Parhami odottelee jo seuraajiaan...

Anonyymi

Matt. 18:6

Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luuk. 8:46

      Mutta Jeesus sanoi: "Joku minuun KOSKI; sillä minä tunsin, että VOIMAA lähti minusta".

      Jeesus ottaa vastaan lapset
      15 Jeesuksen luo tuotiin MYÖS PIENIÄ LAPSIA, jotta hän KOSKISI heihin. Tämän nähdessään opetuslapset moittivat tuojia,
      16 mutta Jeesus kutsui lapset luokseen ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta.
      17 Totisesti: joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei sinne pääse."

      And they brought unto him also INFANTS, that he would touch them: but when his disciples saw it , they rebuked them

      INFANT=BREPHOS, VASTASYNTYNYT IMEVÄINEN LAPSI

      Thayer's Greek Lexicon

      Sana


      Translitteroitu


      Strongin koodi

      βρεφος


      brephos bref'-os


      1025

      Sanan tausta


      Sanaluokka

      of uncertain affin.


      subst. (neut.)

      Lukumäärä


      King James käännökset sanasta

      8


      AV-babe 5, child 1, infant 1, young child 1

      Merkitys

      1) an unborn child, embryo, a foetus

      2) a new-born child, an infant, a babe

      • Anonyymi

        Uudestikastajat ovat tuoneet tännne synin

        Useamman kerran kylvettyjen hedelmää

        pedofilia

        Raamatun lyttääminen

        kristittyjen vainoaminen

        molotuskurssit

        hengellinen väkivalta

        joogajumala

        epäjumalanpalvelus

        parham oli pedofiili jota useamman kerran kylvetetyt jäljittelevät

        lukematon määrä eronneita


      • Anonyymi

        Arvasin että tappohullu pedo kopsaa tuon saman jutun joka päivä. Hän puhuu vauvakastetuista koska himoitsee vauvoja


      • Anonyymi

        Eräs lapsena kastettujen hedelmää oli myös maamme puolustaminen sodassa. Siksi olemme nyt itsenäinen valtio. Useamman kerran kylvetettyjä ei sodassa juuri ollut


    • Anonyymi

      "Voima" tarkoittaa Pyhää uskon Henkeä

      "Nuorten lasten ja imeväisten suusta perustit sinä voiman, vihollistes tähden, ettäs vihollisen ja kostajan murentaisit. (Biblia 1776)

      Ps. 8:2

      (8:3) Lasten ja imeväisten suusta sinä perustit voiman vastustajaisi tähden, että kukistaisit vihollisen ja kostonhimoisen.

      Matt. 21:16 ja sanoivat hänelle: "Kuuletko, mitä nämä sanovat?" Niin Jeesus sanoi heille: "Kuulen; ettekö ole koskaan lukeneet: 'Lasten ja imeväisten suusta sinä olet valmistanut itsellesi kiitoksen'?"

      Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

      • Anonyymi

        Nyt Jeesus on taivaassa. Jeesuksen "kosketus" lapselle tapahtuu Kristittyjen kasteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Jeesus on taivaassa. Jeesuksen "kosketus" lapselle tapahtuu Kristittyjen kasteessa.

        Missäs se ahdasportti on, mitä Raamattu kannesta kanteen oli vasta papin puheessa esissä, Ei se kastekosketus kuintenkaan ollut. Eli sinulla on väärä sivu, näkemyksiisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs se ahdasportti on, mitä Raamattu kannesta kanteen oli vasta papin puheessa esissä, Ei se kastekosketus kuintenkaan ollut. Eli sinulla on väärä sivu, näkemyksiisi

        Jeesus on tie, totuus ja elämä.

        Kasteessa Jumala liittää ihmisen sielun Kristuksen ikuisesti elävään sieluun ja ruumiiseen.

        Kaste on portti Kristukseen.

        1. Kor. 12:13

        Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

        Vain Kristukseen kasteessa liitettty on oksastettu Kristukseen, Jaloon Viinipuuhun.


    • Anonyymi

      Kannattaa alleviivata raamatussa: uskovat minuun.

    • Anonyymi

      Panettelija jopa hautaan menee myllykiviä asettelemaan, mutta unohtaa, kuinka paljon hänellä on kiviä taskussaan, joka hukuttaa hänet istensä.
      Ei ymmärrä sanasta oman ahtaan portin opista, vaan pesuveden varassa lauantaisin iltapsesullaan pesee panettelusyntejään ja on hienon palttoosa omistava uskonnollinen mahtimies - mielestään. Pääsee sunnuntaina, pakanallisena pyhänä sitten syömään syntejään anteeksi. Mutta, unohtaa raamatunjakeen, että pitäisi jättää syömiset väliin ja käydä sopimassa asiansa, että se ehtoollinen jotenkin poistaisi pimeän peitetyn juttunsa hapatteet.

    • Anonyymi

      Kasteessa lapsi pääsee Jeesuksen syliin Jumalan valtakuntaan.

      Älä vie lastasi Parhamin syliin ja polvelle "siunattavaksi"

    • Anonyymi

      Eiköhän hellarien kannattaisi lukea ensin oman lahkonka perustajan Parhamin linnareissuista vaikka googlaamalla: Charles Fox Parham, J.J.Jourdan, sodomite, David Silliman.

      "Sodomia" engl.kielisissä maissa, mitä se on.

    • Anonyymi

      Palstan aihe on Helluntailaisuus.

      • Anonyymi

        Kastetraumainen uudestikasteisiin sortunut riehuu palstoilla.

        Uudestikaste lahkoon on paha hengellinen synti, jossa pilkataan Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kastetraumainen uudestikasteisiin sortunut riehuu palstoilla.

        Uudestikaste lahkoon on paha hengellinen synti, jossa pilkataan Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä.

        Jaak. 2:7

        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

        Mark. 3:29

        Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaak. 2:7

        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

        Mark. 3:29

        Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

        Kuulut Jumalan pilkkaajien lahkoon!!! Jumalan nimi ei on isä ja poika ja pyhä henki. isä ja poika ja pyhä henki ovat porttokirkkojen antama nimi perkeleelle!


      • Anonyymi

        Parhamilaisuus eli heluntailaisuus on villitsevien henkien temmellyskenttä.

        Ylivainiokin laittoi liikkeelle 1403 väitettä ihmeparanemisista, joita ei löytynyt yhtään, kun oikea lääkäri päästettiin tutkimaan kaikki tapaukset.

        Moni luuli, että nyt Jumala paransi heidät kun kuuluisa saarnamies julisti heidät terveiksi "tsiisuksen nimessä".
        Niilo aina suhisti, eikä sanonut selvästi Jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhamilaisuus eli heluntailaisuus on villitsevien henkien temmellyskenttä.

        Ylivainiokin laittoi liikkeelle 1403 väitettä ihmeparanemisista, joita ei löytynyt yhtään, kun oikea lääkäri päästettiin tutkimaan kaikki tapaukset.

        Moni luuli, että nyt Jumala paransi heidät kun kuuluisa saarnamies julisti heidät terveiksi "tsiisuksen nimessä".
        Niilo aina suhisti, eikä sanonut selvästi Jeesus.

        Kuoli pahan äkkikuoleman 62 v. Espanjan huvimatkalla. Raamatun hyvin lukeneet tietävät, mitä paha äkkikuolema tarkoittaa ja keitä se kohtasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulut Jumalan pilkkaajien lahkoon!!! Jumalan nimi ei on isä ja poika ja pyhä henki. isä ja poika ja pyhä henki ovat porttokirkkojen antama nimi perkeleelle!

        No olette te hellarit pahasti harhaisia, kun ette edes tunnusta Jumalan kolmiyhteisyyttä.

        Helluntailaisten kasteesta puuttu kaikki muu paisti se vesi, jonka määär on heillä tärkeätä.

        Kristityt kastetaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jotka kaikki ovat mukana kun lapsi luovutetaan ehdoitta Jeesuksen opetuslapseksi Jumalan valtakuntaan.

        Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

        Jeesuksen kuoltua Antikristus meni temppelin kaikkein pyhimpään ja teki identiteettivarkauden ja julisti itsensä Jeesukseksi. Valejeesus on monta eksyttänyt luopumaan terveestä uskosta ja vaihtaneet sen hurmoshenkien antamiin kokemuksiin ja muihin uskonnollisiin temppuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olette te hellarit pahasti harhaisia, kun ette edes tunnusta Jumalan kolmiyhteisyyttä.

        Helluntailaisten kasteesta puuttu kaikki muu paisti se vesi, jonka määär on heillä tärkeätä.

        Kristityt kastetaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jotka kaikki ovat mukana kun lapsi luovutetaan ehdoitta Jeesuksen opetuslapseksi Jumalan valtakuntaan.

        Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

        Jeesuksen kuoltua Antikristus meni temppelin kaikkein pyhimpään ja teki identiteettivarkauden ja julisti itsensä Jeesukseksi. Valejeesus on monta eksyttänyt luopumaan terveestä uskosta ja vaihtaneet sen hurmoshenkien antamiin kokemuksiin ja muihin uskonnollisiin temppuihin.

        Pilkkaa Jumalaa. Jumala määräsi jo vanhan liiton aikaan soittamaan hurmoksessa. Hurmos on Pyhän Hengen ilmentymä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olette te hellarit pahasti harhaisia, kun ette edes tunnusta Jumalan kolmiyhteisyyttä.

        Helluntailaisten kasteesta puuttu kaikki muu paisti se vesi, jonka määär on heillä tärkeätä.

        Kristityt kastetaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jotka kaikki ovat mukana kun lapsi luovutetaan ehdoitta Jeesuksen opetuslapseksi Jumalan valtakuntaan.

        Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

        Jeesuksen kuoltua Antikristus meni temppelin kaikkein pyhimpään ja teki identiteettivarkauden ja julisti itsensä Jeesukseksi. Valejeesus on monta eksyttänyt luopumaan terveestä uskosta ja vaihtaneet sen hurmoshenkien antamiin kokemuksiin ja muihin uskonnollisiin temppuihin.

        Mene pois pois saatanan synagoogan myheritage-juutalainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkaa Jumalaa. Jumala määräsi jo vanhan liiton aikaan soittamaan hurmoksessa. Hurmos on Pyhän Hengen ilmentymä!

        Helluntailaisten hurmos ei tule ylhäältä taivaasta, vaan ihmisen omasta mielestä, jota lahkossa kiihotetaan hurmokseen monin eri konstein ja keinoin.

        Hes. 13:17

        "Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan."


    • Anonyymi

      Matt.7:22-23 Jeesus ei edes tunne ihmetemppujaan tekeviä hurmahenkiä.

      Matt.28-18-20 Jeesus on mukana kastamassa niiden kanssa, joka päivä, jotka kastavat
      syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän uskon Hengen lahjan saajaksi syntisiä ihmisiä nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

      Eksyttäjät liikkuvat pelkästään "Jeesuksen" nimessä,
      koska on erittäin vaikea esiintyä ja eksyttää Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimissä.

      Jeesus käski rukoilemaan Taivaan Isää, eikä itseään, koska tiesi,että eksyttäjät liikkuvat Jeesuksen nimissä.

      • Anonyymi

        Korkeasti kirkolliset puhuvat "Taivaan Isästä". Jeesuksen nimeä he häpeävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeasti kirkolliset puhuvat "Taivaan Isästä". Jeesuksen nimeä he häpeävät.

        Joh16:26 Sinä päivänä te anotte minun nimessäni; enkä minä sano teille, että minä olen rukoileva Isää teidän edestänne;


    • Anonyymi

      Älä luota koskaan sellaisiin lahkolaisten pastoreihin ja uskoviin, jotka hokevat Jeesuksen nimeä ja verta oikein työkseen.

      Eksyttäjät tulee aina "Jeesuksen" nimeä käyttäen hyväkseen.

      Mark. 13:6

      Monta tulee MINUN NIMESSÄNI sanoen:
      'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

      Oikeat uskovat tulevat ja siunaavat sinua nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen ja tekevät sitä tarkoittavan ristinmerkin. Siihen liittyy suuri siunaus.

      • Anonyymi

        Riivaajatkin uskovat ja tuntevat Jeesuksen ja hokevat ja huutavat Jeesuksen nimeä. Suun tunnustus on hyvin pettävä tunnustus.

        Ap. t. 16:17

        Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja HUUSI "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

        Luuk. 4:34

        "Voi, mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä."


    • Anonyymi

      Parhamilaiset yrittävät eksyttää käyttäen ahkeraan Jeesuksen nimeä.

      Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Pelkäätkö luterilainen vauvakastettu parham-fani että tapan lapsesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö luterilainen vauvakastettu parham-fani että tapan lapsesi?

        Eikös nuo hellarit ole niitä parhamilaisia jotka vatkaa keitokseensa sekaan Paavalia.

        Tulee muuten sekava vedelläkin jatkettu keitos joka pistää ihmisen pään sekaisin.


    • Anonyymi

      Aloittaja, itse olet ainoa palstan Parhamin seuraaja, sinä luterilainen myheritage-valhejuutalainen!

      • Anonyymi

        Parhami oli kuuluisa gay-mies harrastuksistaan, ihan samaa teki helluntailaisuuden opit ja hengen sieltä Suomeen tuonut ja 40 ens. helluntaiseurakuntaa tänne perustanut Gerhard Olsen-Smidt niminen mies, joka päätti, että pelkkä aikuiskaste otetaan käyttöön ja ehtoollinen kuuluu vain heille synnittömille helluntailaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhami oli kuuluisa gay-mies harrastuksistaan, ihan samaa teki helluntailaisuuden opit ja hengen sieltä Suomeen tuonut ja 40 ens. helluntaiseurakuntaa tänne perustanut Gerhard Olsen-Smidt niminen mies, joka päätti, että pelkkä aikuiskaste otetaan käyttöön ja ehtoollinen kuuluu vain heille synnittömille helluntailaisille.

        Heillä lapsi- ja nuorisotyö vaihtui siihen vakilatyöhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä lapsi- ja nuorisotyö vaihtui siihen vakilatyöhön.

        Pelkääkö luterilainen vauvakastettu parham-fani että kajoan hänen lapsiinsa?


    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17541158uc

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe