Käärmekieli ja reptiliaanit

Anonyymi

On sihinää, joka on kuultavissa joskus puheen seasta. :) Käärmekieltä käyttää esim. Harry Potter -elokuvista tutut -luihuisten tupaan kuuluvat noidat ja velhot.

Kerran kun poltin pilveä kahden tuttavan luona, joista toinen oli aina tuntunut vähän ”kylmältä” hymystä, naurusta, sulavasta small talkista ja rentoudesta huolimatta. Yhtäkkiä tunsin tunteet herkemmin, seinät aaltoilivat, ja päätin käydä makuulle. Laitoin silmät kiinni, mutta en nukkunut. Jäin kuuntelemaan mitä he puhuivat. Aluksi he puhuivat ihan normaalisti niitä ja näitä, mutta pian pilven vaikutuksesta avautui joku toinen ulottuvuus, sillä pystyin kuulemaan heidän keskinäisen keskustelunsa, joka koski minua. Se oli joku uusi aisti, joka avautui pilven vaikutuksesta. Toinen heistä haukkui minua rumaksi, läskiksi ja ties mitä muuta. En ollut uskoa korviani, että hän puhuisi minusta niin rumasti, mutta näin hän teki. En ole vihainen hänelle, mutta tiedänpähän mitä mieltä hän todellisuudessa on minusta, joten kaverikseni hänellä ei ole mitään asiaa enää. :) Kiva kun kertoi avoimesti mielipiteensä.

Nämä tuttavani eivät reagoineet pilveen yhtä voimakkaasti, sillä olivat käyttäneet sitä itse paljon ja pitkään. Diagnoosini heille on että he ovat reptiliaaneja. :)

5

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja diagnoosi sinulle on että olet narkomaani, ja jotain mielisairauttakin taustalla lienee.

      Tunnetusti kannabis aiheuttaa joillakin myös hallusinnaatioita, jotenka et itseasiassa voi olla varma että kokemasi oli edes totta.

      • Anonyymi

        Hah, hah. Ole vaiti reptiliaani! Ilmankos sinun ainoa argumenttisi on kuuluisa että ”sinulla on…mt-ongelmia ”. Oletko muuten varma ettei aikomukseni ollut provosoida juurikin sinua laittamaan mt-ongelma aiheinen argumenttisi? Minä tiesin että voin manipuloida sinua kommentoimaan tähän mt-ongelmilla. 😂 Lankaan menit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, hah. Ole vaiti reptiliaani! Ilmankos sinun ainoa argumenttisi on kuuluisa että ”sinulla on…mt-ongelmia ”. Oletko muuten varma ettei aikomukseni ollut provosoida juurikin sinua laittamaan mt-ongelma aiheinen argumenttisi? Minä tiesin että voin manipuloida sinua kommentoimaan tähän mt-ongelmilla. 😂 Lankaan menit!

        Oletko varma etten ennalta tiennyt että koitit manipuloida ja tahallaan kirjoitin jotta luulet että manipulointi onnistui?

        Lankaan menit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma etten ennalta tiennyt että koitit manipuloida ja tahallaan kirjoitin jotta luulet että manipulointi onnistui?

        Lankaan menit.

        En usko. Kuulostaa siltä että yrität selittää mustan valkoiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko. Kuulostaa siltä että yrität selittää mustan valkoiseksi.

        Ai minä?

        Sinä siinä puhut reptiliaaneista ja kerroit pöllyissä koettuja halluja.

        Tunnetusti kannabis voi aiheuttaa psykoosin.

        Common marijuana psychosis symptoms are paranoid delusions, suspiciousness, and a sense of grandiosity. Other potential symptoms include hallucinations, dissociation or a feeling of detachment and unreality, disorganized and disturbed thoughts, inappropriate emotional responses, and unusual changes in behavior.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe