Minä väitän että ilmoituksen muka Pyhässä Raamatussa . Kirkkaus tulee Jumalan Lapsiin jo maan päällä

Room. 8
16 Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
18 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.

21

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turhaa höpinää.

• Anonyymi

Matt.19:28 Niin Jeesus sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Luuk.22:28-30 Mutta te olette pysyneet minun kanssani minun kiusauksissani; ja minä säädin teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen vallan, niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydässäni minun valtakunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ilm.3:21-22 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki aeurakunnalle sanoo.

• Anonyymi

Aikajänne tapahtumissa pitää ottaa huomioon. Monet kohdat Raamatussa viittaa kaukaiseen tulevaisuuteen. Oikeat profetiat viittaavat aina kaukaisiin asioihin tuhansien vuosien päähän tai vielä sitäkin kaukaisempiin asioihin aina ikuisuuteen asti.

2. Tess. 2:6

Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.

1. Piet. 5:6

Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi.

Valon enkeli käyttää eksyttääkseen niitä ihmeitä ja tunnustekoja, ilmestyksiä ja kirkastumisiä, hurmosta, hurmoskieltä ja kaikkea mahdollista eksyttääkseen, mikäli mahdollsita valitut eli Kristityt ja Juutalaiset.

• Anonyymi

Tämä on suoraan sen ajan apostoleille puhuttua 2000 vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikajänne tapahtumissa pitää ottaa huomioon. Monet kohdat Raamatussa viittaa kaukaiseen tulevaisuuteen. Oikeat profetiat viittaavat aina kaukaisiin asioihin tuhansien vuosien päähän tai vielä sitäkin kaukaisempiin asioihin aina ikuisuuteen asti.

2. Tess. 2:6

Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.

1. Piet. 5:6

Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi.

Valon enkeli käyttää eksyttääkseen niitä ihmeitä ja tunnustekoja, ilmestyksiä ja kirkastumisiä, hurmosta, hurmoskieltä ja kaikkea mahdollista eksyttääkseen, mikäli mahdollsita valitut eli Kristityt ja Juutalaiset.

Tessalonikan seurakunta taas oli Kreikassa vaikka sekin Rooman vallan alainen siihen aikaan. Tessalonikan kaupunki on vielä olemassa Kreikassa kyllä. Pitkä historia. Pietarin kirje ja muissa kohdissa missä puhutaan Pietarille on erikseen. Pietari todella oli Jeesuksen kanssa.Apostoli pappi ja Jeesuksen todistaja silloin 2000 vuotta sitten kun Jeesus oli ihmisenä maan päällä. Pietarin nimi oli Simon Pietari pojan usko pelastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tessalonikan seurakunta taas oli Kreikassa vaikka sekin Rooman vallan alainen siihen aikaan. Tessalonikan kaupunki on vielä olemassa Kreikassa kyllä. Pitkä historia. Pietarin kirje ja muissa kohdissa missä puhutaan Pietarille on erikseen. Pietari todella oli Jeesuksen kanssa.Apostoli pappi ja Jeesuksen todistaja silloin 2000 vuotta sitten kun Jeesus oli ihmisenä maan päällä. Pietarin nimi oli Simon Pietari pojan usko pelastaa.

Pietari ja Johannes ja hänen veljensä Jaakob olivat Jeesukselle erityisiä opetuslapsia:

Matt. 16:
        17 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.
        18 Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.
        19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."

Joh. 21:16 Hän sanoi hänelle taas toistamiseen: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko minua?" Hän vastasi hänelle: "Rakastan, Herra; sinä tiedät, että olet minulle rakas." Hän sanoi hänelle: "Kaitse minun lampaitani."

Matt. 17:
        1 Ja kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin sekä Jaakobin ja hänen veljensä Johanneksen ja vei heidät korkealle vuorelle, yksinäisyyteen.
        2 Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään, ja hänen kasvonsa loistivat niinkuin aurinko, ja hänen vaatteensa tulivat valkoisiksi niinkuin valo.

Joskus ihmettelen, miksi niin harvoin nostetaan esille muun kuin Paavalin kirjeet. Minua Pietarin, Johanneksen ja Jaakobin kirjeet koskettavat eniten Uuden testamention kirjeistä. Pietarin veli, Andreas, oli myös Jeesuksen opetuslapsi

On epäselvää, kenet sanat ovat Jaakobin kirjeessä. Martti Luther kutsui Jaakobin kirjettä olkikirjeeksi, koska se ei sopinut hänen oppiinsa. Itse asiassa on vaikea ymmärtää, miten Luther sovitti opissaan Jeesuksen hyvän tekemiseen kehottava sanat, ks. Matt. 25:34-45,
        sanat, jotka päättyvät tähän jakeeseen:
        "Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'"

• Anonyymi

Joh.14:20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä. Joh.17:20-26

• Anonyymi

No niin näin 2000 vuotta vanha kirjoitus sitten Johanneksen evankeliumissa Jeesus puhuu siinä omille sukulaisilleen ja apostoleille tässä kohtaa. Te ette ollut silloin vielä syntynyt.

• Anonyymi

Valon enkeli apulaisineen riehuu hurmoslahkoissa. Ei oikea Jeesus.

13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, Ap. t. 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
      14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
      15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

• Anonyymi

Sellainen meno oli jo 2000 vuotta sitten siellä Israelissa Arabiassa Rooman valtakunnassa ja Kreikassa.

• Anonyymi

Nykyisen ajan kärsimykset vuodelta 2000 sitten. Joka tulee meihin ....kuoleman jälkeen.

• Anonyymi

Apostolit kirkastui tämä on totta.

• Niinpä Rakas !!!

• Anonyymi

Kirje on kirjoitettu Rooman sen ajan kansalaisille apostoleille siellä silloin.

• Anonyymi

Raamatussa on paljon alkukielisiä sanoja, jotka aukenivat sen ajan ihmisille, mutta ne on jouduttu kääntämään tämän ajan ihmisille jotekin. Hellutnailaisten koulutus on alhainen, he eivät tunne alkukielisiä sanoja eikä sitä juutalaista kulttuuria, missä niitä sanontoja on käytetty.

Koska he eivät tunne kirjoituksia, he eksyvät yrittäessään selittää asioita oman Parhamin keksimän opin mukaiseksi.

• Anonyymi

Eksyttäjät tempaavat sanoja suuhunsa ja sanovat, että tämä koskee juuri hetä tässä ja nyt. Ymmärtämättä lainkaan asiayhteyksiä, kuka puhuu, kenelle puhuu ja missä tarkoituksessa puhuu.
      Esim.Jobin väärämielisten ystävien ja vaimon puheet eivät ole mitään Jumalan sanaa eikä puhetta.

• Minulle se Rakas on Jumalan puhetta , miten ihminen voi ylpeydessä luulla tietävän jopa Jumalasta paljon mutta on niin metsässä kun olla voi.

Jos alkaa perkaa Pyhä Raamattua. Niin on kohta yhtä hukassa kuin Jobin ystävät ja vaimo.

• Anonyymi

Koska aloittaja kovin korostaa sanoja "minä väitän", kiistääkö hän siis, etteivät muut kuin yksin hän tunnustaisi tuota raamatunkohtaa?

• EIHÄN USKOVA? Joka julistaa että ollaan syntisiä loppuun saakka pysy tuossa aloituksessa ja Pyhä Raamatun paikkassa. Koska kerro miten Jeesuksen kirkkaus ja synti , voi olla mitään tekemistä toistensa kanssa ??

• Oletteko menettänyt TOIVO jUMALASSA ja julistatte luopumuksen evankeliumi täynnä kurjuutta ja syntiä ??

17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
      18 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
      19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
      20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle-ei omasta tahdostaan, vaan alistajan-kuitenkin toivon varaan,

SIIS TUOSSA LUKEE TOIVON VARAAN..

• Anonyymi

>>>>"jos me olemme lapsia, niin me olemme myös perillisiä"<<<<

Paavali puhuu SEURAKUNNALLE, eikä seurakuntaan ole koskaan kuuluneet kastamattomat, vaan Kristukseen KASTETUT, eihän Paavali ulkopuolisia opeta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe