Ja sitten vast myöhemmin huomataan, että olipa liian kalliit ylläpidot, vakuutukset, remontit, jne...
Miksi aina pitää saada se Mersu?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saako Mersulla naisen? Jos jollakin Mersu miehellä ei olisi naista (En tiedä onko, en ole nähnyt naista hänellä. Tiedän hänen kaksi sukulaisnaista. Sukulaiset ei voi pariutua keskenään.) Ottaisin hänestä itselleni miehen.
- Anonyymi
Tarkoitatko taksikuskeja? Kyllä minä istun mieluummin mersun takapenkillä kuin corollan (tänään näin sellaisenkin taksin).
- Anonyymi
Minä taas istun mielummin Bentleyn takapenkillä, kuin Mersun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas istun mielummin Bentleyn takapenkillä, kuin Mersun.
Montako Bentleytä on Suomessa taksiautona? Mutta viimeksi olin kyllä mersussa jollaista en ole ennen nähnyt. Oli kyllä sisustukseltaan Bentleyn veroinen ja kuljettajallakin näkyi olevan edessään sellainen elektroninen kojelauta (ei pelkkä pieni näyttö) jota en ole tiennyt edes olevan olemassakaan.
- Anonyymi
Mese on hyvä auto, siksi se valitaan.
- Anonyymi
Kaikki vastaukset ovat toinen toistaan tyhmempiä. Aloituksessa ei sanottu takseista halaistua sanaa, vaan kyse on omassa omistuksessa olevasta mesestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14811357- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565864Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1604543- 94444
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314312Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas834179- 843467
- 803230
- 481731