Nyt jäi harmittamaan, kun huomasin aamulla että oma valo sovellus oli poistanut osumat erään kauniin neidon kanssa. Toki oli muitakin osumia, mutta sinä Elina jäit nyt mieleeni jostain syystä. En tiedä tavoitanko sinua enää tätä kautta, mutta yritän nyt kuitenkin. Sulla on ruskeat hiukset, pitkät sellaiset. Asut tällä hetkellä Rovaniemellä. Jos joku tunnistaa hänet nii kertokaa viestiä eteenpäin. Elina on iältään 35-40 välillä. Tosiaan jäin nyt kaipaamaan sinua. ❤️😊💕
Elina Valo sovelluksesta
Anonyymi
2
234
Vastaukset
- Anonyymi
Kerroit työskenteleväsi koulun keittiössä. Huhuilkaa nyt tämä neito minulle vielä esille. Saattoi olla ihan oikeasta rakkaudesta nyt kyse! 🙋♀️
- Anonyymi
Olen se vaaleahiuksinen mies Helsingistä. Olen ammatiltani insinööri ja valokuvaan harrastuksena. Eikö kukaan tunnista häntä? Tai jos Elina satut tänne palstalle, minä noin kovin haluan taas yhteyden sinuun..💕❤️❤️😊🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694811KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883765- 1873456
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783199Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502919- 251984
- 241931
- 1811752
- 301686
- 431385