Posti toi Santanderin laskun

576,30euroa, eräpäivä 10.9.
Vielä on 57erää jäljellä.
46203
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 46

Vanhimmat

Kalliiksi tulee rumatikin kuljetuslaatikko. Halvempi olisi rumatikkiä vetää polkupyörän perässä kärryssä.

Äänestä

Olet oikeassa mutta silloin ei näytä rikkaalta . Ja missä kaljat sitten olisi. Peräkärry olisi oltava kaljoja varten

Äänestä

Onko sinulla Elnakki rumatikillä .kun noin halvalla selviät

Äänestä
  • Ei oo halpa kun kilometrejä jo 277 000..myyjä kyllä kehui ja sanoi että on kuin uusi auto
    Kotona auto ollut kolme kuukautta ja korjaamolla 7kuukautta.

Äänestä

Muutama päivä hotellissa joka kk.

Äänestä
  • Miksi pitäisi olla joka kuukausi hotellissa muutama päivä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi olla joka kuukausi hotellissa muutama päivä

Hotellin aulabaarin ikkunasta voi ihailla pihassa parkissa olevia ökyautoja.

Äänestä

Kyllä joku voi aulabaarissa ihailla rumatikkiäkin.

Äänestä
  • Ei reinoilla ole varaa nauttia juomia hotellien baareissa, ne dokaa seisonnassa olevissa kulkimissaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei reinoilla ole varaa nauttia juomia hotellien baareissa, ne dokaa seisonnassa olevissa kulkimissaan.

Minä poika juon viinani Puijon pulimetsässä. Se on säästöä rumatikkiin

Äänestä

Vieläkö juku haluaa laskut kotiin ja vielä maksaa siitä ilosta?

Äänestä
  • Pakko, ei kukaan autoliike lunasta velka-autoa velan hinnalla, pakko vaan olla karavaanari.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pakko, ei kukaan autoliike lunasta velka-autoa velan hinnalla, pakko vaan olla karavaanari.

Et siis ymmärtänyt mistä puhuin? Laskut tulee nykyään verkkopankkiin e-laskuna, eikä tarvitse maksaa paperilaskusta erikseen.

Äänestä

Vieläkö tänä vuonna tulee rumatikkikelejä?? Palstavahti kysyy

Äänestä
  • Kyllä Reino, vielä niitä tulee, ja tulee niitä myös tulevana vuotenakin.

Äänestä

20 on ehdoton alaraja, sen alle kun menee noin rumatikkiauto ja vaunu saa jäädä talviteloille.

Äänestä

minä olen Reinoni poikaystävä. minulla on rumatikki Elnakissa. Palstahti Joku

Äänestä
  • Reino lämmittää peiton alla jos menee ulkona miinukselle, lusikka-asento paras.

Äänestä

On suorastaan taivaallista omistaa vanha asuntovaunu, mikä on maksettu
jo viime vuosituhannella. Sellainen alkaa olla jo keräilyharvinaisuus.

Äänestä
  • Ei se kelpaakaan enää kuin keräilyyn.

Äänestä

Kyllä on taas mukava lähteä perjantaina pariksi päiväksi reissuun kun on fiiatin velkareuhun osamaksu maksettu!

Äänestä

Karavaanari onkin ainoa, joka maksaa kurjuudesta.

Äänestä
  • Tuijota vaan sinä nuhraantuneen vuokrakämppäsi ikkunasta vastapäisen talon seinää. Minä nautin parin viikon kuluttua Norjan rannikon maisemista asuntoautoni ikkunasta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuijota vaan sinä nuhraantuneen vuokrakämppäsi ikkunasta vastapäisen talon seinää. Minä nautin parin viikon kuluttua Norjan rannikon maisemista asuntoautoni ikkunasta.

Kunhan asentajavelini vaan ehtii vaihtamaan kulkimeeni kytkimenumpi-vauhti pyörän , niin sitten minäkin lähden matkoille

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuijota vaan sinä nuhraantuneen vuokrakämppäsi ikkunasta vastapäisen talon seinää. Minä nautin parin viikon kuluttua Norjan rannikon maisemista asuntoautoni ikkunasta.

Omistusasunnon velkakierteessä ei voi edes haaveilla matkailuauton ostosta. Velkaa on niin paljon ettei Santanderikaan uskalla enää rahoittaa autoa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Omistusasunnon velkakierteessä ei voi edes haaveilla matkailuauton ostosta. Velkaa on niin paljon ettei Santanderikaan uskalla enää rahoittaa autoa.

osta Elnakki rumatikillä. sen saa vaihdettua viiteen coco cola pullonkorkkiin. ,niin minä hankin. palstavahti Kuopiosta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kunhan asentajavelini vaan ehtii vaihtamaan kulkimeeni kytkimenumpi-vauhti pyörän , niin sitten minäkin lähden matkoille

Liekkö tuohon etuvetoon mahdollista vaihtaa normaali vauhtipyörä? Velmies vaihtoi samalla kylällä asuvan kaverinsa ransittiin kiinteän rautakiekon, tuon lelukiekon tilalle,ja siihen loppui alaväännön puute ja sammumiset liikkeelle lähtiessä. Kyseessä oli takavetoinen Ransu.

Äänestä

älä lähde kun sinulla rumatikki jo sse ökähti. rumatikki täytyy ensin ehjätä

Äänestä
  • En tarvitse vedontunnetta autossani, muutenkin jo viileä sää. Rumatikki kelit on jo tältä kesältä ohi.

Äänestä

kehuvat Santanderillä , että olen Santanderin paras asikas ollut jo vuosia. Palstavahti Joksu

Äänestä
  • Paljonkos sinulla on LMC Fordistasi vielä velkaa Santanderille, Reino?

Äänestä

maksaisitko Reinon velan pois ?

Äänestä
  • Eiköhän yhteiskunta joudu sen maksamaan, kuten niin monet muutkin hänen velkansa.

Äänestä

ei Joksu pysty kahta rumatikiä maksamaan lehdenjakajan liksalla. Omansa ja Reinon. Joksu kun juo kaikki tulonsa viikonloppuisin.

Äänestä
  • Tuskinpa kenelläkään on halua maksaa jonkun reinon "rumatikiä", jos reino ei sitä pysty itse maksamaan, niin hakekoon Santander koko kulkimen reinolta pois.

Äänestä

Tuurissa tissibileet lauantaina, tervetuloa kaikki punakat ja tanakat leidit. Itse tulen velka-autolla komiasti.

Äänestä
  • kuopiossa on samaan aikaan rumatin kesän päättäjäiset. Palstavahti Joksu

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

kuopiossa on samaan aikaan rumatin kesän päättäjäiset. Palstavahti Joksu

Menetkö reino Tuuriin vai Kuopioon?

Äänestä

sinua tapaamaan Kuopioon. pidä esitelmä puhaltajastasi

Äänestä

Paljonko on asuntoauton pakolliset kulut vuodessa jos ei poista liikenteestä välillä? Sellainen ihan tavallisen perusauton tieto riittää??

Äänestä
  • Kalliimpi kuin henkilöauto. Ehkä kolmanneksen kalliimpi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kalliimpi kuin henkilöauto. Ehkä kolmanneksen kalliimpi.

Eipä sitä paljon tarkemmin voi kertoa. Ehkä.

Äänestä

riippuu paljonko ryyppäät

Äänestä

Olisit ostanut käteisellä - turha maksaa korkoja ja kuluja…
Santander on köyhien yhtiö!

Äänestä
  • Hyvä kun on köyhillekin mahdollisuus hankkia rumatikin kuljetuskoppi.

Äänestä

käteisellä velaksi.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

576,30euroa, eräpäivä 10.9.
Vielä on 57erää jäljellä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu