Anteeksi pyydellään vain sitä että videot vuosi julkisuuteen. Kun anteeksi pitäisi pyytää sitä että hän itse niissä videoissa esiinty päätähtenä vaikkei pääministerin kuuluisi koskaan tehdä tuollein. Tottakai jotkut alkkikset puolustaa marinia koska ovat itse samanlaisia juhlijoita mutta normaali kansa ei tuollaista johtajaa halua maalleen.
Sanna piti nolon teatteriesityksen
6
104
Vastaukset
- Anonyymi
Lahden torilla se vasta teatteriesitys oli. Otan opikseni. 😂
- Anonyymi
IS: Sanna Marin puhui Lahdessa – murtui kyyneliin: ”Viikko ei ole ollut helppo elämässäni”
Rankka työviikko, rankka biletysviikko, häpeä vai mikä? - Anonyymi
Sanna Marin puhkesi kyyneliin ja kertoi ottavansa opiksi kohusta ja muuttavansa biletystapoja pääministerinä jatkaessaan.
Mariniin sanaan voimme luottaa.
Esim. aamiaiskohun jälkeen hän muutti tapansa eikä ole edes yrittänyt palauttaa ilmaisia aamiaisia perheelleen, mutta Prisman kassajonossa häntä ei ole kylläkään vielä näkynyt.
Jatkossa tullaan valokuvaaminen kieltämään pääministerin bileissä niin Kesärannassa kuin bileravintoloissakin, joten uusia bilekuvia ei ole odotettavissa. Muutos on jo alkanut. - Anonyymi
Eikös se koplannu puheessaan Ukrainan asiat ja omat bilettämiset yhteen , no tulihan siitä nyt ääneen värinää.
- Anonyymi
Boomeri olis sanonu itsensä irti jos noin käyttäytyy!
- Anonyymi
Ei se ollut teatteria vaan aito tunteenpurkaus kun tajusi ettei voi enää ottaa entiseen malliin. Suru on kunniavieras.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185408
- 715148
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713