Voikaa hyvin. ☕
Sunnuntai huomenta
21
<50
Vastaukset
Ahdistavaa ajatella hänet jonkun toisen kainalossa.
- Anonyymi
En oo vielä terve
- Anonyymi
Huomenta, kiitos ja samoin prinssi sinulle ❣️😊
Mukavaa illan jatkoa. Prinssi painuu nukkumaan. 🤴🏻 🐺
- Anonyymi
Eli suomeksi: vaihtaa toisen käyttönikin klo 17.00.
Anonyymi kirjoitti:
Eli suomeksi: vaihtaa toisen käyttönikin klo 17.00.
Minulla ei ole muita käyttönikkejä. Olen ollut tämä 🤴🏻 🐺 ja Jii... Mutta en mikään muu koskaan. Miksi olisin?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minulla ei ole muita käyttönikkejä. Olen ollut tämä 🤴🏻 🐺 ja Jii... Mutta en mikään muu koskaan. Miksi olisin?
Oletko myös naimisissa?
- tosielämän kuningatar- Anonyymi kirjoitti:
Oletko myös naimisissa?
- tosielämän kuningatar-Eronnut 2010. Siitä asti sinkku.
Elikkäs, jos täällä ei ole enää N-nainen, jonka oletin täällä olleen vielä viime syksynä (sama työpaikka vielä silloin) ja talvenkin aikana. Sitten poistun täältä minäkin. Hän on varmaan mennyt eteenpäin elämässä, ja minä vaan jumitan täällä. 🤴🏻
- Anonyymi
Noo täällä on muun kirjaiminen nainen sun vapaa-ajalta mutta minkäs teet kun ei kiinnosta.👩🏽🦰
Anonyymi kirjoitti:
Noo täällä on muun kirjaiminen nainen sun vapaa-ajalta mutta minkäs teet kun ei kiinnosta.👩🏽🦰
Minä en voi sille mitään, että tunteeni ei ole kadonneet sitä alkuperäistä kohtaan... Kuka sinä sitten olet?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä en voi sille mitään, että tunteeni ei ole kadonneet sitä alkuperäistä kohtaan... Kuka sinä sitten olet?
Jos sinä olet jii niin ootas, sillon mun täytyy olla R. 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä olet jii niin ootas, sillon mun täytyy olla R. 🤔
Olitko kaupan alalla töissä?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olitko kaupan alalla töissä?
Olin, nuorena. Kuin nii? 👀
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hän on edelleenkin ja nuori myöskin vielä.
No niin. Niinpä niin. Onnea sinulle hänen kanssaan. Teillä riittää kiirettä siellä kaupan alalla. Menehän nukkumaan nyt niin voitte kaupustella taas aamulla ja koko viikonkin.
Anonyymi kirjoitti:
No niin. Niinpä niin. Onnea sinulle hänen kanssaan. Teillä riittää kiirettä siellä kaupan alalla. Menehän nukkumaan nyt niin voitte kaupustella taas aamulla ja koko viikonkin.
Ei se nyt ihan niinkään ole. Mutta hyvää yötä. 😄
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei se nyt ihan niinkään ole. Mutta hyvää yötä. 😄
Varattu äijä kyttää kaupan kassaa!!!😂
Anonyymi kirjoitti:
Varattu äijä kyttää kaupan kassaa!!!😂
En ole varattu. En myöskään kyttää kaupan kassaa. Kaikki väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747