miksi?
kuvaile minulle täydellinen ihminen?
minä pidän kunnollisista, aidoista ihmisistä.
kaikki tuijottaa minua
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Täydellinen ihminen?? Täydellinen ihminen on aika vaikee kuvailla, kun vaikka kuinka kliseiseltä se kuulostaiskin, niin jokaisella ihmisellä meistä on puutteita. Joku ihminen on hyvä jossain ja taas toinen ihminen toisessa asiassa. Vituiks ja perseelleen onnistuu saamaan jotkut asiat, mut naurullahan niistä yli päästään, toisaalta yleisemmin hoidetaan asiat kunnolla maaliin ja niistä voi olla rinta rottingilla. Se on vaan elämää. Ei kannata ettiä "täydellistä ihmistä":)
- Anonyymi
Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan jossain on joku jollekulle täydellinen aina mu kaikkia on mahdotonta miellyttää
Yhdelle kumarrat toiselle pellistä niin sanotusti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694889KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923820- 1883571
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783249Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1821804
- 301696
- 431395