Kuinka lähelle Afganistanin tilannetta jouduttaisiin jos eduskunnassa kaikki lainsäätäjät ja virkamiehet olisi tunnustavia kristittyjä?
Mikä kaikki muuttuisi? Kuinka paljon Suomen lainsäädäntö muistuttaisi sharia lakia ?
Millainen olisi täysin kristittyjen vallassa oleva valtio?
11
67
Vastaukset
Uskovat ovat hiljaa kun tietävät itsekin vastauksen ja kukaan heistä ei haluaisi elää tuollaisessa valtiossa.
- Anonyymi
Ei kaikki ihmiset jotka uskovat Jumalaan ole sellaisia kuin annat ymmärtää.
LS - Anonyymi
Ei tässä ajassa tule Jumalan valtakunnan valtiota, mutta ne sydämet, jotka seuraaat Herraa, he ITSE henkilökohtaisesti vaeltavat ELÄMÄNTIETÄ ja hedelmät on sen kukaisesti.
Uskovaisuus on itse- vaeltamista, ei sitä, että alettaisiin toisia taluttamaan ja pakottamaan johonkin. Ajatusrakennelma on lähtökohdaltaan väärä.
Olemme paratiisin ulkopuolella, katoavaisuuden ajassa.
Se, miten parhaniten yksilöt itse kilvoittelevat, se luo sen pohjan, miten maa makaa.
Silti ihmisen elämä on täällä vajaamittainen. - Anonyymi
Riippuu siitä miten paljon niistä olisi harhaoppisia. Jos kaikki niin silloin Mooseksen laki astuisi voimaan siten ettei sapattina saisi edes laittaa valoja päälle. Ja kuolemanrangaistus palautuisi aika pienestä rikkeestä. Ei Mooseksen laki kovin kaukana islamista olisi. Naisilla vain olisi vähän paremmat oltavat, mutta henki lähtisi jo pienestä rikkeestä.
Juuri siksi pitää aina pystyä erottamaan harhaopit.- Anonyymi
Jokainen uskovainen on harhaoppinen. Aina niistä talebaanit löytyy.
- Anonyymi
No olisi se kuitenkin parempi kuin saatanan vallassa oleva valtio.
- Anonyymi
Tietääkseni kellään ei ole tullut mieleenkään perustaa satanistista valtiota. Sen sijaan uskomuksiin perustuvia on ollut useita. Lopputuloshan on tietysti noilla sama, helvetti maan päällä.
- Anonyymi
Idiootti! Mene Afganistaniin nauttimaan epäjumalanpalvonnasta. Suomen hyvinvointi perustuu kristinuskolle.
Ei perustu kuin sekularisaatiolle. Ihmisoikeudet on parantunut huimasti kun kristityt on työnnetty sivuun. Suomi on vapaa maa jota se ei olisi mikäli tämä olisi kristittyjen hallitsema
- Anonyymi
Muslimeilla ja äpäräkultilla on sama jumala. Kehitysasteen suhteen vain on 600 vuoden aikaero.
Mutta totta, epäjumalasta noissa molemmissa on kyse. Maallistuminen on siis ainut oikea kehityssuunta, jos vain kykenee tunnustamaan tosiasiat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muslimeilla ja äpäräkultilla on sama jumala. Kehitysasteen suhteen vain on 600 vuoden aikaero.
Mutta totta, epäjumalasta noissa molemmissa on kyse. Maallistuminen on siis ainut oikea kehityssuunta, jos vain kykenee tunnustamaan tosiasiat.Mutta emmehän me mahda mitään sille että evoluutio loi satuolennot ihmisten päihin. Emme me voi evoluutiota käske, että nyt sattumalta satuolennot hiiteen ja järkevät ajatukset päähän. Emme me voi käskeä apinoitakaan pois puusta hyppimästä jos se meitä ärsyttää ja keljuilla niille, että mitä järkeä kiipeillä puussa kun on kerran kädet ja jalat tallustella maan kamaralla.
Mutta jos uskomme saatanaan ja Jumalaan, niin silloin voi pitää yllä valtataistelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995