Autoilija ajoi lapsen päälle suojatiellä Varkaudessa

Anonyymi

29

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä taas tavanomainen ajo- ja huomio kyvytön ja miksei myös asennevammainen hällä-väliä kuski. Suoja tiellä ei voi vahingossa ajaa lapsen , eikä muidenkaan päälle, jos tajuaa, miten sitä liikennesääntöjen mukaan pitää suojatie ajaen ylittää. Kyllähän kaikki tietää liikennesäännöt, mutta eivät osaa soveltaa niitä käytännössä sillä tavalla, ettei vahinkoja tapahdu. Näitä suojatiellä tapahtuvia päälle ajoja tapahtuu tiuhaan tahtiin, niin jo olis kirveelle töitä, mutta kun se kirves on jätetty vain unholaan sinne puun juurelle. Minä ja eläkeläis ukko osataan ja tiedetään, miten liikennesääntöjen mukaan ajetaan, joten meille ei ole sattunut näitä päälle ajo tapauksia. Meillä on vain se ero, että toinen meistä uskaltaa tuoda julki, miten sitä liikennesääntöjen mukaan ajetaan erilaisissa tilanteissa ja toinen ei uskalla sitä suoraan sanoa 😂

      • Anonyymi

        " Suoja tiellä ei voi vahingossa ajaa lapsen , eikä muidenkaan päälle,"
        Aivanko tosissasi meinaat, että tuokin onnettomuus on tahallisesti aiheutettu?
        "Kyllähän kaikki tietää liikennesäännöt, mutta eivät osaa soveltaa niitä käytännössä sillä tavalla, ettei vahinkoja tapahdu."
        Vai voidaanko olettaa, että onnettomuuteen joutunut kuski on juurikin niitä "soveltamisohjeita" noudattanut ja tulos on nyt nähdyn kaltainen.

        Niin, mainittu eläkeläisukko on varsin moneen kertaan mielipiteenään kirjoittanut, että liikennesääntöjen mukaan ajetaan niitä sääntöjä noudattamalla, enkä pidä sitä (mielipiteen) esiin tuomista mitenkään erityisen uskaliaana.
        Toki olet moninaisin mitään sanomattomin selityksin ja selvitysten mukaan koittanut tuota yksinkertaista totuutta vesittää, johtuneeko sitten jostain uskaltamattomuudestasi tai jostain muusta, jääköön jokaisen itse arvailtavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Suoja tiellä ei voi vahingossa ajaa lapsen , eikä muidenkaan päälle,"
        Aivanko tosissasi meinaat, että tuokin onnettomuus on tahallisesti aiheutettu?
        "Kyllähän kaikki tietää liikennesäännöt, mutta eivät osaa soveltaa niitä käytännössä sillä tavalla, ettei vahinkoja tapahdu."
        Vai voidaanko olettaa, että onnettomuuteen joutunut kuski on juurikin niitä "soveltamisohjeita" noudattanut ja tulos on nyt nähdyn kaltainen.

        Niin, mainittu eläkeläisukko on varsin moneen kertaan mielipiteenään kirjoittanut, että liikennesääntöjen mukaan ajetaan niitä sääntöjä noudattamalla, enkä pidä sitä (mielipiteen) esiin tuomista mitenkään erityisen uskaliaana.
        Toki olet moninaisin mitään sanomattomin selityksin ja selvitysten mukaan koittanut tuota yksinkertaista totuutta vesittää, johtuneeko sitten jostain uskaltamattomuudestasi tai jostain muusta, jääköön jokaisen itse arvailtavaksi.

        Lapsi on elävä varoitusmerkki liikenteessä. Sinulle vaan on kaikki turmat vahingossa aiheutuneita. Huolimattomuus on sinulle tuntematon käsite, samoin varomattomuus, piittaamattomuus, välinpitämättömyys ja liikennesääntöjen ymmärtämättömyys. Ei se auta niistä liikennesäännöistä jankuttaminen, ellei tiedä , miten sitä liikennesääntöjen mukaan ajetaan. Tätähän sinä juuri et uskalla sanoiksi pukea.
        Sinä ja minä tunnemme liikennesäännöt ja tiedämme tarkkaan, miten niiden mukaan ajetaan, mutta jätät täysin huomioitta juuri ne tyypit, jotka eivät tiedä ja heille näitä selityksiä koetamme täällä jakaa, jos yksikin sielu ottaisi niistä vaarin ja voisi täten välttää ajamasta elävän liikennemerkin, lapsen päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi on elävä varoitusmerkki liikenteessä. Sinulle vaan on kaikki turmat vahingossa aiheutuneita. Huolimattomuus on sinulle tuntematon käsite, samoin varomattomuus, piittaamattomuus, välinpitämättömyys ja liikennesääntöjen ymmärtämättömyys. Ei se auta niistä liikennesäännöistä jankuttaminen, ellei tiedä , miten sitä liikennesääntöjen mukaan ajetaan. Tätähän sinä juuri et uskalla sanoiksi pukea.
        Sinä ja minä tunnemme liikennesäännöt ja tiedämme tarkkaan, miten niiden mukaan ajetaan, mutta jätät täysin huomioitta juuri ne tyypit, jotka eivät tiedä ja heille näitä selityksiä koetamme täällä jakaa, jos yksikin sielu ottaisi niistä vaarin ja voisi täten välttää ajamasta elävän liikennemerkin, lapsen päälle.

        Toki liikennesääntöjen noudattamattomuutta voi nimittää vaikka millä nimityksillä jotka ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että käytännössä lähes kaikki onnettomuudet on vahinkoja.
        Tämän tai minkään toisen onnettomuuden yhteydessä ei ole minkäänlaista viitettä siihen, että mukana olisi tahallisuutta.
        Miten sen liikennesääntöjen noudattamisen voisi paremmin sanoiksi pukea kuin sillä, että teroittaa niiden liikennesääntöjä noudattamisen tärkeyttä. Kaiken maailman huru-ukkojen ja muiden meedioiden antamat selitykset ja selvitykset, joiden syövereihin tunnut varsin syvälle vajonneen, ei varmuudella ainakaan liikenneturvallisuutta mitenkään paranna.
        Ei ole uskottavaa etteikö ajo-oikeuden haltiat, kuten sinä ja minä tietäisi sitä miten liikennesääntöjen mukaan ajetaan, joten tuohon "tietosi" jakamisen tarpeellisuuteen tuskin on mitään akuuttia tarvetta.
        Oletko myös täysin vakuuttunut, että tämä palsta on oikea foorumi noille "tyypeille" antamasi selitysten perille menoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki liikennesääntöjen noudattamattomuutta voi nimittää vaikka millä nimityksillä jotka ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että käytännössä lähes kaikki onnettomuudet on vahinkoja.
        Tämän tai minkään toisen onnettomuuden yhteydessä ei ole minkäänlaista viitettä siihen, että mukana olisi tahallisuutta.
        Miten sen liikennesääntöjen noudattamisen voisi paremmin sanoiksi pukea kuin sillä, että teroittaa niiden liikennesääntöjä noudattamisen tärkeyttä. Kaiken maailman huru-ukkojen ja muiden meedioiden antamat selitykset ja selvitykset, joiden syövereihin tunnut varsin syvälle vajonneen, ei varmuudella ainakaan liikenneturvallisuutta mitenkään paranna.
        Ei ole uskottavaa etteikö ajo-oikeuden haltiat, kuten sinä ja minä tietäisi sitä miten liikennesääntöjen mukaan ajetaan, joten tuohon "tietosi" jakamisen tarpeellisuuteen tuskin on mitään akuuttia tarvetta.
        Oletko myös täysin vakuuttunut, että tämä palsta on oikea foorumi noille "tyypeille" antamasi selitysten perille menoon?

        Joo, et sinä osaa tai halua perustella yhdelläkään sanalla noitten liikennesääntöjen konkretiaa. Kuvittele, että autokoulussa jankattaisiin vain yhtä virkettä; "ajakaa liikennesääntöjen mukaan" koko se tuntimäärä ja kaikki muu, miten ajetaan jätettäisiin turhana pois, niinkuin sinä tekisit.
        Jaa, eikö ole uskottavaa, että sinä ja joku toinen ei osaakkaan ajaa liikennesääntöjen mukaan. Voit olla varma, että kaikki, jotka täällä kirjoittavat tieliikenteen turvallisuuden perusteista, tietävät tarkoin, millaita se turvallinen ajotapa on.
        Sinulle esim. ylinopeutta ajaminen on harmiton ajotapa tai ajovalojen päällä pitäminen. Parkkivaloja et osaa käyttää oikein, mutta väärin kylläkin.
        On hyvin luultavaa, että yksi promille kolmesta miljoonasta autoilijasta lukee tätä palstaa, joten perillemeno ei ole vakuuttavaa. Vakuuttamapaa olisi, kun eduskunta säätäisi kovemmat sanktiot liikennerikoksista, esim. auton takavarikointi. Takaan ja alleviivaan, että tämä keino olisi monin verrroin tepsivämpi , kuin ajokortin pois otto määräajaksi tai taäällä valistaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, et sinä osaa tai halua perustella yhdelläkään sanalla noitten liikennesääntöjen konkretiaa. Kuvittele, että autokoulussa jankattaisiin vain yhtä virkettä; "ajakaa liikennesääntöjen mukaan" koko se tuntimäärä ja kaikki muu, miten ajetaan jätettäisiin turhana pois, niinkuin sinä tekisit.
        Jaa, eikö ole uskottavaa, että sinä ja joku toinen ei osaakkaan ajaa liikennesääntöjen mukaan. Voit olla varma, että kaikki, jotka täällä kirjoittavat tieliikenteen turvallisuuden perusteista, tietävät tarkoin, millaita se turvallinen ajotapa on.
        Sinulle esim. ylinopeutta ajaminen on harmiton ajotapa tai ajovalojen päällä pitäminen. Parkkivaloja et osaa käyttää oikein, mutta väärin kylläkin.
        On hyvin luultavaa, että yksi promille kolmesta miljoonasta autoilijasta lukee tätä palstaa, joten perillemeno ei ole vakuuttavaa. Vakuuttamapaa olisi, kun eduskunta säätäisi kovemmat sanktiot liikennerikoksista, esim. auton takavarikointi. Takaan ja alleviivaan, että tämä keino olisi monin verrroin tepsivämpi , kuin ajokortin pois otto määräajaksi tai taäällä valistaminen.

        Eikö se mielestäsi ole konkretiaa, että sanotaan liikennesääntöjen ja niiden mukaan ajamisen olevan oikein?
        Nykyisestä autokulun opetuksesta mitään tietämättömänä en osaa kysymykseesi vastata, mutta jo kuusikymmentäluvun autokoulussa liikennesääntöjen mukaan ajon tarpeellisuutta pidettiin muiden liikenteeseen liittyvien asioiden ohella varsin hyvin esillä.
        Joten esittämäsi karrikointi ei nyt oikein osunut kohdalleen, ymmärrettävistä syistä, vai ymmärsitkö?
        "Jaa, eikö ole uskottavaa, että sinä ja joku toinen ei osaakkaan ajaa liikennesääntöjen mukaan."
        No ei ole.
        Sitä vastoin kaikki jotka täällä kirjoittavat tieliikenteen turvallisuuden perusteista eivät todellakaan tiedä tai ymmärrä "millaita" se turvallinen ajotapa on.
        Pientä ylinopeutta tai jopa suurempaa ajaminen on tosiaan varsin harmitonta ja tuottaahan se, siis suurempi ylinopeus, valtion pohjattomaan kassaan vuosittain varsin sievoisen summan joka muuten näkyisi sinunkin verotuksessa, sikäli kun veroja ylipäätään maksat. Ajovalojen päällä pitäminenhän ajaessa on jopa pakollista, joka tieto näyttää sinulle olevan varsin uutta.
        Mistä johtuu vieheellinen käsityksesi etten osaisi parkkivaloja käyttää oikein?
        Miksi sitten täällä tuota hölynpölyn valistustasi jaat kun uskot, että "Vakuuttamapaa"
        olisi auton takavarikointi, joka takauksestasi ja alleviivauksestasi huolimatta on liikenneturvallisuuden parantamiseksi varsin tehottamaksi ja jopa olemattomaksi toimeksi havaittu ja siksi rajattu vain muutamiin yksitäistapauksiin.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa siinä mielessä, että jos noudattaa liikennesääntöjä kuten kuuluu, niin onnettomuuden mahdollisuus pienenee melkoisen pieneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa siinä mielessä, että jos noudattaa liikennesääntöjä kuten kuuluu, niin onnettomuuden mahdollisuus pienenee melkoisen pieneksi.

        Tuosta on helppo olla kanssasi samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa siinä mielessä, että jos noudattaa liikennesääntöjä kuten kuuluu, niin onnettomuuden mahdollisuus pienenee melkoisen pieneksi.

        ..mutta kun niitä liikenneohjeita ei osata soveltaa käytännön ajo maailmassa, eikö vain ole näin asia. Jos osattaisiin ojeita noudattaa, niin onnettomuuksien mahdollisuus pienenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se mielestäsi ole konkretiaa, että sanotaan liikennesääntöjen ja niiden mukaan ajamisen olevan oikein?
        Nykyisestä autokulun opetuksesta mitään tietämättömänä en osaa kysymykseesi vastata, mutta jo kuusikymmentäluvun autokoulussa liikennesääntöjen mukaan ajon tarpeellisuutta pidettiin muiden liikenteeseen liittyvien asioiden ohella varsin hyvin esillä.
        Joten esittämäsi karrikointi ei nyt oikein osunut kohdalleen, ymmärrettävistä syistä, vai ymmärsitkö?
        "Jaa, eikö ole uskottavaa, että sinä ja joku toinen ei osaakkaan ajaa liikennesääntöjen mukaan."
        No ei ole.
        Sitä vastoin kaikki jotka täällä kirjoittavat tieliikenteen turvallisuuden perusteista eivät todellakaan tiedä tai ymmärrä "millaita" se turvallinen ajotapa on.
        Pientä ylinopeutta tai jopa suurempaa ajaminen on tosiaan varsin harmitonta ja tuottaahan se, siis suurempi ylinopeus, valtion pohjattomaan kassaan vuosittain varsin sievoisen summan joka muuten näkyisi sinunkin verotuksessa, sikäli kun veroja ylipäätään maksat. Ajovalojen päällä pitäminenhän ajaessa on jopa pakollista, joka tieto näyttää sinulle olevan varsin uutta.
        Mistä johtuu vieheellinen käsityksesi etten osaisi parkkivaloja käyttää oikein?
        Miksi sitten täällä tuota hölynpölyn valistustasi jaat kun uskot, että "Vakuuttamapaa"
        olisi auton takavarikointi, joka takauksestasi ja alleviivauksestasi huolimatta on liikenneturvallisuuden parantamiseksi varsin tehottamaksi ja jopa olemattomaksi toimeksi havaittu ja siksi rajattu vain muutamiin yksitäistapauksiin.

        Vastaappa seuraavaan sinulle tosi kiperään kysymykseen; "miten sitä vahingossa ajetaan kolareita, kuten ketjukolareita, naapurin lapsen päälle kävely vauhdilla tai suojatiellä ihmisen päälle ?" Entuudestaan tiedetään, ettet halua suoraa vastausta antaa vaan menet aina helpoimman jälkeen, eli vahingossa sitä kolaroidaan ja päälle ajetaan. Edelleen, miten sitä liikenneohjeiden mukaan päälle ajetaan ? Kaikkihan ovat autokoulun suorittaneet, mutta silti eivät osaa ajaa liikenneohjeiden mukaan kolareitta. Sinun vakio vastauksesi on; vahingossa, koska muuten häviäisit täällä jo vuosia käydyn inttämisen maaottelun.
        Minust olisi parempaa käyttää kielikuvaa, liikenneohjeet, kuin säännöt, koska sana säännöt ärsyttää monia autoilijoita, kuten esim. nopeusrajoitus säännöt.... alappa sitten miettiä hatarassa päässäsi kuumeisesti, miten parantaisit liikenneturvallisuutta, kun sinulle ei kelpaa jumalattoman isot sakot, pitkä vankeus tai auton takavarikointi. Äläkä sitten tarjoa sitä ärsyttävää "liikennesääntöjä noudattamalla" tehotonta konstia, koska vapaaehtoisesti suuri joukko ei niitä ohjeita eikä sääntöjä noudata.
        Kyllä aina näkee ajovalottomia tien päällä menijöitä, joten älä koeta taas panna kirjoittajien syyksi ajovalojen käyttämättömyyttä, koska he käyttää niitä oikein, mutta kun sinä hyväksyt valoitta ajon tai pelkillä parkkivaloilla tai ajovalojen käytön seisontavalojen asemesta. Etkö tiennyt, että pienistäkin nopeuden ylityksistä tulee sakkoa, kun senkin hyväksyt mukisematta. On kyllä huvittavaa, että kun autoilu muutenkin on tyyristä, niin useampi halua maksaa vapaaehtoisesti ylinopeus sakkoja.
        On täysin uskottavaa, että kaikki ne, jotka kirjoittelee täällä liikenneturvallisuus asiaa, osaavat enemmän kuin liikenneohjeiden mukaan ajaa. Oheita ne ovat, eivät mitään sääntöjä. Säännöt saavat monen ihokarvat pystyyn, joten käytetäänpä lievempää ilmaisua"ohjeita", kun muutenkin Media onnettomuuksista tieottaessaan käyttää niitä kaunokielisiä ilmaisutermejä.
        Tiedoksi sinulle, että kun tutkijalautakunta selvittää onnettomuuden syitä, niin siellä ei koskaan esiinny sana vahingossa tapahtui, vaan selvä syy-yhteys löytyy. Sinusta ei sitten olisi syiden selvittelijäksi, koska kaikki onnettomuudet kirjaisit vaan lyhyellä toteamuksella, se oli vahinko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..mutta kun niitä liikenneohjeita ei osata soveltaa käytännön ajo maailmassa, eikö vain ole näin asia. Jos osattaisiin ojeita noudattaa, niin onnettomuuksien mahdollisuus pienenee.

        Nyt oli kyse liikennesäännöistä ja niiden noudattamisesta, ei niinkään mainitsemastasi soveltamisesta, jonka on palstoilla olevien kirjoitusten mukaisten soveltajien mukaan havaittavissa, varsin kyseenalaiseksi liikenneturvallisuudesta huolissaan olevien näkökulmasta katsottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaappa seuraavaan sinulle tosi kiperään kysymykseen; "miten sitä vahingossa ajetaan kolareita, kuten ketjukolareita, naapurin lapsen päälle kävely vauhdilla tai suojatiellä ihmisen päälle ?" Entuudestaan tiedetään, ettet halua suoraa vastausta antaa vaan menet aina helpoimman jälkeen, eli vahingossa sitä kolaroidaan ja päälle ajetaan. Edelleen, miten sitä liikenneohjeiden mukaan päälle ajetaan ? Kaikkihan ovat autokoulun suorittaneet, mutta silti eivät osaa ajaa liikenneohjeiden mukaan kolareitta. Sinun vakio vastauksesi on; vahingossa, koska muuten häviäisit täällä jo vuosia käydyn inttämisen maaottelun.
        Minust olisi parempaa käyttää kielikuvaa, liikenneohjeet, kuin säännöt, koska sana säännöt ärsyttää monia autoilijoita, kuten esim. nopeusrajoitus säännöt.... alappa sitten miettiä hatarassa päässäsi kuumeisesti, miten parantaisit liikenneturvallisuutta, kun sinulle ei kelpaa jumalattoman isot sakot, pitkä vankeus tai auton takavarikointi. Äläkä sitten tarjoa sitä ärsyttävää "liikennesääntöjä noudattamalla" tehotonta konstia, koska vapaaehtoisesti suuri joukko ei niitä ohjeita eikä sääntöjä noudata.
        Kyllä aina näkee ajovalottomia tien päällä menijöitä, joten älä koeta taas panna kirjoittajien syyksi ajovalojen käyttämättömyyttä, koska he käyttää niitä oikein, mutta kun sinä hyväksyt valoitta ajon tai pelkillä parkkivaloilla tai ajovalojen käytön seisontavalojen asemesta. Etkö tiennyt, että pienistäkin nopeuden ylityksistä tulee sakkoa, kun senkin hyväksyt mukisematta. On kyllä huvittavaa, että kun autoilu muutenkin on tyyristä, niin useampi halua maksaa vapaaehtoisesti ylinopeus sakkoja.
        On täysin uskottavaa, että kaikki ne, jotka kirjoittelee täällä liikenneturvallisuus asiaa, osaavat enemmän kuin liikenneohjeiden mukaan ajaa. Oheita ne ovat, eivät mitään sääntöjä. Säännöt saavat monen ihokarvat pystyyn, joten käytetäänpä lievempää ilmaisua"ohjeita", kun muutenkin Media onnettomuuksista tieottaessaan käyttää niitä kaunokielisiä ilmaisutermejä.
        Tiedoksi sinulle, että kun tutkijalautakunta selvittää onnettomuuden syitä, niin siellä ei koskaan esiinny sana vahingossa tapahtui, vaan selvä syy-yhteys löytyy. Sinusta ei sitten olisi syiden selvittelijäksi, koska kaikki onnettomuudet kirjaisit vaan lyhyellä toteamuksella, se oli vahinko.

        Tottahan se on, että moni tai jopa kaikki mainitsemasi tapahtumat on vahinkoja. Liikenneohjeissa ei tietääkseni ole mainintaa mistään päälle ajoista joten kysymyksesi koskenee vain oman tyhjän pääsi sisäisiä tuotoksia,
        Niin vahingossahan ne onnettomuudet pääsääntöisesti tapahtuu, vai oikeinko tosissasi olet sitä mieltä, että onnettomuudet olisi pääsääntöisesti tahallaan aiheutettuja?
        Liikenneturvallisuus saattaisi parantua niinkin yksinkertaisella konstilla kuin niillä vihaamillasi liikennesääntöjen noudattamisella turvautumatta noihin kielikuvien muutoksiin.
        Mitä taas rangaistusten tai muiden mainitsemiesi seuraamusten tehoon tulee niin tokihan niillä varsin huomattava vaikutus todellisuudessa on , vaikka ne ei kaltaisellesi ymmärtämättömälle aukeavakkaan.
        Ajovalojen käytöstä tai käyttämättömyydestä sen verran, että liikenteessä toki joskus näkee täysin valottomia tai parkeilla ajavia kulkuneuvoja, joka ei sinällään ole muodostunut miksikään ongelmaksi muille kuin sinulle.
        Ajovaloja voi aivan hyvin käyttää markettien tai taloyhtiöiden pysäköinti paikoilla vaikka ne joitakin kaltaisiasi puusilmiä saattaisi tai saattaa häiritä.
        Pienistä nopeuden ylityksistä ei tule sakkoa vaan korkeintaan huomautus jos sitäkään, joten taas pelkkää puppua totena yrität esiin nostaa.
        Vai osaa jotkut mielestäsi muka ajaa paremmin kuin liikennesääntöjen mukaan . Varsinaisia virtuooseja joita todellisuudessa ei ole olemassa, tuntuu varsinkin ajokyvyltään vahvasti rajoittuneiden kuskien piireissä olevan , joihin varmaan myös itse lukeudut . Joten täysissä järjissään ja ajokyvyltään kunnossa oleville ne liikennesäännöt ja niiden noudattaminen, ilman sinun tai muiden ajokyvyltään vakavasti rajoittuneiden ohjeita, on se paras tae turvallisesta liikennöinnistä.
        Tutkijalautakunnan toimintaan tai sanavalintoihin puuttumatta, onnettomuudet harvoin jos koskaan tapahtuu tahallisesti, joten sen syy-yhteyden kirjaaminen ei kuitenkaan osoita muuta kuin valitettavaa vahinkoa.
        Onnettomuuksien selvittäminen ei ole alaani , ja kun katsoo sinun osaamista ja varsin vääristynyttä asennettasi liikenteeseen ja liikenneonnettomuuksiin, on suorainen onni ettei noin vääristyneiden asenteiden omaava kuin sinä myöskään ole ko lautakuntaan kuuluva henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on, että moni tai jopa kaikki mainitsemasi tapahtumat on vahinkoja. Liikenneohjeissa ei tietääkseni ole mainintaa mistään päälle ajoista joten kysymyksesi koskenee vain oman tyhjän pääsi sisäisiä tuotoksia,
        Niin vahingossahan ne onnettomuudet pääsääntöisesti tapahtuu, vai oikeinko tosissasi olet sitä mieltä, että onnettomuudet olisi pääsääntöisesti tahallaan aiheutettuja?
        Liikenneturvallisuus saattaisi parantua niinkin yksinkertaisella konstilla kuin niillä vihaamillasi liikennesääntöjen noudattamisella turvautumatta noihin kielikuvien muutoksiin.
        Mitä taas rangaistusten tai muiden mainitsemiesi seuraamusten tehoon tulee niin tokihan niillä varsin huomattava vaikutus todellisuudessa on , vaikka ne ei kaltaisellesi ymmärtämättömälle aukeavakkaan.
        Ajovalojen käytöstä tai käyttämättömyydestä sen verran, että liikenteessä toki joskus näkee täysin valottomia tai parkeilla ajavia kulkuneuvoja, joka ei sinällään ole muodostunut miksikään ongelmaksi muille kuin sinulle.
        Ajovaloja voi aivan hyvin käyttää markettien tai taloyhtiöiden pysäköinti paikoilla vaikka ne joitakin kaltaisiasi puusilmiä saattaisi tai saattaa häiritä.
        Pienistä nopeuden ylityksistä ei tule sakkoa vaan korkeintaan huomautus jos sitäkään, joten taas pelkkää puppua totena yrität esiin nostaa.
        Vai osaa jotkut mielestäsi muka ajaa paremmin kuin liikennesääntöjen mukaan . Varsinaisia virtuooseja joita todellisuudessa ei ole olemassa, tuntuu varsinkin ajokyvyltään vahvasti rajoittuneiden kuskien piireissä olevan , joihin varmaan myös itse lukeudut . Joten täysissä järjissään ja ajokyvyltään kunnossa oleville ne liikennesäännöt ja niiden noudattaminen, ilman sinun tai muiden ajokyvyltään vakavasti rajoittuneiden ohjeita, on se paras tae turvallisesta liikennöinnistä.
        Tutkijalautakunnan toimintaan tai sanavalintoihin puuttumatta, onnettomuudet harvoin jos koskaan tapahtuu tahallisesti, joten sen syy-yhteyden kirjaaminen ei kuitenkaan osoita muuta kuin valitettavaa vahinkoa.
        Onnettomuuksien selvittäminen ei ole alaani , ja kun katsoo sinun osaamista ja varsin vääristynyttä asennettasi liikenteeseen ja liikenneonnettomuuksiin, on suorainen onni ettei noin vääristyneiden asenteiden omaava kuin sinä myöskään ole ko lautakuntaan kuuluva henkilö.

        😁😁😁😁😁😁 tuo eläkeläisukko parka ei osaa muuta kuin samaa hölpötystä suoltaa joka viestiin. Ukkopaha pitää kaikkia liikenneonnettomuuksia vain pelkkinä vahinkoina. Sen verran tiedetään todellisesta elämästä, jota ukolla ei ole, jotta kaikki vahingot johtuvat siitä, kun ei oltu osatttu tai teidetty, miten sitä liikennesääntöjen mukaan ajetaan. Ukkoparka, ala nyt kiireesti valistamaan näitä liikenneonnettomuuksien aiheuttajia tai tulevia sellaisia, miten sitä ajetaan liikennesääntöjen mukaan niin, ettei jouduta näihin jokapäiväisiin onnettomuuksiin. Katsos kun onnettomuuksia ja vahinkoja voi välttää tai kiertää, jos tietäisi, miten sitä ajetaan vahinkoja välttäen ?
        Sinulla on tyhä pää, jossa ei ole tilaa perusteellisuuksiille eli kykyä selvittää asioita perinpohjaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😁😁😁😁😁 tuo eläkeläisukko parka ei osaa muuta kuin samaa hölpötystä suoltaa joka viestiin. Ukkopaha pitää kaikkia liikenneonnettomuuksia vain pelkkinä vahinkoina. Sen verran tiedetään todellisesta elämästä, jota ukolla ei ole, jotta kaikki vahingot johtuvat siitä, kun ei oltu osatttu tai teidetty, miten sitä liikennesääntöjen mukaan ajetaan. Ukkoparka, ala nyt kiireesti valistamaan näitä liikenneonnettomuuksien aiheuttajia tai tulevia sellaisia, miten sitä ajetaan liikennesääntöjen mukaan niin, ettei jouduta näihin jokapäiväisiin onnettomuuksiin. Katsos kun onnettomuuksia ja vahinkoja voi välttää tai kiertää, jos tietäisi, miten sitä ajetaan vahinkoja välttäen ?
        Sinulla on tyhä pää, jossa ei ole tilaa perusteellisuuksiille eli kykyä selvittää asioita perinpohjaisesti.

        Haukkumisestasi huolimatta. se pään tyhjyytesi näyttäytyy varsin perusteellisesti ja perinpohjaisesti kirjoituksessasi jossa itsekin ensin ymmärrät liikenneonnettomuuksien olevan pääsääntöisesti vahinkoja, mutta samaan hengenvetoon alat suoltaa tuota tutuksi tullutta pelkää potaskaa jostain tietämättömyydestä.
        Onhan ukkoparka jo iät ja ajat koittanut valistaa juurikin näitä liikenteessä epäjärjestystä aiheuttavia "viisaita" ajo-ja huomiokyvyltään jo varsin alas vajonneita ikäkuskeja liikennesääntöjen mukaan, ilman omia soveltamisiaan, ajamisen tärkeydestä.
        On edelleen varsin totuudenmukaista sanoa, että varsin harvoin onnettomuuteen tahallaan tai tietämättömyyden takia joudutaan, joten moisen tarjoaminen onnettomuuksien syyksi on juurikin sitä tyhjän pään tuotosta jossa toki olet kiitettävästi kunnostautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..mutta kun niitä liikenneohjeita ei osata soveltaa käytännön ajo maailmassa, eikö vain ole näin asia. Jos osattaisiin ojeita noudattaa, niin onnettomuuksien mahdollisuus pienenee.

        Jos ja kun muutamien nettiviisaiden liikennesääntöjen _soveltamista_ harjoitettaisiin hitusenkaan nykyistä enemmän niin seurauksena olisi välitön kaaos ja liikenteen täydellinen sekasorto.
        Jos noudatetaan liikennesääntöjä, ilman "soveltamista", on parhain mahdollisuus välttyä onnettomuudelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun muutamien nettiviisaiden liikennesääntöjen _soveltamista_ harjoitettaisiin hitusenkaan nykyistä enemmän niin seurauksena olisi välitön kaaos ja liikenteen täydellinen sekasorto.
        Jos noudatetaan liikennesääntöjä, ilman "soveltamista", on parhain mahdollisuus välttyä onnettomuudelta.

        Liikennesääntöjen joukossa on myös muitakin sääntöjä, kuin pelkät väistämissäännöt. Väistämissäännöt ovat toki tärkeät, mutta ei todellakaan niitä ainoita sääntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikennesääntöjen joukossa on myös muitakin sääntöjä, kuin pelkät väistämissäännöt. Väistämissäännöt ovat toki tärkeät, mutta ei todellakaan niitä ainoita sääntöjä.

        Eipä tuossa kommentissa johon vastasit mainittu mitään väistämissäännöistä, toki ne liikennesääntöjen kulmakiviin kuuluu.
        Kaikkia liikennesääntöjä on toki hyvä ja tarpeellista liikenteessä noudattaa, ja mieluiten ihan ilman "soveltamista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun muutamien nettiviisaiden liikennesääntöjen _soveltamista_ harjoitettaisiin hitusenkaan nykyistä enemmän niin seurauksena olisi välitön kaaos ja liikenteen täydellinen sekasorto.
        Jos noudatetaan liikennesääntöjä, ilman "soveltamista", on parhain mahdollisuus välttyä onnettomuudelta.

        eläkeläisukko ei taaskaan pystynyt antamaan yhtään konkreettista esitystä, miten liikennesääntöjä eli neuvoja käytännössä noudatetaan tai sovelletaan. Se sovellutus sana ei ole mikään peikko, niinkuin erheellisesti luulet.
        Otetaan yksi pieni esimerkki: Miten konkretiaa soveltaen vältyt itse ajamasta edelläsi äkkiä hiljentävän perään. Äläkä taas viserrä niitä typeriä sääntöjäsi, koska kukaan ei tiedä, miten käytännössä se sääntöjen toteuttaminen tapahtuu tässä ja lukemattomissa muissa liikennetilanteissa.
        Jos ja kun liikennesääntöjä osattaisiin soveltaa, niin mitään joka päiväisiä liikenneonnettomuuksia ei tapahtuisi, siitä löisin vetoa vaikka kuinka isosta summasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukkumisestasi huolimatta. se pään tyhjyytesi näyttäytyy varsin perusteellisesti ja perinpohjaisesti kirjoituksessasi jossa itsekin ensin ymmärrät liikenneonnettomuuksien olevan pääsääntöisesti vahinkoja, mutta samaan hengenvetoon alat suoltaa tuota tutuksi tullutta pelkää potaskaa jostain tietämättömyydestä.
        Onhan ukkoparka jo iät ja ajat koittanut valistaa juurikin näitä liikenteessä epäjärjestystä aiheuttavia "viisaita" ajo-ja huomiokyvyltään jo varsin alas vajonneita ikäkuskeja liikennesääntöjen mukaan, ilman omia soveltamisiaan, ajamisen tärkeydestä.
        On edelleen varsin totuudenmukaista sanoa, että varsin harvoin onnettomuuteen tahallaan tai tietämättömyyden takia joudutaan, joten moisen tarjoaminen onnettomuuksien syyksi on juurikin sitä tyhjän pään tuotosta jossa toki olet kiitettävästi kunnostautunut.

        Sehän nyt on tullut selväksi jo iät ja ajat sitten, miten sinulle kaikki liikenneonnettomuudet ovat vain pelkkää sattumaa ja vahingossa tapahtuneita, joille ei muka voi mitään. Inttämisen lahjat sinulta kyllä löytyy ja samojen matrojen luettelo, kun tyhästä päästäsi ei muuta voi löytyä. Sinulle on vahinkoa sekin, kun rattijuoppo ajaa ihmisen päälle tai mikä tahansa muu kuten suoajteillä päälle ajo, joka ei ole vahinko, vaan tahallinen teko, johtuen ylimielisyydestä suoajtietä kohtaan eli ei halua kunnioittaa. Jos ei halua kunnioittaa suojatietä tai muitakaan kriittisiä paikkoja, niin päälle ajo siitä lopulta seuraa, mutta sinähän rakastat näitä tahallisia "vahinkoja"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuossa kommentissa johon vastasit mainittu mitään väistämissäännöistä, toki ne liikennesääntöjen kulmakiviin kuuluu.
        Kaikkia liikennesääntöjä on toki hyvä ja tarpeellista liikenteessä noudattaa, ja mieluiten ihan ilman "soveltamista".

        ...sää et sitten ymmärrä liikennesääntöjen sovellutusta. Keksi joku parempi ilmaisusana, jos suomenkieli on täysin hallinnassa.. Sovellutus sana esiintyy varsinkin tietokone maailmassa runsaana, niin kyllä sovellutus sana sopii liikennesääntöjenkin sekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...sää et sitten ymmärrä liikennesääntöjen sovellutusta. Keksi joku parempi ilmaisusana, jos suomenkieli on täysin hallinnassa.. Sovellutus sana esiintyy varsinkin tietokone maailmassa runsaana, niin kyllä sovellutus sana sopii liikennesääntöjenkin sekaan.

        Niin, ne liikennesäännöt kun on varsin selvät ja yksityiskohtaiset, joten palstoilla harjoitettu liikennesääntöjen soveltaminen on omiaan vain sekoittamaan pakkaa.
        Jos nyt edes auttavasti olen oikein lukenut niin mobiili maailmassa käytetään sanaa sovellus ei sovellutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän nyt on tullut selväksi jo iät ja ajat sitten, miten sinulle kaikki liikenneonnettomuudet ovat vain pelkkää sattumaa ja vahingossa tapahtuneita, joille ei muka voi mitään. Inttämisen lahjat sinulta kyllä löytyy ja samojen matrojen luettelo, kun tyhästä päästäsi ei muuta voi löytyä. Sinulle on vahinkoa sekin, kun rattijuoppo ajaa ihmisen päälle tai mikä tahansa muu kuten suoajteillä päälle ajo, joka ei ole vahinko, vaan tahallinen teko, johtuen ylimielisyydestä suoajtietä kohtaan eli ei halua kunnioittaa. Jos ei halua kunnioittaa suojatietä tai muitakaan kriittisiä paikkoja, niin päälle ajo siitä lopulta seuraa, mutta sinähän rakastat näitä tahallisia "vahinkoja"!

        Niin, enhän minä mitään sille voi, että liikenneonnettomuudet, noin pää sääntöisesti on vahingossa tapahtuvia tapahtumia, Asia ei siitä miksikään muutu vaikka kuinka keuhkoat jonkin onnettomuuden olevan tahallinen teko.
        Jos vaikka rattijuoppo on ajanut jalankulkijan kuolemaan päättyneen kolarin, niin montako kertaa olet tuomiolauselmasta lukenut tapahtuman olleen tahallinen?
        Tuo typeryyttä osoittava päätelmäsi, että haluaisin liikenneonnettomuuksia tapahtuvan on laskettava liikenteestä täydellistä ymmärtämättömyyttä osoittavaa ajatuksesi virtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eläkeläisukko ei taaskaan pystynyt antamaan yhtään konkreettista esitystä, miten liikennesääntöjä eli neuvoja käytännössä noudatetaan tai sovelletaan. Se sovellutus sana ei ole mikään peikko, niinkuin erheellisesti luulet.
        Otetaan yksi pieni esimerkki: Miten konkretiaa soveltaen vältyt itse ajamasta edelläsi äkkiä hiljentävän perään. Äläkä taas viserrä niitä typeriä sääntöjäsi, koska kukaan ei tiedä, miten käytännössä se sääntöjen toteuttaminen tapahtuu tässä ja lukemattomissa muissa liikennetilanteissa.
        Jos ja kun liikennesääntöjä osattaisiin soveltaa, niin mitään joka päiväisiä liikenneonnettomuuksia ei tapahtuisi, siitä löisin vetoa vaikka kuinka isosta summasta.

        Mitäpä sitä voisi sellaiseen vastata jota ei ole edes kysytty. Ensinnäkin on hyvä tajuta ettei liikennesäännöt ole neuvoja vaan vakavasti otettavia velvoittavia määräyksiä liikenteessä liikkuville, koskevat kaikkia, myös niitä vähä-älyisiä jotka mieltää lait pelkiksi neuvoiksi, joita voi sitten oman mielensä mukaisesti soveltaa.
        Tuo sovellutus sana, jota en toki minään peikkona ole, virheellisestä tulkinnastasi huolimatta, koska pitänyt. Toki se ei taida ainakaan mobiilimaailmassa käytettynä olla enää relevantti.
        Ensinnäkin, antamassasi esimerkissä en suurin surminkaan turvaudu mihinkään soveltamiseen, vaan ja ainoastaan ajamalla liikennesääntöjen edellyttämällä tavalla niin ettei se mahdollisesti edessä äkkiä jarruttava aiheuta mitään yllätystä.
        Vaikka sinä et sitä tiedä tai ainakaan ymmärrä, niin on varsin selvää, että hehkuttamasi liikennesääntöjen, itselle kussakin tilanteessa parhaaksi katsoma soveltaminen ei liikenneturvallisuutta ainakaan paranna.
        Joten jos sulla edes muutama euro on soskun harkinnanvaraisesta toimentulosta jäljellä, niin harkitse nyt tarkoin, että kannattaako sinun, kun häviösi on varmaakin varmempi, lähteä mukaan tuohon mainitsemaasi vedonlyöntiin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ne liikennesäännöt kun on varsin selvät ja yksityiskohtaiset, joten palstoilla harjoitettu liikennesääntöjen soveltaminen on omiaan vain sekoittamaan pakkaa.
        Jos nyt edes auttavasti olen oikein lukenut niin mobiili maailmassa käytetään sanaa sovellus ei sovellutus.

        Käytetään sitten sovellus nimitystä myös liikenne neuvoista puhuttaessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sitä voisi sellaiseen vastata jota ei ole edes kysytty. Ensinnäkin on hyvä tajuta ettei liikennesäännöt ole neuvoja vaan vakavasti otettavia velvoittavia määräyksiä liikenteessä liikkuville, koskevat kaikkia, myös niitä vähä-älyisiä jotka mieltää lait pelkiksi neuvoiksi, joita voi sitten oman mielensä mukaisesti soveltaa.
        Tuo sovellutus sana, jota en toki minään peikkona ole, virheellisestä tulkinnastasi huolimatta, koska pitänyt. Toki se ei taida ainakaan mobiilimaailmassa käytettynä olla enää relevantti.
        Ensinnäkin, antamassasi esimerkissä en suurin surminkaan turvaudu mihinkään soveltamiseen, vaan ja ainoastaan ajamalla liikennesääntöjen edellyttämällä tavalla niin ettei se mahdollisesti edessä äkkiä jarruttava aiheuta mitään yllätystä.
        Vaikka sinä et sitä tiedä tai ainakaan ymmärrä, niin on varsin selvää, että hehkuttamasi liikennesääntöjen, itselle kussakin tilanteessa parhaaksi katsoma soveltaminen ei liikenneturvallisuutta ainakaan paranna.
        Joten jos sulla edes muutama euro on soskun harkinnanvaraisesta toimentulosta jäljellä, niin harkitse nyt tarkoin, että kannattaako sinun, kun häviösi on varmaakin varmempi, lähteä mukaan tuohon mainitsemaasi vedonlyöntiin .

        Neuvot ja säännöt, aivan samaa asiaa kummillakin sanoilla tarkoitetaan. Koettaisit joskus edes vähän kommentoida itse aihetta, eli alussa mainittua lapsen päälle ajoa, etkä koko ajan vaan vääntäisi aihetta sivuraiteelle toisten kirjoitusten mollaamiseen.
        On se kuultu jo sataan kertaan tuo sinun yksioikoinen avuton neuvosi liikennesääntöjen mukaan, kun kaikki nämä, jotka toheloivat eivät ole tienneet miten liikennesääntöjen mukaan ajetaan niin, ettei tapahdu lapsen päälle ajoa.
        > HENKILÖAUTON kuljettaja törmäsi suojatietä ylittäneeseen 12-vuotiaaseen tyttöön tiistaina 16. elokuuta Varkaudessa. Tyttö loukkaantui lievästi tilanteessa<

        Nyt tyhjän kirjoittelija, anna sovellus, miten suojatie mennään autolla niin, ettei ajeta vahingossakaan 12 vuotiaan työn päälle ? Älä vaivaudu vastaamaan, jos tyhjän pään annista ei löydy perusteita eikä konkretiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sitä voisi sellaiseen vastata jota ei ole edes kysytty. Ensinnäkin on hyvä tajuta ettei liikennesäännöt ole neuvoja vaan vakavasti otettavia velvoittavia määräyksiä liikenteessä liikkuville, koskevat kaikkia, myös niitä vähä-älyisiä jotka mieltää lait pelkiksi neuvoiksi, joita voi sitten oman mielensä mukaisesti soveltaa.
        Tuo sovellutus sana, jota en toki minään peikkona ole, virheellisestä tulkinnastasi huolimatta, koska pitänyt. Toki se ei taida ainakaan mobiilimaailmassa käytettynä olla enää relevantti.
        Ensinnäkin, antamassasi esimerkissä en suurin surminkaan turvaudu mihinkään soveltamiseen, vaan ja ainoastaan ajamalla liikennesääntöjen edellyttämällä tavalla niin ettei se mahdollisesti edessä äkkiä jarruttava aiheuta mitään yllätystä.
        Vaikka sinä et sitä tiedä tai ainakaan ymmärrä, niin on varsin selvää, että hehkuttamasi liikennesääntöjen, itselle kussakin tilanteessa parhaaksi katsoma soveltaminen ei liikenneturvallisuutta ainakaan paranna.
        Joten jos sulla edes muutama euro on soskun harkinnanvaraisesta toimentulosta jäljellä, niin harkitse nyt tarkoin, että kannattaako sinun, kun häviösi on varmaakin varmempi, lähteä mukaan tuohon mainitsemaasi vedonlyöntiin .

        ...> vaan ja ainoastaan ajamalla liikennesääntöjen edellyttämällä tavalla niin ettei se mahdollisesti edessä äkkiä jarruttava aiheuta mitään yllätystä.<
        ..edelleen puuttuu se konkretia, jota monikaan perään ajanut varsinkaan aiemmissa suurissa ketjukolareissa ei ole tiennyt eikä osannut sovelluttaa..
        Mitä hävettävää sinusta on kertoa asia kansankielellä ja niin ymmärrettävästi, että pöljempikin tajuaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...> vaan ja ainoastaan ajamalla liikennesääntöjen edellyttämällä tavalla niin ettei se mahdollisesti edessä äkkiä jarruttava aiheuta mitään yllätystä.<
        ..edelleen puuttuu se konkretia, jota monikaan perään ajanut varsinkaan aiemmissa suurissa ketjukolareissa ei ole tiennyt eikä osannut sovelluttaa..
        Mitä hävettävää sinusta on kertoa asia kansankielellä ja niin ymmärrettävästi, että pöljempikin tajuaa ?

        Mikä ihmeen konkretia siitä puuttuu kun kerrotaan, että ajamalla liikennesääntöjen edellyttämällä tavalla on parhaat mahdollisuudet olla joutumatta, omasta syystään , ketjukolariin?
        Se mitä ketjukolariin joutuneet on tiennet tai olleet tietämättä on näin jälkikäteen mahdoton edes arvioida, tietämisestä puhumattakaan.
        Minusta kansan kielellä kerrottuna ja jopa kaltaisesi pöljän pitää tai ainakin pitäisi ymmärtää se tosiasia, että vain ja ainoastaan liikennesääntöjä tarkoin noudattaen on parhaat mahdollisuudet olla joutumatta ketju tai muuhunkaan kolariin.
        Et taida oikein ymmärtää mitä tarkoittaa sovellus ja mitä soveltaminen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvot ja säännöt, aivan samaa asiaa kummillakin sanoilla tarkoitetaan. Koettaisit joskus edes vähän kommentoida itse aihetta, eli alussa mainittua lapsen päälle ajoa, etkä koko ajan vaan vääntäisi aihetta sivuraiteelle toisten kirjoitusten mollaamiseen.
        On se kuultu jo sataan kertaan tuo sinun yksioikoinen avuton neuvosi liikennesääntöjen mukaan, kun kaikki nämä, jotka toheloivat eivät ole tienneet miten liikennesääntöjen mukaan ajetaan niin, ettei tapahdu lapsen päälle ajoa.
        > HENKILÖAUTON kuljettaja törmäsi suojatietä ylittäneeseen 12-vuotiaaseen tyttöön tiistaina 16. elokuuta Varkaudessa. Tyttö loukkaantui lievästi tilanteessa<

        Nyt tyhjän kirjoittelija, anna sovellus, miten suojatie mennään autolla niin, ettei ajeta vahingossakaan 12 vuotiaan työn päälle ? Älä vaivaudu vastaamaan, jos tyhjän pään annista ei löydy perusteita eikä konkretiaa.

        Ei ne neuvot ja säännöt ole läheskään sama asia.
        Säännöt on lakitekstiä ja siten kaikkia velvoittavia, kun taas neuvot on esim. sinun tyhjästä päästäsi kumpuavia täysin mihinkään perustumattomia osin käsittämättömiä mölinöitä.
        Kun asiallisesti vastaan vaikkapa kuten kommenttiin jossa ei sanallakaan mainittu tuota kaipaamaasi lapsen päälle ajoa, niin miten mielestäsi minun pitäisi toimia? Vastaamalla siihen mitä kysytään/kirjoitetaan kuten nyt , vai täysin jotain muuta, kuten sinä, mistä ei ole edes viitettä vastattuun kommenttiin?
        Asiani ei ole tietää miten kukakin onnettomuuteen joutunut on ollut tietoinen liikennesääntöjen noudattamisen tärkeydestä. Sitä en kuitenkaan varsin vakavan asiantuntemattomuuden puutteesi takia lähtisi tapaasi kyseenalaistamaan.
        "Nyt tyhjän kirjoittelija, anna sovellus, miten suojatie mennään autolla niin, ettei ajeta vahingossakaan 12 vuotiaan työn päälle ?"
        Vaikka mielenterveyden sairaudestasi johtuen, et sitä pysty ymmärtämään, niin kysymykseesi on vain yksi ja ainoa oikea vastaus , ajamalla liikennesääntöjen mukaan. Ja ennen kuin kysyt että miten, niin niitä noudattamalla. Siinä se perustelu ja konkretia on varsin hyvin kohdallaan vaikka yllämainitun asian johdosta et sitä ymmärtäisikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytetään sitten sovellus nimitystä myös liikenne neuvoista puhuttaessa

        Sovellus (engl. app) on ohjelmisto, eli ohjelma, toiminto tai peli, joka ladataan matkapuhelimeen, tablettiin tai tietokoneelle.
        Ei siis mitenkään ole yhteismitallinen tai samaa tarkoittava palstoilla esiintyvien soveltajien kanssa, joka on juurikin liikenne neuvoja suoltavien varsin vähä-älyisten ohjeita joiden oikeellisuus, varsinkin liikenteessä on syytä asettaa enemmän tai vähemmän kyseen alaiseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2651
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1198
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      125
      979
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    9. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe