Breaking: WC - paperista pula, Metsä Tissue sulkee toimintoja

Anonyymi

Natohihhulien ansiosta ensi talvena hytistään kylmissään ja perse pyyhitään verhoihin. Tähänkö poliittiset puolueet Suomessa pyrkivät?

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä yhden huonosti johdetun ja huonolaatuisia tuotteita tekevän firman konkurssi harmita lainkaan.

      Esimerkiksi liettualainen Ab Grigeo Grigiskes tekee laatukamaa. Ei ole vuosikausiin tullut muiden lafkojen valmistamia papereita ostettuakaan.

      • Anonyymi

        Niissä balttien kierrätyskuiduissa on havaittu enemmän raskasmetalli- ja haittajäämiä.
        En tosin tiedä tuosta firmasta.

        Itse ostan aina kotimaista, sitä Serlan kellertävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä balttien kierrätyskuiduissa on havaittu enemmän raskasmetalli- ja haittajäämiä.
        En tosin tiedä tuosta firmasta.

        Itse ostan aina kotimaista, sitä Serlan kellertävää.

        Suomessa ei valmisteta hyvälaatuista pehmopaperia. Siksi joutuu ostamaan ulkomaisia vaihtoehtoja. Onneksi niitä sentään nykyään on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei valmisteta hyvälaatuista pehmopaperia. Siksi joutuu ostamaan ulkomaisia vaihtoehtoja. Onneksi niitä sentään nykyään on.

        Missä sellaista on osoitettu? kyllä Suomi on paperin huippumaa. Joidenkin pitää "protestiksi " ostaa ulkomaista toki...


      • Anonyymi

        Nyt halutaan pulaan vedoten nostaa myös WC-paperin hinta pilviin. Eikö Suomessa ole enää puuta ja paperituotantoakaan? Onko sekin Venäjällä ja Ukrainassa?
        Ei taaskaan Putinin hintoja tai Marinin hintoja tai pulaa vaan Kapitalistien hinnat ja ahneus! Ei kokoomusta valtaan!


    • Anonyymi

      Ostin juuri 24 rullaa , kyllä 7,95€ on ihan kohtuuhinta. Puon pyyhkiminen on yhtä tärkeää kuin syöminen,. niin se vaan menöö!

    • Anonyymi

      Jäp jäp jbäpää ! Tanssimaan suu murtulla kameran eteen
      ja sitten järvieteen

      ei kiirettä tai huolta ollaan lomalla, sehän sanoi Hallituskin!

    • Anonyymi

      Suomesta ei paperi lopu. SE on varmaa. MUTTA teillä siellä Puten lätissä Pietarissa sitä ei oo kaupoissa . mm NOVGOROD:a on vessa paperit lolluneet kaupoista noin 3,5 kk sitten. TVER sieltä loppu jo helmikuussa. Näin kertoivat venäläis turistit Imatralla. . NO trollikin nyt käyttää sormia ja imee ne puhtaixi. Eli NJET PROPLEMA... lusikat ovat kaikilla mukana taskussa,kun liikkuvat... sillä kaapivat perseensä puhtaaxi ja nuolevat lusikan puhtaaxi ja vodka ryypyn päälle...se desilfio--- sano Igori...ja otti uuden hörpyn lisää. Samoin lehdet ovat nyt arvossaan..

    • Anonyymi

      Olen joka kerta ostanut wc paperia Kaupasta

      • Anonyymi

        Eikö LIDLin paskapaprua jo mainosteta ylivertaiseksi.


    • Anonyymi

      Toimannilta ostin iisiä 60 rullaa alta 20e tänään. Ostin 2 säkkiä kun vaimokin tykkää kakkailla välillä ja pyyhkiä sitä piparia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe