Turussa USA:n B-52 pommikone paloi oikeasta kyljestä, pitkä tulivana vieressä

Anonyymi

Näin erikoisen unen 24.8.2022. Turussa USA:n B-52 pommikone paloi oikeasta kyljestä, pitkä tulivana tuli sen oikesta kyljestä ulos.
Onko muilla valtioilla vastaavia isoja mustia tai tummia rahtilentokoneita, en tiedä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Boeing_B-52_Stratofortress


B-52 Stratofortress demonstration
video 15.6.2013
https://youtu.be/yj88woDXaHI


4. uni) Unessa se B-52 tai vastaava iso rahtilentokone, lensi matalalla Turussa, Uudenmaankatu 13 kohdalla, noin Uudenmaankadun suuntaisesti tuomiokirkko siltaa ja Turun tuomiokirkkoa kohti.

Kun se lensi matalalla, itse olin Sirkkalankadulla, se meni ohi talojen taakse ja juoksin Uudenmaankadun ja Sirkkalankadun risteykseen jotta näkisin pääseekö lentäjät ulos palavasta lentokoneesta.
Sieltä hyppäsi oikeasta kyljestä ulos ainakin noin 4-5 ihmistä, palokohta oli noin puolessa välissä konetta ja ihmiset hyppäsi lehempää lentokoneen nokkaa oikeasta kyljestä ulos koneesta, ihmettelin miksi he ei avannut laskuvarjoja?

Koska en hetkeen nähnyt miten hyppäjien kävi niin murheissani siirryin takain Sirkkalankadulle.
Silloin kaksi liitopuvussa ja suihkumoottorit selässä olevaa ihmistä lensi minun ohitse.
Oli kestänyt hetken kun näin ne hyppääjät uudelleen. Heillä ainakin osalla oli ollut jonkinlainen laskuvarjohypääjien liitopuku päällä ja selässä ikäänkuin joku suihkumoottori tai vastaava, jonka avulla he pystyivät lentämään nopeasti kauemmas siitä tippuvasta lentokoneesta.

Ainakin kaksi lentäjää sai sen liitopuvun suihkumoottorin käyntiin, koska näin niiden lentävän minun ohi. Muiden lentäjien pelastumisesta uni ei minulle näyttänyt. Ehkä he lensvät eri suuntaan missä minä olin.

Olin ensin Sirkkalankadulla ja sen jälkeen Uudenmaankadun ja Sirkkalankadun kulmassa taivaalle katsomassa, koska en hetkeen nähnyt miten hyppäjien kävi nin siirryin takain Sirkkalankadulle.

Sen lentokoneen kulkusuunta kulki jostain Käsityöläismuseon ja Vartiovuoren puiston yläpuolen kohdan yli kohti tuomiokirkko siltaa ja Tuomiokirkkoa kohti. Suurinpiirtein Uudenmaankadun suuntaisesti.
Katujen risteyksessä ja ollessani taas Sirkkalankadulla niin niiden lentäjien hyppäämisen jälkeen en nähnyt miten sille palavalle lentokoneelle kävi lopussa, unen lopussa huomioni ja katseeni kiinnittyi taivaalle siihen että pari ulos hyppäjää liiti minun ohitse ikäänkuin jonkinlainen laskuvarjohyppääjien liitopuku päällä, josta kerroin.
Uni loppui siihen.

Aikaisempia unia...

1. uni) Uni joskus vuosia sitten. Olin sisällä kerrostalossa kun minua kiellettiin katsomasta ikkunaan päin ja ulos ikkunasta, koska oli tapahtunut valtava ydinräjähdys ja sienipilvi näky horisontissa. Minua kohti tuli valtava paineaalto ja tuli. Se tuli ja paineaalto tuuli poltti sekunnissa tai sekunneissa kaiken savuksi tai höyryksi.

2. uni) Uni joskus vuosia sitten. Olen nähnyt unen jossa minua kiellettiin katsomasta Turun tuomiokirkkoa kohti, koska sieltä räjähtää vaarallinen valo, ns. korskea valo?, joka sokeuttaa silmät.
Olin silloin unessa kävelemässä Uudenmaakadulta Vartiovuoren puistoon ja tuomiokirkon torni näkyi sieltä mistä kohdin kävelin Vartiovuoren puistoon. Joku suojasi minua ja silmiäni kun tapahtui valtava välähdys valo ja valo oli samalla ikäänkuin paineaalto. Suojelia sanoi että älä katso sinne päin mene ohitse.

3. uni) Kävelin Aurajoen rannalla jossain föri lautan kohdilla, kauppatorin puolella, kun katsoin taaksepäin ja sivuille Kakolanmäen suuntaan niin kaikki kerrostalot oli maantasalla ja kun katsoin tuomiokirkon suuntaan niin sieltä nousi iso tumma sienipilvi tai hirmumyrsky tornaado.
Joka tapauksessa koko Turun keskustan kauppatorin puoleinen alue satamasta lähtien kauppatorille asti oli pelkää rauniokasaa.
Sen jälkeen minulle näytettiin puun kanto maassa ja sanottiin että mene kannon päälle niin sinä ja muut olet turvassa sen kannon päällä tapahtuu mitä tapahtuu ja se kanto on Herra Jeesus Kristus nasaretilainen Adonai Jeshua HaMashiach HaNostri.

jatkuu...

34

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jatkoa aloitukseen (2/2)

      Voisiko Turku joutua idän tai lännen ensi ydiniskun kohteeksi, voisiko tapahtua joku onnettomuus tai luonnonkatastroofi? Joka tuhoaa Turun rauniokasaksi? Turun seitsämän kukkulan kaupungin.

      EU-Suomen kaupungeista Turku on kauimpana Venäjästä. Riippuen tuulista mahdolliset ydinsaastepilvet ei ylettyisi ainakaan heti Venäjän Pietarin seudulle. Turun tuho ja saastuminen hidastuttaisi läntisten joukkojen tuloa Ruotsin kautta EU-Suomeen. Onko Turku maalitettu ydiniskun kohteeksi?

      Vaikka tiedemiehet ja Ol3 sähkömies tutkijat sanoo että ei mitään isoja ydinpommeja tai kaupungin tuhoavia pienempiä strategisia ”salkku” ydinpommeja ei käytetä. Koska on tehty joku ydinsulku sopimus tai vastaava.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ydinaseriisunta

      https://www.sadankomitea.fi/ydinsulkusopimus-ja-ydinaseettomat-vyohykkeet/

      https://rauhanliitto.fi/teemat/ydinaseet/

      Koska niiden alentaa muidenkin valtioiden kynnystä käyttää pieniä tai suurempia ydinaseita ja ydinaseiden käyttö johtaa maailmaanlaajuiseen ydinsotaan, jotka polttaa koko ilmankehän hapen pois niin. Ei lusifer antikristus saatana tai hänen vallassa olevat illuminaatit WEF NWO väki siitä välitä. Koska he haluavat eri tavoin vähentää koko maapallon väestöä 5-7 miljardia muutaman vuosikymmennen kuluessa.

      ps. En ole lähipäivinä nähnyt tv:ssä uutisia että EU-Suomessa olisi B-52 lentokoneita tai vastaavia iso rahtikoneita lähipäivinä käynyt. Äsken katsoin YouTubesta minkälainen kone se B-52 oikeen on.


      B-52 Crash that Nearly Changed Orlando Forever. FTHVN 508
      video 20.3.2017
      https://youtu.be/nQ6jshWhoqM


      U.S. Air Force B-52 Bomber Blows Up Its Wings For Take-off
      video 8.1.2022
      https://youtu.be/UMi5zdwW2F8


      B-52 bomber planes arrive in Europe
      video 19.8.2022
      https://youtu.be/J_R615ohwFs

      USAF Boeing B52H Stratofortress BUFFs deployment from Minot AFB to RAF Fairford Gloucester 18.8.2022
      video 19.8.2022
      https://youtu.be/pY_HL1u1wUc

      • Anonyymi

        Ihanmielenkiinnista, onko olemassa joku toinenkin Suomi, kun on noin välttämätöntä jokaisessa lauseseessa erikseen mainita, että puhut nimenomaan siitä Suomesta, joka on EU:n jäsenmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanmielenkiinnista, onko olemassa joku toinenkin Suomi, kun on noin välttämätöntä jokaisessa lauseseessa erikseen mainita, että puhut nimenomaan siitä Suomesta, joka on EU:n jäsenmaa?

        Jos joku uskova esittää profetian tai unen tänään jossa mainitaan Suomi itsenäisenä valtiona niin pistä sellaiset sepitykset heti mappi ö:hön, sellaset ovat valhe profetioita tai unia.

        Eikö heidän Jumala tiedä että olemme jo EU-Suomi, ollut viimeiset 25 vuotta.

        Samat suuntaukset, kristilliset tv ja radio kanavat viettää joka vuosi 6.12 itsenäisyyspäivää kollektiivisessa valheessa.


        Totuus EU:sta
        https://youtu.be/kaeXGp4yaw0

        ps. paljon levitetyt Tukholma profetiat ovat huu haata, koska siinä ei manita mitään että EU globalistit otti ex itseäise nvaltion valtaansa ja heidän Nato armeija tuo joukkkojaan EU-Suomeen.

        Se ex itsenäinen Suomi ja sen kansa meni suden suuhun kun se pakeni karhua.
        Globalisti fundamenttalistien mafia rasistien johtama EU, on uudelleen nousutta Rooman valtakuntaa. Jotka haluaa tuhota ja vallata kaikki itsenäiset valtiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku uskova esittää profetian tai unen tänään jossa mainitaan Suomi itsenäisenä valtiona niin pistä sellaiset sepitykset heti mappi ö:hön, sellaset ovat valhe profetioita tai unia.

        Eikö heidän Jumala tiedä että olemme jo EU-Suomi, ollut viimeiset 25 vuotta.

        Samat suuntaukset, kristilliset tv ja radio kanavat viettää joka vuosi 6.12 itsenäisyyspäivää kollektiivisessa valheessa.


        Totuus EU:sta
        https://youtu.be/kaeXGp4yaw0

        ps. paljon levitetyt Tukholma profetiat ovat huu haata, koska siinä ei manita mitään että EU globalistit otti ex itseäise nvaltion valtaansa ja heidän Nato armeija tuo joukkkojaan EU-Suomeen.

        Se ex itsenäinen Suomi ja sen kansa meni suden suuhun kun se pakeni karhua.
        Globalisti fundamenttalistien mafia rasistien johtama EU, on uudelleen nousutta Rooman valtakuntaa. Jotka haluaa tuhota ja vallata kaikki itsenäiset valtiot.

        Uskovat juuri varoittivat aikanaan EU:hun liittymisestä, mutta niitä pidettin hurupuheina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat juuri varoittivat aikanaan EU:hun liittymisestä, mutta niitä pidettin hurupuheina.

        Niin he pitivät ja jotkut pitää vieläkin.

        Myös osa uskovista elää kollektiivisessa valheessa että EU on hyvä ja olemme itsenäinen valtio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin he pitivät ja jotkut pitää vieläkin.

        Myös osa uskovista elää kollektiivisessa valheessa että EU on hyvä ja olemme itsenäinen valtio.

        "Myös osa uskovista elää kollektiivisessa valheessa että EU on hyvä ja olemme itsenäinen valtio."

        No mitä pahaa Eu on sinulle tehnyt? Et taida muistaa aikaa ennen Eu:t kun ihmisllä ei edes ollut varaa ostaa omaa asuntoa? Tai kun vienti eurooppaan oli todella kallsita tullien takia?

        Ja Suomi on edelleen itsenäinen valtio. Ja mitä sitten vaikka ei olisi? Sehän olisi teille vain hyvä uutinen kun teidän mukaan Suomea johdetaan väärin, niin annetaan sen jonkun muun johdettavaksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myös osa uskovista elää kollektiivisessa valheessa että EU on hyvä ja olemme itsenäinen valtio."

        No mitä pahaa Eu on sinulle tehnyt? Et taida muistaa aikaa ennen Eu:t kun ihmisllä ei edes ollut varaa ostaa omaa asuntoa? Tai kun vienti eurooppaan oli todella kallsita tullien takia?

        Ja Suomi on edelleen itsenäinen valtio. Ja mitä sitten vaikka ei olisi? Sehän olisi teille vain hyvä uutinen kun teidän mukaan Suomea johdetaan väärin, niin annetaan sen jonkun muun johdettavaksi.

        Ei Suomi ole itsenäinen se valhe ja kollektiivinen valhe. Valtionvelka on nousut pilviin asti EU jäsenyyden myötä ja hinnat nousseet ja köyhällistön tuet jääneet vaille indeksi korotusta. EU ei ole tuonut mitään hyvää tulleesaa, vaan tuhonnut ex Suomen. Jotkut harvat keskiluokasta ja varakkaat voi ostaa asunnon ja auton mutta köyhät ei, köyhät ei saa edes pankkilainaa.

        Cia wef myyrät troijanhevoset valtiojohdossa vei maan eu ja nato jäseneksi ja vähensi kansaa k-piikeillä ja seuraavaksi Venäjän vastaisessa sodassa, Venäjän puolella on Brics valtiot ja heidän armeijat on miljoonien sotilaiden armeijoita.


    • Anonyymi

      Uniasi selittelet täällä!! Miksi ihmeessä.
      Ja kohta joku viittaa siihen todisteaineistona. Näin muunneltu totuus syntyy.

      • Anonyymi

        Mitä totuutta sinä piiloittelet ja salailet, mikä sinulle on totta kun luet valtamedian uutisia, ei välttämättä ole totta minulle. Muuntelet siis totuutta.

        Tämä on profetia keskustelu palsta. Profetoiminen on vajavaista.
        En toisi tätä B-52 unta esiin jos minulla ei olisi aikaisempia unia jotka varoittaa jostain tulevasta.

        Kaikki unet 1-4 ovat samasta aiheesta joku selkeä varoitus !

        5. uni) vuosia sitten näin unen että olin Turun urheilupuiston yläkentällä ja toisesta päädystä joka on aurajoen suuntaan. Sieltä suunnasta lensi Finnairin matkustalentokone joka tippui minun eteen siihen kentälle. Juoksi sitä pakoon kauemmas jotta se törmää minuun.

        Muutamia kuukausia tai noin vuosi jälkeenpäin Finnairilla oli joku suuri talouskriisi ja he vähensi väkeä, taisi olla lähellä että koko firma olisi mennyt konkursiin.
        kerroin siitä tällä profetia keskustelu palstalla.


        6. uni) Kyseessä oli uni tai näky. Makasin töiden jälkeen sohvalla ja silmieni etteen tippui kieppuen Englannin lippu. Se kieppui pyöri erikoisesti kuin Vaahteran lehti joka puusta tippuu. Jumala antoi minulle silloin muiston lapsuudesta kun joskus lapsena katsoin sellaisia tippuvia vaahteran lehtiä ja ne olivat minun leikeissä kuin helikoptereita koska ne pyöri hauskasti ja erikoisesti tippuessaan maahan.
        Kun se Englannin lippu tippui pyörien minun kasvojen päälle täysin väreissä ja laskeutui varovaisen hellästi kasvojeni päälle.

        Joku ääni sanoi minulle... Rukoilisitko Englannin puolesta.

        Minulle valtasi ensin valtava ilo ja riemu siitä näystä, se muuttui jonkin ajan jälkeen rauhaksi, jonkin ajan kuluttua.
        Aloin Englannin puolesta rukoilun, mm; esivalta, kansalaiset, talous, armeija, rajavartiat, poliisit, kuninkaalliset, armeija, työväestö, matkaajat, sairaanhoitohenkilökunta, merenkulkijat, poliitikot, kaikellaista mitä silloin mieleeni tuli.
        Jaksoin rukoilla ja muistaa aihettaa muutamia kuukausia, kerroin siitä silloin muutamalle uskovalle, ja tänne profetian palstalle, mutta sekin aloitus on poistettu täältä.

        Noin reilut vuosi sen näyn jälkeen muutamat äärimuslimit iskivät Lontoon metrossa jonne he menivät rinkat ja isot kassit mukanaan ja he räjäyttivät siellä pommit. Muistaakseni kaikki eivät onnistuneet iskussa. Muistaakseni heidän henkilöllisyys selvitettiin ja jäivät kiinni.
        En nyt muista oliko joku tekijä myös itsemurha iskijä.

        Jälkeenpäin sain sydämeeni tiedon ja varmuuden että minäkin muiden maailman uskovien kanssa, rukoilin jotta tuo isku ei olisi ollut vielä tuhoisampi.
        Pyhähenki ja Herra Jeesus Kristus nasaretilainen on varmaan pyytänyt tai esittänyt tuhansille muillekin että he rukoilisivat jotta tuo tapaus ei olisi tuhoisa. Mitään ei kuitenkaan tapahdu jollei Abba Jumala ja Herra Jeesus ei jotain sallisi tapahtuvan. tänään englannissa on valtavat ongelmat äärimielisten i uskonnonedustajien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä totuutta sinä piiloittelet ja salailet, mikä sinulle on totta kun luet valtamedian uutisia, ei välttämättä ole totta minulle. Muuntelet siis totuutta.

        Tämä on profetia keskustelu palsta. Profetoiminen on vajavaista.
        En toisi tätä B-52 unta esiin jos minulla ei olisi aikaisempia unia jotka varoittaa jostain tulevasta.

        Kaikki unet 1-4 ovat samasta aiheesta joku selkeä varoitus !

        5. uni) vuosia sitten näin unen että olin Turun urheilupuiston yläkentällä ja toisesta päädystä joka on aurajoen suuntaan. Sieltä suunnasta lensi Finnairin matkustalentokone joka tippui minun eteen siihen kentälle. Juoksi sitä pakoon kauemmas jotta se törmää minuun.

        Muutamia kuukausia tai noin vuosi jälkeenpäin Finnairilla oli joku suuri talouskriisi ja he vähensi väkeä, taisi olla lähellä että koko firma olisi mennyt konkursiin.
        kerroin siitä tällä profetia keskustelu palstalla.


        6. uni) Kyseessä oli uni tai näky. Makasin töiden jälkeen sohvalla ja silmieni etteen tippui kieppuen Englannin lippu. Se kieppui pyöri erikoisesti kuin Vaahteran lehti joka puusta tippuu. Jumala antoi minulle silloin muiston lapsuudesta kun joskus lapsena katsoin sellaisia tippuvia vaahteran lehtiä ja ne olivat minun leikeissä kuin helikoptereita koska ne pyöri hauskasti ja erikoisesti tippuessaan maahan.
        Kun se Englannin lippu tippui pyörien minun kasvojen päälle täysin väreissä ja laskeutui varovaisen hellästi kasvojeni päälle.

        Joku ääni sanoi minulle... Rukoilisitko Englannin puolesta.

        Minulle valtasi ensin valtava ilo ja riemu siitä näystä, se muuttui jonkin ajan jälkeen rauhaksi, jonkin ajan kuluttua.
        Aloin Englannin puolesta rukoilun, mm; esivalta, kansalaiset, talous, armeija, rajavartiat, poliisit, kuninkaalliset, armeija, työväestö, matkaajat, sairaanhoitohenkilökunta, merenkulkijat, poliitikot, kaikellaista mitä silloin mieleeni tuli.
        Jaksoin rukoilla ja muistaa aihettaa muutamia kuukausia, kerroin siitä silloin muutamalle uskovalle, ja tänne profetian palstalle, mutta sekin aloitus on poistettu täältä.

        Noin reilut vuosi sen näyn jälkeen muutamat äärimuslimit iskivät Lontoon metrossa jonne he menivät rinkat ja isot kassit mukanaan ja he räjäyttivät siellä pommit. Muistaakseni kaikki eivät onnistuneet iskussa. Muistaakseni heidän henkilöllisyys selvitettiin ja jäivät kiinni.
        En nyt muista oliko joku tekijä myös itsemurha iskijä.

        Jälkeenpäin sain sydämeeni tiedon ja varmuuden että minäkin muiden maailman uskovien kanssa, rukoilin jotta tuo isku ei olisi ollut vielä tuhoisampi.
        Pyhähenki ja Herra Jeesus Kristus nasaretilainen on varmaan pyytänyt tai esittänyt tuhansille muillekin että he rukoilisivat jotta tuo tapaus ei olisi tuhoisa. Mitään ei kuitenkaan tapahdu jollei Abba Jumala ja Herra Jeesus ei jotain sallisi tapahtuvan. tänään englannissa on valtavat ongelmat äärimielisten i uskonnonedustajien takia.

        "Joka uniin uskoo se nälkään kuolee"
        Unet heijastavat elettyä todellisuutta, todellista tai kuviteltua. Eli höpöjuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joka uniin uskoo se nälkään kuolee"
        Unet heijastavat elettyä todellisuutta, todellista tai kuviteltua. Eli höpöjuttuja.

        Jumala Abba , ei tee mitään ennen kuin kertoo omille lapsilleen tulevasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä totuutta sinä piiloittelet ja salailet, mikä sinulle on totta kun luet valtamedian uutisia, ei välttämättä ole totta minulle. Muuntelet siis totuutta.

        Tämä on profetia keskustelu palsta. Profetoiminen on vajavaista.
        En toisi tätä B-52 unta esiin jos minulla ei olisi aikaisempia unia jotka varoittaa jostain tulevasta.

        Kaikki unet 1-4 ovat samasta aiheesta joku selkeä varoitus !

        5. uni) vuosia sitten näin unen että olin Turun urheilupuiston yläkentällä ja toisesta päädystä joka on aurajoen suuntaan. Sieltä suunnasta lensi Finnairin matkustalentokone joka tippui minun eteen siihen kentälle. Juoksi sitä pakoon kauemmas jotta se törmää minuun.

        Muutamia kuukausia tai noin vuosi jälkeenpäin Finnairilla oli joku suuri talouskriisi ja he vähensi väkeä, taisi olla lähellä että koko firma olisi mennyt konkursiin.
        kerroin siitä tällä profetia keskustelu palstalla.


        6. uni) Kyseessä oli uni tai näky. Makasin töiden jälkeen sohvalla ja silmieni etteen tippui kieppuen Englannin lippu. Se kieppui pyöri erikoisesti kuin Vaahteran lehti joka puusta tippuu. Jumala antoi minulle silloin muiston lapsuudesta kun joskus lapsena katsoin sellaisia tippuvia vaahteran lehtiä ja ne olivat minun leikeissä kuin helikoptereita koska ne pyöri hauskasti ja erikoisesti tippuessaan maahan.
        Kun se Englannin lippu tippui pyörien minun kasvojen päälle täysin väreissä ja laskeutui varovaisen hellästi kasvojeni päälle.

        Joku ääni sanoi minulle... Rukoilisitko Englannin puolesta.

        Minulle valtasi ensin valtava ilo ja riemu siitä näystä, se muuttui jonkin ajan jälkeen rauhaksi, jonkin ajan kuluttua.
        Aloin Englannin puolesta rukoilun, mm; esivalta, kansalaiset, talous, armeija, rajavartiat, poliisit, kuninkaalliset, armeija, työväestö, matkaajat, sairaanhoitohenkilökunta, merenkulkijat, poliitikot, kaikellaista mitä silloin mieleeni tuli.
        Jaksoin rukoilla ja muistaa aihettaa muutamia kuukausia, kerroin siitä silloin muutamalle uskovalle, ja tänne profetian palstalle, mutta sekin aloitus on poistettu täältä.

        Noin reilut vuosi sen näyn jälkeen muutamat äärimuslimit iskivät Lontoon metrossa jonne he menivät rinkat ja isot kassit mukanaan ja he räjäyttivät siellä pommit. Muistaakseni kaikki eivät onnistuneet iskussa. Muistaakseni heidän henkilöllisyys selvitettiin ja jäivät kiinni.
        En nyt muista oliko joku tekijä myös itsemurha iskijä.

        Jälkeenpäin sain sydämeeni tiedon ja varmuuden että minäkin muiden maailman uskovien kanssa, rukoilin jotta tuo isku ei olisi ollut vielä tuhoisampi.
        Pyhähenki ja Herra Jeesus Kristus nasaretilainen on varmaan pyytänyt tai esittänyt tuhansille muillekin että he rukoilisivat jotta tuo tapaus ei olisi tuhoisa. Mitään ei kuitenkaan tapahdu jollei Abba Jumala ja Herra Jeesus ei jotain sallisi tapahtuvan. tänään englannissa on valtavat ongelmat äärimielisten i uskonnonedustajien takia.

        Miksi te näette vain ikäviä "näkyjä"? Tämä kertoo ennemmän siitä miten negatiivisia ihmisiä olette, kuin siitä että teillä muka olisi joku "kyky".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te näette vain ikäviä "näkyjä"? Tämä kertoo ennemmän siitä miten negatiivisia ihmisiä olette, kuin siitä että teillä muka olisi joku "kyky".

        Pahuutta rakastavalla maailmalla tulee olemaan äärimmäisen "ikävä" loppu, totaalinen tuho.
        "Ikävät" ennusteet ovat vain ilmoitus siitä mikä on jo määrätty.

        Samoin säätiedotus vain ilmoittaa sen myrskyn joka on jo määrätty tulevaksi. Ei se liene säätiedottajan negatiivisuuden syy?


    • Anonyymi

      Homosotilaiden koneet joutaakin tuhoutua.

    • Anonyymi

      Yhdysvaltojen B-52-pommi­koneet lensivät Ruotsin yli
      Ruotsin puolustusvoimien mukaan pommikoneet osallistuvat harjoitukseen yhdessä ruotsalaisten kanssa.

      uutinen 2.9.2022
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009045373.html

      USEITA yhdysvaltalaisia pommikoneita lensi Tukholman yli torstaina, Aftonbladet uutisoi. Koneet olivat pitkän matkan Boeing B-52 Stratofortress -koneita.

      Lentokoneet lensivät lounasaikaan matalalla kuninkaanlinnan ja hallituksen tilojen yli.

      Ruotsin puolustusvoimien mukaan yhdysvaltalaiskoneet osallistuivat harjoitukseen.

      – Tämä harjoitus näyttää, kuinka vahvoja olemme yhdessä, Therese Fagerstedt sanoi.

      Harjoitus on osa useita, jotka on pidetty Ruotsin alueella viime aikoina ja ne ovat osa Yhdysvaltojen lupausta osoittaa läsnäolonsa Ruotsin Nato-prosessin aikana, Aftonbladet kirjoittaa.

      – Ne lentävät yhdessä Jas 39 Gripen -koneiden kanssa ja lentävät matalalla myös Kalmarin, Öölannin ja Tukholman yllä. Ne voi nähdä ja kuulla, mutta niissä ei ole ammuksia eikä niistä ole vaaraa, jos joku sattuisi huolestumaan, Fagerstedt sanoi.

      B-52-KONEET ovat olleet Yhdysvaltojen ilmavoimien käytössä jo 1950-luvulta lähtien. Ne ovat myös tuttu näky Euroopassa, jossa ne ovat osallistuneet useisiin harjoituksiin.

      Ruotsissa B-52-koneita nähtiin edellisen kerran elokuun loppupuolella, kun ruotsalaishävittäjät saattoivat yhdysvaltalaiskoneita yhdessä norjalaisten koneiden kanssa. Tuolloin B-52-koneet ampuivat harjoituskohteita Vidselissä, Lapissa, Ruotsin puolustusvoimat tiedotti tuolloin.

      Kyse oli ensimmäisestä kerrasta Ruotsissa, kun tällaisessa harjoituksessa käytettiin kovia ammuksia.

      B-52-kone näyttää Flightradarin mukaan lentäneen perjantaina myös Koillis-Virossa Rakveren yllä. Britanniasta Fairfordin ilmatukikohdasta noussut kone vaikuttaa olevan jo paluumatkalla. Se oli viimeksi ohittanut Saarenmaan.

      Juttua päivitetty kello 20.29: Tarkennettu viimeistä kappaletta lisäämällä tieto siitä, että kone lensi Koillis-Virossa perjantaina. Aiemmasta muotoilusta saattoi saada käsityksen, että kone olisi lentänyt Virossa elokuussa.

      • Anonyymi

        "Lentokoneet lensivät lounasaikaan matalalla kuninkaanlinnan ja hallituksen tilojen yli."

        Ei liene sallittua että valkoisen talon yli lentelisi muiden maiden pommikoneita. Eikä ole kohteliasta lentää itse tuhokoneella toisen maan hallitsijan yli. Mutta tämä on intohimo masilmantuhoajavaltiaille eli usalle, osoittaa valtaansa ruotsin yli.

        Lensiköhän sotakone meidänkin pressan linnan yli eilen?

        Onneksi maailman sotahimoisen tappajakansa tulee tuhoutuman kokonaan pian.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EU:n, Englannin, Norjan ja Pohjolan ilmatilassa lentää harjoituksissa USA Naton B-52 pommikoneita
      uutinen 17.10.2022
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009140083.html

      Samaanaikaan Venäläisillä laaja ydinsota sotaharjoitus pohjoisessa Norjan Suomen rajan lähellä vain muutamia satoja kilometrejä.

    • Anonyymi

      Kandee lopettaa dokaaminen ja tarkistella lääkitystä.

      • Anonyymi

        Some on roskäväelle, ja se näkyy.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Listalta puuttui Turku... "Turku tois puol jokkee".

      En usko että ydinaseita käytetään ennenkuin alkaa myös sateliitteja tippumaan ne kun ovat silmät ja korvat ydinasevaltioille ja muillekin valtioille. Millä kaikilla valtioilla on halua ja kykyä tiputtaa heidän vihollisen käytössä olevia sateliitteja korkealta taivaalta niin sitä en tiedä.

      Vaihtoehtoja ydiniskun tekijöistä on ainakin kaksi ( A ja B).

      A.) Jos ydinaseita käyttäisi Venäjä EU-Suomea vastaan tai EU-Suomessa olevia Nato joukkoja vastaan niin. Turku ja Naantali olisi isompia ja tärkeäitä etelä Suomessa olevia satama kaupunkeja jolla on saaristoa suojana. Rauma ja Porin seudun satamat olisi liianlähellä OL3 ydinvoimala aluetta. Kohde alue voisi olla myös länsirannikon satama kaupunkeja. Satama kaupunkina Oulu voi olla kohde joka saastuneena alueena hidastaisi ja ehkä estäisi Ruotsista päin tulevien maajoukkojen tuloa.

      Turku ja Naantali seutu, rannikkoseudun kaupunki alueena on mahdollisimman kaukana Venäjän Pietaria ja samalla satama kaupunkeja Ruotsista ja Tukholmasta ja etelästä päin tulevalle laivoille. Ydinaseen käyttö tuhoaisi ja saastuttaisi kohde alueen sadoiksi vuosiksi. Eikä apua EU-Suomeen voisi tulla kyseisen alueen kautta. Joten maajoukkoja pitäisi tuoda pohjoisesta päin kohti eteläistä EU-Suomea.

      Todennäköisesti se sodan osapuoli joka ydinaseita käyttää lähellä omia alueita ottaa huomioon myös tuulensuunnan ja myös yläilmakehän tuulensuunnan.
      Vaikka kyseessä olisi joku pinempi taktinen ydinase (jolla on valtava tuhovoima) tai pieni salkkuydinpommi.

      Salkku ydinpommeja katosi ex Neuvostoliiton hajoessa noin 20kpl eikä niitä ole löydetty. Niistä kertoi pastori Pekka Sartola jossain YouTube videolla.

      B.) Jos USA Nato käyttäisi ydinaseita Venäjää ja EU-Suomessa olevaa sodankäynnin joukkoja vastaan niin. Heille ei todennäköisesti ole merkitystä sille mikä alue on ydiniskun kohteena koska Nato jäsenmaana olisimme vain sodankäynnin ei kenekään maana. Ja vain puskuri valtiona Naton ja Venäjän sodalle. Tärkeämpää Natolle on se että heidän vihollisia vastaan käytetyt ydinaseet tuhoaa vihollisen jo mahdollisimman lähelle lähtömaan aluetta, ennen kuin he pääsee maajoukoilla Ruotsin puolelle ja lähelle Nato Norjaa tai vanhimpia Naton jäsenvaltioita.


      ps. Joskus netissä kiersi linkki uutiseen missä oli kylmänsodan aikaisia ydinisku kaupunkeja. Myös Suomessa oli idän ja lännen ydinaseilla kohdennettuja kaupunkeja, todennäköisesti ne samat EU-Suomen alueet jotka oli kylmäsodan aikana maalitettu ydinsodan isku alueiksi ovat sitä vieläkin.

    • Anonyymi

      ”Suomeen oli näiden papereiden (OPLAN 10-1 ja 100-6) mukaan määrä pudottaa 23 ydinpommia 19 paikkakunnalle. Ne ovat Kemi (kaksi pommia), Kajaani, Kaukonen, Vaasa, Lappeenranta, Kauhava, Siikakangas, Sodankylä, Tampere, Helsinki (kaksi pommia), Turku, Pori, Oulu, Kuopio ja Luonetjärvi. Kaikki suomalaiset kohteet ovat listan alkupäässä.”

      Ylen mukaan Yhdysvaltain kansallinen turvallisuusarkisto julkaisi maaliluetteloita virallisesti vuoden 2015 lopulla.

      Lähde: Jukka Rislakki: Erittäin salainen – vakoilu Suomessa, Love Kirjat 1982.

      uutinen 2016
      https://yle.fi/a/3-8887706
      Kylmän sodan ydinaseiden maaliluettelot todistavat: Suomen asema oli uhanalainen
      Alakurtti, Kantalahti, Petsamo, Murmansk, Leningrad, Tallinna. Nämä lähellä Suomea olevat paikkakunnat olivat Yhdysvaltain ydinaseiden maaliluettelossa kylmän sodan vaarallisimpina vuosina. Luettelo julkistettiin ensimmäistä kertaa virallisesti Yhdysvalloissa viime joulukuussa. Valtiotieteen tohtori Pekka Visurin mukaan julkistus antaa yksityiskohtaisempaa tietoa suurvallan varustautumisesta täysimittaiseen ydinsotaan kylmän sodan pahimpina vuosina.

      19.5.2016 15:53

      Päivitetty 19.5.2016 16:07
      Jaa
      Yhdysvaltain kansallisen turvallisuusarkiston viime vuoden lopulla julkistamassa luettelossa on satoja sivuja. Siinä on aakkosjärjestyksessä ja koordinaatteineen kaupunkeja, kyliä, lentokenttiä ja muita kohteita silloisessa Neuvostoliitossa, Itä-Euroopassa ja Kiinassa. Läheltä Suomea itärajan takaa löytyy tuttuja paikannimiä pienestä Alakurtista miljoonakaupunki Leningradiin.

      Ydinaseiden maaliluetteloissa uutta on tutkijan mukaan juuri niiden virallinen julkistaminen. Tähän asti luetteloilla on ollut ”TOP SECRET” – luokitus. Valtiotieteen tohtori Pekka Visurin mukaan yksityiskohtaiset luettelot todentavat virallisesti sen mikä muiden lähteiden varassa on aiemmin tiedetty. Listat vastaavat aiempaa kuvaa, mutta ovat yksityiskohtaisempia. Visurin mukaan tutkijoilla riittää myös paljon tekemistä luetteloiden yksityiskohtaisten tietojen avaamisessa.

      Täysimittainen ydinsota ja täysi tuho
      Satoja sivuja pitkässä luettelossa maalipaikkakunnat ovat aakkosjärjestyksessä syrjäkylistä suurkaupunkeihin. Täysimittaisen ydinsodan tuho olisi ollut käsittämätön.

      – Tämä kertoo sen, että maaleja oli riittävästi, eli kaikki tiedossa olevat lentokentät, kaikki kaupungit, kaikki merkittävät liikenneristeykset, satamat, suuret sillat kuuluivat tähän suunnitelmaan. Jos lyhyesti sanotaan, niin kysymys oli täystuhosta, sanoo tohtori Pekka Visuri.

      Luettelo on laadittu 1950-luvun lopulla. Tuolloin ydinpommeja kuljetettiin lentokoneilla, Yhdysvaltain käytössä olivat strategiset B-47 ja B-52 pommikoneet. Niiden lentoreitit pommituslennoilla Neuvostoliittoon olisivat kulkeneet myös Suomen alueen yli.

      • Anonyymi

        Tämä on varmaan putintrollien harhatieto? Eihän meitä suojeleva usa voi tuollaisia suunnitella, eihän.
        Toki tieto on sensuroita netistä ja sen muistaa vain ärsyttävä seniorikansa. Nuorille kerrotaan positiivia valheita naton suojelevasta vaikutuksesta.


    • Anonyymi

      USA NATO...”Suomeen oli näiden papereiden (OPLAN 10-1 ja 100-6) mukaan määrä pudottaa 23 ydinpommia 19 paikkakunnalle. Ne ovat Kemi (kaksi pommia), Kajaani, Kaukonen, Vaasa, Lappeenranta, Kauhava, Siikakangas, Sodankylä, Tampere, Helsinki (kaksi pommia), Turku, Pori, Oulu, Kuopio ja Luonetjärvi. Kaikki suomalaiset kohteet ovat listan alkupäässä.”

      Yhdysvallat oli valmis iskemään myös liittolaisten ja puolueettomien maiden alueille, jos Neuvostoliitto hyökkäisi. Tiedot käyvät ilmi toimittaja-tietokirjailija Jukka Rislakin kirjasta Erittäin salainen – vakoilu Suomessa vuodelta 1982.

      Vuoden 1969 syyskuussa saksalaislehdet Der Spiegel ja Stern julkaisivat tietoja asiakirjoista, joita ne olivat saaneet haltuunsa. Asiakirjoista kävi ilmi, että Yhdysvalloilla oli suunnitelma ydinsodan aloittamiseksi kautta Euroopan, jos Neuvostoliitto hyökkäisi länteen.

      Seuraavan vuoden helmikuussa 1970 Stern oli saanut käsiinsä Yhdysvaltain armeijan salaisen käsikirjan Handbook of Nuclear Yield Requirements, josta ilmeni, että maalla oli suunnitelmat yli tuhannen siviilikohteen tuhoamiseksi Euroopassa ja Lähi-Idässä.

      Kesällä 1981 The Sunday Times julkaisi lisää vanhoja asiakirjoja, joissa mainittiin ydiniskujen kohteena myös Suomi. Luettelot olivat peräisin vuodelta 1963.

      Syksyllä 1981 Panorama ja Stern julkaisivat 1970-luvulta peräisin olleita asiakirjoja, joiden mukaan USA oli valinnut Euroopasta 23 389 ydinpommikohdetta, joista vain vajaa kymmenesosa sijaitsi Varsovan liiton alueella. Loput ohjukset oli siis tähdätty muualle Eurooppaan. Tiedot oli merkitty huippusalaisiksi vuoteen 2003 saakka.

      Edellä mainitut tiedot käyvät ilmi toimittaja-tietokirjailija Jukka Rislakin kirjasta Erittäin salainen – vakoilu Suomessa vuodelta 1982.

      Rislakki kirjoittaa tuolloin julki tulleista asiakirjoista paljastuneen, että Yhdysvallat oli valmis tekemään ennaltaehkäiseviä yllätysiskuja Neuvostoliiton ja Itä-Euroopan kohteiden lisäksi myös puolueettomien maiden ja liittolaisten alueille kohteisiin, joita Neuvostoliitto voisi käyttää hyväkseen, eli esimerkiksi lentokentille.
      uutinen 31.1.2023
      https://vastaansanomat.com/2023/01/31/kylman-sodan-historiaa-suomi-oli-yhdysvaltojen-ydiniskujen-kohdelistalla/
      ”Suomeen oli näiden papereiden (OPLAN 10-1 ja 100-6) mukaan määrä pudottaa 23 ydinpommia 19 paikkakunnalle. Ne ovat Kemi (kaksi pommia), Kajaani, Kaukonen, Vaasa, Lappeenranta, Kauhava, Siikakangas, Sodankylä, Tampere, Helsinki (kaksi pommia), Turku, Pori, Oulu, Kuopio ja Luonetjärvi. Kaikki suomalaiset kohteet ovat listan alkupäässä.”

      Ylen mukaan Yhdysvaltain kansallinen turvallisuusarkisto julkaisi maaliluetteloita virallisesti vuoden 2015 lopulla.

      Lähde: Jukka Rislakki: Erittäin salainen – vakoilu Suomessa, Love Kirjat 1982.

      • Anonyymi

        Amerikka on valmistellut suursotaa jo 70 vuotta eikä niiden pinna kestä pelkkää valmistelua. Ne haluaa tositoimiin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Liittyykö se silja simfonin käsky lähelle rannikkoa näihin sotahimoisten ruuhkiin suomenlahdella?


    • Anonyymi

      B52

      https://www.youtube.com/watch?v=5X3QmjwXrr8

    • Anonyymi

      Jumala on suurempi kuin mikään pommikone ja tiputtaa ne kaikki taivaalta kun antaa käskynsä enkeleilleen.

    • Anonyymi

      B-52 lentokone on Boeing firman valmistama.
      Vaikka konetyyppi on vanha niin vaihdettavia kuluvia varaosia taitaa tulla samasta firmasta?
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Boeing_B-52_Stratofortress

      Jotain outoa tuolla firmassa koska toimitusjohtaja vaihtuu poikkeukselisen usein.
      Eli on ongelmia todennäköisesi tuotantolinjassa, asenteessa, firmassa, johdossa jne...

      Boeingin toimitusjohtaja erosi, taustalla onnettomuusmallin aiheuttama kriisi
      uutinen 23.12.2019
      https://yle.fi/a/3-11133859

      Boeing uutisia
      https://yle.fi/t/18-194913/fi

      Miten tämä jättiyhtiö on yhä pystyssä? Kontolla satoja kuolemia
      uutinen 16.3.2024
      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010294174.html

      Lentokonevalmistaja Boeing tarpoo syvässä kriisissä, joka alkoi jo kuutisen vuotta sitten
      uutinen 17.3.2024
      https://www.iisalmensanomat.fi/uutissuomalainen/6634583

      Boeingin toimitusjohtaja eroaa – myös hallituksen puheenjohtaja ja tärkeän liiketoimintayksikön johtaja jättävät tehtävänsä
      uutinen 25.3.2024
      https://www.iisalmensanomat.fi/uutissuomalainen/6653030

      https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/6653030

    • Anonyymi

      B-52 ja suomalaiset hornet lentäjät harjoittelee jenkeissä
      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010523095.html
      Vanha mutta vuosien saatossa korjattu ja uudistettu B-52 Boeing firman tekemä lentokone , joka on suunniteltu ydinpommien kuljetukseen ja laukaisuun.

      Boeing firmalla useita onnettomuuksia ja läheltäpiti tilanteita lyhyen ajan sisällä (2023-2024) ja heidän toimitusjohtaja on joutunut kuulusteluihin niistä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ennen NATO jäsenyyttä valtamedian uutiset kertoi Suomen (valtaeliitin ja cia myyrien) halukkuudesta saada EU-Suomi Puolustusliiton jäseneksi ja nyt uutiset kertoo NATON olevan Sotilasliitto.

      Tilanne on tänään sellainen EU-Suomi on NATO Sotilasliiton jäsen ja menossa kohti sotaa Venäjää ja Brics valtioita vastaan. Jotkut valtiojohdossa haluaa lähettää reserviläisiä jopa NATO sotiin ja Ukrainan vs. Venäjä sotaan.

      Kiina on eilen uutisoinut X ssä että on aika lopetaa USA ja sen kumppaneiden valtaasema.

      Tutkija: Pommikoneet ovat tärkein tapa viestiä ulospäin, että Yhdysvallat turvaa liittolaisiaan
      Kaksi yhdysvaltalaista B-52-pommikonetta lensi sunnuntaina Suomen ilmatilassa.

      uutinen 21.7.2024
      https://yle.fi/a/74-20100716

      uutinen 21.7.2024
      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/venajan-rajut-vaitteet-ja-usa-n-pommikoneet-suomessa-liittynevat-toisiinsa-jarmo-lindberg-taysin-todennakoista/8976906

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe