Kun ihmisestä tehdään jumala

Anonyymi

Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
(Jes 3:12)

Sanna-kultissa pitää ihmistä
- palvoa ja hehkuttaa
- jumaloida

- ei saa arvostella tekemisiä
- yhdelle ihmiselle "kansan" antama suurin valta

Kyseessä on median ja politiikan luoma kultti.
Ei tämä ole mikään uusi kultti-ilmiö Suomessakaan.
Kuitenkin kultissa ei kanneta vastuuta lähimmäisista ja "alamaisista".

Tämä liittyy uuden maaailmanjärjestuksen tulemiseen ja lopunaikaan.
Siis kurjuutta ja ahdistusta on tulossa lisää.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös se Parhami ollut jonkinlainen miehenpuolikas?

      • Anonyymi

        Helluntailaisten suosima TV-sarja miehenpuolikkaat.
        Samanlainen miehenpuolikas toi helkuntailaisuudenkin Suomeen.


    • Anonyymi

      Seurakunnnatkin ovat feministityneeet luterilaisuudessa, helluntailaisuudessa ja myös muissakin suunnissa.
      Tämä on selkeä lopunajan agenda ja tavoite.

      Naiset haluavat hallita ja siksi Raamatun viittaus porttokirkkoon on myös viittaus porttonaiseeen ainakin vertauskuvalkisesti.
      Ilmestyskirjn päähenkilöt:
      - peto
      - antikristus
      - ratsastava nainen

      • Anonyymi

        MISSÄÄN RAAMATUSSA EI KIRJOITETA MISTÄÄN KIRKKO Portosta. Port on portti. Ennen Jeesus MESSIASTA ei ollut mitään Jeesus kirkkoa vaan synagogat ja budhat.


      • Anonyymi

        Kreikan Kreetan peto oli juutalainen noita. Ettekö osaa lukea.


      • Anonyymi

        Babylon mihin juutalaiset laitettiin Mesopotaniaan Arabiaan on se porttoisebel siellä ja antiksistukset on ne kun kieltää ihmiseksi syntyneen Jumalan. Teillä on lukihäiriö.


    • Anonyymi

      AINA kun joku iisebelin hengessä oleva on nousut, Jumalalla on JO VALMIINA vastaus : ELIAN HENGESSÄ tuleva yksi Profeetta tahi sitten ne kaksi vaivaajaa, jotka vaivaavat kaikkia, ja iisebella ja bileam sekä nikolait saavat kovaa kyytiä.

      eli, ennnekuin tulee HERRAN Päivä se suuri ja peljättävä ,joka on synkkeyden päivä, ja se päivä on "muutettu"
      valkeus/valo - pimeydeksi
      totuus -valheeksi
      pimeys - valkeudeksi
      valhe - totuudeksi

      ja he,
      Jesajan mukaan:
      1 Sillä katso, Herra, Herra Sebaot ottaa pois Jerusalemilta ja Juudalta varan ja turvan, kaiken leivänvaran ja kaiken vedenvaran,
      2 sankarin ja soturin, tuomarin ja profeetan, tietäjän ja vanhimman,
      3 viidenkymmenenpäämiehen ja arvomiehen, neuvonantajan, taitoniekan ja taikurin.
      4 Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.

      kuten on koko maailmassa ja varsinkin Suomessa käynnyt!!!
      ja
      5 Kansassa sortaa kukin toistaan, jokainen lähimmäistään; nuorukainen rehentelee vanhusta vastaan, halpa-arvoinen arvollista vastaan.

      kassa tyttö ja tyttö lauma, jolla ei ole edes ASEMAA perustuvaa asemaa, olla "kuninkaana" tahi hallisijana!
      vaan se on perkeleen antama koska Jumala ei sitä ole antanut!
      ja
      9 Heidän kasvojensa hahmo todistaa heitä vastaan; syntinsä he tuovat julki niinkuin sodomalaiset, he eivät niitä salaa. Voi heitä! Itsellensä he pahaa tekevät.

      sodomalaiset, eli homostelijat, sekä miehet että naiset!
      ja
      12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

      - - - Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä !
      - - - he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

      nyt, on suuri mahdollisuus, noin 99.99% että, Jumalan KANSA, Efraim, esikoinen on Suomessa ! eli SUOMI!
      ainakin 60% ellei peräti 80% koko Suomen MIEHISTÄ, on Jumalan KANSAA!
      aj se tullaan väkevällä kädellä pelastamaan!

      16 Ja Herra sanoi: Koska Siionin tyttäret korskeilevat, kulkevat kaula kenossa ja silmillään vilkuillen, astua sipsuttelevat ja nilkkarenkaitaan kilistelevät,

      eli iisebelit ja bileamit ja nikolait:

      Jumalan rangaistus ja kosto tulee, ellei heti, yhden niin äkkiä kahden todistajan, säkkipukuisen kautta!

      aj sitten tulee viimeinen pasuuna, uskovien kotiin kutsu.
      ja sen jälkeen tulee Jumalan vihan maljat ja perkele saa hetkeksi vallan koko maailmassa!

      itkekää ja valittakaa!
      Tule Herra Jeesus.

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        JESAJA on kuollut jo. Elias on juutalainen JEHOVAJAHVE varas Juudas fariseus ajalta ennen Kristusta.


    • Anonyymi

      "Naiset haluavat hallita"

      eikä ainostaan maailmassa vaan
      Sisällä Seurakunnassa, yhdessä vale-juutalaisten kanssa!

      aj Herra tekee siitä lopun!
      Ilm. 2:
      20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.

      - Mutta se minulla on sinua VASTAAN, että sinä suvaitset tuota naista,
      - - - Iisebeliä, joka sanoo itseään
      - - - profeetaksi ja
      - - - opettaa ja
      - - - eksyttää
      - - - minun palvelijoitani harjoittamaan
      - - - haureutta ja
      - - - syömään epäjumalille uhrattua.

      ja
      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.

      Seurakunnan Sisällä naiset eivät TAHDO tehdä parannusta, vaan pitävät vallasta kiinni, koska tasa-arvo!
      aj unhoittavat sen että heille ei ole ollut eikä tule, Jumalalta eikä mieheltä ASEMAA perustuvaa valtaa eikä mitään valtaa!

      eli kuka sen vallan, jolla he tekevät mitä tekevät on antanut, kun
      Jumala sitä ei ole antanut eikä mies!

      perkele, itse, kuten on 2 Tes 2!

      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

      ja tämä on sama, tapaus kun oli Mooseksen aikana ja Joosuan!

      Joten on todella merkillistä, että he eivät tätä havaitse eikä ymmärrä!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        "Naiset haluavat hallita"

        Hallintotieteen maisterit - kuten Sanna - myös osaavat hallita. Sinä et, ja sekös kiukuttaa.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset haluavat hallita"

        Hallintotieteen maisterit - kuten Sanna - myös osaavat hallita. Sinä et, ja sekös kiukuttaa.:)

        Kaupan kassaksihan häntä tietämättömät haukkuvat. Että kaupan kassa on meillä pääminsterinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupan kassaksihan häntä tietämättömät haukkuvat. Että kaupan kassa on meillä pääminsterinä.

        No mikäs pressa Venäjällä on joku entinen turvallisuus mies ja Ukrainassa pelle klovni.


    • Anonyymi

      Sinäkö teet ihmisestä jumalan ?

      • Anonyymi

        Yksinkertaiset sotkevat kateudessaan jumalat ja pätevät ihmiset. Harmittaa niin vietävästi, kun ei pääse itse esille.


    • Anonyymi

      Joutuukoo Suomi sotaan mutta kenen puuolesta soditaan?
      Vihasta syttyyy helposti sota.
      End Times.

    • Anonyymi

      Olet sekaisin kuin seinäkello.

      • Anonyymi

        Aloittajalla on vain hurmostila päällä. Lahkolaisilla on usein tuollaisia kohtauksia ja ihan vaarattomia ne ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on vain hurmostila päällä. Lahkolaisilla on usein tuollaisia kohtauksia ja ihan vaarattomia ne ovat.

        Ei mitään hurmostilaa. Pelkkä tyhmyys.


    • Anonyymi

      Sannalla on hännystelijäkavereita mutta hän on edelleen älykäs etäinen hyvä poliitikko. On hyviä naisten asemaa parantavia ideoita.

      Sannan vihaajat ovat katkeria jotka ihailevat epäonnistunutta lihallista trumpmaisia miehiä

      • Anonyymi

        Ei sillä ole mitään väliä millaisia ovat hänen vihaajaansa tai ihalijansa. Vain sillä on merkitystä mitä hän itse on.

        Ei hänen henkilöhistoriansa ole mikään hulvaton, vaan on ollut seurakuntanuori, opiskelu joskin on venynyt, mutta ei biletyksen vuoksi, vaan välillä hakenut paikkaansa ollen sillä kuuluisalla kaupan kassalla. Kotioloista muuttanut yhteen miehensä kanssa, joten ei ole elänyt yksinäisen naisen elämää varsinaisesti ollenkaan vaan ollut suhteessa opiskeluaikoina ja sitten saanut lapsen. Monet hänen ystävistään eivät tunnista häntä tästä julkisuuskuvasta mikä nyt on. Ja voikin olla ettei se tule jäämään pysyväksi kun kyseessä on tunnollinen perheenäiti, joka on vielä pääministeri.


    • Anonyymi

      Ps.62:13 Ja sinun, Herra, on armo; sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan. Job.34:11. Matt.16:27. Room.2:6. 2Kor.5:10. Ilm.22:12.

      • Anonyymi

        Armo ei ole sitä että kullekin maksetaan tekojensa mukaan.


      • Anonyymi

        Ilm.20:10 😇😇


      • Anonyymi

        Kaikki profetiat täytetty hellarit yrittää lisätä omiaan.


    • Anonyymi

      JESAJA ON KUOLLUT JO ENNEN JEESUS MESSIASTA . PÄIVITÄ TIETOSI.

      • Anonyymi

        Raamatun sanassa ei ole viimeistä käyttöpäivää.


    • Anonyymi

      Mutta kumma juttu mikä armo on se, jossa kullekin maksetaan hänen tekojensa mukaan.

      Tämän selittäminen vaatii jo täydellistä alkukielen tuntemusta.

      Muutoin tuollaista harhaa ei pysty selittämään.

    • Anonyymi

      Mitäs luulet Mooses kun Salomo pani kleopatroja ja kääntyi niiden jumaliin kuoli kurjana . Ihan vaan tiedoksi WIKIPEDIA KLEOPATRAT.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe