pilviseen poutaiseen. Hänelle jota odotan. ☕ ☁️ ⚜️
Hyvään huomeneen
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä sinä odotat? Hyvää huomenta. 🌊
Erästä johon ihastuin vuosi sitten töissä. Hän oli täälläkin aikaisemmin, vaan eipä taida olla enää. Hän ei minuun pidä yhteyttä missään. Tulee ensi kuussa vuosi täyteen minulla täällä ja eräästä jutusta, sitten annan olla. Koska mitään ei kuitenkaan tapahdu. ⚜️
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Erästä johon ihastuin vuosi sitten töissä. Hän oli täälläkin aikaisemmin, vaan eipä taida olla enää. Hän ei minuun pidä yhteyttä missään. Tulee ensi kuussa vuosi täyteen minulla täällä ja eräästä jutusta, sitten annan olla. Koska mitään ei kuitenkaan tapahdu. ⚜️
No, älä ny viitti. Kyllä hän, töiden immeinen varmaan vielä suhun yhteyksiä ottaa. Sait muuten aamupäiväterveiset tuossa äsken, jos huomasit. Niin ja vastauksen siihen Sinä vain lauluun. Rehumötiäiseltä taas.
Anonyymi kirjoitti:
No, älä ny viitti. Kyllä hän, töiden immeinen varmaan vielä suhun yhteyksiä ottaa. Sait muuten aamupäiväterveiset tuossa äsken, jos huomasit. Niin ja vastauksen siihen Sinä vain lauluun. Rehumötiäiseltä taas.
No kiitos sulle. Mikä ihmeen rehumötiäinen? Menee nyt vähän yli. 😁
- Anonyymi
Hyvää päivää ⛅
Ketä ikinä odotatkin, olkoon onnesi myötätuulessa ja väistyköön tummat pilvet eestä 😆
Nyt kuule nautitaan näistä lämpöistä päivistä kun niitä vielä on 🍂- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää päivää... Niin, kunhan vaan odottelen päivää parempaa. Kiitos.🌞☁️☁️☁️
Minkälainen se sinun parempi päiväsi olisi?
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen se sinun parempi päiväsi olisi?
Kun näen hänet ja hän ei ole siitä pahoillaan. Taikka saan rinsessan vierelleni.
Mukavaa ja hauskaa iltaa. Minä se vaan vietän tällaisia yksinäisiä koti-iltoja.
Hyvää yötä.
🌙- Anonyymi
Teidän pitäisi vaimon kanssa viettää laatuaikaa kun vauva nukkuu. Eikö ne neuvolassa sitä kertoneet? Ettei vallan pääse intiimisuhteenne kuivahtamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Teidän pitäisi vaimon kanssa viettää laatuaikaa kun vauva nukkuu. Eikö ne neuvolassa sitä kertoneet? Ettei vallan pääse intiimisuhteenne kuivahtamaan.
Kun ei ole sitä vaimoa (eikä naista ollenkaan), eikä varsinkaan vauvoja. Että vähänpä tiedät minun elämästäni.
Eiköhän se ollut sitten siinä.
- Anonyymi
Tänään ei ollutkaan sinun päiväsi 🐔
Anonyymi kirjoitti:
Tänään ei ollutkaan sinun päiväsi 🐔
Milloinka se olis? Tällaista tämä tulee aina olemaan. Yksin ja onneton loppu elämän ajan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Milloinka se olis? Tällaista tämä tulee aina olemaan. Yksin ja onneton loppu elämän ajan.
Toivottavasti kuitenkin on hyvää yötä 🐔
Minut estetty ja blockattu ja käsketty olla lähestymättä, ajat sitten. Joten, jos nyt sitten viimein uskoisin, ettei minua kaiveta hänen puoleltaan. Tunteetkin saisi jo hiipua pois.
- Anonyymi
Mutta jospa sinulla on väärää tietoa?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jospa sinulla on väärää tietoa?
Estot on päällä, niin miten se voi olla väärää tietoa? En uskalla toistamiseen viestiä laittaa. Mutta minulle saa laittaa milloin tahansa.
- Anonyymi
Jos sinulle tosiaan on oikeassa elämässä joku sanonut, että älä lähesty niin kannattaisi oikeasti lopettaa.
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulle tosiaan on oikeassa elämässä joku sanonut, että älä lähesty niin kannattaisi oikeasti lopettaa.
On sanonut viestissä. En ole lähestynytkään sen koommin. Täällä vaan kirjoitellut ja purkanut tunteitani.
Olisihan se hienoa, jos vielä kerran ihastuis tässä elämässä. Sellaiseen, jonka kanssa vois jotain tullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860