Kuppari Rauramo tyhjentää pankkitilisi

Anonyymi

Fortumin johto, lue "kupparit" kuppaa nyt suomalaisten rahat.Ymmärrä nyt hyvä ihminen että markkinoiden toimivuus se on kaikkein tärkeintä.
Uniper, lue Fritzit kusetti Rauramo&kumpp. nyt on Fortumin vuoro kusettaa suomalaisia.Pankkiin on hyvä mennä aamusella pieni naurun virne naamalla.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinkahan isot boonukset saa tämän vuoden saavutuksista?

      • Anonyymi

        Sulje heti oma PC,läppäri,tabletti what ever it is,.Kun et kuluta sähköä, pinennät näiden kupparien bonuksia omalta osaltasi.


    • Anonyymi

      Käsittämätöntä että täällä aletaan tukemaan saksalaisten energialaskuja. Itse ovat hommansa aiheuttaneet. Ja pääministeri bilettää ruisrokissa. Hyi olkoon.

    • Anonyymi

      Työnantaja ei anna minun enää ladata sähköTeslaani ilmaiseksi työpaikan sähköpistorasiasta,ennen antoi mutta enää ei anna.Tämä on väärin,niin väärin (

    • Anonyymi

      Joko tämä herra on luvannut palauttaa bonuksensa ? Kuka me myönsi ?

      • Anonyymi

        Kysymyksesi sisälsi vastauksen,me


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomi maksaa, että saksalaiset saa halpaa kaasua, siinä taas esimerkki kun sijoitetaan muiden rahoja, kerätään boonukset ja sitten levitellään käsiä.

    • Anonyymi

      Sähkön hinnan nousu johtuu siis siitä että fortumilla on rahat loppu . Nyt menee verovarat ja sähkön hinnat näihin puuhiin.

    • Anonyymi

      Ahneet paskat varastaa kansalta omien kusetuksiensa mentyä persiillen. Kenkää kaikille johtajille Fortumista. Fortum voi mennä myös konkurssiin samantien ja perustetaan uusi yhtiö tilalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe