Kusetti.... Sellaista se on kun luottaa liikaa, ja juottaa liikaa. Aina löytyy joku, joka näkee tilaisuuden tiputtaa oksalta, ja vauhti sitten kiiiiihtyyy....

    • Anonyymi

      Mitä väliä. Suomi hyväksyy kannabiksen lailliseksi. Silloin voi viikonloppuaamuna nähdä kansanedustajia silmät seljällään kylillä....😆

      • Anonyymi

        Meinaat ettei kansanedustaja voi käyttää huumeita, koska ne on laittomia? Mistä luulet, että tämä video kertoo?
        Veikkaan klo 15


    • Anonyymi

      Jauhoa nokkaan ja menoksi..😂

    • Anonyymi

      Kanervan erotti Tuksu,
      Sanna Marinin koksu...

    • Anonyymi

      Ei tipu. Ei eroa. Ei ei ri koska ei ole syytä

    • Anonyymi

      Ja mites käy sen Venäjän informaatiovaikuttajan, joka on soluttautunut Marinin kaveripiiriin?

      Kaikilta kuola suusta valuen huutajilta unohtuu nyt se, että meillä on myyrä koneistossa.

    • Anonyymi

      Antti Lindtmankin seonnut:

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000009011965.html

      Riikka Purra (ps) on ehdottanut pääministerille huumetestiä. Tämä on Lindtmanin mukaan Marinin itse arvioitavissa oleva asia.

      Eikö Lindtman tiedä ettei missään ammatissa saa käyttää huumeita, pääministeri on työssä 24/7.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole työssä 24/7...Myös pääministerillä on lakisääteiset vuosilomat yms.
        ja niitä tilanteita varten hänelle on myös määrätty sijaiset, yksinkertaista kun sen tajuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole työssä 24/7...Myös pääministerillä on lakisääteiset vuosilomat yms.
        ja niitä tilanteita varten hänelle on myös määrätty sijaiset, yksinkertaista kun sen tajuaa.

        Nyt ei ollut vuosiluokalla,vaan töissä.
        Yksinkertaista kun sen ymmärtää.🤣


    • Anonyymi

      Ketju on malliesimerkki siitä mitä tällä vuodolla tavoiteltiin. Suomalaista voi viedä kuin litran mittaa.

      Poliittisesti epävakaa kausi on tavoitteena ja Venäjä käyttää sitä hyväkseen.

      Jos tällä tiellä jatkatte niin paree totutella rupliin lippalakit...

      • Anonyymi

        Antoiko ne sille nuo piristeet? Pitääkö sanoa mystisesti ”ne” vai saako sanoa vakooja tai venäläinen? Kerro nyt, miten tämä peli menee.
        Sittenkö ne iskee kun tilalla on uusi, joku vanhempi ja kokeneempi poliitikko pääministerinä?


    • Anonyymi

      Tulipahan vaan mieleen se että kuinka uskottava ministerin virassa voi olla enään.

      Osaakohan hän varmasti olla oikea pääministeri,tätä on kyllä vaikea uskoa.

      • Anonyymi

        Hän on ihan oikea pääministeri.

        Tämä kohu aiheuttaa hänen eronsa joko nyt tai sitten, kun tarvitaan syntipukkia muista syistä. Vähemmästäkin on ”erottu” eli erotettu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pahalta toi meno moissa bileissä näyttää. Vähemmästäkin on luottamis asetettu kyseenalaiseksi. Joten tietenkin olisi sannalta ryhdikkäämpi pyytää eroa itse. Saas nähdä riittääkö sisua?

    • Anonyymi

      No nyt kyllä nousee iso huoli, miten meitä johdetaan, aika järkkyä materiaalia pääministeri joka ihannoi sotaa ja lietsoo sitä, aika vaarallinen yhdistelmä, vielä lisäksi hoitajien pakkopiikitykset ja muut koronatoimet, millä alistettiin kansaa.

      • Anonyymi

        Iso huoli on ollut koko marinin hallituksen ajan suomen johtamisen tilasta.
        Vain tyhmät voivat sanoa että marin olisi ollut hyvä valtiojohtaja, suosio perustuu lähinnä ulkonäköön.
        "Ihana sanna..." Voi herttileili, kyllä pääministerillä pitää olla ihan muita ominaisuuksia kuin "ihanuus". Marinilla nyt vaan ei ole.
        Teinityttö mikä teinityttö käytöksensä puolesta, vaikka ikää alkaisikin olla kuin aikuisella naisella mutta se ei näy missään.


    • Anonyymi

      Sanna Marin sopii vain Siwan kassaksi. Ei ymmärrä mitä on arvovalta ja auktoriteetti. Toivotaan että häipyy pian opettelemaan tapoja sellaisia kuin pääministerille sopii.

      • Anonyymi

        Eipä🙈


        Sielläkänä kaupassa haluttaisi himobailukuvia levitettäväksi kaupan nimen yhteydessä. Katsos kaupoilla on anniskeluluvat yms.


    • Anonyymi

      Ne sanoo jallu jengi.

    • Anonyymi

      Marin on niin kaksinaamainen tyypillinen demari, siihen kun yhdistetään ilmeinen mieltymys päihteisiin ja läpikuultava narsismi, niin ei tarvitse ihmetellä näitä pentumaisia pissistempauksia.
      Ne todellakin sopivat sanna marinille erittäin hyvin, mutta sen takia sanna marin ei sovi suomen pääministeriksi.

      • Anonyymi

        Tämä oli hyvin sanottu mutta toisaalta käy sääliksi. Ehkä saa apua juomisongelmaansa.


    • Anonyymi

      onko se vetänyt jotain huumetta ?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miltähän tuntuu olla virkamies jos joutuu tuommoista auttelemaan. Onhan ministereinä ollut kaikenmoisia ”parturi-kampaajia” mutta tämä kassaneiti on ehkä tosi kova paikka. Arvovalta mennyt eikä sitä enää saa takaisin! En ole itse virkailija mutta seurannut läheltä.

    • Anonyymi

      antti rinne tulee takaisin pääministeriksi ja lupaa ens keväänä tupla vappusataset ja sdp voittaa vaalit taas.

    • Anonyymi

      No, millos ne atomipommit alkavat paukkua ympäriinsä? Niitäkin täällä vuotettu jo alkukeväästä asti.

    • Anonyymi

      kyllähän kekkonen oli valtiomies 30v pressana .ei ketään voi verrata häneen.

    • Anonyymi

      Selvästi lauletaan jallusta eikä jauhosta, toisekseen se että sanoo jostain tulevan hyvä olo ei todellakaan automaattisesti viittaa huumeisiin vaan esim. kyse voi olla tietystä alkoholijuomasta tai vaikkapa tanssimisesta 😄 Ite viskipäissäni jaksan aina hokea kuinka hyvä fiilis viskistä tulee 😆

      • Anonyymi

        Laulaa jauhojengistä, jolloin vieressä oleva nainen repeää nauramaan. Siellä on jauhoviivoja pöydillä, parikin kuvaa netissä. Välillä yritetään lollottaa kameran päälle, ettei puheet kuuluisi, PM Marin tiesi tasan tarkkaan minkälaisissa bileissä on oli.


    • Anonyymi

      Porvareitten lupauksiin maanpuolustus jutskissa kannata uskoa.

    • Voi Rakas Sanna parka.
      Voi voi 😪

      • Anonyymi

        Aika järkytys oli tosiaan huomata, että maistuu muukin kuin alkoholi, vaikka muuta siis väittää. Noh, jauho/puuteri/cola on muotihuume ollut jo pitkään pintaliitäjien parissa, joten..


    • Anonyymi

      Tampere on Suomen kokaiinipääkaupunki. Sieltähän tuo bileprinsessakin on. Länsimaassa pääministeri olisi tämän jälkeen entinen pääministeri, täällä itäblokissa näin ei tokikaan ole.

      • Anonyymi

        Siellähän epäiltiin erään poliisin osuutta Ranta-ahon tapauksessa, mutta näyttöä ei saatu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      HÄVETTÄÄ pääministerin käytös!! Energiakriisi, inflaatio juoksee ja eurooppa sodassa, mutta ministerillä aikaa ryyppää ja vetää huumeita! Ei ole todellista!!!!!!

    • Anonyymi

      Sannassa on selvästi presidenttiainesta. Kekkosellekin alkoholi maistui. Kyllä on typerä, joka tämän videon on vuotanut julkisuuteen. Kyllä pääministerinkin pitää saada irroitella vapaa-ajalla. Ei mitään eroamista.

      • Anonyymi

        Kekkonen myös telotutti ihmisiä. Kyllä Sannakin saa vai mitä?


    • Anonyymi

      Kuka voi enää eduskunnassa nauramatta kuunnella koko PM?
      Uskottavuus jo pakkasen puolella.
      Menköön Zelenskyyn kanssa viivoille.
      Ei ole edes ekaluokkalaisen laskutaitoa ts. kyllä mooses lainaa annamme.

    • Anonyymi

      Ei kommunistit uskalla Narsisti sannaa laittaa pois !

      Nyt kaikki on Kepun käsissä !

      • Anonyymi

        Onkin melkoinen paradoksi, etteivät uskovaiset kepu-lestat uskalla vaatia Marinin eroa, koska oma paikka hallituksessa menisi.


    • Anonyymi

      Venäjällä sentään ihan selvin päin ministerismiehet haluavat pamautella ydinpommeilla.

    • Anonyymi

      No ei ihme että aseita lähti ukrainaan saiko tuliaispussin zelenskiltä.

    • Anonyymi

      Kokkareet hyvin valppaina vaalien alla.

    • Anonyymi

      Ymmärtäisi nyt vaan erota ja sen jälkeen persettä heiluttamaan muualle kun sitä niin paljon tykkää tehdä. Ajatella, perheellinen juoppo nainen julkisessa virassa ja käyttäytyy kuin kakara.

      • Anonyymi

        Minne muualle? Kassalleki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne muualle? Kassalleki?

        Persut ovat jo kassalla.


    • Anonyymi

      Jollei tästä eroa niin ei sitten mistään.

      • Anonyymi

        Näin on, toivottavasti. Olisi ennätyksellisen hyvä pääministeri.


    • Anonyymi

      Mitä se kokaiini maksaa ?

      • Anonyymi

        Tähän kysymykseen kokoomusmedia ei ehtinyt vielä syventyä juttusarjoilla. Asiantuntemusta kyllä löytyy.


    • Anonyymi

      Isänsä rakasti tytärtään.

      • Anonyymi

        Paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon

        Ja sen kyllä huomaa


      • Anonyymi

        Parempihan on kun vanhemmat eivät rakasta. Muu suorastaan väärin. Hih...


    • Anonyymi

      Nyt on todistettu että sana oli jauhojengi: asiantuntijat antaneet lausunnon. Noloa

      • Anonyymi

        Todella; että tällaiseen kysellään jotain asiantuntijalausuntoja, ja julkaistaan niitä medioissa.

        Seuraavaa isompaa kansallista kriisiä odotellessa. Toivottavasti tuntuu myös jauhomedioissa ym. loanheittimissä kunnolla. Vastoinkäymisiä on maallamme selvästi ollut edelleen liian vähän viime aikoina.


    • Anonyymi

      Kaikki on loppu!Luotin Sannaan.Nyt en enää voi.

      • Anonyymi

        Älä huoli, Hommafoorumilta löytyy muita naisia.


    • Anonyymi

      Laittais nyt jotain paksuntavaa päälle jottei ole niin suhteeton olemus,semmoinen Bratz-vaikutelma tulee.

    • Anonyymi

      Luotettava, tasainen, älykäs, kunnioitettava, analyyttinen 🥸🥸🥸🥸🥸🥸

      • Anonyymi

        Kokoomus on yli satavuotias kansanliike, joka haluaa kehittää Suomea vastuullisesti.

        Perussuomalaiset on isänmaallinen ja kristillissosiaalinen puolue, joka edistää kansallista etua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus on yli satavuotias kansanliike, joka haluaa kehittää Suomea vastuullisesti.

        Perussuomalaiset on isänmaallinen ja kristillissosiaalinen puolue, joka edistää kansallista etua.

        Sattuipa kummasti Venäjän viisumien kieltämisen jälkeen. Ei mulla muuta.


    • Anonyymi

      7 min aikaa. Ei taida tulla eroilmoitusta tänään.

      Ei ehkä huomennakaan.

    • Anonyymi

      Onkohan pääministerillä valtion palkkaamat siivoojat jauhobileissä mukana, vai mihin kaikki ”miedot alkoholipullot” on piilotettu?

      Videolla ei näy yhtään keskiolutpulloa ja jauhojengin kunnosta päätellen niitä pitäisi olla pöydät ja lattiat täynnä.

      Hienosti menee Sanna!

      • Anonyymi

        Olisikohan ollut vaikka jatkot meneillään? Baarissa nautittaessa alkoholipullot jäävät yleensä ravintolatiloihin.

        Kaikista muista päihteistä taas ei tulla känniin.

        Toivottavasti näistä vinkeistä on apua kaikille yksityis-Sherlockeille tässä mysteerissä.


    • Anonyymi

      Eipä tullut eroilmoitusta.

      Ylihuomenna kukaan ei enää muista tätä joutavaa kohua.

    • Anonyymi

      Arvelusin, että monet noista punavihervasemmistolaisista sdp:n ja sanna marinin kannattajista on mitä luultavammin ihan immuuneja tällaisille jutuille. Heidän piireissään kannatus ehkä vain kasvaa entisestään.

      Ja myös näin oikeiston kannattajana tuo asia on yhdentekevä. Tehköön vapaa aikanaan mitä lystää. Ei se muille pitäs kuulua, eikä tuo asia henkilökohtaisesti esim mua ees kiinnostakaan.


      Mut luultavasti ens eduskuntavaalien jälkeen meillä valta vaihtuu muutenkin, ja meillä on toivottavasti taas porvarihallitus, mutta ei tuon pääministerin bailaus loppujen lopuksi ratkaise siinä pelissä paljon mitään.
      Ja tuskin nuo eduskunnnasta nyt sentään tipahtaa, toiveajattelua. Seuraavasta hallituksesta kuitenkin, ehkä.
      Mutta ei nyt tällaisesta syystä kuitenkaan, vaan ihan perinteellisistä syistä, huonosta talouden pidosta, yms.


      Ja vaikken mikään tään punavihervasemmisto hallituksen/sannan kannattaja ookkaan, niin ihan hyvinhän tuo "bile-sanna" on hommansa hoitanut. Ei mua ainakaan kenenkään juhliminen kiinnosta.

      Sitähän sanotaan, että " raskas työ vaatii raskaat huvit".

      Naurettavaa alkaa tästä jotain sensaatio juttuja repimään.

      Antaa nuoren pääministerimme bilettää, jos haluaa. Hyvähän se on jollain tapaa rentoutua.

      Ssnoisin jopa että ihastuttavan nuorekasta.

      Mutta valitettavasti vähän harkitsematonta, kun kyseessä kuitenkin julkisuuden henkilö.

      Joku lienee saanut hyvät rahat tällaisen jutun kuvaamisesta ja levittämisestä.

      Turhaa mustamaalaamista kuitenkin.

      • Anonyymi

        "Taloudenpito" on yhdyssana. Tuota jo vähän sisällöttömäksi käynyttä, oikeiston muinaisesineistöihin kuuluvaa vaalifraasia käytettäessä se kannattaisi siis ainakin kirjoittaa oikein, jos on todella mieli päästä valtaan laittamaan maata lihoiksi.

        Muuten ihan asiaa.


      • Anonyymi

        ...Tai no, tuskin demarit putoavat edes hallituksesta. Toki olisi jollain kierolla tapaa hieno nähdä nykyisinä historiallisina aikoina kunnon oikeistosekoilua Suomessa esim. kokoomus-persut-pohjalta. Siihen joku seuraava kansainvälinen / kansallinen kriisi päälle, ja hyvää yötä.

        Tavallaan nykyilmapiiri tilaa juuri tuota. Sitten saataisiin, nähdä ja kokea ja katua.

        Jopa innostavampi vaihtoehto kuin esim. sinipuna, jossa kokoomus vastaa taloudellisista myyräntöistä, vasemmisto poliittisesta vastuusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Tai no, tuskin demarit putoavat edes hallituksesta. Toki olisi jollain kierolla tapaa hieno nähdä nykyisinä historiallisina aikoina kunnon oikeistosekoilua Suomessa esim. kokoomus-persut-pohjalta. Siihen joku seuraava kansainvälinen / kansallinen kriisi päälle, ja hyvää yötä.

        Tavallaan nykyilmapiiri tilaa juuri tuota. Sitten saataisiin, nähdä ja kokea ja katua.

        Jopa innostavampi vaihtoehto kuin esim. sinipuna, jossa kokoomus vastaa taloudellisista myyräntöistä, vasemmisto poliittisesta vastuusta.

        Jos Marinille tulee lähtö, niin Orpo-Lindtman -yhteistyö voisi olla mahollinen.


    • Anonyymi

      "Kolme grammaa hasista on päiväannoksein
      Amfetamiinia muutama viiva livahtaapi yksintein
      Lähdenpä tästä nappaamaan parisenkymmentä
      Tuoppia kun janottaa näin yösyömmellä

      Miten tästä tulee eräs naispoliitikko nyt mieleen? 🤔🤪

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oikeisto-oppositiossa aletaan olla melko teennäisen tekopyhiä jo epätoivoisuudessakin.

      Melkein säälittää.

    • Anonyymi

      Marin valehteli, ettei edes tiedä, mitä jauhojengi tarkoittaa. Minäkin, mökin akka, tiedän.

      • Anonyymi

        Minä en tiennyt. En liiku huumepiireissä eikä tuota sanaa ole tullut vastaan ihan normikapakassa.


    • Anonyymi

      Oliko tää sellanen huumeiden käyttöhuone jota pääminiseri testas?.

    • Anonyymi

      Hän kertoi että ei aio muuttaa käytöstään koska ei ole tehnyt mitään laitonta. Ihmetteli myös miksi häneltä halutaan huumetesti. Hän ei selvästikään ymmärrä missä asemassa hän on. Täysi kakara pelle. Ei mihinkään vastuulliseen tehtävään, kiitos.

      • Anonyymi

        Juu älyäis nyt mennä omatoimisesti testeihin ettei pilaa koko hallituksen mainetta ja uskottavuutta toisaalta jos tämä onkin normaalia toimintaa hallituspuolueilta ja velatkin on vain saatavia heidän mielestään?😂😂😂


    • Anonyymi

      Taitaa tuoreiden kuvien perusteella tulla avioero ilmoitus ensimmäisenä.

      • Anonyymi

        Totta. Sanna aina huono vaimo ja vielä huonompi äiti. Haluaa mielummin lutkailla.


    • Anonyymi

      Uutisoiko Suomen hyvävelimedia huomenna, miten yksityinen video päätyi virallisen median uutiseksi? Joku on hakkeroinut yksityisen some-tilin, mutta joku teki myös mediassa päätöksen yksityisen videon julkaisemisesta. Meillä on oikeus tietää ja medialla on velvollisuus kertoa, sillä vaalit ovat tuloillaan. Jos taustat salataan, Suomen mediaan ei voi enää luottaa, jos on voinut luottaa tähänkään asti.

      Oletan kohun taustalla olleen Kokoomuksen. Puolue näet tarvitsee vaalijytkyn päästäkseen jatkamaan kansan kassan tyhjentämistä paremman väen suihin.

    • Anonyymi

      KYLLÄ SEN PITÄISI TULLA AIVAN NÄILLÄ HETKILLÄ.
      Vai käykö niin, että....kello käy.....eikä Oikaraista näy.

    • Anonyymi

      Sanna meni kuin pikku lapsi venäjän trollien ansaan, ei ole ilmeisesti muistanut puhdistaa putinisteja lähipiiristään. Nyt venäjä kostaa marinin venäjänvastaiset lausunnot nimeämällä hänet suomen narkomaani-pääministeriksi, ihan kuin ukrainan presidentti zelenskyin. Luulisi pääministerillä olevan edes pikkuisen harkintakykyä ja nukkuuko se koko kalliisti palkattu avustajalauma?

      • Anonyymi

        Onpas Venäjällä valtaa, saavat samariinin osallistumaan huumebileisiin.


      • Anonyymi

        Onko totta, että pääministerin avustajalauman suuruus on yli 100 henkilöä.


    • Anonyymi

      Demarit mihinkään tipu! Jos boomereille ei Euroopan paras pääministeri kelpaa niin äänestäkööt persuja. Boomereiden muutamaa vanhainkodista annettua ääntä ei tule ikävä. SDP on nyt nuorten naisten feministinen puolue ja bailaaminen on sallittua, boomerit horiskoon vaipoissaan, ei kiinnosta. SDP on meidän! Jauhojengi!

      • Anonyymi

        Älä nyt mölise turhia. Eivät vanhat ja viisaat persuja äänestä, vaikka miten koittaisitte trollata Suomen hajalle.


    • Anonyymi

      Tänään lisää kierroksia, julkisilla paikoilla (baarissa) kännäämistä ja kähmimistä vieraiden miesten kanssa! On siinä meillä kansalle moraalinen esimerkki. Suosio perustuu siihen, ettei selkärangattomien ihmisten tarvi olla kateissaan kun PM ei ole saavuttanut mitään ja osaaminen täysin nolla ja vielä löyhä moraalikin.

    • Anonyymi

      Pääministerin on aika käydä se "kaveripiirinsä" tiheällä kammalla läpi ja pudottaa kyydistä vähääkään epäilyttävät.

      Huumekohua yritetään jo saada aikaiseksi. Todennäköisesti kaverien joukossa on siis ainakin yksi kokkelinenä.

      PS. Hyvä supliikki, lippalakki ja kovaääninen puhe ei ole merkki luotettavasta henkilöstä...

    • Anonyymi

      Höpö, höpö! Surkea aloitus! Persut öyhöttää kuin viimeistä päivää! Naurettavaa!
      Meillä on paras hallitus ikinä ja jämäkkä ja osaava pääministeri!

    • Anonyymi

      Kokkelia nokkaan, ja Suomi nousuun. Hyvä Suomi, saadaan kansainvälistä kunniaan. Mitähän pressa miettii?

    • Anonyymi

      Ei tule eroilmoitusta. Media antaa siunauksensa kännäilylle ja iso palkka sekä palkkiot ovat sellainen kultakaivos mistä ei kukaan noin vain luopuisi.

    • Anonyymi

      Eikös ne vihreät ole monta kertaa ehdottanut huumeita lailliseksi. Nyt tämä hallitus vielä ehtii huumeet laillistaa, kun pääministerikin jauho jengeissä pyörii. On meillä pääministeri, hävettää!

    • Anonyymi

      AAMEN! Jääköön SM bilettämään niin, että tuntuu - vapaalle vaan kokonaan ja äänestetään vastuuntuntoisempaa henkiöä. Sanna Marinille on noussu päähän, jo loiskuu!

    • Anonyymi

      Jos ei Sipilä ja Berner osanneet lähteä ajoissa niin miten nyt Marin näin pienestä. Sipilä sentään varasti suvulleen yli 100 000 000 verorahaa ja itselleenkin 30 000 000. Ja siellä vaan seisoi kuin diktaattori haukkumassa kansaa.

      Sipilä näytti mallia siitä miten poliittista vastuuta ei tarvitse kenenkään ikinä millään tavalla kantaa. Vartiainen näyttää mallia kuntatason poliittisesta vastuun otosta. Työntekijöillä palkat maksamatta ja Vartiainen vaan matkustelee ensimmäisessä luokassa helsinkiläisten rahoilla ja vittuilee kaikille. Mitään vastuuta hän ei ota mistään. Eihän hänellä ole mistään mitään vastuuta! Ilmaisen rahan takia se iljettävä pervo siellä istuu tyhjän panttina.

    • Anonyymi

      Se veti monta päivää keittoa ja ratsasti miesten sylissä😂🤣

    • Anonyymi

      Jokainen railakkaasta juhlinut tietää että jos lauant juhlii nii karppina on vasta keskiviikkona jos silloinkaan . Ja puhun nyt naisista. Joten tuskin oli Sanna viskibassolla kovinkaan päätöskykyinen Kuopiossa. Ellei ollu oppinut savvoo, suattaa se niinkin olla vua suattaa ettei oukkaa.

      • Anonyymi

        Jauholla lähtee krapula😂🤣


    • Anonyymi

      ”Velka”, ”vapaa-ajan juhlinta” ”kaikki on huonoa” ja ”miksi Putin ei ota minua vaikka palvon häntä” eivät kelpaa. Nimeä yksi syy miksi hänen pitäisi erota.

    • Anonyymi

      Kuka testaa Sannan jauhot, ennen kuin menevät PM:n nokasta sisään?

    • Anonyymi

      Nyt ei riitä enää jauhohengistä eroaminen, erottava virastaan. Arvostelukyky pettänyt kaiken aikaa ja syyllistynyt myös verorahojen väärinkäyttöön.

      Tauatamelusta poistetulla ääniraidalla kuuluu selvästi JAUHOJENGI ja näkeehän noista jokainen etteivät ole viinan voimalla liikkeellä. Muusikoilla ja rikkailla huumeiden käyttö erittäin yleistä, mutta ei todellakaan sovi päättävässä asemassa olevalle poliitikolle, eikä bilettäminen tuollaisessa seurassa ja esiintyminen umpikännissä ravintoloissa.

      "Ääniasiantuntija ei esiinny jutussa nimellään aiheen arkaluonteisuuden vuoksi. Ääniasiantuntijan henkilöllisyys on MTV Uutisten tiedossa.
      Mitä sinun mielestäsi nauhalla sanotaan?
      – Kyllä se on jauhojengi."
      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sanottiinko-marinin-bilevideolla-jauho-vai-jallu-aaniasiantuntija-perkasi-aaniraidan-ja-tama-on-yksiselitteinen-tulos/8490782

    • Anonyymi

      >> Hän kertoi että ei aio muuttaa käytöstään koska ei ole tehnyt mitään laitonta. Ihmetteli myös miksi häneltä halutaan huumetesti. Hän ei selvästikään ymmärrä missä asemassa hän on. Täysi kakara pelle. Ei mihinkään vastuulliseen tehtävään, kiitos. <<

      Aikuisempi ja maltillisempi olisi kyllä luullut julkisuuskuvan perusteella hänen olevan arjessaankin, mutta ilmeisesti on tarkoituksella haluttu antaa vain kansalle sellainen mielikuva, että näin olisi.

      Olin ennen Marinin ihailija ja kannattaja, mutta railo hänen arki- ja työminänsä välillä on saanut kannatukseni pikkuhiljaa laantumaan. Nyt homma meni jo miinukselle. Odotan kyllä, että pm-tason ihminen, kuten presidenttikin, antaisi itsestään sellaisen kuvan, johon saa luottaa, oli sitten arki taikka juhla taikka työ kysymyksessä. Nämä "teini-moovit" ja se virallinen viilipytty, joka julkisuudessa taas nähtiin, kun häntä haastateltiin asiasta tiedostusvälineisiin, ovat yhtä kaukana toisistaan kuin itä on lännestä.

    • Anonyymi

      Kesken kasvuinen pentu, johtamassa maatamme, ja sehän näkyy Suomen talous kuralla ,konkursissa. Pupillit huimausaineista pyöreinä, mitään en oo ottanut.

      • Anonyymi

        Nainen viettää nyt rahakasta teini-ikää ja hakkee rajojaan


    • Anonyymi

      Ei hyvänen aikamiehen tämä maa on mennyt. Pääministeri voi koheltaa pahemmin kun keskiverto teini ja porukat ei tee mitään. Muualla olisi erotettu jo aikoja sitten.
      Demareiden nykyjohdolta kuten muiltakin arvostelukyky täysin hukassa.
      Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen.

      • Anonyymi

        👍👍👍👍


    • Anonyymi

      onko ikään kuultu että kukaan suomalainen poliitikko olisi eronnut mistään tunnustaen siten että pieleen meni ja menee huomennakin, onko !!?

    • Anonyymi

      20.8 Klo 12.02

    • Anonyymi

      Persuthan ovat hokeneet viime vaaleista saakka, että hallitus hajoaa tai pääministeri erotetaan huomenna. Odottakaa nyt aivan rauhassa seuraavia vaaleja. Kansa tekee valinnat demokratiassa, eikä niin kuin teidän ihannevaltiossa diktaattori päättäisi pääministerin erottamisen.

      • Anonyymi

        Demokratiassa tosiaan kansa voi vaatia eroa, hallitus voi saada epäluottamuksen kansanedustajilta tai pääminiteri tuomita ja joutuu eroamaan. Toisin on vasurisuvakkien ihailemassa diktatuurissa venäjällä ja musumaissa, missä ei ole demokratiaa ollenkaan.

        Melkoista kansan tahdon pilkkaamista nykydemareilla, ämmä rötöstelee, jakelee miljardeja ulkomaita myöten velaksi, heiluu umpikännissä huumeporukoissa ja ravintoloissa eikä ymmärrä erota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demokratiassa tosiaan kansa voi vaatia eroa, hallitus voi saada epäluottamuksen kansanedustajilta tai pääminiteri tuomita ja joutuu eroamaan. Toisin on vasurisuvakkien ihailemassa diktatuurissa venäjällä ja musumaissa, missä ei ole demokratiaa ollenkaan.

        Melkoista kansan tahdon pilkkaamista nykydemareilla, ämmä rötöstelee, jakelee miljardeja ulkomaita myöten velaksi, heiluu umpikännissä huumeporukoissa ja ravintoloissa eikä ymmärrä erota.

        Suomessahan demokratia on historiaa, elämme jo diktatuurissa. Sananvapaudesta voi enää haaveilla, eri mieltä olevat vaiennetaan ja poistetaan netistä.


      • Anonyymi

        Suomessa Demokratia,sinähän kirjoitat aivan
        höpöjä.Sveisissä lähinnä on demokratia.
        Siellä ei tuollainen pelle Pääministerinä
        kauan vanhenisi.


    • Anonyymi

      Videolla vähän minuutin jälkeen joku kontillaan sniffaa pöydältä ;-)))

    • Anonyymi

      Nyt näätte miten korruptoitunut on vihervasenDemarien johtama, miehittämä YLE on.
      Tulevissa uutis lähetyksissä ei pahennusta, kritikkiä ynm ilmaannu.
      YLE vero pois.

    • Anonyymi

      ei sitä muuten jaksa kuin huumehöyryssä

    • Menisit huumetestiin Marin ,, niin olisi keskusteu ohi , jos / kun sä et mukamas omien sanojen muka ,, et käytä huumeita. . Mutta mutta kun käytät tuo mutta valttikortti ja livistät karkuun..

      • Anonyymi

        ei enää huumetestit auta jos käytöstä on parikin viikkoa, ainoastaa opioidit voisi näkyä testeissä, mutta EROA SANNA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei enää huumetestit auta jos käytöstä on parikin viikkoa, ainoastaa opioidit voisi näkyä testeissä, mutta EROA SANNA

        MNäkyy hiuksissa ja esim luustossa. Pelkkä testi ei riitä vaan koko porukka kuulusteltava, muutkin muusikot joutuneet kuulusteluihin ja saaneet tuomion, ei sannukan kaverit saa olla poikkeus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        MNäkyy hiuksissa ja esim luustossa. Pelkkä testi ei riitä vaan koko porukka kuulusteltava, muutkin muusikot joutuneet kuulusteluihin ja saaneet tuomion, ei sannukan kaverit saa olla poikkeus.

        Aivan ! Oikeus ennen kaikki. Vai onko Oikeus poistunut takaviiston Sannan seurassa Suomesta ???


    • Anonyymi

      Jos eroilmoitusta ei tule tänään perjantaina, sitä ei tule ollenkaan.

      Maanantaina puhutaan jo muista asioista.

    • Anonyymi

      Kaksi viherdemaria katsoo Sanna Marinin biletysvideota ja paheksuvat kovin:
      - "Tuolle mie annan hiton, voi kun ois Hakkaraisen Teukka tuossa."
      - "Elä muuta virka!"

    • Anonyymi

      Kello 16.30 tiedotustilaisuus Kesärannassa. Tuleeko ennenaikaiset vaalit vai vaihtuuko vaan pääministeri? Olisi fiksua vaihtaa vastuullinen mies johtoon jos aikovat pärjätä seuraavissa vaaleissa.

      • Anonyymi

        Ei tässä mitään kysymyksien esittämistilaisuutta toimittajille järjestettäisi, jos olisi Marin lähdössä pm-paikalta. 😁

        Saamme kuulla samat sanat uudestaan, mitä Marin on jo julkisesti puhunut. Ja sitten tulee varmaan joku sen tyyppinen lisäys kuin että: "Olen pahoillani siitä, että lähdin ajattelemattomasti juhlimaan, vaikka en enää ollut lomalla. Mutta olin silti kyllä ihan tavoitettavissa."

        Ja se on sitten siinä tämän asian puinti. Kukaan ei eroa. Eikä ennenaikaisia vaaleja tule. Näin se vaan menee. Uskokaa huviksenne.

        Pitäisi oikeasti jotain sattua silloin, kun pm on viihteellä, ennen kuin asiaa alettaisiin puida jollain valtiotasolla ja virallisesti. Se, "mitä mahdolllisesti olisi voinut tapahtua", ei kyllä riitä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä mitään kysymyksien esittämistilaisuutta toimittajille järjestettäisi, jos olisi Marin lähdössä pm-paikalta. 😁

        Saamme kuulla samat sanat uudestaan, mitä Marin on jo julkisesti puhunut. Ja sitten tulee varmaan joku sen tyyppinen lisäys kuin että: "Olen pahoillani siitä, että lähdin ajattelemattomasti juhlimaan, vaikka en enää ollut lomalla. Mutta olin silti kyllä ihan tavoitettavissa."

        Ja se on sitten siinä tämän asian puinti. Kukaan ei eroa. Eikä ennenaikaisia vaaleja tule. Näin se vaan menee. Uskokaa huviksenne.

        Pitäisi oikeasti jotain sattua silloin, kun pm on viihteellä, ennen kuin asiaa alettaisiin puida jollain valtiotasolla ja virallisesti. Se, "mitä mahdolllisesti olisi voinut tapahtua", ei kyllä riitä mihinkään.

        Pyristelihän se jätteenmäkikin, mutta eroamaan joutui, Rinteen eroa vaadittiin heti mitättömästä syystä.

        Naisia ei tunnu koskevan mitkään säännöt, taaperonkin marin otti heti miniteriksi tyttöhallitukseen vaikka juuri oli joutunut eroamaan, ainoa vaatimus halkihaaraisuus. Naista ei vaan ole päättävään asemaan eikä kantamaan vastuuta, ei ole näköjään äänestämäänkään.


      • Anonyymi

        Ennenaikaisia vaaleja ei nykylain mukaan järjestetä kuin aivan poikkeustapauksissa ja sellaista tulee tuskin koskaan tapahtumaan. Sitä paitsi ei ole mitään syytä vaihtaa pääministeriä. Tässä kannanotto https://www.youtube.com/shorts/LGFN7QYYTB4


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä haaveeksi jää eroamiset.


    • Anonyymi

      ei sitä tule, ei ole keskustalainen...ja miksi tulisi? pääminister seuraavassakin hallituksessä...

    • Anonyymi

      Just just. Iltalehti ei ole ollut koskaan Demareiden kannattaja, vaan se on ollut aina pelkästään Kokoomuksen ja välillä Persujen äänitorvi.

      Kaikki tämän valtion johtajat, pikkupoliitikoista pääministeriin ovat juhlineet ihan yhtä rankasti, mutta kun Iltalehden päätoimittajan on pakko repiä jostain negatiivista aineistoa että saisi huippusuosiota nauttivan pääministerin pois palliltaan, on pakko sitten alkaa moralisoimaan.

      Käykää kuvaamassa Iltalehden toimittajien juhlintaa, niin huomaatte että niissä juhlissa virtaa paljon enemmän ja kaikenlaisia aineita.

    • Anonyymi

      Ihan selvästi on muutakin nauttinut kuin viiniä. Ällöttävä ilme. Onneksi videot julkaistiin. Oma mies ei taida kelvata mukaan bileisiin vaan aina on nuori juppi ilmari. Miks helvetissä ei ole marinilla käytöstapoja valtionsalaisuuksia paljastaa kännissä. Ei muista mitä on puhunut lisää vaan videoita jee jee jee

    • Anonyymi

      Hankikaa elämä ja pitäkää hauskaa älkääkä elää toisten kautta.

      • Anonyymi

        Mutta hulestuttaa kyllä


    • Anonyymi

      Marinia nyt jauhetaan päivät pitkät. Ei vähempää voisi kiinnostaa. Hän on vielä nuori ja juhlii välillä, niinkuin monet muutkin nuoret.

      eräs mummo tässä.

      • Anonyymi

        miksi sitä puhutaan että juhlii välillä ja plaa plaa kun kys eon pelkästään juopottelusta ja toikkaroinnista epäsosiaalisessa tilassa !

        sellaistako mummukin vielä halajaa, onko elämän olemuksesta jäänyt jotain hoksaamatta !


      • Anonyymi

        Taitaa mummoa kiinnostaa.....


      • Anonyymi

        Nuori! Alkaa olla sen ikäinen ku ensimmäiset kuumat aallot tulevat.


    • Anonyymi

      Ero vaan toimeksi, kännissä töissä tuolla tasolla.

    • Anonyymi

      On se kumma,meillä oli fiksu edustava pätevä,jo edesmennyt
      Ulkoministeri Kanerva,joka sai lähtöpassit(erosi)
      tekstiviestin takia.Mutta tämä pelle pilaa koko
      Suomen maineen maailmalla.Ei muuta kun monoa persuksille.Ei mitään käytöstapoja
      tuollaisella bimbolla.Ei jatkoon,mutta eihän sitä
      millään voi erota,kun on hankittu sijoitusasuntokin.🤣🤣 ja mukava oli aikansa murkinoida veronmaksajien piikkiin.🤣🤣On
      kyllä varsinainen pelle pääministerinä,toivottavasti tajuaisi itse erota.

    • Anonyymi

      Pääministeri vaihtoon?
      Sodanjulistamisella kiire?


      Mielenkiintoinen kysymys tällä kertaa on tietenkin se, että miksi Sanna Marin pitää ehdoin tahdoin saada pois pääministerin paikalta? Eikö hän ole tähän asti tehnyt ihan kiltisti kaiken sen mitä on käsketty tehdä?

      Ehkäpä kyseessä onkin se, että Marin ei suostuisi tekemään sitä mitä häneltä seuraavassa käänteessä vaadittaisiin ja sen takia pitää tilalle saada toinen pääministeri. Ja mikä se asia sitten on, jota Marin ei suostuisi tekemään? Sitä voimme vain arvailla, mutta ensimmäisenä tulee mieleen sodan aloittaminen Venäjää vastaan.

      Pääministeriksi halutaan ilmeisestikin niinsanottu sotahaukka. On hyvin mahdollista, että tasavallan presidenttiä tai ulkoministeriä ei tarvitse vastaavasta syystä vaihtaa.

      Helsingin Sanomat ja Yle väittävät nyt kahden venäläishävittäjän loukanneen Suomen ilmatilaa, mikä sopii hyvin yhteen tuon Marinin vastaisen kampanjan kanssa.

      https://1u.fi/zMIXi

      Valtioneuvosto teki kesäkuussa 4 lakialoitusta jossa Suomea valmistellaan sotaan.

      Valtamedia uutisoi mitä hallitus haluaa. Joku tarkoitus tällä PM:n videoiden julkaisulla on, pyritään PM:n vaihtoon jostain syystä, ja syy ei ole biletys.

    • Anonyymi

      nyt kävi minulla kyllä suurenluokan kardinaalimokaus !

      nimittäin loukkasin ilmatilaani päästämällä melko tukevan ja pitkän tuhunun.

      harmi ettei saanut videolle.

    • Anonyymi

      Demarinei eroa. Ei tosin kukaan muukaan selkörangaton poliitikko

    • Anonyymi

      voihan sitä juoda ja tanssia noin mutta ei kameran edessä etenkään jos aviomies hoitaa lasta kotona. humalassa ei kannata esiintyä julkisesti jossei halua juopon mainetta. koskee ihan jokaista. jokaista. jos kännää niin kotona tai mökillä ettei muut nää. muuten menee maine.

    • Anonyymi

      Verkkoluotto: lainaa 50–10 000 000 €
      Tee nimenomainen pyyntö ja saat välittömästi lopullisen vastauksen henkilökohtaiseen lainaasi. Kerro meille tarpeesi ja löydä sinulle sopiva laina. Korko 1,98 % vuodessa. Sähköpostiosoitteemme: [email protected]

    • Anonyymi

      Pyhäkoululaiset möykkää - muut hyväksyvät, siinä se.

    • Anonyymi

      Sanna ei ymmärtänyt turvallisuuskysymystä

      Toimittajat kysyivät moneen kertaan onko Suomen turvallisuusasiat, tiedot jotka hänellä on, olleet vaarassa. Marin tajusi kysymyksen koskevan hänen omaa turvallisuuttaan, vaikka moneen kertaan kysyttiin uudelleen, vaarantuiko Suomen tiedot.

      Koko ajan puhui kuin tanssiminen olisi kohun aihe, tai se olisi paheksuttua.

    • Anonyymi

      Vaihtoon heti Marin!
      Marin vaarallinen Suomelle.

    • Anonyymi

      EI milloinkaan tule huippu pääministerin eroilmoitusta kyllä hän saa juhlia siinä misssä muutkin oikeat ihmiset. Turhaa puhetta.

      • Anonyymi

        oikeat ihmiset eivät tarvi juhliessaan päitä sekottavia aineita!

        mutta eiväthän nämä kasvattamattomat sellaisesta mitään voi tietää.


      • Anonyymi

        Asia on juuri näin!


    • Anonyymi

      Sanna on huippu suosittu myös maailmalla siinä missä täällä vähäpätöisessä itä-euroopassa pohjolan perukoilla.

      • Anonyymi

        Nauravat kuitenkin koheltajaa!


    • Anonyymi

      Että tämönen ajojahti jonka media aloitti ja tyhmä kansa komppaa;(

    • Anonyymi

      SANNA EI MISSÄÄN NIMESSÄ EROA!ei ole tehnyt työssään mitään väärää,yksityisyys suotakoon myös hänelle,palstalla kirjoittaneille suosittelen että HANKKIKAA ELÄMÄ!Terv.mummo savosta

      • Anonyymi

        Sä mummi et ymmärrä hevon vittua mitä on vastuu, jos on töissä!


      • Anonyymi

        hanki mummo jotain sen savon tilalle ja äkkiä !


      • Anonyymi

        Voe voe.Olihan se Sannan isukkikin sieltä Iisalmesta.Oletko hänen ex naisystävänsä kenties


    • Anonyymi

      Muualla maailmassa ollaan kateellisia kun meillä on cool pääministeri!!

    • Anonyymi

      Tiedoksi kaikille että kun Estonia upposi niin silloinen pääministeri oli ollut edellisenä iltana juhlimaassa runsaan viinan voimalla valtiovarainministeri Iippo Vineton (kok) synttäreitä ja kännissä edellewen kun puhelin aamuyöllä pirahti.

    • Vimpelin Maisteri tippuu ensinmäisenä !

    • toivottavasti pian,loppuu valehtelu ja asioiden kiertely (kunnes seuraava tulee?!)

    • Anonyymi

      Eroa Marin välittömästi.

    • Anonyymi

      Oliko Sannan äitylin nimi jo tiedossa ? Onko kommentoinut kohua ?

    • Anonyymi

      Vaihtoon ja äkkiä. Liian nuori pääministeriksi. Antaa tytön bilettää ilman tuota virkanimikettä.

      Kuitenkin on perunut lomansa, silti lähtee juhlimaan monta päivää putkeen. Olisi eri asia jos olisi ollut lomalla ja vapaa-ajalla, yksityishenkilönä tehnyt mitä lystää, sijainen olisi tuurannut mutta kun Sanna Marin on tuolloin ollut työsuhteessa, maan toiseksi korkein virkamies on presidentin tavoin ns. 24/7 tarvittaessa käytettävissä kriisitilanteita silmällä pitäen. Mitä jos olisi tapahtunut jauhobileiden aikaan jokin suuronnettomuus tai katastrofitilanne missä tarvitaan pääministeriä, tai yllättävä kriisitapaaminen virkaveljensä kanssa. Olisiko vastannut puhelimeen ympäri humalassa ja hoitanut virkaansa nenä valkoisena. Jos olisi ollut lomalla, sijainen hoitanut PM tehtävää.

      • Anonyymi

        Sellaista se on kun jatkuvat ilmaisenviinan bileet. Taitaa olla ilmaiset jauhotkin.


    • Anonyymi

      SDP ei kanna mitään vastuiuta , Suomen talous jo ajettu kuralle ja rahaa painetaan menemään ulkomaille.
      Sannahan on Halosen -Tuomioja akselin lapsia, eli DDR.sosialismia mikä muualla euroopassa loppui Neuvostoliiton hajoamiseen, muttei suomessa. Sosialismi tuntuu olevan joillekin uskonto, kerätään kansan rahat ja jaetaan poliittisin perustein tutuille.
      Yksikään maa historiassa ei ole sosialismilla saanut mitään hyvää aikaa , päinvastoin...

    • Anonyymi

      Kuka on sanonut että SDP olisi niin tyhmä, että lähtisi tflonpuolueen kanssa hallitukseen. Persuille toki ainua vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Haistakaa nyt jo... Kuvankaunis ihana prinsessamme SAA levätä hänkin hetken rasjaasta työstä! Kyllä hän tietää, mikä on hänelle sopivaa vapaa-ajan viettoa - joskus railakkaastikin - rakkaiden ystävien kanssa! Hoikka ja sporttinen neitokainen herättää vain niin raastavaa kateutta muiden parissa, ettei katseiden kerääjä saisi edes poistua työpaikaltaan! Hänen vetovoimansa on tunnustettua kaikkialla! - niin paitsi tietysti Suomessa, jossa viehättävä nuori nainen luokitellaan synniksi jo pelkän olemuksen perusteella! Eikö teitä yhtään hävetä! Edustava keulakuva kelpaisi kyllä jokaiselle maalle pääministeriksi! Arvaa käykö kateeksi muualla maailmassa ja meillä OMAT kampeaa mattoa alta!

      • Anonyymi

        suomi ei tarvitse kuvankauniita kasvamattomia lapsia vaan asioihin kykeneviä ihmisiä jotka ovat työnsä tasalla.


      • Anonyymi

        Sehän on - kun tarkemmin katsoo -miehekkään näköinen ja jykevä leuka luo jämäkkyyttä. Toki suurehko pää on tavallaan suloinen. Sinänsä olen tykännyt hänestä nimenomaan - vaikka on kovin tavallinen virheineen

        Kuvankauniilla 😂olisi tarvetta hammasproteeseille. Rivistö on ihan vinksin vonksin. Ehkä nekin valtion piikkiin. Tukka vaatisi myös hoitamista.

        Onko Martina jotain sukua (Martina toki paljon parempi kropaltaan) ja kauniimpi? Samaa näköä.


    • Anonyymi

      Uusi-Seelanti alkaa tutkimaan rokotteiden jälkeen alkanutta ylikuolleisuutta


      Marinin opiskelukaveri Schwab-jugendista, YGL:stä, transnainen Jacinda Ardern, Uuden-Seelannin PM pulassa.

      Aikooko Jacinda Ardern tarttua taas crack-piippuun selviytyäkseen Uuden-Seelannin poliisin käynnistävän mahdollisen tutkinnan epätavallisen suuresta kuolonuhrien määrästä sen jälkeen, kun Covid-piikit levitettiin ympäri maata?!!

      Onko jauhojen käyttö yleistä YGL-piireissä, Zelensky ainakin vetää myös?

      • Anonyymi

        Kateus ei johda mihinkään.
        Asioita joihin ei voi vaikuttaa, ei ole syytä murehtia vaan pyrkiä itse elämässä menestymään.


    • Anonyymi

      𝐒𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐨𝐧 𝐡𝐲𝐯𝐚̈,
      𝐦𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐤𝐞𝐬𝐤𝐞𝐧𝐚̈𝐚̈𝐧 𝐫𝐢𝐢𝐭𝐞𝐥𝐞𝐯𝐚̈𝐭 𝐬𝐮𝐨𝐦𝐚𝐥𝐚𝐢𝐬𝐞𝐭 𝐩𝐢𝐥𝐚𝐚𝐯𝐚𝐭 𝐨𝐦𝐚𝐚 𝐞𝐥𝐚̈𝐦𝐚̈𝐚̈𝐧𝐬𝐚̈.

      hankkikaa oma elämä ja jos ette pysty,
      menkää lääkäriin ja hakekaa itsestänne se mikä vie ilon elämästänne.

      OnHyväOlla kun on iloinen.

      • Anonyymi

        Vesa-Matti Loirin Tyyne muistuttaa Sannaa


    • Anonyymi

      Ei tule, media pitää siitä huolen. Muutoin ei oliei mitään kirjoitettavaa.

    • Anonyymi

      Rahvaanomainen 😂

    • Anonyymi

      Missä on Stefu, onko hänet unohdettu?

    • Anonyymi

      Eroa Marin(

    • Anonyymi

      Kyl pääministerin pittää ny erota!!

    • Anonyymi

      Valitettavasti meni lopullisesti luotto Mariniin.

    • Anonyymi

      Onko nyt niin, että pääministerille pitää suoda jauhohetkensä??

      Onko Suomen lait jotenkin erit kun on maan johtava poliitikko....

    • Anonyymi

      Suomea johtaa jauhojengiläinen!

    • Anonyymi

      Aika avoimesti näyttää moni tukevan kovien huumeidenkäyttöä. Kun kyseessä on pääministeri niin vahva epäillyskin riittää. Juttu levisi ulkomaille..Ei jää muuta kun ero..Ei vaikka usea narkomaani puolustaakin Jumalaansa.

      • Anonyymi

        Pääministeri Marinhan kävi Tenu Hakkaraisen kollegojen pyynnöstä huumetestissä, jonka tulos tullee ensi viikolla.
        Pääministeri on ilmoittanut, ettei ole koskaan käyttänyt huumeita.
        Eikä ole koskaan kokenut aamuisin krapulaa.
        Mietoja juomia voi nautiskellakin, niin kuin meistä useimmat tekevätkin.

        Nykyaikana taitaa ollakin se vahvoilla viinoilla humalajuominen enemmänkin vanhempien äijien nuoruudessa opittua ryyppäämistä, josta eivät ole päässeet eroon.


    • Anonyymi

      Sanna Marin 36-vuotias ELÄVÄ pääministeri, joka hoitaa hommansa super-hyvin ja jolla täysi oikeus viettää vapaa-aikaansa kavereidensa kanssa laulaen ja tanssien.

      Arvostan Sanna Marinia sekä ihmisenä että pääministerinä.
      Hyvä Sanna!
      En aikaisemmin ollut yhtään kiinnostunut politiikasta, mutta Sanna Marinin sai minutkin kiinnostumaan yhteiskunnallisista asioista ja ensi keväänä äänestän ensi kertaa eduskuntavaaleissa.

      • Anonyymi

        On kyllä hyvä 38 miljardia otettu lisää velkaa ja pääministeri hyppää huumetesteis. On kyllä täyden 10 toimintaa....


      • Anonyymi

        Mainitse nyt edes yksi asia jossa marin on toiminut hyvin Suomen kannalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä hyvä 38 miljardia otettu lisää velkaa ja pääministeri hyppää huumetesteis. On kyllä täyden 10 toimintaa....

        Yksisimäisyys on ihan oma ongelmasi!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksisimäisyys on ihan oma ongelmasi!!!!!!!

        Persuilla ei ole kuin se yksi silmä ....


      • Anonyymi

        Olet siis jauhojengiläinen. Oletko räppäri vai joku ö-luokan julkkisbloggari?


    • Anonyymi

      20.08.2022 23:43 Kiva kommentti. Minulla käynyt samoin. Parikymmentä vuotta sitten käynyt viimeksi vaaleissa äänestämässä, Eduskuntavaaleissa käyn myös minä taas antamassa ääneni. Puolue on varmasti SDP. Harmi vaan, ettei minulla ole mahdollista äänestää Sanna Marinia.

      • Anonyymi

        Sun pitää muuttaa sen äänestysalueelle, näinhän intohimoiset mariNISTIT tekevät.


    • Anonyymi

      Marinistit eivät osaa mainita yhtään asiaa jossa Marin olisi toiminut Suomen eduksi!

      • Anonyymi

        Ole hyvä ja lue valtioneuvoston sivuilta.
        Sanna Marin on kautta aikojen paras pääministeri, joka tekee työtään juuri Suomen ja suomalaisten parhaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja lue valtioneuvoston sivuilta.
        Sanna Marin on kautta aikojen paras pääministeri, joka tekee työtään juuri Suomen ja suomalaisten parhaaksi.

        Et sitten osannut nimetä yhtään asiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja lue valtioneuvoston sivuilta.
        Sanna Marin on kautta aikojen paras pääministeri, joka tekee työtään juuri Suomen ja suomalaisten parhaaksi.

        Pääministeri Sanna Marin on turvallisuus uhka kun ei ole työ valmeudessa ja työkykyinen. Toistuvasti on nähty että ennemmin Sanna Marin bilettää julkkisten ja jauhojengissä kanssa. Hän myös vaarantaa oman turvallisuutensa toiminnallaan.

        Heti pois Sanna Marin pääministerin tehtävästä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sanna ei voi mennä kuulemma kauppaan ostamaan aamupalaa oman turvallisuuden takia silti voi hillua baareissa,asunnoissa ja festareilla tuomittujen rikollisten kanssa 😂🤣

      • Anonyymi

        Sanna Marin on pelle pääministeri. Tekee Suomalaisesta politiikasta aika halpamaista.


    • Anonyymi

      Arvovaltaisaa toimintaa. Pääministeri hilluu white trash ja turhien julkkisten kanssa, kutsuu bileisiin viisi taksiautollista turhia julkkiksia jatkoille paikkaan mikä on pääministerin virka-asunto, kutsuu puolituttuja ihmisiä juhlimaan, poseeraa kameralle ja oikein hakeutuu vielä kuvattavaksi, väittää vielä ettei tiennyt kuvaamisesta. Juhlii aamu viiteen saakka vaikka on virkatehtävässä, ei lomalla eikä vapaalla. Luulisi pystyvän tuon lyhyen aikaa olla esimerkillisesti, mutta ei. Julkisuus ja kiiltokuvaprinsessa-elämä sekoittanut liikaa todellisuudentalua.

    • Anonyymi

      Olavi Uusivirta nuoli Sanna Marinen kaulaa tai korvan seutua. Ihan kaikkea heidän tanssilattialla tapahtuneesta esileikistä ei näkynyt koska kuvaaja osoitti kameralla välil muualle ja edessä oli välillä muita ihmisiä.

      Olavi Uusivirta kehtaa valehdella että he ovat vain ystäviä. Niinhän Sanna Marin valehteli myös huumeen käytöstään.

      • Anonyymi

        Friend with benefits (Sanna Marin ja Olavi Uusivirta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Friend with benefits (Sanna Marin ja Olavi Uusivirta)

        Friends with benefits.


    • Anonyymi

      Luottamus PM:iin on mennyt niin suurella osalla suomalaisista, että ero on välttämätön muutaman seuraavan päivän kuluessa.

    • Anonyymi

      Huumekoirat tutkimaan Kesäranta, ei sitä kuulu pitää huumetyyppien bilepaikkana.

    • Anonyymi

      SexDrugsParty on nykyaikaa, boomerit vaihtakoot puoluetta!

    • Anonyymi

      Seiska uutisoi lauantaina, että Marjo Björs joka kuului seurueeseen, meni Teatteriin pääministerin virka-autolla.

      Marin sanoi että virka-autoa ei ole käytetty.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      erotkoon välittömästi!

    • Anonyymi

      Ei arrogantit luonneongelmaiset tajua itse erota, se on erotettava.

      • Anonyymi

        Demari ei eroa. EROTTAKAA PÄÄMINISTERI MARIN.


    • Anonyymi

      Olin itsekin juuri pyhäkoulua vetämässä afrikan nälkäisille lapsille, kun tämä täysin hirvittävä uutinen tuli tietooni. Nyt on meidän arvokkaiden ja rehellisten poliitikkojemme maine iäksi liattu! Voi-voi!

      Miksi hänen pitikin juhlia kuin pissis, eikä kuten elömän ehtoopuolella oleva Väinö-Kustaa! Miksi juuri Sanna Namirini!

      • Anonyymi

        Eikös se afrikassakin kuulemma ole tanssi ja laulu tärkeämpää kuin työnteko...


    • Anonyymi

      Marin ei suostunut hiustestiin!

      • Anonyymi

        Missä niin sanotaan? Pravdassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä niin sanotaan? Pravdassa?

        No oletko nähnyt vastausta huumetestistä joka otettu hiuksista?


    • Anonyymi

      Kyllähän kenentahansa pitäisi vetää johtopäätökset jos tällaiseen pyöritykseen joutuu, ensimmäiseksi pään sekaisin laittavat aineet pois ja sen myöntäminen että kyllä tässä ongelma on. Työkyky tällä hetkellä, sen varmaan kyseenalaistaa suurin osa. Mutta täysin itseaiheutettua riskinottoa ja lopputulema on nyt tämä.

      • Anonyymi

        Molemmat persut?


    • Anonyymi

      Odottaisin enempi Sannan puolison eroilmoitusta.

    • Anonyymi

      Huume pääministeri Marin ei enää pääministerin tehtäviin päivääkään. Sekottaa asioita päivä päivältä enemmän ja enemmän.

    • Anonyymi

      Marin pyysi laajimmat mahdolliset testit. Silloin otetaan myös hiustesti. Marinilta ei otettu, joten kieltäytyi siitä.

      Hiustestissä huumeiden käyttö näkyy jopa vuoden ajan.

    • Anonyymi

      Joutaa erota menee vain sitä teini nuoruutta elämään. teini käytös ei kuulu enää pääministerille ihan pelleilyä. Ero sitten vaan jauhojengin kans pidettävä vaikka 2kk.ta

    • Anonyymi

      Sanna Marinin elämän tyyli on enemmänkin railakasta bilettämistä ja nuoruuden lähteen etsimistä.

      Biletys ei kuulu poliitikolle eikä varsinkaan pääministerin arvokkuudelle ja tehtävän vastuulle. Nuoruuden lähdettä Marin voi etsiä pääministeri eron jälkeen vaikka oman jauhojenginsä kanssa.

    • Anonyymi

      Joutaisi erota! Hävettävää!

    • Anonyymi

      Joutais erota,pääsis diskoileen vapaasti!

    • Anonyymi

      pidätätkö vielä hengitystä?

    • Anonyymi

      Vaihtoon vaan ja joku aikuinen 50 henkilö tilalle.

    • Anonyymi

      Bile-Ilmarin poikaystävä allekirjoitti huumetuloksen

      Bilmarin poikaystävä, lääkäri Paavo Halonen allekirjoitti Marinin huumetuloksen. Toimittajan kysyessä asiasta nauroi paskaisesti ja löi luurin korvaan.

      https://1u.fi/gwtWN

      Marinistit jotka väittävät ettei ole sama henkilö vaan bilmarin poikaystävä on hammaslääkäri, niin tiedoksi että Julkiterhikissa on vain YKSI tämän niminen henkilö.

      Marin pyysi laajimmat mahdolliset testit. Silloin otetaan myös hiustesti. Marinilta ei otettu, joten kieltäytyi siitä.

      Hiustestissä huumeiden käyttö näkyy jopa vuoden ajan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      se sanna marinin vaahtokarkki case oli lavastettu!!! ja sdp mummut herkistyi tuostakin. tuo paljastui jo!! 😂😂😂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Niin oli, sama tarina julkaistiin monessa mediassa yrityksenä valkopestä muijaa.


    • Anonyymi

      kukaan usko tuota kusi näytettä. eroa !

    • Anonyymi

      Ei eroa. hän on se suuri johtaja

    • Anonyymi

      housun suo

    • Anonyymi

      OPOIOOOPÖIOIPOIUPIYUIJKTFGIJ

    Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe