esim. ajoittain? Itsellä on levylle osioituna kaksi käyttistä, eli Seiska ja 10.
Gallub: Käytätkö vielä Windows 7:aa?
16
58
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ainakin yhdellä koneella vielä win 3.xx.
Vanhojen 32-bittisten ohjelmien kanssa on hankalaa, niitä ei voi asentaa 64-bittiseen. - Anonyymi
Yhdessä koneessa on vielä xp
- Anonyymi
Sitä käyttöjärjestelmää käytetään vielä yleisesti kaupan alalla eräissä toiminnoissa.
Muistelen, että polttoaineiden jakelussa on käytössä vielä XP. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä käyttöjärjestelmää käytetään vielä yleisesti kaupan alalla eräissä toiminnoissa.
Muistelen, että polttoaineiden jakelussa on käytössä vielä XP.Minulla xp, Vista ja käytössä pro W7. Käytän joka päivä tablettia kuitenkin koska ei lämpene ja akut kestää. W10 uusi käyttämätön kannettava. Asennus odottaa mutta en tiedä kannattaako enää? Jotain uutta tulossa, onko tarvetta 10? Tabletteja on Android 6, 9,12 käyttöj. 6 parhain vaivattomin käyttää ja akku kestää 10t monien vuosien jälkeen. Sam..ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla xp, Vista ja käytössä pro W7. Käytän joka päivä tablettia kuitenkin koska ei lämpene ja akut kestää. W10 uusi käyttämätön kannettava. Asennus odottaa mutta en tiedä kannattaako enää? Jotain uutta tulossa, onko tarvetta 10? Tabletteja on Android 6, 9,12 käyttöj. 6 parhain vaivattomin käyttää ja akku kestää 10t monien vuosien jälkeen. Sam..ovat.
Korjaan: siis 9 ja 12 käyttöj vanhin on Android 6 malli joka siis helpoin ja hyvä edelleen.
- Anonyymi
Gallub ja ovensuu kysely.
Itse käytän edelleen windows 3.11.
Pil Keits kertoi, että se on paras windows koskaan.- Anonyymi
Pill keitsin mukaan kukaan ei tarvitse enempää kuin 640kb muistia
- Anonyymi
Windows sucks!
- Linuxia käyttänyt jo vuodesta 2007.- Anonyymi
Jep minullakin yhdellä läppärillä. Tuolta löytää jokainen varmasti omansa, jos kiinnostaa.
---------> https://distrowatch.com/
- Anonyymi
muistan linux ajalta kun koskaan eikä vieläkään varmasti näy
videot hyvin eli säröytyy jos kuva liikkuu sivulle
pysäytyskuvat menee ok tai jos kuva ei liiku
saako linux edge selainta kun se chrome pohjainen?- Anonyymi
sitten se kun milloin hyvänsä saattoi missä tahansa versiossa, se linux, yhtäkkiä ruutu menee värikästä lumisade kuvaa, jäätynyt ruutu..
semmoisia ku tulee milloin vaan odottamatta.. heh
- Anonyymi
Minulla on koneessa W7 ja kaikki toimii hyvin.
Miksi pitäisi vaihtaa johonkin outoon? - Anonyymi
George Gallup oli toi kyselyjen perustaja. Ei Gallub.
- Anonyymi
XP auttaa päänsärkyyn.
- AnonyymiUUSI
Juu käytän Win seiskaa.
- AnonyymiUUSI
On muuten yllättävän järkevä valinta, tuo win7 , tällä hetkellä paras ja toimiva järjestelmä, jolla jyllää pohjalla tätäkin kirjoitettaessa. XP-kin löytyy , musakoneena olevasta miniläppäristä, joka jäi tyttäreltä käyttämättömäksi.
Kymppi-versio on yhdessa varakoneessa, joka taas jäi pojalta, kun piti vaan saada ainavaan kuumempaa lelua tilalle.
Seiskalla mennään , duoacore Asus, 1,5 ghz ja hienosti toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam20413907Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu547080Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1916758K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon974689Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju724630Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä214431Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos724295Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754102Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1003876- 933660