Onko kellään kokemusta minkälainen työnantaja Kurikan K-Supermarket on? Haluaisin hakea sinne töihin, mutta tuntuu olevan henkilöstön vaihtuvuus kovin suurta... Tykkään sielä kyllä kaupassa aina käydä.
K Supermarket työpaikkana
21
3032
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtuvuus kertoo yleensä jotain. Jotain olen kuullut, mutta en täällä viitsi kirjoitella.
- Anonyymi
No voisiko jotain näin anonyymina edes mainita? Olisin hyvin kiitollinen.
- Anonyymi
Jotain olen kuullut minäkin ja vaihtuvuus on vuoden aikana ollut melkoisen suurta. Nykyistä kauppiaspariskuntaa en sen kummemmin tunne, mutta se mitä olen heistä saanut käsitystä, niin tämä naispuolinen on ainakin hyvin ystävällinen ja mukava. Miehestä en osaa oikein sanoa.
- Anonyymi
Joo tämä naispuolinen on aina ystävällinen ja hymyilee. Jää myös juttelemaan monesti. Miespuolinen ei aina edes tervehdi...
- Anonyymi
Kukaan ei ilmeisesti halua kertoa enempää...
- Anonyymi
no kun ny ruokaa saa
- Anonyymi
No ei tuo nyt kerro yhtikäs mitään.
- Anonyymi
On hyvä työnantaja. Suosittelen!
- Anonyymi
Juuri kävin sielä kaupassa ja oli henkilökunta taas vaihtunu. 4 ihmistä oli töissä ja en ole yhtäkään heistä nähnyt aiemmin.
- Anonyymi
Uutta henkilökuntaa kaiken aikaa...
- Anonyymi
Tämä miespuolinen kauppias ei edes tervehdi. Tosi outoa käytöstä asiakkaita kohtaan 😬 Mutta tuo nainen on tosi mukava ja kaunis. Siksi sielä usein käynkin 😉
- Anonyymi
Minua ainakin Ärsyttää kun välissä pitää tervehtia kun otat hyllystä tavaraa meet toiselle j hyllylle toinen myyjä taas hei. Ihan hyvä jos joku osaa olla kuin ilmaa.
Hymy taas ei kerro mitään Voihan hymyilevä ajatella vaikka mitä.
Mutta henkilökunnan vaihtuvuus kertoo paljon esim .työsuhteet pidetään lyhyinä niin. Ei tarvi pitää lomittajia.
Pidetään ilmapiiri sellaisena, että väki vaihtuu katsokaa onko eläke maksut maksettu ym.
- Anonyymi
En osaa sanoa ku en käy koskaan kylän kalleimmas kaupas
- Anonyymi
Muuta en tiedä kuin että Katja Sippola on kaunis nainen 😍
- Anonyymi
Kurikas ei oo yleensä tapana tervehtiä mutta #MULKOILLA# silleen ilkeesti
- Anonyymi
Juoruja sinä haluat kuulla ja levittää. Et mitään muuta.
- Anonyymi
No niitähän Kurikas tunnetusti riittää!
- Anonyymi
Kaikki K-kaupat ovat erilaisia koska se on kauppiaasta kiinni millainen työpaikan ilmapiiri on. Koeaika on molemmin puolin voit vuoron päätteeksi ilmoittaa että et tule enää, laita lopputili valmiiksi. Pienillä paikkakunnalla voi tietysti mennä mahikset ?
- Anonyymi
Kuulemma kauppiaat vaihtuu 1.8...
- Anonyymi
Ikävä tulee kaunista Katjaa...
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848