Panacod lääkkeestä

Anonyymi

Miksi lääkäri vainoaa minun panacodeja ja haluaa ne pois? Olen käyttänyt niitä 25 vuotta päivittäin enkä ole tullut nistä riippuvaiseksi.

6

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saattaa haluta ne pois siitä syystä, kun niissä on kodeiinia, ja olet niitä käyttänyt todella kauan ( ihme, että niitä on noin kauan kirjoitettu (.

Riippuvuutta ei voi tietää, ennenkuin yrittää lopettaa lääkkeet.

• Anonyymi

No jos olet käyttänyt 25 vuotta niin jo sekin osoittaa että olet tullut niille riippuvaiseksi etkä pääse enää eroon.

• Anonyymi

olet mitä ilmeisemmin nimenomaan riippuvainen, - 25 vuotta , se jo kertoo ettet pysty oleen ilman panacodeja . . .

• Anonyymi

miten maksa jaksaa.

• Anonyymi

Mitä sillä on väliä, jos on jostain lääkkeestä riippuvainen, jos se kuitenkin auttaa. On aivan naurettavaa mennä sanomaan jollekin 25 vuotta kärsineelle ja jostain avun saaneelle, että sinun pitäisi lopettaa, koska olet riippuvainen ko. lääkkeeseen.

Tottakai olet riippuvainen lääkkeestä, koska se auttaa sinua. Jos et käyttäisi, joutuisit kärsimään kovista kivuista. Niinhän sokeritautisetkin ovat riippuvaisia insulinista.

Kerran täällä vain eletään ja ihmisten elämä pitää saada niin siedettäväksi, kuin se on mahdollista. Jos siihen auttaa jokin lääke, sitä pitää saada!

• Anonyymi

Minulla 70v. naisella on selässäni murtuma..En saa öisin nukuttua ellen ota Panacod tbl. Pelkään myös riippuvuutta, päivisin käytän muita turvallisempia särkylääkkeitä....
      Elämä voi mennä todella hankalaksi lääkkeiden kanssa, toisista tulee riippuvaiseksi ja jotkut lääkkeet eivät sovi keskenään käytettäväksi..Pohtivatkohan lääkärit lääkkeitä määrätessään näitä seikkoja ollenkaan? Näin vanhemmalla iällä ei aina jaksaisi googlailla mitä uskaltaa käyttää ja mitä ei..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6768
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2500
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      100
      1928
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1059
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe