https://www.seiska.fi/Kotimaa/Taas-uusi-kohuvideo-Sanna-Marinista-paaministeri-kiehnasi-kuumasti-Sabina-Sarkan-kanssa
Nt se tanssii sabinan kanssa
Taas uusi video pääministeristä
88
629
Vastaukset
- Anonyymi
No, minähän ehdotin forroa, ainakin, jos ei ole muuta kovaa tarjolla kuin vain reittä:)
Tuolla parilla on vain reittä.
AVSä et taida tietää mikä kaikki muukin kun kova tekee nannaa naisesta. Kova ei välttämättä edes tunnu miltään, joku muu sen sijaan kyllä.
- Anonyymi
Missä heillä on reisiä ei ole muuta kuin luuta ja nahkaa
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Sä et taida tietää mikä kaikki muukin kun kova tekee nannaa naisesta. Kova ei välttämättä edes tunnu miltään, joku muu sen sijaan kyllä.
Meinaatko ettei Sanna tiedä mitä reidellä tehdään?
Hän ilmeisesti itse siitä tykkää, jos tarjoaa samaa nautintoa toiselle?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AV...vai ottiko nautintoa vain itse?
AV Anonyymi kirjoitti:
AVAi, kääntyi Sannaan kun arvelin ettet sä tiedä, kun kovaa vaan korostit. :D
Teille miehille se teidän kova on tärkee, kun muuten ette nauttia voi ilmeisesti. Naisilla on vaihtoehtoja melkoisesti enemmän.- Anonyymi
Ai, kääntyi Sannaan kun arvelin ettet sä tiedä, kun kovaa vaan korostit. :D
Teille miehille se teidän kova on tärkee, kun muuten ette nauttia voi ilmeisesti. Naisilla on vaihtoehtoja melkoisesti enemmän.Ai, kerro enemmän kun en tiedä...
AV Anonyymi kirjoitti:
Ai, kerro enemmän kun en tiedä...
AVEikö sun pitäisi tietää, kun olet naistenmies ja kaatanut satoja? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, kerro enemmän kun en tiedä...
AVJa kyllä naiset joskus kovaa vasten tanssilattialla painautuvat, oliko se sytkäri etutaskussa...hmm.
AV Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä naiset joskus kovaa vasten tanssilattialla painautuvat, oliko se sytkäri etutaskussa...hmm.
AVNo ne yrittää vaan miellyttää miestä sillä.
No ne yrittää vaan miellyttää miestä sillä.
Naiset tietää millä miehet saa suurinpiirtein kävelemään käsillään. Niksejä vaan päästä tavoitteesernsa ja miehet luulee aina, että naiset on innoissaan miehen kepistä. :'D
Niin hassuja ja helppoja on miehet lankeemaan.- Anonyymi
No ne yrittää vaan miellyttää miestä sillä.
No, hyvin ovat kyllä onnistuneet kun ovat vetäneet jopa mitään sanmatta tanssilattialta suoraan taksiin, ja jopa sen maksaneet.
AV Anonyymi kirjoitti:
No, hyvin ovat kyllä onnistuneet kun ovat vetäneet jopa mitään sanmatta tanssilattialta suoraan taksiin, ja jopa sen maksaneet.
AVTehneet suhun vaan vaikutuksen. En usko, että yksikään vieras mies saa ketään naista uhraamaan kovinkaan paljoa miehen vuoksi. Rakastettu on ihan eri juttu, jonkun psnon takia ei kannata nähdä vaivaa. Toki ovat voineet olla niitä epätoivoisempia nämä sun pokasi. Jotka maksaa vaikka kunhan saa vähän ees nakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVJa silti olet yksinäinen.
- Anonyymi
Tehneet suhun vaan vaikutuksen. En usko, että yksikään vieras mies saa ketään naista uhraamaan kovinkaan paljoa miehen vuoksi. Rakastettu on ihan eri juttu, jonkun psnon takia ei kannata nähdä vaivaa. Toki ovat voineet olla niitä epätoivoisempia nämä sun pokasi. Jotka maksaa vaikka kunhan saa vähän ees nakkia.
Tuskin se noin on, he ovat voineet olla jopa järkevämpiä mitä sinä olet.
Tietävät ainakin mitä haluavat ja elävät sen mukaisesti. Uskomattoman aistillinen tapaus, naisellinen, tunteellinen, herkkä, korvaan huohottava nautiskelija.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti olet yksinäinen.
Jaa, siinä voi olla jotain samaa mitä tuossa ettei Sabina lähtenyt Sannan mukaan vaikka toisella oli torttu ihan märkänä.
AV Anonyymi kirjoitti:
Tuskin se noin on, he ovat voineet olla jopa järkevämpiä mitä sinä olet.
Tietävät ainakin mitä haluavat ja elävät sen mukaisesti. Uskomattoman aistillinen tapaus, naisellinen, tunteellinen, herkkä, korvaan huohottava nautiskelija.
AVJärkevempiä juu ja epätoivoisempia ilmanmutta. Aistikkuuskin on sun tulkintaa, jollekin muulle se voi näyttäytyä teatterina joka menee mieheen kun väärennetty raha. :D
- Anonyymi
Järkevempiä juu ja epätoivoisempia ilmanmutta. Aistikkuuskin on sun tulkintaa, jollekin muulle se voi näyttäytyä teatterina joka menee mieheen kun väärennetty raha. :D
Mielestäni vain oma miehesi on niin tyhmä jos ei sitä huomaisi.
Rakastathan naisia...
Mutta joo, pidä tuo omana mielipiteenäsi.
AV Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni vain oma miehesi on niin tyhmä jos ei sitä huomaisi.
Rakastathan naisia...
Mutta joo, pidä tuo omana mielipiteenäsi.
AVUuuu, nyt jo alat hermostua. :D
Kyllä hän tietää. Eikä näytä haittaavan, ehkä hänen stondis ei niin loukkaantuvaa sorttoa. 🤣🤷🏼♂️PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Uuuu, nyt jo alat hermostua. :D
Kyllä hän tietää. Eikä näytä haittaavan, ehkä hänen stondis ei niin loukkaantuvaa sorttoa. 🤣🤷🏼♂️Ja täällähän nämä tekstit näkyy, voi lukea koska vaan mitä kirjoittelen. On ihan oma kuvakin josta 100 % tunnistaa minuksi.
Ja täällähän nämä tekstit näkyy, voi lukea koska vaan mitä kirjoittelen. On ihan oma kuvakin josta 100 % tunnistaa minuksi.
Enkä sanoisi rakastat naisia monikossa, kun sellaisia tunteita ei ole monikossa naisia kohtaan. Lähinnä ihailen ja viehätyn naiskehoista. Eri asia kun rakastaa.
- Anonyymi
Uuuu, nyt jo alat hermostua. :D
Kyllä hän tietää. Eikä näytä haittaavan, ehkä hänen stondis ei niin loukkaantuvaa sorttoa. 🤣🤷🏼♂️Sinulla tuntuu olevan outo kuva naisista, luulet heitä kaikkia lesboiksi.
Olisiko yllätys jos suurin osa naisista tuntevat saavansa enemmän mieheltä mitä naiselta?
Et kuulu heihin? Miten voit kommentoida koko ajan vain klitoris mielessä?
Häpeäisit nyt vähän, mies voi antaa kaiken toiselle naiselle mitä nainen voi antaa...ja vieläpä vähän enemmän. Sinulla on vain ollut huono tuuri miesten suhteen, tai sitten olet syntynyt jo lesboksi.
AV Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan outo kuva naisista, luulet heitä kaikkia lesboiksi.
Olisiko yllätys jos suurin osa naisista tuntevat saavansa enemmän mieheltä mitä naiselta?
Et kuulu heihin? Miten voit kommentoida koko ajan vain klitoris mielessä?
Häpeäisit nyt vähän, mies voi antaa kaiken toiselle naiselle mitä nainen voi antaa...ja vieläpä vähän enemmän. Sinulla on vain ollut huono tuuri miesten suhteen, tai sitten olet syntynyt jo lesboksi.
AVEn suinkaan ole niin tyhmä kuin oletat minun olevan. Saan vain sinut tolaltasi näköjään. Seli seli nyt Avis. :)
Itse olet kova näpäyttelemään, minä näpäyttelen välillä sinua. Eikö se ole kivaa?- Anonyymi
En suinkaan ole niin tyhmä kuin oletat minun olevan. Saan vain sinut tolaltasi näköjään. Seli seli nyt Avis. :)
Itse olet kova näpäyttelemään, minä näpäyttelen välillä sinua. Eikö se ole kivaa?Luot valheellista kuvaa, ei kaikki naiset ole samanlaisia mitä sinä olet.
Itseasiassa en ole koskaan edes tavannut naista joka eläisi miehen kanssa, mutta ihannoi ja unelmoi seksuaalisesti naisista. Olet hyvin poikkeuksellinen nainen.
AV Anonyymi kirjoitti:
Luot valheellista kuvaa, ei kaikki naiset ole samanlaisia mitä sinä olet.
Itseasiassa en ole koskaan edes tavannut naista joka eläisi miehen kanssa, mutta ihannoi ja unelmoi seksuaalisesti naisista. Olet hyvin poikkeuksellinen nainen.
AVEn minä luonut mytkään mitään kucaa, vaan sinä luot kuvaa minusta ja niistä muista naisista, etkö huomaa?
Et ole biseksuaaleihin ikinä törmännyt? :D
Ihme kun maailmaa olet kolunnut.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
En minä luonut mytkään mitään kucaa, vaan sinä luot kuvaa minusta ja niistä muista naisista, etkö huomaa?
Ihme kun maailmaa olet kolunnut.Hups typoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVMontako sait , runkkari. 🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...vai ottiko nautintoa vain itse?
AVSinä et pysty antamaan etkä saa, nautintoa.
- Anonyymi
En minä luonut mytkään mitään kucaa, vaan sinä luot kuvaa minusta ja niistä muista naisista, etkö huomaa?
Ihme kun maailmaa olet kolunnut.En ole, vain lesbot, sinkut tai normaalisti parisuhteessa eläviä ovat tulleet tutuksi. Ei koskaan paria mies ja nainen, jossa jompikumpi janoaisi vain omaa sukupuolta.
AV - Anonyymi
Ai, kääntyi Sannaan kun arvelin ettet sä tiedä, kun kovaa vaan korostit. :D
Teille miehille se teidän kova on tärkee, kun muuten ette nauttia voi ilmeisesti. Naisilla on vaihtoehtoja melkoisesti enemmän.Näilä ole mikään muu kovaa ole kuin kallo.
- Anonyymi
Eikö sun pitäisi tietää, kun olet naistenmies ja kaatanut satoja? :D
Persu tietää naisesta 🤣🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
En ole, vain lesbot, sinkut tai normaalisti parisuhteessa eläviä ovat tulleet tutuksi. Ei koskaan paria mies ja nainen, jossa jompikumpi janoaisi vain omaa sukupuolta.
AVMiten niin vain? Olenhan miehen kanssa yhdessä, sen ainoan jonka kanssa olen nauttinut aina seksistäkin. Biseksuaalit usein onkin enemmän jompaan kumpaan päin. Mä satun olemaan enemmän naisiin päin ja vuosia olen ihmetellyt miksi miehet ei ole niin ihmeellisiä minusta kun naiset höpöttää olevan. No nyt tiedän. 🤷🏼♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et pysty antamaan etkä saa, nautintoa.
Noilta en kyllä haluaisikaan, vähän hillitympää ja normaalimpaa seuraa hakisin.
AV - Anonyymi
Tehneet suhun vaan vaikutuksen. En usko, että yksikään vieras mies saa ketään naista uhraamaan kovinkaan paljoa miehen vuoksi. Rakastettu on ihan eri juttu, jonkun psnon takia ei kannata nähdä vaivaa. Toki ovat voineet olla niitä epätoivoisempia nämä sun pokasi. Jotka maksaa vaikka kunhan saa vähän ees nakkia.
Pojalla jutut suurempia, kuin teot.
Miten niin vain? Olenhan miehen kanssa yhdessä, sen ainoan jonka kanssa olen nauttinut aina seksistäkin. Biseksuaalit usein onkin enemmän jompaan kumpaan päin. Mä satun olemaan enemmän naisiin päin ja vuosia olen ihmetellyt miksi miehet ei ole niin ihmeellisiä minusta kun naiset höpöttää olevan. No nyt tiedän. 🤷🏼♂️
Miehet vetää minua kaverina enemmän puoleensa, naisten vetäessä seksuaalisesti ja romanttisesti enempi puoleensa.
Mun on helpompaa olla kaveria miehen kun naisen kanssa, vaikken tuntis mitään vetoa edes kyseiseen naiseen. En vaan ole orientoitunut niin naiselliseen maailmaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti olet yksinäinen.
Saatanan katkera naisille. Viimeisistä kela rahoista tarjonnut yhden keskioluen, eikä silti syli auennut kumma juttu.
- Anonyymi
Miten niin vain? Olenhan miehen kanssa yhdessä, sen ainoan jonka kanssa olen nauttinut aina seksistäkin. Biseksuaalit usein onkin enemmän jompaan kumpaan päin. Mä satun olemaan enemmän naisiin päin ja vuosia olen ihmetellyt miksi miehet ei ole niin ihmeellisiä minusta kun naiset höpöttää olevan. No nyt tiedän. 🤷🏼♂️
Ihmiset haluavat pitää elämän yksinkertaisena ja rakastaa vain yhtä jokaisella halullaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, siinä voi olla jotain samaa mitä tuossa ettei Sabina lähtenyt Sannan mukaan vaikka toisella oli torttu ihan märkänä.
AVNäin Persu pöntö ajattelee, heti märkä jos ottaa alkoholia, viimeistään silloin kun tanssii.
Tai ainakin silloin kun hän ilmestyy takatukalla paikalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin Persu pöntö ajattelee, heti märkä jos ottaa alkoholia, viimeistään silloin kun tanssii.
Tai ainakin silloin kun hän ilmestyy takatukalla paikalle.Nyt miehet, vaikka teillä olisi vaimo niin kannattaa antaa reisi vieraan ahkeraan käyttöön. Kyllä se vanha vaimo ymmärtää jos mies haluaa pitää vain hauskaa.
Mä ajattelin, että mussa on joku isokin vika kun ihastun kyllä miehiin, voin rakastuakin mutten saa mitään kummosia kiksejä intiimistä kanssakäymisestä tai miesvartalosta ja muut akat hehkuttaa lärvit hehkuen miten upeaa.
No aattelin et oon jotenkin vaan erilainen, en osaa hehkuttaa mieskehoa. Ja miehet on muutenkin otuksena tutumpia, ei niissä mitään ihmeellistä ole.
Mut eihän mussa ookkaan mitään vikaa, en vaan ole antanut lupaa tietoisuudelleni ihan oikeesti tykätä mistä oikeasti viehätyn ja tykkään hölmönä.Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset haluavat pitää elämän yksinkertaisena ja rakastaa vain yhtä jokaisella halullaan.
Niin, varsinkin tässä yhtälössä missä elän. Myönnän, että haluaisin rakastaa naistakin ihan joka solullani, mutten voi revetä kahtia. Joko tai. Yksi kerrallaan.
- Anonyymi
Niin, varsinkin tässä yhtälössä missä elän. Myönnän, että haluaisin rakastaa naistakin ihan joka solullani, mutten voi revetä kahtia. Joko tai. Yksi kerrallaan.
Taidat olla Sanna Marin.
On minussa se naisen kaipuu, se tuskin sammuu ikinä. Mutta elämässä on valittava, kaipuu vai rakkaus. Jos rakkautta ei ole, voi kaipuulle antaa luvan... Ehkä löytää sittenkin rakkaus, jos hyvin käy.
- Anonyymi
On minussa se naisen kaipuu, se tuskin sammuu ikinä. Mutta elämässä on valittava, kaipuu vai rakkaus. Jos rakkautta ei ole, voi kaipuulle antaa luvan... Ehkä löytää sittenkin rakkaus, jos hyvin käy.
Sääliksi käy miestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVTuossahan nimenomaan Sabina kihnuttaa enemmän kuin Sanna. Sanna on vaan mukana vähän läppänä. :D
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla Sanna Marin.
Käy optikolla. Olen ainakin 30 kiloa Sannaa painavempi kuvassa ja varmasti nytkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole, vain lesbot, sinkut tai normaalisti parisuhteessa eläviä ovat tulleet tutuksi. Ei koskaan paria mies ja nainen, jossa jompikumpi janoaisi vain omaa sukupuolta.
AVNo täällä on pari, jossa mies on umpihomo ja nainen hetero. En suosittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVTorttu vaahdossa jo tuossa kyydissä.
No helkkari! 😜
Oppositio saa taas sydämentykytystä. Jumalatonta menoa.
Jarla:
https://www.hs.fi/sarjakuvat/jarla/car-2000009014748.html- Anonyymi
Juuri näin,Jarla on taas kansan tuntojen ytimessä. Ainoa oikea juhlimistapa vastuullisissa johtotehtävissä!
- Anonyymi
Eiköhän sanna halunnut kolmen kimppaa sannan miehen ja sabinan kanssa.
- Anonyymi
Markus on aisuri. Sanna halusi kolmen kimppaa Sabinan ja Olavin kanssa. Markus olisi päässyt Olavin liukkaille.
Noi on kyllä hyvät bileet, paremmat kuin meillä kotona, ne kakkukahvittelut.
Alkoholi ei saa minua yhtä estottomaksi kuin joskus 20-vuotiaana. Jos saisi, joisin heti.- Anonyymi
Ompa muka kuumaa..känniläiset rietastelee, hyvä meininki!
Ihan hyvä, että Sannakin on kunnon bilemuija ja juoppo kuten kaikki muutkin suomalaiset tavalliset ihmiset.
Kyllä kännissä on mukava hiplailla myös omaa sukupuolta ja kännisuutelu naisten kesken sehän vasta oli jännää ja ihanaa;))
Olisitte iloisia, miettikää jos Päivi olisi pääministeri, ihan kauheaa ankeutta tiedossa🥱- Anonyymi
Millä meiningin hyvyys mitataan ? Pelkkä tabu väittää humalaisten meninkiä hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä meiningin hyvyys mitataan ? Pelkkä tabu väittää humalaisten meninkiä hyväksi.
Ainakin rennompaa, kuin teidän ahdasmielisten seura, niissä bileissä hiljainenkin mies voisi tulla väkivaltaiseksi.
- Anonyymi
Kadulla hinkkaa jotain tyrkky sabinaa. Miehenä en suvaitsis omalta kumppanilta tuollaista käytöstä.
- Anonyymi
Oletko ajatellut tuo sinun ahdasmielisyyden takia seuraasi kartataan.
- Anonyymi
Kuule ensin sinun pitäisi löytää nainen millä on itsetuhoisuuteen taipumusta.
- Anonyymi
Voi jeesus tota akkaa saa hävetä!
- Anonyymi
Se on korkeastikoulutettujen naisten idoli ja esikuva kaikki korkeastikoulutetut haluais olla sanna marineita ja bilettäis vieläkin kovemmin korkeastikoulutetut huutaa kuulun jauhojengiin
- Anonyymi
Mitä rouva teki. Lähtikö MIEHEN matkaan. Joilekkin se tuottaa joko häpeää, pettymyksen tuntoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on korkeastikoulutettujen naisten idoli ja esikuva kaikki korkeastikoulutetut haluais olla sanna marineita ja bilettäis vieläkin kovemmin korkeastikoulutetut huutaa kuulun jauhojengiin
Kaikken tyhmimpiä ovat työttömät tai duunarit jotka äänestävät oikeistopolitiikkaa.
Tähän päivään ei oikeisto ole tuonut mitään, eikä tule.
Oikeisto harjoittaa pääomapolitiikkaa.
- Anonyymi
kyllähän tuossa orkut varmaan voi saada kun hinkkailee
- Anonyymi
Helpompi olisi käyttää sormiaan.
- Anonyymi
Sulle tuli jo.
- Anonyymi
Kamalaa syntiä, tanssii. Persut olette todella lapsellisia ja hiukan hitailla käyviä.
- Anonyymi
Edelleenkään kaikki jotka ovat sinun idolisi toimintaa vastaan eivät ole persuja, vaikka sinä yksinkertaisuudessasi näet maailmassa vain sinä vastaan persut maailman.
Kannattaisi laajentaa yleissivistystä, niin näkisit elämässä muutakin. - Anonyymi
😁😁😆😆😆😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään kaikki jotka ovat sinun idolisi toimintaa vastaan eivät ole persuja, vaikka sinä yksinkertaisuudessasi näet maailmassa vain sinä vastaan persut maailman.
Kannattaisi laajentaa yleissivistystä, niin näkisit elämässä muutakin.Mitenkäs persua nyt kismittää noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs persua nyt kismittää noin?
Miten saat persujen viaksi sen, että pääministeri on pissis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs persua nyt kismittää noin?
Sä oot kyllä vähän yksikertainen.
Tai sitten et tiedä politiikasta.
Kokoomuslaiset yrittäjät vihaavat työläisten puolella olevia demareita yli kaiken. - Anonyymi
Jollekin idiootille on mennyt läpi ulkomaisen median tanssi-kamppanja. Etsi yksikin ihminen joka paheksuu tässä kohussa juuri tanssimista. Oletko hypnoosissa vai tyhmä?
- Anonyymi
Muistakaa varatut miehet käydä naisia tanssiin.
- Anonyymi
AI KAMALA! Onko tuo pääministeri ?!???
- Anonyymi
Olen järkyttynyt :(
- Anonyymi
Noo... Ei nyt tarvi mollata Sannaa, meidän historiamme parasta pääministeriä. Toivottavasti te kaikki tottelette syksyllä taas Sannaa, kun hän käskee panna yhteiskunnan taas kiinni, koska paha pandemiatilanne... :D
- Anonyymi
kyllä julkkiksilla on eri bileet kun taviksilla!!!!
- Anonyymi
Niin. Tavikset joutuu vetämään jotain paskaa jatkettua piriä siinä missä julkkikset saavaat priimaa kokkelia.
- Anonyymi
Kommenttini tanssiin, että ei avioelämän hiipumista tarvitse hävetä. Se on ihan normaalia pienten lasten vanhemmilla.
Sikäli tietysti outoa on, että pääministeri korosti tiedotustilaisuudessa videoiden yksityistä luonnetta ja yksityistilaisuutta kuvauspaikkana, mutta näinhän tämän videon osalta ei ole. Teatterin alabaari on täysin julkinen paikka, jonne näkee sisäänkin suoraan Pohjois-Esplanadilta.
Pääministerin arviokyky "harrastuspaikoistaan" on heikko. - Anonyymi
Hinkkaustanssi! Pääministerin arvolla! Tuonhsn näkevät nyt kaikki poliitikot, kollegat ja presidenttikin sekä aviomies.
Hyväksyykö oma mies nämä.
Kansan pitäis olla rehellinen hyväksyykö se oikeasti joka päivä putkahtelavat kiehnäysvideot.
Mä en tykkää enää. Oon aina arvostanut valtaa pitävää instituutiota, mutta nyt se on kärsinyt kolauksen. Ei taida olla enää mitään arvoa. - Anonyymi
Turha sörkötellä Marinin puolustajien, että mitäs pahaa tanssimisessa on. Ei tässä ole alunperinkään mistään tanssin paheksunnasta ollut kysymys vaan julkisesta maineesta ja asioiden leviämisestä koko kansan silmille , mitä selvästikään ei ole koko kansan eikä maailman silmille tarkoitettu.
- Anonyymi
Itse en arvosta tuota Sabinan jengiä jos vähänkään on porukkaa julkisuudesta nähnyt.
En tiennyt tätä ennen, että tämä kyseinen väki onkin pääministerin lähipiiriä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456