Mitä Sanna itse näytti itsestään?

Anonyymi

Sanna on
- pahoitellut tissikuvaa.
- tuominnut videoiden levittämisen.
- tuominnut hänen yksityiselämänsä loukkaamisen.
- arvostellut mediaa.
- valehdellut, ettei tiennyt mitä videolla huudettiin (jauhojengi), vaikka hän oli itse se, joka siinä huusi "jauhojengit"
- valehdellut, ettei tiedä mihin "jauhojengillä" viitataan.
- valehdellut olleensa täysin edustus- ja työkunnossa.
- tuominnut hänen vapaa-aikansa arvostelun.
- julistanut oikeuttaan vapaa-aikaan.
- vakuutellut olevansa vain ihminen.
- vakuutellut tarvitsevansa irtiottoja raskaan ajan vuoksi.
- uhriutunut.
- esittänyt itkunäytöksen, joka ei kertonut hänen ymmärtäneen toimineensa väärin, vaan osoittaakseen, miten häntä kohtaan on toimittu loukkaavasti.
- näyttöjen perusteella käyttänyt laittomia päihteitä.

Sanna EI ole
- pyytänyt anteeksi omaa käytöstään.
- katunut asiatonta ja monia loukkaavaa käytöstään.
- pyytänyt anteeksi heiltä, jotka ovat häneen luottaneet.
- pahoitellut toimineensa väärin Suomea ja suomalaisia kohtaan.
- pahoitellut pääministeri-instituutiota halveksivaa toimintaa.
- pyytänyt anteeksi valheitaan.

Sen lisäksi Sanna huijasi kaikkia huumetestillä, jonka jo etukäteen tiedettiin olevan laillisesti/rikosoikeudellisesti ja todistusarvoltaan mitätön. Hän veti sikailunsa vuoksi rikollisuuteen myös huumetestistä vastuussa olevan lääkärin, joka joutui rikkomaan ammattietiikkansa ja moraalinsa pelastaakseen Sannan, SDP:n, suomalaisen politiikan jne. häpeälliseltä skandaalilta, jolla olisi ollut kauaskantoiset vaikutukset.

Nyt näette todellisen Sannan. Kylmä, epärehellinen, laskelmoiva, harkitsematon, narsisti, joka projisoi ongelmansa muihin, esiintyen viattomana ja uhrina. Tällaiseen poliitikkoon meidän tulee luottaa?

7

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Järjestetty näytös.
      Temppu tapahtuu toisaalla.
      Great Reject.

• Anonyymi

Harkitsematon?
      Ei, täysin harkittua.

• Anonyymi

Eikä yhtään vähempää hirvitä Marinin puolustelijoiden moraaliköyhyys. He tukee epärehellisyyttä ja epärehellistä ihmistä, epärehellisin keinoin. Minua oikeasti hirvittää ihmisten kyky ja jopa halu toimia vahingollisesti ja sivistymättömästi. Tällainen on korostunut vasemmistolaisuudessa, erityisesti jostain 2010-2015 väliseltä ajalta lähtien. Lähes kaikissa nykyajan trendeissä, kuten feminismi, antirasismi, woke, cancel, ilmastonmuutos, sukupuolisuus, seksuaalisuus jne. näkyy vasemmistolaisuuden radikalisoituminen. Jopa leijonakoruihin sonnustautuvat nahkapääporukat kalpenee vasemmistolaisuuden rinnalla.

• Anonyymi

Muistikatkoja paikataan selittelyllä.

• Anonyymi

Näytin justiinsa tissit ittelleni peilistä. Nätit. Ihan ryhdikkäät. Hyvin käteen sopivat. Kiva puristaa. Tykkäsin. Ei ole muita näkemässä. Olen yksin täällä pimeässä. Ei kyllä synkkää ole. Hiljaista on. Ja ihanat omat tissit.

• Anonyymi

Kukaan ei ole häirinnyt hallituksen työrauhaa, hallituksessa on monta nuorta naisministeriä joiden ei tarvitse selitellä samoista asioista kuin Marin.
      Marin voisi vain tölväistä toimittajille, boomerit jäitä hattuun ja ottakaa coolisti.
      Demareiden jäsenistön keski-ikä on 75 vuotta, työssökäyviä jäseniä 32 prosentti, Marin johtaa ikääntyneintä puoluetta, joten voisi ryhtyä ravisteemaan puoluettaan coolimmaksi.

• Anonyymi

se sannan ruisrock-kesärantatissibileviikonloppu on se sama milloin uniperista päätetttiin, herää epäilys oliko peeämmä täysissä hengen- ja ruumiinvoimissa soittaessaan saksan liittokansleri Olaf Scholzille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1182
    2. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
      Ikävä
      53
      907
    3. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
      Ikävä
      42
      898
    4. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
      Maailman menoa
      388
      784
    5. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
      Ikävä
      49
      753
    6. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
      Tunteet
      73
      748
    7. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      39
      736
    8. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
      Ikävä
      56
      676
    9. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
      Ikävä
      63
      653
    10. Hei rakas nainen

Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :( Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä. Ra
      Ikävä
      23
      620
    Aihe