K Supermarket työpaikkana

Anonyymi

Onko kellään kokemusta minkälainen työnantaja Kurikan K-Supermarket on? Haluaisin hakea sinne töihin, mutta tuntuu olevan henkilöstön vaihtuvuus kovin suurta... Tykkään sielä kyllä kaupassa aina käydä.

21

2675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihtuvuus kertoo yleensä jotain. Jotain olen kuullut, mutta en täällä viitsi kirjoitella.

      • Anonyymi

        No voisiko jotain näin anonyymina edes mainita? Olisin hyvin kiitollinen.


    • Anonyymi

      Jotain olen kuullut minäkin ja vaihtuvuus on vuoden aikana ollut melkoisen suurta. Nykyistä kauppiaspariskuntaa en sen kummemmin tunne, mutta se mitä olen heistä saanut käsitystä, niin tämä naispuolinen on ainakin hyvin ystävällinen ja mukava. Miehestä en osaa oikein sanoa.

    • Anonyymi

      Joo tämä naispuolinen on aina ystävällinen ja hymyilee. Jää myös juttelemaan monesti. Miespuolinen ei aina edes tervehdi...

    • Anonyymi

      Kukaan ei ilmeisesti halua kertoa enempää...

      • Anonyymi

        no kun ny ruokaa saa


    • Anonyymi

      No ei tuo nyt kerro yhtikäs mitään.

    • Anonyymi

      On hyvä työnantaja. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Juuri kävin sielä kaupassa ja oli henkilökunta taas vaihtunu. 4 ihmistä oli töissä ja en ole yhtäkään heistä nähnyt aiemmin.

    • Anonyymi

      Uutta henkilökuntaa kaiken aikaa...

    • Anonyymi

      Tämä miespuolinen kauppias ei edes tervehdi. Tosi outoa käytöstä asiakkaita kohtaan 😬 Mutta tuo nainen on tosi mukava ja kaunis. Siksi sielä usein käynkin 😉

      • Anonyymi

        Minua ainakin Ärsyttää kun välissä pitää tervehtia kun otat hyllystä tavaraa meet toiselle j hyllylle toinen myyjä taas hei. Ihan hyvä jos joku osaa olla kuin ilmaa.
        Hymy taas ei kerro mitään Voihan hymyilevä ajatella vaikka mitä.
        Mutta henkilökunnan vaihtuvuus kertoo paljon esim .työsuhteet pidetään lyhyinä niin. Ei tarvi pitää lomittajia.
        Pidetään ilmapiiri sellaisena, että väki vaihtuu katsokaa onko eläke maksut maksettu ym.


    • Anonyymi

      En osaa sanoa ku en käy koskaan kylän kalleimmas kaupas

    • Anonyymi

      Muuta en tiedä kuin että Katja Sippola on kaunis nainen 😍

    • Anonyymi

      Kurikas ei oo yleensä tapana tervehtiä mutta #MULKOILLA# silleen ilkeesti

    • Anonyymi

      Juoruja sinä haluat kuulla ja levittää. Et mitään muuta.

      • Anonyymi

        No niitähän Kurikas tunnetusti riittää!


    • Anonyymi

      Kaikki K-kaupat ovat erilaisia koska se on kauppiaasta kiinni millainen työpaikan ilmapiiri on. Koeaika on molemmin puolin voit vuoron päätteeksi ilmoittaa että et tule enää, laita lopputili valmiiksi. Pienillä paikkakunnalla voi tietysti mennä mahikset ?

    • Anonyymi

      Kuulemma kauppiaat vaihtuu 1.8...

    • Anonyymi

      Ikävä tulee kaunista Katjaa...

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe