Kun mies ja nainen ovat avioliitossa

Anonyymi

Kuinka todennäköistä on, että he ovat loppuelämänsä yhdessä? Kannattaako minun odottaa, että he eroavat?

21

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietenkin ovat yhdessä loppuelämän. Ei kannata odottaa.

    • Anonyymi

      Puolet liitoista loppuu. Fiftisiksti, sanoisin.

      • Anonyymi

        Siihen mennessä oon löytänyt jo.


    • Odota vaan avioliiton hajoamista. Samalla voit odottaa myös sitä, että uusi tyttöystävä löytyy.
      Se on tehokasta ajankäyttöä.

    • Anonyymi

      Tutkimusten mukaan kolmentena aviovuotena pari useimmiten eroaa. Joten maksimissaan joudut odotteleaan sen kaksi vuotta, jos ovet juuri vastanaineita.

    • Anonyymi

      Eivät tietenkään ole. Harvat on.

    • Anonyymi

      Vastaus alottajan kysymykseen. Ei.
      Et toivoisi omankaan avioliiton päättyvä toisen naisen takia. Jätä rauhaan. Etsi itsellesi vapaa mies

      • Anonyymi

        Jos olet nainen. Meinaan tai
        Jos olet mies etsi vapaa nainen


      • Anonyymi

        Ei vaan mä etin vapaan naisen, sillä olen mies.


    • Anonyymi

      Ei kannata odottaa, että eroavat. Kaikkea kyseletkin, ei hyvä.

    • Loppuelämän mittaisen avioliiton todennäköisyys on huomattavan pieni, mikäli oletetaan että sen osapuolet elävät edes likelle elinajan odotettaan.

      Mikäli kyseessä on oma liittosi, niin avaimet sen kestämiseen aikaan kunnes kuolema teidät erottaa ovat puoliksi sinun käsissäsi ja siten voit omilla valinnoillasi vaikuttaa huomattavasti kestämisen todennäköisyyteen.

      • Ja semmonen tydennys, että kaikkien tulisi tarkastella parisuhdetta pelkän vaaleanpunaisen romantiikan ja kiiman sijaan puhtaana sopimussuhteena, kuten vaikkapa työsuhteena. Sopimuksen otsikkona voisi olla vaikkapa
        "Ollaan yhdessä niin kauan kuin meillä on kivaa ja turvallista yhdessä"

        Sitten pidetään tarvittavan usein ja säännöllisesti parisuhteen kehityskeskusteluja ja puntaroidaan miten meillä menee, onko riittävän kivaa ja turvallista, onko riittävästi yhteistä mutta myös riittävästi erillistä jne. Jos havaitaan kehityskohteita, pyritään sopimaan niiden kehittämisestä aikatauluineen yhdessä ja sitten kääritään hihat.

        Se on hiton yksinkertaista, onnistua, kun molemmat näkee tilanteen myös sopimussuhteena ja ymmärtävät, että vain jatkuvalla keskustelulla, toistensa tukemisella ja yhteisiä tavoitteita kohden etenemällä voidaan onnistua olemaan jatkossakin ME.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ja semmonen tydennys, että kaikkien tulisi tarkastella parisuhdetta pelkän vaaleanpunaisen romantiikan ja kiiman sijaan puhtaana sopimussuhteena, kuten vaikkapa työsuhteena. Sopimuksen otsikkona voisi olla vaikkapa
        "Ollaan yhdessä niin kauan kuin meillä on kivaa ja turvallista yhdessä"

        Sitten pidetään tarvittavan usein ja säännöllisesti parisuhteen kehityskeskusteluja ja puntaroidaan miten meillä menee, onko riittävän kivaa ja turvallista, onko riittävästi yhteistä mutta myös riittävästi erillistä jne. Jos havaitaan kehityskohteita, pyritään sopimaan niiden kehittämisestä aikatauluineen yhdessä ja sitten kääritään hihat.

        Se on hiton yksinkertaista, onnistua, kun molemmat näkee tilanteen myös sopimussuhteena ja ymmärtävät, että vain jatkuvalla keskustelulla, toistensa tukemisella ja yhteisiä tavoitteita kohden etenemällä voidaan onnistua olemaan jatkossakin ME.

        Nyt on pakko tähän väliin laittaa tämä hymy huulille asia. Siis jos sopii, voisitko laittaa sen päälle, että näät tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pakko tähän väliin laittaa tämä hymy huulille asia. Siis jos sopii, voisitko laittaa sen päälle, että näät tämän.

        Jatkoa ed. Jos et ole himas, kirjoita, niin mä kirjoitan tämän kortin asian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pakko tähän väliin laittaa tämä hymy huulille asia. Siis jos sopii, voisitko laittaa sen päälle, että näät tämän.

        Mulla ei ole harmainta aavistustakaan mistä puhut, mutta mä hymyilen ja nauran aika paljon.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mulla ei ole harmainta aavistustakaan mistä puhut, mutta mä hymyilen ja nauran aika paljon.

        Näit kyllä, punaiset hiukset ja -71, paitsi kiharat mummulla ja ohuet vaarilla. Niin ja hymyt on nähty kyllä, ettäs tiedät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näit kyllä, punaiset hiukset ja -71, paitsi kiharat mummulla ja ohuet vaarilla. Niin ja hymyt on nähty kyllä, ettäs tiedät.

        Punaiset hiukset ja -71, niin en kyllä tunne ketään sellaista naista. Punaiset hiukset -69, niin tärppäisi, mutta ei -71. Ainakaan en muista, joten joudut antamaan lisää koordinaatteja tai jättämään tämän leikin tähän.

        Toki profiilissani mainitaan myös meiliosoite, jossa voi kokeilla onneaan niin halutessaan, mutta arvailuleikki palstalla voisi olla kutkuttavampi.


    • Anonyymi

      Ketkä he, miten vanhoja, kauanko olleet yhdessä, millä paikkakunnalla asuu?
      Miksi odottaisit heidän eroa?

      - Sheena

    • Anonyymi

      Minun eno ollut vaimonsa kanssa 46 vuotta. Eli aika kauan. Minä olen vasta olut 12 vuotta, olen 47 vuotias jo. uson että olen loppuun saakka tämän naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Tarkoitin avoliitossa, mutta hiton puhelin laittoi avioliitossa!

    • Anonyymi

      Paltamoi joku muumio.Runk runk.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      315
      2918
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2223
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1561
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe