Posti toi Santanderin laskun

Anonyymi

576,30euroa, eräpäivä 10.9.
Vielä on 57erää jäljellä.

46

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kalliiksi tulee rumatikin kuljetuslaatikko. Halvempi olisi rumatikkiä vetää polkupyörän perässä kärryssä.

    • Anonyymi

      Olet oikeassa mutta silloin ei näytä rikkaalta . Ja missä kaljat sitten olisi. Peräkärry olisi oltava kaljoja varten

    • Anonyymi

      Onko sinulla Elnakki rumatikillä .kun noin halvalla selviät

      • Anonyymi

        Ei oo halpa kun kilometrejä jo 277 000..myyjä kyllä kehui ja sanoi että on kuin uusi auto
        Kotona auto ollut kolme kuukautta ja korjaamolla 7kuukautta.


    • Anonyymi

      Muutama päivä hotellissa joka kk.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi olla joka kuukausi hotellissa muutama päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla joka kuukausi hotellissa muutama päivä

        Hotellin aulabaarin ikkunasta voi ihailla pihassa parkissa olevia ökyautoja.


    • Anonyymi

      Kyllä joku voi aulabaarissa ihailla rumatikkiäkin.

      • Anonyymi

        Ei reinoilla ole varaa nauttia juomia hotellien baareissa, ne dokaa seisonnassa olevissa kulkimissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei reinoilla ole varaa nauttia juomia hotellien baareissa, ne dokaa seisonnassa olevissa kulkimissaan.

        Minä poika juon viinani Puijon pulimetsässä. Se on säästöä rumatikkiin


    • Anonyymi

      Vieläkö juku haluaa laskut kotiin ja vielä maksaa siitä ilosta?

      • Anonyymi

        Pakko, ei kukaan autoliike lunasta velka-autoa velan hinnalla, pakko vaan olla karavaanari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko, ei kukaan autoliike lunasta velka-autoa velan hinnalla, pakko vaan olla karavaanari.

        Et siis ymmärtänyt mistä puhuin? Laskut tulee nykyään verkkopankkiin e-laskuna, eikä tarvitse maksaa paperilaskusta erikseen.


    • Anonyymi

      Vieläkö tänä vuonna tulee rumatikkikelejä?? Palstavahti kysyy

      • Anonyymi

        Kyllä Reino, vielä niitä tulee, ja tulee niitä myös tulevana vuotenakin.


    • Anonyymi

      20 on ehdoton alaraja, sen alle kun menee noin rumatikkiauto ja vaunu saa jäädä talviteloille.

    • Anonyymi

      minä olen Reinoni poikaystävä. minulla on rumatikki Elnakissa. Palstahti Joku

      • Anonyymi

        Reino lämmittää peiton alla jos menee ulkona miinukselle, lusikka-asento paras.


    • Anonyymi

      On suorastaan taivaallista omistaa vanha asuntovaunu, mikä on maksettu
      jo viime vuosituhannella. Sellainen alkaa olla jo keräilyharvinaisuus.

      • Anonyymi

        Ei se kelpaakaan enää kuin keräilyyn.


    • Anonyymi

      Kyllä on taas mukava lähteä perjantaina pariksi päiväksi reissuun kun on fiiatin velkareuhun osamaksu maksettu!

    • Anonyymi

      Karavaanari onkin ainoa, joka maksaa kurjuudesta.

      • Anonyymi

        Tuijota vaan sinä nuhraantuneen vuokrakämppäsi ikkunasta vastapäisen talon seinää. Minä nautin parin viikon kuluttua Norjan rannikon maisemista asuntoautoni ikkunasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuijota vaan sinä nuhraantuneen vuokrakämppäsi ikkunasta vastapäisen talon seinää. Minä nautin parin viikon kuluttua Norjan rannikon maisemista asuntoautoni ikkunasta.

        Kunhan asentajavelini vaan ehtii vaihtamaan kulkimeeni kytkimenumpi-vauhti pyörän , niin sitten minäkin lähden matkoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuijota vaan sinä nuhraantuneen vuokrakämppäsi ikkunasta vastapäisen talon seinää. Minä nautin parin viikon kuluttua Norjan rannikon maisemista asuntoautoni ikkunasta.

        Omistusasunnon velkakierteessä ei voi edes haaveilla matkailuauton ostosta. Velkaa on niin paljon ettei Santanderikaan uskalla enää rahoittaa autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistusasunnon velkakierteessä ei voi edes haaveilla matkailuauton ostosta. Velkaa on niin paljon ettei Santanderikaan uskalla enää rahoittaa autoa.

        osta Elnakki rumatikillä. sen saa vaihdettua viiteen coco cola pullonkorkkiin. ,niin minä hankin. palstavahti Kuopiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan asentajavelini vaan ehtii vaihtamaan kulkimeeni kytkimenumpi-vauhti pyörän , niin sitten minäkin lähden matkoille

        Liekkö tuohon etuvetoon mahdollista vaihtaa normaali vauhtipyörä? Velmies vaihtoi samalla kylällä asuvan kaverinsa ransittiin kiinteän rautakiekon, tuon lelukiekon tilalle,ja siihen loppui alaväännön puute ja sammumiset liikkeelle lähtiessä. Kyseessä oli takavetoinen Ransu.


    • Anonyymi

      älä lähde kun sinulla rumatikki jo sse ökähti. rumatikki täytyy ensin ehjätä

      • Anonyymi

        En tarvitse vedontunnetta autossani, muutenkin jo viileä sää. Rumatikki kelit on jo tältä kesältä ohi.


    • Anonyymi

      kehuvat Santanderillä , että olen Santanderin paras asikas ollut jo vuosia. Palstavahti Joksu

      • Anonyymi

        Paljonkos sinulla on LMC Fordistasi vielä velkaa Santanderille, Reino?


    • Anonyymi

      maksaisitko Reinon velan pois ?

      • Anonyymi

        Eiköhän yhteiskunta joudu sen maksamaan, kuten niin monet muutkin hänen velkansa.


    • Anonyymi

      ei Joksu pysty kahta rumatikiä maksamaan lehdenjakajan liksalla. Omansa ja Reinon. Joksu kun juo kaikki tulonsa viikonloppuisin.

      • Anonyymi

        Tuskinpa kenelläkään on halua maksaa jonkun reinon "rumatikiä", jos reino ei sitä pysty itse maksamaan, niin hakekoon Santander koko kulkimen reinolta pois.


    • Anonyymi

      Tuurissa tissibileet lauantaina, tervetuloa kaikki punakat ja tanakat leidit. Itse tulen velka-autolla komiasti.

      • Anonyymi

        kuopiossa on samaan aikaan rumatin kesän päättäjäiset. Palstavahti Joksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuopiossa on samaan aikaan rumatin kesän päättäjäiset. Palstavahti Joksu

        Menetkö reino Tuuriin vai Kuopioon?


    • Anonyymi

      sinua tapaamaan Kuopioon. pidä esitelmä puhaltajastasi

    • Anonyymi

      Paljonko on asuntoauton pakolliset kulut vuodessa jos ei poista liikenteestä välillä? Sellainen ihan tavallisen perusauton tieto riittää??

      • Anonyymi

        Kalliimpi kuin henkilöauto. Ehkä kolmanneksen kalliimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliimpi kuin henkilöauto. Ehkä kolmanneksen kalliimpi.

        Eipä sitä paljon tarkemmin voi kertoa. Ehkä.


    • Anonyymi

      riippuu paljonko ryyppäät

    • Anonyymi

      Olisit ostanut käteisellä - turha maksaa korkoja ja kuluja…
      Santander on köyhien yhtiö!

      • Anonyymi

        Hyvä kun on köyhillekin mahdollisuus hankkia rumatikin kuljetuskoppi.


    • Anonyymi

      käteisellä velaksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe