Hymerikuskit ei tervehdi!

Anonyymi

Tuli vastaan Kotka-Savonlinna välillä kuusi asuntoautoa.. Dethleffssejä kaikki tervehti. Sitten tuli iso täysintegroitu Hymeri, eimulkku tervehtinyt. Ei TERVEHTINYT. Tästä lähtien en katsokaan Hymereitä.

38

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se todella kamaa jos mulkku ei tervehdi toista hinttiä!! Olisit näyttänyt hanuriasi niin uskon että olisi mulkku noussut tervehdykseen.

    • Anonyymi

      Olisi luullut että mulkku tervehtii toista mulkkua kun näki sinun naamasi

    • Anonyymi

      Aika raskaan tuntuinen harrastus

      • Anonyymi

        Ei ole raskas harrastus muttavituttaa kun ei tervehditä varsinkin kun autona on täysintegroitu Hymeri. Ollaan mukamas rikkaita ja parempia ihmisiä..kaikenlaisia itseään täynnä olevia niitä onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole raskas harrastus muttavituttaa kun ei tervehditä varsinkin kun autona on täysintegroitu Hymeri. Ollaan mukamas rikkaita ja parempia ihmisiä..kaikenlaisia itseään täynnä olevia niitä onkin.

        Minä lopetan koko asuntoautoilun kun koskaan ei voi tietää että vastaako joku mulkku mun tervehdykseeni tai heilauttavat kättä niin viime hetkellä että en ehdi vastaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lopetan koko asuntoautoilun kun koskaan ei voi tietää että vastaako joku mulkku mun tervehdykseeni tai heilauttavat kättä niin viime hetkellä että en ehdi vastaamaan.

        Ethän sä koskaan ole sitä edes aloittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä koskaan ole sitä edes aloittanut.

        Mutta jos olisin aloittanut, niin varmana lopettaisin, jos ei tervehditä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä koskaan ole sitä edes aloittanut.

        Joo olen ajatellut lopettaa Caravaanari hommat ,saastuttamisen vuoksi. Ja alan harrastaa Tractor pullingia, se on hieman siistimpää touhua. Tai jotain rallia, ehkä kiihdytysajoa,koska ne ovat elintärkeitä,siksi niistä ei tarvitse maksaa veroa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olen ajatellut lopettaa Caravaanari hommat ,saastuttamisen vuoksi. Ja alan harrastaa Tractor pullingia, se on hieman siistimpää touhua. Tai jotain rallia, ehkä kiihdytysajoa,koska ne ovat elintärkeitä,siksi niistä ei tarvitse maksaa veroa!

        Se onkin tuo saastuttaminen ja bensan kalleus vaan köyhien pahahenkistä höpinää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olen ajatellut lopettaa Caravaanari hommat ,saastuttamisen vuoksi. Ja alan harrastaa Tractor pullingia, se on hieman siistimpää touhua. Tai jotain rallia, ehkä kiihdytysajoa,koska ne ovat elintärkeitä,siksi niistä ei tarvitse maksaa veroa!

        Nyt oletkin tullut järkiisi. Moottoriurheilu on kaikista jaloin ja hyödyllisin harrastus, olen harrastanut sitä lapsesta asti enkä aijo koskaan lopettaa. Karavaani hommat (ei Caravaani) on tulleet siinä mukavasti mukana. Olet tervetullut jaloon urheilujoukkoon jossa mieli lepää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oletkin tullut järkiisi. Moottoriurheilu on kaikista jaloin ja hyödyllisin harrastus, olen harrastanut sitä lapsesta asti enkä aijo koskaan lopettaa. Karavaani hommat (ei Caravaani) on tulleet siinä mukavasti mukana. Olet tervetullut jaloon urheilujoukkoon jossa mieli lepää.

        "...aijo"?? Se on "aio"!


    • Anonyymi

      heikompi hermoinen voisi alkaa ryyppäämään.

    • Anonyymi

      ei kaikki morjesta autoja jossa on rumatikki.

      • Anonyymi

        Mistä päälle päin tietää että autossa on rumatiki?
        Onko kesälläkin ikkunat kuurassa vai?


    • Anonyymi

      näkee kuskin naamasta. kuskia hävettää ajaa rumatikkiautoa

    • Anonyymi

      Hymeri on niin huono ajaa et ei voi löysätä käsiä ratista

    • Anonyymi

      Minä en periaatteesta tervehdi ketään Suomalaista karavaanarit. Kyllä tien päällä ollaan naama näkkärillä ja käsi pystyssä mutta kun leirintäalueella näkee niin hyvin harva tervehtii ja naama on norsunvitulla.

      • Anonyymi

        Sinulla tuossa tekstissä on kieliopillinen kirjoitusvirhe. Mielipiteesi ei muuten kyllä yhtään ketään kiinnosta.


      • Anonyymi

        Näinhän se on! Miksi tien päällä pitäisi olla käsi pystyssä, mutta alueella ei tervehditä kuten ulkomailla on tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla tuossa tekstissä on kieliopillinen kirjoitusvirhe. Mielipiteesi ei muuten kyllä yhtään ketään kiinnosta.

        Kylläpä hän näytti kiinnostavan sinua ja myös joku toinenkin oli jo kiinnostunut ja oli samaa mieltä minun kanssani. Olet aika hönö, taidat olla juuri niitä jotka iloisesti tervehtii vastaan tullessaan mutta eivät tervehdi leirintäalueella kun pelkäävät että joutuvat vielä keskustelemaan ventovistaan ihmisen kanssa..moikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä hän näytti kiinnostavan sinua ja myös joku toinenkin oli jo kiinnostunut ja oli samaa mieltä minun kanssani. Olet aika hönö, taidat olla juuri niitä jotka iloisesti tervehtii vastaan tullessaan mutta eivät tervehdi leirintäalueella kun pelkäävät että joutuvat vielä keskustelemaan ventovistaan ihmisen kanssa..moikka!

        Kuka on ventovista ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on ventovista ihminen?

        Jos sulla olisi normaali ÄÖ niin tuonkin älyäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla olisi normaali ÄÖ niin tuonkin älyäisit.

        Tarkoitat varmaan ÄO, jos ajattelet älykkyysosamäärää?


    • Anonyymi

      Suomalaisesta ei saa iloisesti tevehtivää eurooppalaista ihmistä vaikka hänet laittaisi ns turkin hihaan ja nuss*** uudelleen.

    • Anonyymi

      Kateellisten päät kääntyy kun tulen leirintäalueelle fiiatin 2.8 turbodiisselillä. Kateellisilla on joku 2.2 ruohonleikkurin kone.

    • Anonyymi

      Minä en tervehdi ketään vastaantulevia. Miksi pitäisi tuntemattomille nosta kättä. Keskisormea voisin heilauttaa.

      • Anonyymi

        Fiat, merkki takaa laadun, myös henkilöautoissa.


      • Anonyymi

        Meille tulee illalla vieraita, naapurivaunun pariskunta haluaa nähdä miten grillataan kaslerpihvejä hiiligrillissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiat, merkki takaa laadun, myös henkilöautoissa.

        On se hienoo kun viatkin pitää kirjoittaa F:llä.


    • Anonyymi

      Minä tervehdin vain Poksisteja, koska meillä on Poksi. Poksismissa on vielä vähän jäljellä sitä hyvää karavaanarihenkeä.

      • Anonyymi

        Kesällä kerran tuli vastaan joku Kylähullu kulkuri Scania linjurilla, jossa perässä vanha Poksi. Oliko laitettu appivanhemmat sinne Poksiin nukkumaan? Vai olikohan se jonkun sirkuksen linjuri? En tiedä, mutta koominen näky!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä kerran tuli vastaan joku Kylähullu kulkuri Scania linjurilla, jossa perässä vanha Poksi. Oliko laitettu appivanhemmat sinne Poksiin nukkumaan? Vai olikohan se jonkun sirkuksen linjuri? En tiedä, mutta koominen näky!

        Varmaan puukontekijä tulossa etelä afrikasta


    • Anonyymi

      Ei koskaan enään Hyymeriä.
      Palstavahti

    • Anonyymi

      Tiedätkö poju mitä tällainen Hymeri maksaa? Ei tällaisen ratista konunostin irtoa tervehdykseen ihan jokaisen hikisen kopin huojuessa vastaan.

    • Anonyymi

      Minä en tervehdi tuntemattomia. Aivan typerä tapa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe