Hyvään huomeneen

pilviseen poutaiseen. Hänelle jota odotan. ☕ ☁️ ⚜️

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä sinä odotat? Hyvää huomenta. 🌊

      • Erästä johon ihastuin vuosi sitten töissä. Hän oli täälläkin aikaisemmin, vaan eipä taida olla enää. Hän ei minuun pidä yhteyttä missään. Tulee ensi kuussa vuosi täyteen minulla täällä ja eräästä jutusta, sitten annan olla. Koska mitään ei kuitenkaan tapahdu. ⚜️


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Erästä johon ihastuin vuosi sitten töissä. Hän oli täälläkin aikaisemmin, vaan eipä taida olla enää. Hän ei minuun pidä yhteyttä missään. Tulee ensi kuussa vuosi täyteen minulla täällä ja eräästä jutusta, sitten annan olla. Koska mitään ei kuitenkaan tapahdu. ⚜️

        No, älä ny viitti. Kyllä hän, töiden immeinen varmaan vielä suhun yhteyksiä ottaa. Sait muuten aamupäiväterveiset tuossa äsken, jos huomasit. Niin ja vastauksen siihen Sinä vain lauluun. Rehumötiäiseltä taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, älä ny viitti. Kyllä hän, töiden immeinen varmaan vielä suhun yhteyksiä ottaa. Sait muuten aamupäiväterveiset tuossa äsken, jos huomasit. Niin ja vastauksen siihen Sinä vain lauluun. Rehumötiäiseltä taas.

        No kiitos sulle. Mikä ihmeen rehumötiäinen? Menee nyt vähän yli. 😁


    • Anonyymi

      Hyvää päivää ⛅
      Ketä ikinä odotatkin, olkoon onnesi myötätuulessa ja väistyköön tummat pilvet eestä 😆
      Nyt kuule nautitaan näistä lämpöistä päivistä kun niitä vielä on 🍂

      • Hyvää päivää... Niin, kunhan vaan odottelen päivää parempaa. Kiitos.🌞☁️☁️☁️


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvää päivää... Niin, kunhan vaan odottelen päivää parempaa. Kiitos.🌞☁️☁️☁️

        Minkälainen se sinun parempi päiväsi olisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen se sinun parempi päiväsi olisi?

        Kun näen hänet ja hän ei ole siitä pahoillaan. Taikka saan rinsessan vierelleni.


    • Mukavaa ja hauskaa iltaa. Minä se vaan vietän tällaisia yksinäisiä koti-iltoja.

      Hyvää yötä.

      🌙

      • Anonyymi

        Teidän pitäisi vaimon kanssa viettää laatuaikaa kun vauva nukkuu. Eikö ne neuvolassa sitä kertoneet? Ettei vallan pääse intiimisuhteenne kuivahtamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teidän pitäisi vaimon kanssa viettää laatuaikaa kun vauva nukkuu. Eikö ne neuvolassa sitä kertoneet? Ettei vallan pääse intiimisuhteenne kuivahtamaan.

        Kun ei ole sitä vaimoa (eikä naista ollenkaan), eikä varsinkaan vauvoja. Että vähänpä tiedät minun elämästäni.


    • Eiköhän se ollut sitten siinä.

      • Anonyymi

        Tänään ei ollutkaan sinun päiväsi 🐔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ei ollutkaan sinun päiväsi 🐔

        Milloinka se olis? Tällaista tämä tulee aina olemaan. Yksin ja onneton loppu elämän ajan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Milloinka se olis? Tällaista tämä tulee aina olemaan. Yksin ja onneton loppu elämän ajan.

        Toivottavasti kuitenkin on hyvää yötä 🐔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kuitenkin on hyvää yötä 🐔

        Toivottavasti.


    • Minut estetty ja blockattu ja käsketty olla lähestymättä, ajat sitten. Joten, jos nyt sitten viimein uskoisin, ettei minua kaiveta hänen puoleltaan. Tunteetkin saisi jo hiipua pois.

      • Anonyymi

        Mutta jospa sinulla on väärää tietoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jospa sinulla on väärää tietoa?

        Estot on päällä, niin miten se voi olla väärää tietoa? En uskalla toistamiseen viestiä laittaa. Mutta minulle saa laittaa milloin tahansa.


      • Anonyymi

        Jos sinulle tosiaan on oikeassa elämässä joku sanonut, että älä lähesty niin kannattaisi oikeasti lopettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulle tosiaan on oikeassa elämässä joku sanonut, että älä lähesty niin kannattaisi oikeasti lopettaa.

        On sanonut viestissä. En ole lähestynytkään sen koommin. Täällä vaan kirjoitellut ja purkanut tunteitani.


    • Olisihan se hienoa, jos vielä kerran ihastuis tässä elämässä. Sellaiseen, jonka kanssa vois jotain tullakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe