Kuinka moni pyöräilijä, jalankulkija tai siis yleensäkin ilman metallista suojakuorta joutui raekuuroon? Miten tuollainen raekuuro kohtelee puuvillapaidassa kulkijaa?
Miten käy vanhuksen tai lapsen jos joutuu monisenttisten rakeiden lyömäksi?
Uutisissa puhuttu vain autoista ja lommojen korvaamisesta.
Vai eikö kukaan ollut ulkona tuolloin ilman autoa.
Sunnuntainen raekuuro ja jalankulkijat
8
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muutakun kiireesti johki katokseen tai puun alle jos ei parempaa suojaa löydy itse jouduin aikoinaan kovaan raekuuroon oli vain t-paita äkkiä puun alle pari mustelman alkaua kerkes tulla käsiin kyllä kypärä pitäs olla mukan tuolta varalta aina kyllä kopsahteli ei ihan heti unohodu.
- Anonyymi
Minä myös pääsin alikulkutunneliin jalkakäytävällä aikoinaan. Rakeet tuollon ehkä sentin kokoisia, AINOASTAAN siis sentin, mutta tuntuivat isoilta ja pelottavilta.
Kai tuollaiset todella isot tulevat oksien läpi etteivät puut suojaa. Tai jossain aukealla paikalla, niin miten käy.
Ihmetyttää yhä enemmän että tuo ei kiinnosta uutisiakaan. Eikö kannata olla kiitollinen jos on sattunut olemaan autossa? - Anonyymi
Vetikö sanna rakeen nenään?
- Anonyymi
Miltä tuntuu poliitikoista tmv., joita pommitetaan kananmunilla???
- Anonyymi
Etelä amerikassa, en muista missä siellä, satoi muutama vuosi sitten koripallon kokoisia rakeita. Kaikki talot menivät aivan liiskaksi ja ruumiita tuli. Autoista ei ollut kuin peltikasa jäljellä.
- Anonyymi
Ihanko totta on tuo tarina? Tiedän kyllä, että on paljon asioita, joista ei julkisuudessa kerrota. Mutta missä tuo siis tapahtui ja mikä on tietolähteesi?
- Anonyymi
No mites täällä Suomessa, ei ole siis kukaan tullut kertomaan miten kävi kun makaa jossain ojanpohjalla eikä herää enää. Noinko?
Mutta siis uutisia ei kiinnostanut muu kuin autojen vakuutusten kattavuus.
- Anonyymi
Meiltä meni auto ja autotallin valokate. En tiedä miten aurinkopaneelien kävi. Kuka on tarkistanut Espoossa paneelien kunnon? Haluaisin tietää kun en kiipeile katolle ikäni ym. vuoksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752