Meidän perhekuntoutuksemme tapahtui niin, että äiti uhkasi jättää lapsen yksin, jos en hoida lasta ja menen töihin. Pyysin sossua puhumaan äidille. Sossu ei puhunut vaan vei lapsen kiireelliseen sijoitukseen. Meille hän sanoi, että voitte nähdä lastanne vain jos suostutte perhekuntoutukseen ja lapsi tuodaan sinne. Perhekuntoutuksessa minulle huudettiin kakattamisesta, jonka koin järkyttävänä. Olen se vastuullinen, taitava ja tunneälykäs vanhempi. Sanoin heille, että olen terve. Perhekuntoutus sanoi sossulle, ettei täällä voida tehdä mitään, koska isä sanoo olevansa terve. Minulle tehtiin rajoittamispäätös ja sain nähdä poikaani tunnin päivässä 2 kk. He halusivat hoitaa äitiä. Se päätettiin ja johtava sosiaalityöntekijä sanoi, nyt tämä siirretään kotiin ja se oli vasta alussa. Avohuollon sossu sanoi 5 kk päästä kieltäydyttyäni avohuollosta, että kaikki tukitoimet ovat epäonnistuneet.
Me emme riitele äidin kanssa. Äiti purki avioliiton ja hankki kumppanin. Annan hänen tehdä omalla hoitovuorollaan mitä haluaa ja molemmille sopii mikä tahansa järjestely. Ainoa ongelma on hallintoalamaisena oleminen valtaapitävän mielivallan uhreina. Lapsi on viety pois ja tapaamisissa minulle keksitään psykiatrisia sairauksia, joilla huostaanoton jatkamista perustellaan. Niitä keksittiin alusta asti huostaanoton saamiseksi. Äiti käy siellä, ja voit kuvitella, että häntä ei auteta vaan se jatkuu ikuisesti. Niin tai siis äiti ei tarvitse lastensuojelua eikä hoitoa enkä minäkään. Minut on syrjitty.
19 Meille ei annettu tukitoimia -kaikki tukitoimet epäonnistuneet
Laki: Perhekuntoutus on vapaaehtoinen
4
261
Vastaukset
- Anonyymi
Sossut vastaavat positiivisesti vain komentumiseen. Olet nyt todistanut sen empiirisesti, mutta mitään ei ole tehtävissä enää.
- Anonyymi
Enemmistö päättää millainen käyttäytyminen on ihmiselle sopivaa, sallittua tai normaalia.
Ei se välttämättä oikein ole, mutta näin se menee, myös eläinmaailmassa. Jos joku apina alkaa käyttäytyä eri tavalla niin se heitetään pois, koska yhteisö ei voi hyötyä apinasta joka ei tue yhteisön narratiivia.
- Anonyymi
Kylläpä olet sotkun järjestänyt!
- Anonyymi
Itselläni on aina ongelmia naispuolisten työkkärikäsittelijöiden kanssa. Niillä on aina omat skeemansa minun varalleni ,sellaiset mitkä ei oikeasti auta minua työllistymään vaan kaunistelee tilastoja ja käsittelijä saa ison bonuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4052432- 581711
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1771535Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2831252- 87990
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67989Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-123988Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.33963Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks12916K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8876