Sannalla on kristilliset arvot, onhan hän demari

Anonyymi

Sanna on esimerkillinen kristitty
Pääministerimme Sanna Marin on kristitty. Hän pyysi anteeksi yksityisbileistä julkaistuja kuvia joita hän itse ei edes lähettänyt. Hän pyysi ystäviensä puolesta anteeksi. Hän on esimerkillinen kristitty ja samalla rehellinen ihminen.

12

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö tiedä että Sanna on kirkosta eronnut ateisti? Jotain rajaa sentään..

• Anonyymi

Hmmm. Moni tuttuni ja sukulaiseni on eronnut kirkosta ja itse asiassa kukaan heistä ei ole ateisti, moni on edelleen aivan samanlainen aatekristitty kuin minäkin, kyse on kirkko-instituutiosta eroamisesta ei ateismiin siirtymisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm. Moni tuttuni ja sukulaiseni on eronnut kirkosta ja itse asiassa kukaan heistä ei ole ateisti, moni on edelleen aivan samanlainen aatekristitty kuin minäkin, kyse on kirkko-instituutiosta eroamisesta ei ateismiin siirtymisestä.

Sosialistit ovat ateisteja. Sosialistinen ideologia kieltää uskonnon. Uskonto uhka sosialistiselle yksipuoluejärjestelmälle ja uskonto on "huumetta kansalle". Sosialistisessa Neuvostoliitossa kirkot tuhottiin ja papit vietiin työleireille pakkotyöhän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sosialistit ovat ateisteja. Sosialistinen ideologia kieltää uskonnon. Uskonto uhka sosialistiselle yksipuoluejärjestelmälle ja uskonto on "huumetta kansalle". Sosialistisessa Neuvostoliitossa kirkot tuhottiin ja papit vietiin työleireille pakkotyöhän.

Höpöhöpö. Työläisdemarit ja vasurit ovat suurin ryhmä Luterilaisessa kirkossa 👍

Itse asiassa SDP:n, vasemmiston ja työväenliikkeen lue ay-liikkeen rakentama yhteisöllisyyteen ja kohtuuteen "kaveria ei jätetä" perustuva Pohjoismainen hyvinvointioikeusvaltio on lähimpänä yhteiskuntamalleista Jeesuksen Kristuksen lähimmäisen rakkauden sanomaa.

En ole koskaan ymmärtänyt miten rahaan ja ahneuteen suistunut porvarismi on ominut kristillisyyden.

Ihmisellä ei voi olla kahta jumalaa, vaan mammonan eriarvoistavan epäjumalan palvojat ovat antikristillisen epäjumalan palvojia ja heidän kirkkonsa on rahan kirkko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Työläisdemarit ja vasurit ovat suurin ryhmä Luterilaisessa kirkossa 👍

Itse asiassa SDP:n, vasemmiston ja työväenliikkeen lue ay-liikkeen rakentama yhteisöllisyyteen ja kohtuuteen "kaveria ei jätetä" perustuva Pohjoismainen hyvinvointioikeusvaltio on lähimpänä yhteiskuntamalleista Jeesuksen Kristuksen lähimmäisen rakkauden sanomaa.

En ole koskaan ymmärtänyt miten rahaan ja ahneuteen suistunut porvarismi on ominut kristillisyyden.

Ihmisellä ei voi olla kahta jumalaa, vaan mammonan eriarvoistavan epäjumalan palvojat ovat antikristillisen epäjumalan palvojia ja heidän kirkkonsa on rahan kirkko.

Jep.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin.
        Kolhoosi kasvattaa lapset...
        Ja mies on pelkkä lapanen

• Anonyymi

Kirkkoon kuuluminen ei ole sama kuin Jumalaan uskominen. Itse en kuulu kirkkoon, en usko Jumalaan, mutta toivon. Olen aina toivonut, että olisi joku korkeampi voima, joka ohjaisi ja suojelisi. En ole sitä löytänyt. Pitää pärjätä omin voimin. Kadehdin ihmisiä,joilla on 'vara-akku' Jumalauskossaan.

En jakaisi ihmisiä heidän puheidensa mukaan, Jeesus sanoi, katso heidän käsiään, mitä he tekevät!

• Anonyymi

Suomen hallitus on hoitanut hyvin tehtävänsä vaikeina aikoina. Presidentti Niinistö asiallisella ja rauhallisella tyylillään on voittanut puolelleen häntä äänestämättömän sydämen. Kansainväliset suhteet on hoidettu mallikkaasti. Suomen kuva ulkomailla on kirkastunut ja olemme saaneet kiitosta yhteiskunnastamme, puolustusvoimistamme ja demokratiastamme.

Olemme hyvä esimerkki kansojen joukossa siitä, kuinka yhteiskuntaa hoidetaan!

• Anonyymi

Kommunisti eivät ole kirkossa.

• Anonyymi

😬😇🥶😬☹️

• Anonyymi

Kukaan tuntemani demari ei kuulu kirkkoon.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      5755
    2. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      95
      2705
    3. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      289
      2255
    4. 239
      2191
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1762
    6. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      1711
    7. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      287
      1298
    8. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      301
      1262
    9. Esko Eerikäinen sai karvaan muiston Martina Aitolehden kanssa tosi-tv:stä: "Pureskelen vieläkin..."

Esko Eerikäinen ja Martina Aitolehti olivat kyllä aikamoinen pari, totta tosiaan. Räväkät persoonat ovat kumpikin monilahjakkuuksia. Eerikäinen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1247
    Aihe