Joka tykkää esisiintyä kännissä?
Ei ihme, että nimettömiltä demarivaikuttajilta tuli kovaa palautetta Marinille, alkaa puolueen julkisuuskuva kärsimään. Mutta alkaa maine jo kärsimään maailmallakin.
Suomiko siis tarvitsee rajusti ryyppäävän naispääministerin
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä - siksi äänestämme luulinnunpelätintä Riikkaa.
- Anonyymi
Olet varmaan maan tyhmin demari.
- Anonyymi
Musta on kiva seurata tätä teatteria.
Harmi, että joutuvat pian ruveta puhumaan asiasisältöä, joka heille ei oikeen ole niin tuttua.
Olis kiva vaan seurata somen kautta postauksia eri puolilta maailmaa ja pikkutuhmia kuvia ja sellasta.
Emmä mitään budjettiriihtä jaksa seurata.- Anonyymi
Aikansa nauroin Marinin toilailuille mutta nykyisin oksettaa tuo näky.
- Anonyymi
Minulla ei ole asian suhteen mitään ongelmia, mutta minä en asukkaan Pietarissa.
- Anonyymi
Kenelläkään Marinin trolliarmeijan jäsenellä ei ole ongelmia ryyppäävän Marinin suhteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741