Täällä ja varsinkin persujen sivuilla on siivotonta sanoma. Hävekkää poijaat.
Sanna on toiminut pääministerinä todella hyvin.
Olen keskustalainen ja toivon Sannan jatkavan pääministerinä
8
<50
Vastaukset
Olen vahvasti samaa mieltä.
- Anonyymi
Totta helvetissä keskustalaiset toivoo Marinin jatkoa. Kun pääministeri jättää nykyisen hallituksen ei kepu,vihreät eikä leikki feikki kommarit tule olemaan suomen hallituksessa vuosi kymmemiin.Tän sanoo järki ja nykyinen talous.
- Anonyymi
Katsopas, jos Kokoomus voittaisi vaalit eikä sekään ole vielä kirkossa kuulutettu, niin mikäli Kokoomus ei saa kyhättyä enemmistöhallitusta kasaan ja jos demarit kakkosena saavat toisen hallitustunnustelijan roolin, niin mikä estäisi nykypohjan jatkamisen? Gallupkannatuksella nykypohja menee yli 50 %:n kannatukseen.
Anonyymi kirjoitti:
Katsopas, jos Kokoomus voittaisi vaalit eikä sekään ole vielä kirkossa kuulutettu, niin mikäli Kokoomus ei saa kyhättyä enemmistöhallitusta kasaan ja jos demarit kakkosena saavat toisen hallitustunnustelijan roolin, niin mikä estäisi nykypohjan jatkamisen? Gallupkannatuksella nykypohja menee yli 50 %:n kannatukseen.
Näin minäkin olen asiaa pohtinut. Sanna jatkoon pääministerinä vaikka kok olisi suurin.
- Anonyymi
Sanna on mies!
- Anonyymi
Suurisuiset persut ovat nyt niin raittiita, reiluja ja rippikoululaisia, ettei heistä löydy synnin tekijöitä. Mutta eipä heistä ole löytynyt koskaan myöskään totuuden puhujia.
- Anonyymi
Perussuomalaisten yksi poliittinen teema on rehellisyys. Ja eivät sitäkään kykene täyttämään. Mutta mitäpä siitä, eihän se estä pitämästä sitä poliittisena teemanaan. Äänestäjiään vaan kusevat silmään minkä ehtivät esim. julistamalla isänmaallisuuttaan. Ja kuitenkin puolue kuuluu europarlamentin venäjämieliseen ID-ryhmään eikä ole osoittanut minkäänlaista elettäkään lähteäkseen sieltä pois. Että sellainen "Nato-myönteinen" puolue. Täysi Putinin käsikassara.
- Anonyymi
Sanna Marin voisi jatkaa siksi, että SDPn kannatus laskisi ja Keskustan taas nousisi!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011621
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581041Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61906
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11800Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268785Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75727Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61722Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721