Ymmärrän että samat palikat uskovat litteään maahan, kemikaalivanoihin, 5 g vaaroihin, vastustavat eri värisiä ihmisiä mutta se menee jo yli ymmärryksen kun vastustavat myytäviä seksileikki-varusteita ja vaatteita. ( En minä niitä käytä, mutta jos on kysyntää, myyköön liikkeet).
Yleensä lienee ihmisiä joilla ei juuri se " oma ajattelu" toimi vaikka niin luulevat.
Miten seksiasusteet liittyvät rokotevastaisuuteen?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta on hurjaa, että arvostelet rajusti yleistäen ihmisten älykkyyttä, mutta et älyä edustavasi alemman tason kädellisiä. Teille tyypillistä on tuollainen hyvin kapeakatseinen ja vihamielinen ajatusmaailma. Tiedän, että tätä on turha yrittää avata yksilölle, joka ei sitä joka tapauksessa älyä, mutta jos siitä jäisi jotain mieleen ja jossain vaiheessa alkaisi tapahtumaan ajattelun avartumista.
- Anonyymi
Heh heh. Kas kun on noin älyvapaa ihminen, että asettaa itsensä toisten yläpuolelle eikä huomaa typeryyttään.
- Anonyymi
Perustele miten m/s vehkeiden vastystaminen liuttyy rokotuksiin tai kemikaaluvanoihin tai litteään maahan?
Tai hallitukseen ees? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh. Kas kun on noin älyvapaa ihminen, että asettaa itsensä toisten yläpuolelle eikä huomaa typeryyttään.
Heh heh. Minun ei tarvitse asettaa itseäni mihinkään, eikä sinunkaan. Olet niin yksinkertainen älytäksesi, että jotkin asiat ovat niin kuin ovat ja asettuvat omiin tasoihinsa ;)
Jos haluat olla pätevänoloinen debatoija, älä koskaan näytä kiukustumistasi noin selkeästi. Aina, kun minä, tai joku vastaava, saa sinut repimään tukkasi kaljusta päästäsi, niin älä ryntää kirjoittamaan sellaista vihamielistä soopaa, mitä ensimmäisenä tulee mieleen, sillä tuhoat vain itsesi sellaisella toiminnalla. Odota hetki rauhassa. Voit vaikka lyödä kivestä pöydänkulmaan ja sitten kun olet saanut kerättyä itsesi, ryhdy kirjoittamaan nasevaa vastapiikkiä :D
- Anonyymi
Jakoon!! Oisko aiheellista näyttää sähköyhtiöille,miten sähköverkko kyykkää? 🤔
Haluan suojella yksityisyyttäni ammattini vuoksi, siksi anonyymisti. Tuossa pohdin yksi päivä ahdistuksissani, mitä me ihmiset voimme oikeesti tehdä tälle tilanteelle. Hallituksella ei ole minkäännäköistä tahtotilaa helpottaa tilannetta. Emme me voi vaan katsoa vierestä kun valtiosta ja sen päätöksistä johtuvista syistä täällä moni talous menee nurin, ihmiset näkevät nälkää jne. Kävin keskustelua tuttavani kanssa erilaisista kansalaisaktivismin keinoista tilannetta ajatellen. Kirjoitan sen tänne.
Jos ihmiset sovittuna päivänä, sovittuna kellonaikana laittaisivat pääkytkimen omasta talosta alas, vaikka puoleksi päiväksi tai päiväksi kokonaan sähköt pois ja jos sen tekisi 10000 tai vaikka 100000 ihmistä, se voisi kyykäyttää sähköverkon hetkellisesti, koska jännitteen pitää olla suht tasainen. Jos valtava kuormitus lähtee hetkellisesti pois ja laitokset eivät osaa siihen varautua vähentämällä tuotantoa, sähköverkot saattavat kyykätä koko Suomessa ja tulisi valtakunnallinen sähkökatko, joka maksaa laitoksille paljon ja sähköjen uudelleen käynnistämisessä kestää.
Tietenkin olisi asiallista ilmoittaa laitoksille, että mikäli eivät tule hintoja laskemaan niin ihmiset osoittavat mieltään käytännön tasolla.- Anonyymi
No jo. Tuon olen lukenut äärioikeistohörhöjen sivulta eilen monta kertaa. Tiedän siis kuka olet.
Minun ratkaisuni: älä käytä sähköä jos veetuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo. Tuon olen lukenut äärioikeistohörhöjen sivulta eilen monta kertaa. Tiedän siis kuka olet.
Minun ratkaisuni: älä käytä sähköä jos veetuttaa.Tiesitkö, että vasemmistolaisuus on revitty hiehon perseestä ja syöty raakana? Et? No nyt tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733