Laki: Perhekuntoutus on vapaaehtoinen

Meidän perhekuntoutuksemme tapahtui niin, että äiti uhkasi jättää lapsen yksin, jos en hoida lasta ja menen töihin. Pyysin sossua puhumaan äidille. Sossu ei puhunut vaan vei lapsen kiireelliseen sijoitukseen. Meille hän sanoi, että voitte nähdä lastanne vain jos suostutte perhekuntoutukseen ja lapsi tuodaan sinne. Perhekuntoutuksessa minulle huudettiin kakattamisesta, jonka koin järkyttävänä. Olen se vastuullinen, taitava ja tunneälykäs vanhempi. Sanoin heille, että olen terve. Perhekuntoutus sanoi sossulle, ettei täällä voida tehdä mitään, koska isä sanoo olevansa terve. Minulle tehtiin rajoittamispäätös ja sain nähdä poikaani tunnin päivässä 2 kk. He halusivat hoitaa äitiä. Se päätettiin ja johtava sosiaalityöntekijä sanoi, nyt tämä siirretään kotiin ja se oli vasta alussa. Avohuollon sossu sanoi 5 kk päästä kieltäydyttyäni avohuollosta, että kaikki tukitoimet ovat epäonnistuneet.

Me emme riitele äidin kanssa. Äiti purki avioliiton ja hankki kumppanin. Annan hänen tehdä omalla hoitovuorollaan mitä haluaa ja molemmille sopii mikä tahansa järjestely. Ainoa ongelma on hallintoalamaisena oleminen valtaapitävän mielivallan uhreina. Lapsi on viety pois ja tapaamisissa minulle keksitään psykiatrisia sairauksia, joilla huostaanoton jatkamista perustellaan. Niitä keksittiin alusta asti huostaanoton saamiseksi. Äiti käy siellä, ja voit kuvitella, että häntä ei auteta vaan se jatkuu ikuisesti. Niin tai siis äiti ei tarvitse lastensuojelua eikä hoitoa enkä minäkään. Minut on syrjitty.

19 Meille ei annettu tukitoimia -kaikki tukitoimet epäonnistuneet

4

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sossut vastaavat positiivisesti vain komentumiseen. Olet nyt todistanut sen empiirisesti, mutta mitään ei ole tehtävissä enää.

• Anonyymi

Enemmistö päättää millainen käyttäytyminen on ihmiselle sopivaa, sallittua tai normaalia.
        Ei se välttämättä oikein ole, mutta näin se menee, myös eläinmaailmassa. Jos joku apina alkaa käyttäytyä eri tavalla niin se heitetään pois, koska yhteisö ei voi hyötyä apinasta joka ei tue yhteisön narratiivia.

• Anonyymi

Kylläpä olet sotkun järjestänyt!

• Anonyymi

Itselläni on aina ongelmia naispuolisten työkkärikäsittelijöiden kanssa. Niillä on aina omat skeemansa minun varalleni ,sellaiset mitkä ei oikeasti auta minua työllistymään vaan kaunistelee tilastoja ja käsittelijä saa ison bonuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4742
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3212
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2959
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1710
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1490
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1294
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1019
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      961
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      953
    10. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      105
      936
    Aihe