Philadelphia on USA:n demokratian ytimiä.

14

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Texas onkin republikaanien paskavaltio jossa ihmisen vapautta omaan elämäänsä rajoitetaan.
      Luovaan älylliseen tuotantoon tarvitaan narkoottisia stimulantteja jotta elämän todellisuus paljastuisi sitä etsiville.

    • Anonyymi

      Pihlatelphia on putinistien suuren saatanan eli USA:n pääkaupunki tai siis oli kunnes pääkaupunki kaapaattiin usean mutkan kautta lopulta Oshinktonoon.

    • Anonyymi

      Videolinkki ei toimi koska epämiellyttävien videoiden osoitelinkit piilotetaan.

      SBC News kanavalla on tuoreita videoita Kensington Avenuelta Philadelphiasta.

      • Anonyymi

        Kiva että kaupunki on järjestänyt huumeiden käyttäjille riittävät ja ilmavat tilat.
        Meillä keskustellaan vieläkin vain jostakin käyttöhuoneesta.


    • Anonyymi

      On itseasiassa Republikaanien vika että Amerikassa on tuollainen meno, kun ei ole yleistä sosiaaliturvaa tai terveydenhuoltoa väki joutuu muuttamaan kadulle.

      • Tuo on tyypillistä sosialistista ajattelua.
        Yksilön vastuu itsestään kiistetään.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Tuo on tyypillistä sosialistista ajattelua.
        Yksilön vastuu itsestään kiistetään.

        Jumapekkule onko Trumppi sosialisti kun ei ota vastuuta itsestään eikä omien tekojensa seurauksista. Mää alan heti sosialistiksi jos kerran pääsen silloin trumpiksi trumpin paikalle. Ai niin mutta silloinhan minusta tulee sosialisti ... hällävälii kunhan ruplat ilmestyvät määräpäivinä pankkitilille niin alan vaikka hortonomiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumapekkule onko Trumppi sosialisti kun ei ota vastuuta itsestään eikä omien tekojensa seurauksista. Mää alan heti sosialistiksi jos kerran pääsen silloin trumpiksi trumpin paikalle. Ai niin mutta silloinhan minusta tulee sosialisti ... hällävälii kunhan ruplat ilmestyvät määräpäivinä pankkitilille niin alan vaikka hortonomiksi.

        California on demokraattien ydinalueita.
        He ovat hoitaneet kodittomien asiat hyvin. Osavaltio on antanut heille mahtavat tilat asuinkäyttöön:
        https://www.youtube.com/watch?v=yRWmKh13b50


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Tuo on tyypillistä sosialistista ajattelua.
        Yksilön vastuu itsestään kiistetään.

        Sanoo tyyppi jonka koko olemassaolo perustuu sille että syntyi valtioon jossa on sosiaaliturva, ilmainen koulutus ruokineen, sekä tietenkin yleinen terveydenhuolto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo tyyppi jonka koko olemassaolo perustuu sille että syntyi valtioon jossa on sosiaaliturva, ilmainen koulutus ruokineen, sekä tietenkin yleinen terveydenhuolto.

        Olen toiminut yrittäjänä rapiat 35 vuotta ja kauttani on kulkenut miljoonia euroja veroina ja sosiaaliturvamaksuja kunnille ja valtiolle joten pidä sinä pummi pääsi kiinni.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Olen toiminut yrittäjänä rapiat 35 vuotta ja kauttani on kulkenut miljoonia euroja veroina ja sosiaaliturvamaksuja kunnille ja valtiolle joten pidä sinä pummi pääsi kiinni.

        Ja mitä sitten?


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Olen toiminut yrittäjänä rapiat 35 vuotta ja kauttani on kulkenut miljoonia euroja veroina ja sosiaaliturvamaksuja kunnille ja valtiolle joten pidä sinä pummi pääsi kiinni.

        Tajuatko että tuolla juuri todistit mitä koitin sanoa?

        Sinä, joka ei muistaakseni kertomasi mukaan syntynyt kultalusikka suussa, vaan eli karun lapsuuden, sai silti Suomalaisen Yhteiskunnan ja hyvinvoinnin ansiosta elämään avaimet joilla pystyit kaikkeen tuohon.

        Ilman sitä koulua, jota sinäkin kaiketi kävit, et olisi pääsynyt mihinkään. Tuskin osaisit edes lukea. Hyvin yleinen ongelma maissa joissa ei ole Suomen kaltaista yhteiskunnan järjestämää koulutusta on se että sinun kaltaisella lapsuudella varustetut ei päädy muualle kuin vankilaan.

        Noin sivumennen, jotta tuo olitko yrittäjä vai vain pummi itse, kertoisit toki mikä oli firman nimi niin asia voidaan varmentaa. Ilman varmennusta on kyseenalaista onko asia totta vai ei.


    • Anonyymi

      Ongelma vain taitaa olla. että USA ei ole demokratinen maa, vaan perustuslaillinen liittovaltio. Tältä näyttää demokraattinen Kensington Philly:
      https://www.youtube.com/watch?v=uzt0gV__Qzw
      Enpä tiedä onko tuossa kauheasti kehumista. Sama meininki jokaisessa demareiden johtamassa kaupungissa ja osavaltiossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe