Pitäisikö PM:n vain kutoa sukkaa töllön edessä tai

Anonyymi

askarrella kahvipusseista kestokauppakasseja ollakseen kunnioitettava maan eksekutiivinen johtaja? NUTTURAA löysemmälle please!

223

791

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persujen mielestä PM tulee päivystää jatkuvasti puhelimen ääressä sillä koska tahansa saattaa tapahtua onnettomuus joka vaatii operatiivista johtamista. Linja-auto voi syöksyä jokeen, juna mennä raiteiltaan, laiva voi joutua myrskyyn ja upota. Uruguayssa voi tapahtua tulva jossa saattaa pari UPM työntekijää joutua veden varaan jne....

      • Anonyymi

        Voi teitä pissiksiä. Onko koulu jäänyt käymättä, kun ei yksinkertaisinkaan asia ole siellä ullakolla tiedossa?


      • Anonyymi

        Sinä ja vitun persut yritä nyt keksiä jotakin muuta demarit on paska porukka joka ei voi myöntää ikäviä asoita ja ne ei häviä vaikka kuinka jankutatte persuista


      • Anonyymi

        Ei tarvitse kutoa, mutta raittiimmat harrastukset olisivat hyviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kutoa, mutta raittiimmat harrastukset olisivat hyviä

        Leipominen sopisi jauhojengiläiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leipominen sopisi jauhojengiläiselle

        Siinähän voi mennä jauhot ja "jauhot" sekaisin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän voi mennä jauhot ja "jauhot" sekaisin.

        Ei mene, kun on puhtaat jauhot pussissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kutoa, mutta raittiimmat harrastukset olisivat hyviä

        🤣🤣 Helvetin jeesustela. Kumma kun Hakkaraisen örveltäminen ei haittaa hänen töntekoa🤔 anteeksi paikalla oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leipominen sopisi jauhojengiläiselle

        Jauhopäille ominaista lapsellisuus.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja vitun persut yritä nyt keksiä jotakin muuta demarit on paska porukka joka ei voi myöntää ikäviä asoita ja ne ei häviä vaikka kuinka jankutatte persuista

        voi sinua persureppanaa, tuliko kakka housuun? Mammasi pyyhkii, kuten ennenkin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Voi hyvät hölmöt!! Nyt ei ole kyse persuista eikä heidän mielipiteistään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Nyt on kyse koko kansan mielipiteistä ja juuri kansalaisille Marin on tilivelvollinen käytöksestään maan pääministerinä. Tätä keissiä te demarit ette voi hyväksi puhua ette millään joten paras pysyä hiljaa!


      • Anonyymi

        Tuskin se selvinpäin onnistuisi sekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene, kun on puhtaat jauhot pussissa

        Kokaiini muuten häviää verestä vuorokaudessa. Purran vaatima huumetesti ei kerro sitä onko käytetty huumeita vai ei.
        Pääministeri vakuutti, että on juonut ainoastaan mietoja alkoholijuomia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän voi mennä jauhot ja "jauhot" sekaisin.

        Kannattaa ostaa jauhot laillisesti ruokakaupasta. Kaduilla myytävillä jauhoilla on niin hirveä kilohinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣 Helvetin jeesustela. Kumma kun Hakkaraisen örveltäminen ei haittaa hänen töntekoa🤔 anteeksi paikalla oloa.

        Hakkarainen on vain kansanedustaja ja meppinä ahkeroi yhtä ahkeraan kuin muutkin suomijuntit eli ei yhtään. Osaavat sanoa "jees" tai nostaa käden pystyyn ("jees"). "Nou" -sanaa eivät käytä, koska jollekkin voi tulla paha mieli. Diellähän demariakat tuppurainen ja urpilainen kiekuu "jeessiä"


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Esko teki, lähtikö palastustöihin🤔

        Ei, vaan oli operatiivisessa vastuussa

        "Aho kuitenkin sanoo, että pääministerin tehtävään liittyy myös operatiivinen vastuu kaikkina kellonaikoina.
        – Se ei ole vain poliittisia päätöksiä, vaan se on myös operatiivista valtion johtamista"

        https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/64a50788-6a1a-4152-9832-f67e80556828


      • Anonyymi

        Jos on Töissä, ei voi bilettää humalassa!
        Ei ollut Vapaalla.

        Ei ollut työkuntoinen. Voi posahtaa ydinvoimala ymd. Siittä ei ilmoiteta kahta päivää etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kutoa, mutta raittiimmat harrastukset olisivat hyviä

        Kyllä. Jos on työssä, pitää olla työkunnossa. Nyt ei ollut.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Esko teki, lähtikö palastustöihin🤔

        Järjesti hallituksen kokoontumisen seuraavaksi aamuksi, lennätti tärkeät henkilöt sinne yms. Ei onnistu, jos olis ollu bilettämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kutoa, mutta raittiimmat harrastukset olisivat hyviä

        Kyllä se vapaa-ajan vietto pitäisi olla mahdollista löytää sukankutomisen ja joka viikonloppuna amfetamiinilla vauhditettuihin bileisiin osallistumisen väliltä. Jos noin kovasti juhlimisesta tykkää niin tyyliä ja seuraakin voisi välillä vaihtaa vähän rauhallisemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kutoa, mutta raittiimmat harrastukset olisivat hyviä

        Raittiimmat ???? Kyllä Sanna on ollut ihan selvinpäin työssään , ja jokainen sitä joskus juhlii ystävien kanssa .vai pitäiskö hönen istua kansallispuku päälllä kaiken aikaa ja sukankudin kädessä että olis niinkuin kunnollinen nainen
        Kaikissa Pohjoismaissa on kehuttu Sannaa , sehän on selvä koska Sanna elää tätä aikaa eikä 40 luvun jätkät siihen voi vaikuttaa, ja sanella miten hänen pitäisi olla. Että olisi kyllin hyvä. Sillä näiden junttien suurin vastahankoisuus riippuu siitä että Sanna on nainen , kas kun 40 luvin naiset voiteli voileivänkin miehelleen luomakunnan kuninkaille joilla ei pahemmasti tieto paina pääkopassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokaiini muuten häviää verestä vuorokaudessa. Purran vaatima huumetesti ei kerro sitä onko käytetty huumeita vai ei.
        Pääministeri vakuutti, että on juonut ainoastaan mietoja alkoholijuomia.

        Kokaiinin voi jäljittää verikokeilla Kahdeksan päivän jälkeenkin että sillai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ostaa jauhot laillisesti ruokakaupasta. Kaduilla myytävillä jauhoilla on niin hirveä kilohinta

        Hoppla olitko olevinasi oikeinkin nero


      • Anonyymi
        Oikonomi kirjoitti:

        Kyllä se vapaa-ajan vietto pitäisi olla mahdollista löytää sukankutomisen ja joka viikonloppuna amfetamiinilla vauhditettuihin bileisiin osallistumisen väliltä. Jos noin kovasti juhlimisesta tykkää niin tyyliä ja seuraakin voisi välillä vaihtaa vähän rauhallisemmaksi.

        Kenenkään ei tarvitse muuttaa elämäänsä junttien mielipiteiden takia . Kukin tyylillään ja eipäs tehdä asiasta niin suurta kun se itse asiassa oli hyvinkin pieni asia . Joten mediassa n paljon uutisia joihin teikäläiset vois kiinnittää huomionsa silloin kun levy jää pyörimään samassa kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokaiini muuten häviää verestä vuorokaudessa. Purran vaatima huumetesti ei kerro sitä onko käytetty huumeita vai ei.
        Pääministeri vakuutti, että on juonut ainoastaan mietoja alkoholijuomia.

        Kyllä miedoista känniin tulee, valkkari , siideri, olut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣 Helvetin jeesustela. Kumma kun Hakkaraisen örveltäminen ei haittaa hänen töntekoa🤔 anteeksi paikalla oloa.

        Huom! Iso ero Ps-Hakkarainen on vain rivimeppi toisin kuin tämä demukkojen kiiltokuva pikku ikipissis on oikein laitettu Suomen pääministeriks,i vaikka käy paraikaa läpi vielä pissisvuosiaan ja pystyäkseen selvittämään päätään, miten äitinsä muutti kesken kaiken sukupuolisuuttaan lesboksi. On siinä pimatsolla pohdiskeltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvät hölmöt!! Nyt ei ole kyse persuista eikä heidän mielipiteistään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Nyt on kyse koko kansan mielipiteistä ja juuri kansalaisille Marin on tilivelvollinen käytöksestään maan pääministerinä. Tätä keissiä te demarit ette voi hyväksi puhua ette millään joten paras pysyä hiljaa!

        Demarien kevään vaalimainos pyörii jo hurjaa vauhtia: KOKAA NOKKAAN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokaiini muuten häviää verestä vuorokaudessa. Purran vaatima huumetesti ei kerro sitä onko käytetty huumeita vai ei.
        Pääministeri vakuutti, että on juonut ainoastaan mietoja alkoholijuomia.

        Nistin käyttämiä huumeita voidaan tutkia vielä kuukausien kuluttua hiusnäytteestä, mihin tulee hiustuppea mukaan.
        Muuten, missä Marinin,sd, huumenäyte otettiin ja kerrotaanko meille oikeasti oikea tulos?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin oli saanut tiedon seuraavana iltapäivänä, herätessään jostain. Ilman kraoulaa.

        Olavin sykystä heräsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raittiimmat ???? Kyllä Sanna on ollut ihan selvinpäin työssään , ja jokainen sitä joskus juhlii ystävien kanssa .vai pitäiskö hönen istua kansallispuku päälllä kaiken aikaa ja sukankudin kädessä että olis niinkuin kunnollinen nainen
        Kaikissa Pohjoismaissa on kehuttu Sannaa , sehän on selvä koska Sanna elää tätä aikaa eikä 40 luvun jätkät siihen voi vaikuttaa, ja sanella miten hänen pitäisi olla. Että olisi kyllin hyvä. Sillä näiden junttien suurin vastahankoisuus riippuu siitä että Sanna on nainen , kas kun 40 luvin naiset voiteli voileivänkin miehelleen luomakunnan kuninkaille joilla ei pahemmasti tieto paina pääkopassa

        Voihan sitä juhlia selvinkin päin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvät hölmöt!! Nyt ei ole kyse persuista eikä heidän mielipiteistään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Nyt on kyse koko kansan mielipiteistä ja juuri kansalaisille Marin on tilivelvollinen käytöksestään maan pääministerinä. Tätä keissiä te demarit ette voi hyväksi puhua ette millään joten paras pysyä hiljaa!

        "Koko kansa = persukansa"!

        Ja tietysti paskanheittoa riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkarainen on vain kansanedustaja ja meppinä ahkeroi yhtä ahkeraan kuin muutkin suomijuntit eli ei yhtään. Osaavat sanoa "jees" tai nostaa käden pystyyn ("jees"). "Nou" -sanaa eivät käytä, koska jollekkin voi tulla paha mieli. Diellähän demariakat tuppurainen ja urpilainen kiekuu "jeessiä"

        Niin, eikös se tenukeppi ole euroedustaja?


      • Anonyymi

        Älkää nyt liioitelko!! Juhlia voi sivistyneesti. Voi tanssia ja iloa pitää, mutta onko pakko tuon ikäisen ihmisen retkuta kuin joku bisis. Varsinkin kameroiden edessä, jotka joutuvat levitykseen. Kyllä varmaan herää maailmalla epäily, että mitenkähän nuo Suomen hallitusasiat oikein ovat, kun ovat noin kevytkenkäisten hallussa,

        Pääministerin virka on arvostettu asema, mutta jotenkin ei enää voi pitää tuota sellaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣 Helvetin jeesustela. Kumma kun Hakkaraisen örveltäminen ei haittaa hänen töntekoa🤔 anteeksi paikalla oloa.

        Hakkarainen ei ole ministeri ja häntä tuskin kukaan on ottanut kovin vakavasti valtiomiehenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raittiimmat ???? Kyllä Sanna on ollut ihan selvinpäin työssään , ja jokainen sitä joskus juhlii ystävien kanssa .vai pitäiskö hönen istua kansallispuku päälllä kaiken aikaa ja sukankudin kädessä että olis niinkuin kunnollinen nainen
        Kaikissa Pohjoismaissa on kehuttu Sannaa , sehän on selvä koska Sanna elää tätä aikaa eikä 40 luvun jätkät siihen voi vaikuttaa, ja sanella miten hänen pitäisi olla. Että olisi kyllin hyvä. Sillä näiden junttien suurin vastahankoisuus riippuu siitä että Sanna on nainen , kas kun 40 luvin naiset voiteli voileivänkin miehelleen luomakunnan kuninkaille joilla ei pahemmasti tieto paina pääkopassa

        Kyllä minä ymmärrän tuollaisten parikymppisten pidot, jotka voi mennä överiksikin, mutta tuon ikäinen ihminen ja tuollaisen aseman omaava altistuu tuollaiseen retkuamiseen ja vielä valokuvattavaksi, on siinä jotain keskenkasvuisuutta mukana.

        Katson, että ei älykkyysosamäärä kyllä kovin korkealta vaikuta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣 Helvetin jeesustela. Kumma kun Hakkaraisen örveltäminen ei haittaa hänen töntekoa🤔 anteeksi paikalla oloa.

        Eu komissiossa on paikallaolo työntekoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjesti hallituksen kokoontumisen seuraavaksi aamuksi, lennätti tärkeät henkilöt sinne yms. Ei onnistu, jos olis ollu bilettämässä.

        Eskolla on väsyneet silmät, aina kuin kokaiinissa, vaikka kauneus leikkauksessa kävikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raittiimmat ???? Kyllä Sanna on ollut ihan selvinpäin työssään , ja jokainen sitä joskus juhlii ystävien kanssa .vai pitäiskö hönen istua kansallispuku päälllä kaiken aikaa ja sukankudin kädessä että olis niinkuin kunnollinen nainen
        Kaikissa Pohjoismaissa on kehuttu Sannaa , sehän on selvä koska Sanna elää tätä aikaa eikä 40 luvun jätkät siihen voi vaikuttaa, ja sanella miten hänen pitäisi olla. Että olisi kyllin hyvä. Sillä näiden junttien suurin vastahankoisuus riippuu siitä että Sanna on nainen , kas kun 40 luvin naiset voiteli voileivänkin miehelleen luomakunnan kuninkaille joilla ei pahemmasti tieto paina pääkopassa

        Täytyykö Sannan sosialisoida valtion rakennukset, kun alkaa ryyppään sateenkaariväen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse muuttaa elämäänsä junttien mielipiteiden takia . Kukin tyylillään ja eipäs tehdä asiasta niin suurta kun se itse asiassa oli hyvinkin pieni asia . Joten mediassa n paljon uutisia joihin teikäläiset vois kiinnittää huomionsa silloin kun levy jää pyörimään samassa kohtaa.

        Pääministerin eroanomus tulee Näinä päivinä

        Lindeman pääsee vuorostaan valehteleen pääministerinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koko kansa = persukansa"!

        Ja tietysti paskanheittoa riittää!

        Sanna on heittänyt paskaa Suomen päälle jo yli ,3 vuotta

        Tästä johtuen on jokainen suomalainen velkaa 30000 euroa, hallituksen lainojen vuoksi


    • Anonyymi

      Sukan kudonta ei lainkaan huono idea varsinkaan näinä aikoina, kun kärvistelemme jo nyt energiakriisin partaalla.
      Talvipakkasilla villasukat länmmittävät suloisesti myös pääministerin perheen jalkoja pikku-Emmasta alkaen.

      • Anonyymi

        Mä en ole koskaan kutonut yhtäkään sukkaa. Sen sijaan olen neulonut satoja sukkia ja kutonut mattoja kangaspuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole koskaan kutonut yhtäkään sukkaa. Sen sijaan olen neulonut satoja sukkia ja kutonut mattoja kangaspuilla.

        Hienoa, että tiedät mitä olet tehnyt. Se on jo paljon.


      • Anonyymi

        Ja pimeessä ei näe kutoa, joten sukat on tehtävä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole koskaan kutonut yhtäkään sukkaa. Sen sijaan olen neulonut satoja sukkia ja kutonut mattoja kangaspuilla.

        Minä kudon.
        En neulo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole koskaan kutonut yhtäkään sukkaa. Sen sijaan olen neulonut satoja sukkia ja kutonut mattoja kangaspuilla.

        Mulla on kudin.
        Onko sulla neulin?


      • Anonyymi

        Ai, luuletki että känniMarinin kämpästä pistetään sähköt poikki? Luuletko tosissaan? Ei tietenkään, onhan "tärkeä" henkilö. Minkä vitsin päästitkään


      • Anonyymi

        Juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole koskaan kutonut yhtäkään sukkaa. Sen sijaan olen neulonut satoja sukkia ja kutonut mattoja kangaspuilla.

        Riippii missä päin asut. Minä olen kutonut villapaitoja sukkapuikuilla. Olen neulonut mekon itselleni ja myös neuloin tyynyliinan reunat käsin ja ompelukoneella.


      • Anonyymi

        Aivan sähkön ja muitten kallistuminen johtuu juomisesta, järki hooi älä jätä.
        Mahtaako kaikki ikävät päätökset Euu puolelta johtuvan Hakkarairen dokaamisesta 🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että tiedät mitä olet tehnyt. Se on jo paljon.

        Kyllä, hän sentään tietää mistä puhuu. Toista se sulla 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kudin.
        Onko sulla neulin?

        Mulla on puikot ja neuleet on kaapissa. Huom! Neuleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippii missä päin asut. Minä olen kutonut villapaitoja sukkapuikuilla. Olen neulonut mekon itselleni ja myös neuloin tyynyliinan reunat käsin ja ompelukoneella.

        Hämeessä asustelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, luuletki että känniMarinin kämpästä pistetään sähköt poikki? Luuletko tosissaan? Ei tietenkään, onhan "tärkeä" henkilö. Minkä vitsin päästitkään

        Kyllä Puuttinin kannattaja mielellään tuhoisi valtionomaisuutta. Ei helvetti mistä vitusta näitä urpoja tulee. Sinunkin alkuaineet olisivat kuuluneet lakanoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kudin.
        Onko sulla neulin?

        Ompelu- ja neulealan suunnittelijaksi aikoinaan Hoffilta valmistuneena voin kertoa, että minulla on neule käsissäni harva se talvi-ilta. Suomen yleiskieleen on valittu neulominen puikoilla tehtäväksi, ompeleminen neulalla ja langalla, ja kutominen kangaspuilla. Rikas kieli kun on, jossain päin maata (lännessä?) murre kutsuu neulomista kutomiseksi. Omanmurteisten kanssa on ihan sama, mitä termiä käyttää, mutta yleiskieleen on murresanojaan turha tuputtaa. Tai voihan sitä, mutta se aiheuttaa epäselvyyttä viestiin.

        En pidä sukanneulontaa erityisen moraalisena puuhana, vaikka monilla sitä harjoittavista saattaakin olla nuttura. Ahkeruudesta ja taloudellisuudesta ja taitavuudesta se kyllä kertoo. En muuten tunne yhtään naista, joka olisi himoneuloja ja myös alkoholisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole koskaan kutonut yhtäkään sukkaa. Sen sijaan olen neulonut satoja sukkia ja kutonut mattoja kangaspuilla.

        Ketä kinos😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole koskaan kutonut yhtäkään sukkaa. Sen sijaan olen neulonut satoja sukkia ja kutonut mattoja kangaspuilla.

        Jassooo oikein neulonut
        Se ei välttämättä tarkoita että sinun sanojen ilmaiseminen olisi oikein, sillä Suomessa on monta murretta joilla ilmaistaan asioita
        Kun on sukankudin niin silloin sitä kudotaan. Kudinvartaat ostetaan kun haluaa kutoa

        Neulaa taas tarvitaan neuloessa siis minä neulon ompelukoneella ,ja muutama silmäneula laatikossa siis neulalla neulotaan , ja vartailla. kudotaan
        kangaspuilla valmistetaan mattoja tai kankaita ja kaikki eivät käytä ilmaisua kutoo mattoja , mutta melkein kaikki ymmärtävät erinlaiset murre ilmaisut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kudon.
        En neulo.

        Ihan oikein sukkia kudotaan , ja taas neulalla neulotaan


      • Anonyymi

        Voisit mennä muualle , tällä palstalla ei haluta jatkaa Marinista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on puikot ja neuleet on kaapissa. Huom! Neuleet.

        Meillä päin jos on neuleita kaapissa niin ne on neulalla valmistettuja tyynyliinoja tai mekkoja ym
        Mutta kudotut sukat eivät ole neulaa nähneetkään sillä ne on tehty vartailla tai puikoilla riippuen mistä päin on kotoisin


      • Anonyymi

        Eikös ollut puhe että tällä palstalla ei enää jauheta Sannasta joten mene muualle jos haluat jauhaa samaa asiaa koko ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompelu- ja neulealan suunnittelijaksi aikoinaan Hoffilta valmistuneena voin kertoa, että minulla on neule käsissäni harva se talvi-ilta. Suomen yleiskieleen on valittu neulominen puikoilla tehtäväksi, ompeleminen neulalla ja langalla, ja kutominen kangaspuilla. Rikas kieli kun on, jossain päin maata (lännessä?) murre kutsuu neulomista kutomiseksi. Omanmurteisten kanssa on ihan sama, mitä termiä käyttää, mutta yleiskieleen on murresanojaan turha tuputtaa. Tai voihan sitä, mutta se aiheuttaa epäselvyyttä viestiin.

        En pidä sukanneulontaa erityisen moraalisena puuhana, vaikka monilla sitä harjoittavista saattaakin olla nuttura. Ahkeruudesta ja taloudellisuudesta ja taitavuudesta se kyllä kertoo. En muuten tunne yhtään naista, joka olisi himoneuloja ja myös alkoholisti.

        Neulominen tehdään neulalla siitähän se sana on aikoinaan tullutkin .
        Ja sitten on niin että joka murteessa on oma sanastossa näistä asioista joten , minä en ainakaan muuta sukankudinta miksikään neuleeksi , joten kukin saa käyttää sitä sanaa minkä on oppinut omassa murteestaan silloinhan murteet säilyy .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on puikot ja neuleet on kaapissa. Huom! Neuleet.

        Otat sitten varman päälle kun neuleetkin on kaapissa

        Tulkaa ulos kaapista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompelu- ja neulealan suunnittelijaksi aikoinaan Hoffilta valmistuneena voin kertoa, että minulla on neule käsissäni harva se talvi-ilta. Suomen yleiskieleen on valittu neulominen puikoilla tehtäväksi, ompeleminen neulalla ja langalla, ja kutominen kangaspuilla. Rikas kieli kun on, jossain päin maata (lännessä?) murre kutsuu neulomista kutomiseksi. Omanmurteisten kanssa on ihan sama, mitä termiä käyttää, mutta yleiskieleen on murresanojaan turha tuputtaa. Tai voihan sitä, mutta se aiheuttaa epäselvyyttä viestiin.

        En pidä sukanneulontaa erityisen moraalisena puuhana, vaikka monilla sitä harjoittavista saattaakin olla nuttura. Ahkeruudesta ja taloudellisuudesta ja taitavuudesta se kyllä kertoo. En muuten tunne yhtään naista, joka olisi himoneuloja ja myös alkoholisti.

        Liikut suppeissa piireissä


    • Anonyymi

      Harvinaisen yksinkertainen avaus taas Marinin puolustajalta ja kannattajalta. Miksi Marin haluaa kuvaajat paikalle, miksi hän hakee seuraa bimpoista ja muista turhista julkimoista? Jos on älyä, hakeea älyistään seuraa.

      Juopot ja pössyttelijät kannattavat Marinia. Niinpä ketjun avaaja on juoppo/pössyttelijä kuin myös aineissa bilettäjä.

      • Anonyymi

        Joo, saman huomannut. Marinin puolustaja ei ole kartalla eikä ymmärrä mistä on kysymys.
        Onhan se hyvä aloittajalle itselleen ettei ymmärrä huolestua näistä toilailuista. Ehkä hänelle parempi niin, fiksummat ymmärtää ja yrittää selittää tyhmemmällekin mikä tässä mättää mutta ei mene perille ei.


      • Anonyymi

        Otan alkoholia olen 62 mutta en ole juonut aivojapihalle kuten aikamoni Persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan alkoholia olen 62 mutta en ole juonut aivojapihalle kuten aikamoni Persu.

        No kun sulla ei ole aivoja tyhjästä on paha nyhjästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan alkoholia olen 62 mutta en ole juonut aivojapihalle kuten aikamoni Persu.

        Kohenna ryyppäämistäsi, niin pääset Sannan rinkiin


    • Anonyymi

      Pääkanisterin pitää käyttäytyä arvovaltansa mukaisesti. Se on kunnioitusta kansaa kohtaan. Marin on osoittanut, ettei hän kunnioita kansaa. Hän kunnioittaa EU:ta ja Klaus Schwabia.

      • Anonyymi

        Diktatuurinen Venäjä ei ansaitse kunnioitusta


      • Anonyymi

        päinvastoin, Marin elää kuin tavan kansalainen, siten kunnioittaa heitä kaikkia.


      • Anonyymi

        EU yhteisvastuisiin annoimme 6,6 miljardia, takaisin saamme 2,6 miljardia, jos sitäkään. Eli lahjoitimme itseämme rikkaammille EU maille 4 000 000 000 euroa itse lainaamiamme rahoja.
        Ukrainalaisia sotilaista on varaa hoitaa, mutta ei vaihtaa Suomen rakentaneiden vanhusten märkiä kakkavaippoja. Tälläkin hetkellä monet vanhukset viruvat märissä kakkavaipoissa tutntikausia pylly rikki hautuneena, koska ei ole riittävästi hoitajia niitä vaihtamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        päinvastoin, Marin elää kuin tavan kansalainen, siten kunnioittaa heitä kaikkia.

        Juopot luulevat juopottelun olevan tavallista. On se, juoppojen keskuudessa, ja joidenkin heidän lastensa.


    • Anonyymi

      Jos on totta, että pääministerimme heiluu juovuksissa yleisillä paikoilla, niin on selvää, että jonkinlainen kontrolli on häneltä hukassa. Pääministeri on itselläni töissä ja myös minä maksan hänelle palkan. Vaihtoehto kännissä heilumiselle ei todellakaan ole vain neulominen. Minä palkkansa maksajana edellytän, että meno muuttuu ja vastaavanlaisia kännissäesiintymisiä julkisilla paikoilla ei enää tapahdu tai ainoa vaihtoehto on ero pääministerin tehtävästä. Jos taas "juoru" ei pidä paikkaansa, niin juttu on toinen.

      • Anonyymi

        Julkisilla paikoilla - mistä lähtien yksityinen illanvietto on ollut julkinen paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisilla paikoilla - mistä lähtien yksityinen illanvietto on ollut julkinen paikka

        Kyse oli siis nimenomaan julkisista paikoista, ei yksityistilaisuuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisilla paikoilla - mistä lähtien yksityinen illanvietto on ollut julkinen paikka

        Sannan "kaverit" tekivät yksityistilaisuudesta julkisen.

        Ja jauhot on tarkoitettu leipomiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse oli siis nimenomaan julkisista paikoista, ei yksityistilaisuuksista.

        -Ne bileet oli kylläkin yksityistilaisuus, huom.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Ne bileet oli kylläkin yksityistilaisuus, huom.

        Eikös pääministerimme ollut yksityistilaisuuden jälkeen ravintolassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisilla paikoilla - mistä lähtien yksityinen illanvietto on ollut julkinen paikka

        Baari!!!!

        Siellä oli kaikkien silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Ne bileet oli kylläkin yksityistilaisuus, huom.

        Baarikierros seurasi bileitä, eikö?


      • Anonyymi

        Jos ei ole ollut samoissa bileissä kun PM niin en kyllä meniss edes kommentoimaan , pitää itse olla paikalla jos voi ottaa kantaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisilla paikoilla - mistä lähtien yksityinen illanvietto on ollut julkinen paikka

        Valtion virastot on yhteiskunnan omistuksessa, ei Sannan ,eikä sossujen


    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa olla todella yksinkertainen, joku julkkiksia KIIHKOFANITTAVA juntti! Hihihiii!

      • Anonyymi

        En ole vaan naisparin kanssa asuva nainen. Mies lähti katuojaan kun tyttäreni oli pieni.


    • Anonyymi

      "ETTEKÖ TE HÄPEÄ!" Sanna Marin eduskunnassa, kyllä, me häpeämme maamme pääministeriä nyt.

      • Anonyymi

        Kyllä. En halua että humalainen jauhojengi vastuussa maastamme🙈


    • Anonyymi

      Miksi Touko Aallon piti erota? Miksi Touko ei saanut läpsiä homoja bileissä persiille?

      • Anonyymi

        Sanna on eri asia, sanna saa tehdä mitä sanna haluaa Sannahan on kuitenkin sateenkaariperheen tytär täytyyhän sannaa ymmärtää.


      • Anonyymi

        Onko se kielletty, jossain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on eri asia, sanna saa tehdä mitä sanna haluaa Sannahan on kuitenkin sateenkaariperheen tytär täytyyhän sannaa ymmärtää.

        Ei kai sateenkaari perheessä ole mitään erinlaista kasvaa kun. Siinä tavallisessa perhe muodossa , että sinun pieni kommenttisi on ennakkoluuloille perustettu .
        Ihan totta ei kukaan ole mikään kieltämään laulamista ja tanssimista yksityisissä juhlissa
        Joten jätä jo tämä asia Kun sinun kommentit ei kerta kaikkiaan johda mihinkään muuta kun ovat hieman lapsellisia , mutta kauha ja lusikka on sopiva vertaus. Sinunkin asiaasi


    • Anonyymi

      Ei pidä ja hyvä vaihtaa miestä välillä.Saa olla polyanoorinen.

    • Anonyymi

      Ei huono idea ollenkaan, saattais tulla halvemmaksi Suomelle.

    • Anonyymi

      Hyvin on miestä tarjolla - kunnes alkavat vaihdevuodet 40 .Naama alkaa muuten helposti roikkua kun on supervahvat leukaperät.Nyt on syytä nauttia!Jes!

    • Anonyymi

      Sekin riittäisi että on selvinpäin työssä ollessaan?🤔🤨🙄

      • Anonyymi

        Uutta! SM ollut töissä tuuterissa ..milloin???? 🤔🤨🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutta! SM ollut töissä tuuterissa ..milloin???? 🤔🤨🙄

        Bileiltana, oli virkavastuussa. Oli perunut lomansa, ja sijaisensa.

        Pm on vastuussa 24/7, ellei ole sijaista.
        Pm työ ei oo kato 8-16 työ, jos et tiennyt😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bileiltana, oli virkavastuussa. Oli perunut lomansa, ja sijaisensa.

        Pm on vastuussa 24/7, ellei ole sijaista.
        Pm työ ei oo kato 8-16 työ, jos et tiennyt😉

        Virkasuhteessa ei ole tavanomaisia työaikoja.

        Esimerkiksi pappi on periaatteessa aina töissä


    • Anonyymi

      Ehkä voisi olla kotona ja leipoa vehnäjauhoista pullaa.

      • Anonyymi

        Raittiimpi harrastus

        Ilo ilman viinaa, ei ole teeskentelyä


    • Anonyymi

      Anneli Saarikon mielestä Sannan biletysvideon katsominen oli kiusallista ja iljettävää, se vie uskottavuutta koko hallitukselta, sanoi Anneli.

      Totesi myös, että Sannan jatkaminen pääministerinä ei ole kirkossa kuulutettu.

      Mitäs Sannafanit tästä?

      • Anonyymi

        Saarikko(kesk) sanoi, että kukin aikuinen vastaa vapaa-ajanvietostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarikko(kesk) sanoi, että kukin aikuinen vastaa vapaa-ajanvietostaan.

        Mutta video oli iljettävää katsottavaa ja murentaa hallituksen luotettavuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta video oli iljettävää katsottavaa ja murentaa hallituksen luotettavuutta.

        ja uskottavuutta erityisesti


      • Anonyymi

        Yhttä ällötävää kui saarikon hillomunkin syönti🤮🤮🤮


      • Anonyymi

        Kuka on Anneli Saarikko??????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta video oli iljettävää katsottavaa ja murentaa hallituksen luotettavuutta.

        Saarikon lapsilisän kertakorotus joulukuussa hyvätuloisille, mutta pienituloiset kaikkein köyhimmät lapsiperheet jäävät ilman tuota korotusta oli inhottavaa ja vastenmielistä kuunneltavaa Saarikolta.

        Laitoin sille viestiä asiasta, mutta ei se vastannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja uskottavuutta erityisesti

        Juu. Eikä se hääpöinen ollut ennen PMn törttöilyjäkään.


      • Anonyymi

        Mikäli tarkoit vatiovarainministeriämme, niin hänen nimensä on Annika Saarikko, ei Anneli Saarikko.

        Saarikko on vaan kade ja harmissaan, kun ei taivu samanlaiseen asentoon, kuin Marin. Söis vähemmän ja liikkuis enemmän, niin notkistuisi ajan mittaan.


      • Anonyymi

        Eikös Saarikko ole Annika?
        Mielestäni tanssi ei ollut kiusallista eikä iljettävää, mutta mietojen alkoholijuomien nauttiminen tai öiden valvominen ei sovi päivystystehtävissä olevalle pääministerille.


      • Anonyymi

        Onko noin... Annikaksi luulin😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarikko(kesk) sanoi, että kukin aikuinen vastaa vapaa-ajanvietostaan.

        Ei ollu uutisen mukaan vapaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Saarikko ole Annika?
        Mielestäni tanssi ei ollut kiusallista eikä iljettävää, mutta mietojen alkoholijuomien nauttiminen tai öiden valvominen ei sovi päivystystehtävissä olevalle pääministerille.

        Kyllä oli iljettävää katsottavaa naisten keskinäinen kaulailu ja poskille pussailu. Ehkä se on lesbojen kesken aivan tavallista, mutta julkisuushenkilö tuossa tilanteessa valokuvattavana ja muutenkin koko tuo retkuilu oli vastenmielistä.


      • Anonyymi

        Ei saarikon katselu ole mukavaa, Akka on kuin pullatiinu turvoksissa


    • Anonyymi

      Meilläpäin jos on juovuksissa töissä saa välittömästi lopputilin.

      • Anonyymi

        Teillä päin ei ole työläisiä, herrat vai päivät ryypiskelee


    • Anonyymi

      Ponnaripojat ja ananaspojat.. mites he?

    • Anonyymi

      Pääministerin pesti toimii 24/7 ellei ole lomalla ja sijainen hoitaa sillä aikaa. Marin lopetti lomansa itse ja oli välittömästi duunissa sen jälkeen. Mutta mitäpä Sanna teki, lähti vetämään kahden päivän putken, virkapuhelin taas kotona joka kulkee joka hetki mukana, teki tämän jo toisen kerran ja sai nuhteet siitä mutta Marin ei välitä kun pitää saada pää sekaisin. Sanna Marin tiesi mitä pääministerin työ sisältää myös sen että 24/7 ollaan valmiustilassa eikä jurrissa. Onneksi tämä loppuu tähän, meinaan että spurgu ulos ja tervepäinen tilalle hoitamaan maan asioita.

      • Anonyymi

        Pitääkö nukkuessakin olla päivystävä pääministeri vai pitääkö valvoa väkisin? HEHEEE


      • Anonyymi

        Marinhan kyllä taisi sanoa siinä mediatilaisuudessa, että virkapuhelin oli mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö nukkuessakin olla päivystävä pääministeri vai pitääkö valvoa väkisin? HEHEEE

        Normisti ihminen herää siihen kun puhelin soi.


      • Anonyymi

        no ei, pääministerille kuluu 30 vapaapäivää vuodessa lomien päälle, ei siis ole mikään 24/7 työ.


    • Anonyymi

      Et sitten näytä edelleenkään ymmärtävän, mikä pääministeri on ja mitä se virka pitää sisällään?
      KänniMarin on täysin epäpätevä narsistinen juoppo. Toivottavasti seuraavasta pääministeristä alkaen, näille tehdään täydellinen mielentilatutkimus sekä maksa- ja huumetestit, onko sovelias virkaan. KänniMarinista ei tätä tointa ole hoitamaan ja se tuli heti selväksi, kun nimesi luuserit hallitukseen, lakaisten samalla demokratian maton alle.

      • Anonyymi

        demokratiaa ei maton alle lakaistu, vaan sinne meni persut, kuten demokratiaan kuuluukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        demokratiaa ei maton alle lakaistu, vaan sinne meni persut, kuten demokratiaan kuuluukin.

        Hallitus on ottanut jättivelat kansalaisten maksettaviksi.

        Verottaa sähköä ja bensaa enemmän kuin muut eumaat.

        Ei demokratiasta ole mitään jäänyt jäljelle, terroristihallituksen vuoksi


    • Anonyymi

      Työajalla OLLAAN SELVINPÄIN.

      • Anonyymi

        Niin - työajalla! :)


    • Anonyymi

      Menen töihin kännissä ja
      suutun pomolle kun se tulee nuhtelemaan.

      Ei se anna potkuja, olenhan mä sentään hyvännäköinen.

      • Anonyymi

        – Jos olisimme viestineet asiasta, olisin menettänyt 7 miljardia dollaria kuukaudessa viime lokakuusta lähtien.

        Zelenskyi arvelee, että jos näin olisi käynyt, venäläiset olisivat lyöneet Ukrainan kolmessa päivässä.


    • Anonyymi

      Kokapöllyssä tulisikin mielenkiintoista kudontaa?

    • Anonyymi

      Eikö demareista löydy yhtäkään pääministerin arvolle sopivaa henkilöä?🤦🤦🤦

      • Anonyymi

        Ei löydy .. ulkoistaa täytyy?


      • Anonyymi

        Löytyy, Paatero


      • Anonyymi

        Sanna on just demarille sopiva


      • Anonyymi

        Änkkä Rinne on toheloksi jo havaittu

        Entäpä jäykkälintti?


    • Anonyymi

      Aloittajalle toteaisin että ei suinkaan, saa tehdä muutakin. Esim. eräs ison tsunamin aikana pääministerinä ollut mies on rakennellut pitkälti omin käsin itselleen kai parikin isoa ok- taloa mutta kun hän pääministerinä ollessaan sai tiedon tapahtuneesta luonnonkatastrofista hän ei ollut humalassa vaan toimintakykyinen ja myös toimi aikaa hukkaamatta.
      Huomaatko mitään eroa asiassa ja asiassa?

      • Anonyymi

        No kerrohan, että mikä suuri onnettomuus tapahtui, kun Sanna oi kavereineen juhlimassa. Sannahan kertoi juoneensa mietoja alkoholijuomia ja ei ollut mitenkään kännissä.


      • Anonyymi

        Huomaatko Hermanni , että Marinin "iltana" ei ollut katastrofia??? HYVÄ jos hogasit!


      • Anonyymi

        täyttä sondaa, muistan hyvin kun valtiojohdolta meni 2 vuorokautta ennen kuin tekivät yhtään mitään, Niinatökin ehti sinä aikana palata Suomeen arvostelemaan maan hallitusta hitaista toimista. Näin oikeassa elämässä.
        Ero on lähinnä siinä että suollat valheellista sontaa palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerrohan, että mikä suuri onnettomuus tapahtui, kun Sanna oi kavereineen juhlimassa. Sannahan kertoi juoneensa mietoja alkoholijuomia ja ei ollut mitenkään kännissä.

        Monessa ammatissa ei voi päivystysaikaan juoda mietoja alkoholijuomia, jos aikoo pitää työnsä (mediheli, kirurgit...).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täyttä sondaa, muistan hyvin kun valtiojohdolta meni 2 vuorokautta ennen kuin tekivät yhtään mitään, Niinatökin ehti sinä aikana palata Suomeen arvostelemaan maan hallitusta hitaista toimista. Näin oikeassa elämässä.
        Ero on lähinnä siinä että suollat valheellista sontaa palstalle.

        Totta kirjoitat jokikinen sana.
        Lisäisin vielä että UM oli huuli pyöreänä ilmoittaen, että suomalaisilla ei mitään hätää.
        Ja kuinkas sitten oikeasti olikaan tilanne!!


    • Anonyymi

      Annika Saarikko Ylellä: Minulla ei ole syytä epäillä Sanna Marinia :D

      • Anonyymi

        Saarikko, vatsanympärys noin 2 m ja
        vannoi uskollisuuttaan ylipäällikölle,
        vaikka molemmat ovat epäpäteviä.

        Noin epäpäteväy bondaa.


      • Anonyymi

        Vaalihäviäjänä hallituksessa killuva kepuli Saarikko ei nyt mitään halua poikkipuolista sanaa sanoa rehellisesti.
        Hallituksessa pysyttävä kynsin hampain.
        On siinä meillä TampaxTytöt kera puppelipekan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalihäviäjänä hallituksessa killuva kepuli Saarikko ei nyt mitään halua poikkipuolista sanaa sanoa rehellisesti.
        Hallituksessa pysyttävä kynsin hampain.
        On siinä meillä TampaxTytöt kera puppelipekan!

        Saarikko myötäilee nyt Sannaa siksi, että se sitten takahuoneessa sanoo Sannalle, että sinä sitten puollat mun esitystä siinä ja siinä asiassa, jos minä puollan sua siinä kännäämmisjutussa. Se mun esitys on vaan jotain 2 miljardia, mutta otetaan taaas pikkasen velkaa, eiköstä juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalihäviäjänä hallituksessa killuva kepuli Saarikko ei nyt mitään halua poikkipuolista sanaa sanoa rehellisesti.
        Hallituksessa pysyttävä kynsin hampain.
        On siinä meillä TampaxTytöt kera puppelipekan!

        Ei Oo tampaxeilla paljon käyttöä, kun aina joku ministeri on tiineenä

        Onko humupekka päässyt livauttaan hallituksen bileissä räihnät ränniin.

        Seurataan valokuvia


    • Anonyymi

      Parempi olisi, että tekisi avaajan ehdottamalla tavalla eikä puuttuisi maan asioihin, sillä Sannan kätösten takia Suomi on jo saanut maksaa miljardeja euroja, terveydenhoito on romahtanut, talous ongelmissa, (diesel maailman kalleinta, bensiini kolmanneksi kalleinta), työmarkkinat sekaisin, hallinto paisuu jne.

      Parempi olisi jättää sosialismin rakentaminen ja kutoa vain villasukkia afrikkalaisille.

    • Anonyymi

      Takkahuoneeseen ja raamattu käteen, aamulla suihku, puhtaat vaatteet päälle ja reippaasti töihin.
      Muuta neuvoa ei nyt tule!

    • Anonyymi

      Saarikkokin nolaa nyt ittensä.

    • Anonyymi

      Sukan kutominen ja askartelu rentouttaa ja hoitaa aivoja jotka ajattelisi olevan tärkeä elin meille kaikille mutta erityisesti poliitikoille joten hyvä idea.

    • Anonyymi

      Älä puolustele rilluttelua työaikana.

      • Anonyymi

        Jos lentäjä ottaa yhdenkin oluen työaikana, se on lopputili.


      • Anonyymi

        🎼 Rilluttele yöt🎶🎵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lentäjä ottaa yhdenkin oluen työaikana, se on lopputili.

        Mutta jos olisi Purra ollut kyseessä, hän olisi lentänyt kuin leppäkeihäs palliltaan. Näin se menee tässä punikkilandiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lentäjä ottaa yhdenkin oluen työaikana, se on lopputili.

        Voiko päivystävä kirurgi juoda putkeen mietoja alkoholijuomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos olisi Purra ollut kyseessä, hän olisi lentänyt kuin leppäkeihäs palliltaan. Näin se menee tässä punikkilandiassa.

        Purran huumetesti oli pöhkö: kokaiini haihtuu vuorokaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lentäjä ottaa yhdenkin oluen työaikana, se on lopputili.

        Vain jos jää kiinni!


    • Anonyymi

      Vaihtoehtoja ovat siis vain totaali ryyppääminen ja kuvaamassa asiat? On sinulla elämä.

      • Anonyymi

        Voi kun sä olet viksu.


      • Anonyymi

        ...kuvaamassa asiat...On sinulla sekavat ilmaisut!


    • Anonyymi

      Ei sukankutomisessa mitään huonoa ole ja Marinilla on usein tukka tiukalla ponnariila. Nutturaa voi löysätä ja elää virkansa edellyttämällä tavalla. Pm tehtävä on valtion johtaminen, joten nuttura saa olla välillä tiukallakin.

    • Anonyymi

      Kunnon äiti voisi vaikka kutoa pienelle piltilleen nuttuja ja sukkia, kuin että vain bilettää jossakin jauhojengissä! T. Tyyne-täti Pullinputaalta.

      • Anonyymi

        Sukan kutominen ja taito osata sitä tulee yhä tärkeämmäksi, kun energiakriisi Marinin(sd) toimista vaan syvenee.
        Talvella villasukat lämmittäisivät mukavasti marinin, konkurssimarkusen ja pienen-Emman jalkoja.


    • Anonyymi

      Eipä haittais ripaus inhimillisyyttä ja vaikka hyväntekeväisyyttä näissä maailman oloissa.

      Kai se valta vaan rämettää eikä siinä ihailun huumassa huomaa kuinka pissi nousee päähän!

    • Anonyymi

      Marinin " kunnioitettavuus" ja samalla pääministerin asema on jo vedetty vessasta alas, haarat levällään.

    • Anonyymi

      Eipä olisi se sukan kutominen lainkaan pahitteeksi. On todella surkeaa, että liki nelikymmppinen naimisissa oleva nainen ja pienen lapsen äiti juhlii yökaudet epämääräisissä porukoissa ja kaiken maailman kapakoissa tai muissa tiloissa. Sekä on niin sekaisin, että oikein poseeraa vidoille näissä kemuissa kännipäissään. Kun kyseinen henkilö on maan pääministeri, niin käytös ei ole millään lailla puolusteltavissa. Täytyy ihmetellä niiden ihmisten moraalia ja tilanteen vakavuuden tajuamattomuutta jotka Marinia puolustavat. Kyse ei ole Marinin yksityisasiasta!!

      • Anonyymi

        Silti on rikollista julkaista yksityistilaisuudessa kuvattua materiaalia ilman asianosaisten lupaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti on rikollista julkaista yksityistilaisuudessa kuvattua materiaalia ilman asianosaisten lupaa!

        Entäs Uusivirran kanssa kiihkeä tanssi julkisella paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Uusivirran kanssa kiihkeä tanssi julkisella paikalla.

        Minkä sille teet jos mies kuiskaa korvaasi tai antaa suukon. Ystävääni oli ulkomaalaistaustainen mies ohikulkiessaan purrut korvasta. Esimiesasemassa ollut nainen laittoi miehen tiskaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Uusivirran kanssa kiihkeä tanssi julkisella paikalla.

        Ei se tanssi nyt mikään kovin kiihkeä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti on rikollista julkaista yksityistilaisuudessa kuvattua materiaalia ilman asianosaisten lupaa!

        Kerro se jauhojengin jäsenille, jotka vuotivat videon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Uusivirran kanssa kiihkeä tanssi julkisella paikalla.

        Seksuaalinen nälkä teinitytöllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Uusivirran kanssa kiihkeä tanssi julkisella paikalla.

        Uusivirta supatti vain Pääministerin korvaan joka tavis anatomiasta poiketen on kaulalla.
        Siis korvan sijaintikin Pääministerillä eri kuin kansalaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Uusivirran kanssa kiihkeä tanssi julkisella paikalla.

        O.Uusivirralla ei mitään menetettävää eronnut ukkomies.
        Supatti varmaan Marinin(sd) kaulalla sijaitsevaan korvaan:"Teille vai meille?"


    • Anonyymi

      Kyllä pitäisi!
      Nimimerkki 110 kg polvivammainen.

      J.K. Tanssi oli ihan hieno, mutta alkoholi ei sovi työaikaan.

    • Anonyymi

      Ei pidä kun voi juoda pussikaljaa mknisteriautossa ryyppysakkinsa kanssa

    • Anonyymi

      Demaritrollin aloitus. Demareiden valtiatar on taas mokaillut ja sille nauretaan ulkomaita myöten.

    • Anonyymi

      Tässä ei ole kyse juhlimisesta
      Ei ollut juhlan aihettakaan

      Pääministerillä on seksuaalinen nälkä näyttää itseään ja seurustella

      Nämä eivät ole perhejuhlia vaan teinisinkkujen

      Saarikko näyttää nikottelematta hyväksyvän seksuaalisen nälän ja kepun vaalitappion
      Tuleeko kanki tilalle? 2023

    • Anonyymi

      Seli......seli. Pääministerin virka edellyttää tiettyä kunnioitusta Suomen kansaa ja sen turvallisuutta kohtaan. Nyt näin ei ole, bilettäminen on tärkeämpää kuin asemansa vakavasti ottaen .

    • Anonyymi

      Aikuisilla normaaleilla ihmisillä, etenkin perheellisillä, on sivistyneitäkin tapoja viettää ja nauttia vapaa-ajasta. Huumeet ja viina ja pissisten kanssa bilettäminen ei tule ensimmäisenä mieleen.

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa ei välttämättä voida puhua normaalista ja sivistyneestä (oletetusta) henkilöstä?


    • Anonyymi

      Miksi S Marin ei ole eronnut ? Ajelee meidän laskuun kännissä mustalla autolla ja kaverit kyydissä.

      • Anonyymi

        Sanna kylläkin sanoi, että hän ei ollut virka-autolla liikkeellä.


    • Anonyymi

      Ihan tyhmää vouhkaa kokoajan.

      Järkyttävää kun on nuori uuden sukupolven pääministeri.

      Kyllä ennen on ukot juoneet änkyräkännejä. Ahtisaarella laastari otsassa.

      • Anonyymi

        saa sellaisen käsityksen, että KAIKKI nuoret olis samanlaisia, tai edes tahtoisi elää pelkästään biletystä kuuluttaen, onneksi ei niin todellakaan ole .


    • Anonyymi

      Harvemmin pienten lasten äidit bilettävät mieluummin baareissa kun viihtyvät kotona pienokaisen hoivana. Vai lieko oma arvomaailmani sitten kovin erillainen.

    • Anonyymi

      Sanna voisi olla pulkantuoksuinen äiti ja vaimo kädet jauhossa

    • Anonyymi

      Marin saisi lopettaa bilettämisen ja örveltämisen laarin pohjalta kaivettujen b-luokan pilipalijulkkisten seurassa. Eikö sillä ole parempia ystäviä? Ilmeisesti ei löydy muita kuin pyrkyreitä ja hännystelijöitä. Ja niiden kanssa sitten poseerataan kännissä videokameroille Tyhmä arvostelukyvytön nainen, Marin. Millä rahkeilla siitä on tehty pääministeri?

    • Anonyymi

      Kyllä. Vuosi sitten kouhkattiin Matinin "urheiluhulluudesta" ja taivasteltiin että tuollainen "täydellisyyden tavoittelu" on huono esimerkki tytöille. Nyt ei saa pitää hauskaakaan.

      Kekäle p@rseessä syntyneet nillittäjät purkavat oman elämänsä ankeutta Mariniin.

      • Anonyymi

        Johtavat politiikot ovat aina ns. suurennuslasin alla ja vasta aatteelliset oppositio sekä sen kannattajat kannattajat pyrkivät haastamaan . Kuinka ollakkaan myös järkyttämään vallassa olevien asemaa omaksi edukseen ,

        Politiikkojen oma suoja on nuhteettomuus. Toki voidaan nostaa tikunnokkaan millaisia asioita tahansa ,mutta arvioidessa asian laatua voi lainaten käyttää tuota lentävää lausahdusta ,"kyllä kansa tietää."

        Politiikoilta myös edellytetään nuhteettomuutta lähtökohtaisesti. Alkoholin kanssa läträämistä ja bilettämistä johtavassa asemassa tuskin voidaan pitää esimerkillisenä käyttäytymisenä saati nuhteettomana.


    • Anonyymi

      Pelkkä hyvä käytös olisi riittänyt. Mutta kun lusikalla on annettu, ei voi kauhalla...

    • Anonyymi

      Oli Töissä, EI vapaalla!

      Se ON jo iso ongelma!
      Ei ollut Työkuntoinen!

      Oli siis humalassa, eikä ollut Sijaista!!!!


      Kyllä Ero paikallaan.

      Tekee sitten mitä lystää.

    • Anonyymi

      Järkyttävää käytöstä Marinilta .Saa hävetä olla suomalainen. Katsokaa ulkomaiden sanomalehtiä.

    • Anonyymi

      Ei hätää. Kaikki tapahtumat ilmoitetaan Pääministerille 2 päivää etukäteen, jotta tietää olla silloin selvänä.
      Esim. Laivojen uppoamiset, lentokoneiden tippumiset, ydinvoimalaräjähdykset, ydinpommit yms.😇

    • Anonyymi

      Jos ei vielä ole mennyt perille:
      Pääministerin tehtävään liittyy myös operatiivinen vastuu kaikkina kellonaikoina!

      On yksinkertaista väittää jotain muuta. Pääministeri oli perunut lomansa ja hänellä oli vastuu meistä suomalaisista.

      • Anonyymi

        Estikö Sanna Marinin kapakassa olo puhelinsoiton? Ei mun mielestä estänyt. Hänhän oli hereillä ja hänet olisi tavoitettu heti. Hän olisi soittanut yhden puhelun ja kutsunut valtioneuvoston kokoontumaan johonkin kellon aikaan, jos jotaain isompaa olisi sattunut.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse kutoa sukkaa. Riittää kun pysyy selvänä, ei vedä jauhojengin kanssa bileiltana kokaiinia. Luulisi olevan helppoa jopa sossulle joka saa kokat muitten piikkiin.

      • Anonyymi

        Mikään ei todista, että Marin olisi ollut voimakkaasti humalassa.
        Mitään viitteitä Marinin huumeiden käyttöön ei ole.

        Koko kohu on naurettavaa öyhötystä.

        Euroopassa pn sota, globaali inflaatio on ennätyslukemissa, Nato-prosessi on kesken pandemia ei ole kadonnut, terveydenhoito kriisiytyy jne. Sekä poliitikkojen että journalistien olisi vastuullista keskittyä asioihin joilla on joku merkitys ja lopettaa median itsensä luoman kohun paisuttelu.


    • Anonyymi

      Sekin olisi parempi kuin peruuttaa lomansa ja örveltää pää täynnä.

    • Anonyymi

      Miksi kaikki täytyy kuvata?

    • Anonyymi

      Olikos tätsyn äidin nimi julkista tietoa ?

    • On yhdentekevää, mitä persuaatteen vastakkaista puolta edustavan naispuolisen valtionjohtohenkilön vapaa-ajanaktiviteetit ovat, sillä persuille ei mikään kelpaisi.

      Perussuomalainen puolue ei kelpaa edes oppositioon.

    • Anonyymi

      Hänen pitäisi tehdä TÖITÄÄN eikä NILHULTA kaiken maaliman örärkköjen kanssa videolla

      t. avaaja

      • Anonyymi

        En usko, että pääministerin pitää tehdä töitä yöllä, mikäli mitään poikkeavaa ei ole tapahtunut.


    • Anonyymi

      Kahvi pussit tuoksuu kahville,
      Ne täytyy ensin pesasta 40 celsiuksessa

    • Anonyymi

      Hellarit niitä ompelee just ne jotka kuljettaa huumeita ja varastettua. Hyi.

    • Anonyymi

      Meillä on kaikki täällä mahdollisia vihollisia rikollisia vihamiehiä hyväksikäyttäjiä. Sen mukaan.

    • Anonyymi

      Onneksi on kunnostautunut bilettämään verovaroilla ja kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe