Mitä ihmiset olette valmiita tekemään kumppaninne mieliksi?
Hieron puolisoni jalkoja, niskaa ym. mikä aiheuttaa hänelle mielihyvää. Ei mun kädet saa siitä mitään ihania tuntemuksia mutta se riittää että tiedän hänen nauttivan.
Jos minulle kävisi joskus niin etten haluaisi naistani seksuaalisesti, näkisin silti vaivaa hänen tyydyttämiseksi, koska tuntuu hyvältä aiheuttaa hyviä tuntemuksia rakkaalleen vaikkei itselle olisi muuten niin väliä.
Siitä on tullut mieleeni että jos nainen suostuu tosi harvoin seksiin pitkässä parisuhteessa, johtuuko se siitä että häntä ei kiinnosta miehen halu ja tarpeet jos ei itseä satu huvittamaan vai onko se seksiin suostuminen niin ällöttävän vastenmielistä että vaikka periaatteessa haluaisi tehdä jotain miehen mieliksi niin ei vaan todellakaan pysty?
Hellyys ja seksi
15
80
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin valmis tekemään paljonkin, jotta kumppanillani olisi hyvä olla. Saan nautintoa siitä, kun näen mieheni nauttivan ja voin antaa hänelle hyvää oloa, onpa se sitten hierontaa, silityksiä, seksiä, mitä tahansa. Mihinkään pakkoon tai painostukseen tämä ei saa perustua, vaan kyse on molemminpuolisesta halusta tehdä toiselle hyvää. Paino sanalla molemminpuolinen.
- Anonyymi
Olen 70 kymppiä mies ja minua kyllä kiinnostaisi vielä seksi vaimoni kanssa mutta vaimolta on kiinnostus mennyt enkä enää tiedä miten saisin hänet lämpenemään että voitaisiin nauttia siitäkin vielä yhdessä. Onko kellään ollut samanlaisia ongelmia ja jos on niin miten saitte asian ratkaistua?
- Anonyymi
Aloitammme tantraseksillä siitä sitten teen puolisolle aina jalkakylvyn ja jalkahoidon sekä manikyyrin. Sitten tunnin mittainen koko vartalohieronta kuumakiviä apuna käyttäen. Lisäksi laulan hänen penikselleen ylistys veisun ja teen kuumakives hierronan. Lopuksi kysyn haluaisiko hän mahtavalla seipällään astua kuumaa ja tiukkaan onkalooni ja tehdä minusta maailman onnellisemman naisen vartin ajaksi.
- Anonyymi
Aika pitkä toi vartti moisen rentouskäsittelyn jälkeen. Ettei sulla vaan olis epärealistiset odotukset...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkä toi vartti moisen rentouskäsittelyn jälkeen. Ettei sulla vaan olis epärealistiset odotukset...
Oot oikeassa. Aika itsekäs olen ollut. Täytyy muistaa tämä.
- Anonyymi
Olen pitkässä parisuhteessa ja ei, aina ei huvita mutten koskaan ole sen takia evännyt seksiä koska onhan se ihan kivaa ja jos mies haluaa, niin ei ole minulta pois esim. pikapano.
MInunkin mieheni hieroo jalkojani ja tekee muutakin vain sen takia, että tietää minun tykkäävän siitä. Miksen siis voisi tehdä samoin, ja teenkin.
Ehkäpä tämän vuoksi myös, olemme yhä edelleen yhdessä ja aiomme ollakin.- Anonyymi
Sama juttu. Minusta on itsekästä, olla parisuhteessa, mutta välittää vain omista tarpeistaan, sillä parisuhteen osapuolten tarpeiden tyydytys on toistensa varassa. Jos ei kiinnosta toisen tarpeet, niin voi ihan hyvin olla yksin, jolloin saa keskittyä omiin tarpeisiinsa ja tyydyttää niitä sillon kun itselle sopii, jos sellaisia edes on.
Minä ihmettelen samaa, että miksi ei voi toisen mieliksi suostua, vaikka ei itseä juuri sillä hetkellä "huvita".
- Anonyymi
Jos mies ei huomioi ja puhuu pahasti tms ja elää kuin ei enää välittäisi puolisostaan niin varmasti voi ihan tehdä pahaa ryhtyä seksiin tunteettoman paskiaisen kanssa
- Anonyymi
No sen nyt ymmärtää tietenkin kyllä, että sillon seksiin ryhtyminen on vastenmielistä. Mutta eiköhän sellaisessa tilanteessa ole kertonut miehelle, miltä hänen käytöksensä tuntuu, eli ei miehen tarvitse silloin arvailla, mistä naisen haluttomuus johtuu?
- Anonyymi
No tuohan on itsestään selvää - miksi edes kukaan olisi tunteettoman paskiaisen kanssa missään tekemisissä?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuohan on itsestään selvää - miksi edes kukaan olisi tunteettoman paskiaisen kanssa missään tekemisissä?!
No jos tuollainen tilanne on syntynyt, niin joku on ollut sen tunteettoman paskiaisen kanssa paljonkin tekemisissä. Mennyt sen kanssa jopa naimisiin, tai muuten ollut pitkässä parisuhteessa. Kai siihen jokin syy on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos tuollainen tilanne on syntynyt, niin joku on ollut sen tunteettoman paskiaisen kanssa paljonkin tekemisissä. Mennyt sen kanssa jopa naimisiin, tai muuten ollut pitkässä parisuhteessa. Kai siihen jokin syy on ollut.
Ihan varmasti on ollut, mutta jos ajattelee puolisostaan noin, niin no, kaipa on ajatellut joskus toisella tavallakin.
Mennyt jopa naimisiin, totta! Se ei kuitenkaan edellytä kärvistelyä huonossa parisuhteessa, jossa toinen on tunteeton paskiainen.
- Anonyymi
Minä koska rakastan puolisoani, jätän seksi väliin aina silloin kun puoliso ei tahdo seksiä. Minä en koskaan pakota puolisoani seksiin, koska rakastan häntä liikakin. Minua panettaa koko ajan, enkä muuta osaa ajatellakaan kuin seksiä joka päivä, seksiä joka asennossa, seksiä jokaisesta vastapalvelusta....muuten erotaan ja löydetään uusi kumppani kuten nykyään on oikein tehdäkin rakkauden nimissä, mutta ei vielä minä jaksan seksittömänä vaikka tiedän, että kumppanikin kiusottelee minua, koska tietää, että minä en selviää ilman runsasta seksiä, niin kumppani tahallaan sanoo, että ei tahdo seksiä kanssani. Hän katsoo silmiini ja toistaa, että ei tahdo seksiä kanssani nyt eikä koskaan myöhemmin. Ja minä rakastan puolisoani ja kuuntelen häntä kaikessa.
- Anonyymi
Okei....otahan lääkkeesi ja mene lepäämään!
Kaikkeen haluan, mihin suloinen vaimoni vain vihjaiseekin. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289