Onko autoliikkeet konkurssin partaalla?

Anonyymi

Onko tunnettuja liikkeitä mennyt konkurssiin tai muuten vaan lopettanut viimeaikoina?
Sähkö-hybridi -kiima taitaa kaataa pikkupuljuja ja jalasmökkiliikkeitä, kun myytävänä ei ole kuin dieseleitä ja vanhoja romuja.

:)

9

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosissaan nyt on myyty niin paljon vuosien saatossa bensaa ja diesel autoja että on aika lopettaa. Ei kannata polttaa isoa omaisuuttaan sekaantumalla sähkö Nikkoihin millä ei tee mitään. Ostetaan sähkövehkeet kodinkone liikkeistä. Nyt nautitaan omaisuudesta kiitos teidän ja nauretaan sähköpelleille. onnea vaan sähköpelleille.

• Anonyymi

Moni on kyllä nyt lopettanut.

• Anonyymi

Täältä yksi lopettaja lisää kun saa toiminnan ajettua alas. Alkaa riittää, tyhjän saa pyytämättäkin

• Anonyymi

Niin taisi tehdä tämä Ostetaanautoja.fi -liikekin.
        Ei näköjään toiminut halpojen autojen myyntikonsepti.

• Anonyymi

Kyllä niitä jalasmökkimyyjiäkin vielä tarvitaan. Isot autoliikkeet voivat ottaa armosta epäkurantin vaihtoauton vastaan että saavat uuden auton myytyä. Nämä vaihtoautot myydään sitten nipussa näille pikkutrokareille ja aina löytyy halpaa autoa etsiviä.

• Anonyymi

Parempi pitää pyörillä saa huomiseksi uudelle paikkakunnalle myyntiin

• Anonyymi

Automerkit ei tuo enää markkinoille polttoaineita käyttäviä loppuu leipä teiltä

• Anonyymi

Vanhat polttomoottoriautot käyvät aina kaupaksi jos uusia ei enää saa. Jos hyvin käy niin saa jopa omansa pois.

• Anonyymi

Vilkaise moottoritielle. Monet tarvisevat autoa liikkumiseen ja uskon että käytetyt autot menevät kaupaksi jotenkuten. Tosin, moni jättää nyt vaihtamatta uudempaan ja korjaa vanhaa. Uusien autojen myynti on suurissa ongelmissa. Autonvalmistajilla on toimitusvaikeuksia, polttoaineiden hinnat ovat korkeat ja tulevan talven energilaskut pelottavat. Uusi auto ei tule ensimmäisenä mieleen jos odottaa tuhansien eurojen sähkölaskua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe