Mitä mahtaa tapahtua syyskuussa - 22, tai lokakuussa?

Anonyymi

Pikemminkin syyskuussa.
Mutta koska ihmiset ovat jo tarpeeksi ahdistuneita - joka syystä -
on kohtuullista, ettei mitään tarkempia infoja ole hyväksi?

Mutta henkisesti? Kannattaa olla realisti. Maailma on pahan vallassa, yhä enemmän ja yhä rajummin. Tämän kaiken jo Herra Jeesus kyllä ilmoitti!

15

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ukrainan sota jatkuu ja Fortum aiheuttaa ongelmia- eiköhän nuo ainakin ole 2022 syksyn ongelmia.

• Anonyymi

Kyllä- varmaan?
      Mutta eivät ainoat ongelmat, lisää on - ikävä kyllä- varastossa!

• Anonyymi

Ei tapahdu yhtään mitään kun saatanakin otti ja kuoli.
      Gorbanhan se piti olla.

• Anonyymi

Jaak.4:14 Biblia (1776) Jotka ette tiedä, minä huomenna tapahtuu. Sillä minä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vahäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitte katoo. Ps.39:5-7 Herra, opeta minua ajattelemaan loppuani, ja mitä on minun päivieni mitta on, että ymmärtäisin, kuinka katoavainen minä olen. Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisovatkin. Sela. Varjona vain ihminen vaeltaa, turhaan vain he touhuvat, kokoavat, eivätkä tiedä, kuka ne saa. Saarn.2:18-21. 5:13-15.

• Anonyymi

Ihmiset ovat kuulemma nykyään kovasti ahdistuksessa. Itse elän elämän parasta aikaa. Olenhan jättänyt ihmiset ja elän vain ja ainoastaan Jeesuksen seurassa.

• Anonyymi

Samat sanat.
        Ei pelkoa ei ahdinkoa.Herran seurassa p'rjää.
        Uutisia vain muodon vuoksi.

• Anonyymi

Samma här. sama täällä. Elän myös elämäni parasta aikaa. On rauha, terveyttä ja mukavasti rahaakin. Mikä tässä on elää. Hetken päästä poimin runsaasti puolukoita. En ole laiska.

• Anonyymi

Jes.45:15-25 Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja. Häpeän ja pilkan he saavat kaikki, pilkan alaisina he kulkevat kaikki, nuo kuvien tekijät. Mutta Israelin pelastaa Herra iankaikkisella pelasuksella, te ette joudu häpeään ettekä pilkan alaisiksi, ette ikinä, hamaan iankaikkisuuteen saakka. Sillä näin sanoo Herra, joka on luonut taivaan - hän on Jumala - joka on valmistanut maan ja tehnyt sen; hän on sen vahvistanut, ei hän sitä autioksi luonut, asuttavaksi hän sen valmisti: Minä olen Herra, eikä toista ole. En ole minä puhunut salassa, en pimeässä maan paikassa; en ole sanonut Jaakobin jälkeläisille: etsikää minua tyhjyydestä. Minä Herra puhun vanhurskautta, ilmoitan, mikä oikein on. Kokootukaa ja tulkaa, lähestykää kaikki, te henkiinjääneet kansakunnista. Eivät ne mitään ymmärrä, jotka kantavat puukuviansa ja rukoilevat jumalaa, joka ei voi auttaa. Ilmoittakaa ja esiin tuokaa - neuvotelkoot keskenänsä - kuka on tämän julistanut hamasta muinaisuudesta, aikoja sitten ilmoittanut? Enkö minä, Herra! Paitsi minua ei ole yhtäkään jumalaa; ei ole vanhurskasta ja autavaa jumalaa muuta kuin minä. Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole. Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman. Ainoastaan Herrassa - niin pitää minusta sanottaman - on vanhurskaus ja voima. Hänen tykönsä tulevat häveten kaikki, jotka palaneet vihasta häntä vastaan. Herrassa tulee vanhurskaaksi kaikki Israelin siemen, ja hän on heidän kerskauksensa. Jes.41:11-25 Katso, häpeän ja pilkan saavat kaikki, jotka palavat vihasta sinua vastaan; tyhjiin raukeanat ja hukkuvat, jotka sinun kanssasi riitelevät. Hakemallakaan et löydä niitä, jotka sinua vastaan taistelevat; tyhjiin raukeavat ja lopun saavat, jotka sinun kanssasi sotivat. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, tartun sinun oikeaan käteesi, minä sanon sinulle: Älä pelkää, minä autan sinua. Älä pelkää, Jaakob, sinä mato, sinä Israelin vähäinen väki: minä autan sinua, sanoo Herra, ja sinun lunastajasi on Israelin Pyhä. Katso, minä panen sinut raastavaksi puimaäkeeksi, uudeksi monihampaiseksi. Sinä puit ja rouhennat vuoret, muutat kukkulat akanoiksi; sinä viskaat, ja tuuli ne vie ja myrsky ne hajoittaa. Mutta sinä iloitset Herrassa, Israelin Pyhä on sinun kerskautesi. Kurjat ja köyhät etsivät vettä, eikä sitä ole; heidän kielensä kuivuu janosta. Mutta minä, Herra, kuulen heitä, minä, Israelin Jumala, en heitä hylkää. Minä puhkaisen purot kallionkukkuloihin, lähteet laaksojen pohjiin; minä muutan erämaat vesilammikoiksi ja hietikon hetteiköksi. Minä kasvatan erämaahan setripuita, akasioita, myrttejä, ja öljypuita; minä istutan aroille kypressejä, jalavia ynnä hopeakuusia, jotta he näkisivät ja tietäisivät, huomaisivat ja myös ymmärtäisivät, että Herran käsi on tämän tehynyt, Israelin Pyhä se luonut. Tuokaa esiin riita-asianne, sanoo Herra, esittäkää todisteenne, sanoo Jaakobin kuningas. Esittäkööt ja ilmoittakkoot meille, mitä tapahtuva on; ilmoittakaa entiset, mitä ne olivat, tarkataksemme ja tietääksemme, mitä niistä on tullut, tahi antakaa meidän kuulla tulevaisia. Ilmoittakaa, mitä vastedes tapahtuu, tietääksemme, oletteko te jumalia. Tehkää hyvää tai tehkää pahaa, niin me katsomme ja ihmettelemme. Katso, te olette pelkkää tyhjää, ja teidän tekonne ovat turhat. Kauhistus se, joka teidät valitsee! Minä herätin pohjoisesta hänet, ja hän tuli, päivänkoitosta hänet, joka rukoilee minun nimeäni, ja hän tallaa käskynhaltijoita kuin lokaa, niinkuin savenvalaja savea sotkee.

• Anonyymi

Ei mitään mahda. Jeesus ei ilmoittanut yhtään mitään nykyajasta. Hän luuli paluunsa koittavan vielä elinaikanaan ja kertoi asioista aikalaisilleen SIITÄ heidän tulevaisuudestaan.

Usko vaan hömppämiesten itse keksimiä aikalaskelmia, sillä mitään erityistä ei tule tapahtumaan syys-, eikä lokakuussa.

Palataanpa tähän ketjuun keskustelemaan asioista marraskuussa, eikö? Pidäthän huolen, että aloituksesi palaa silloin keskustelujen kärkeen, jotta voidaan kommentoida aloitustasi?

• Anonyymi

Kuka palaa, kuka ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka palaa, kuka ei?

Kerro lisää, koska tunnut olevan niin tietäväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää, koska tunnut olevan niin tietäväinen.

Kaikkea ei voi kertoa. Jeesuskaan ei voinut kertoa kaikkea.

" Minulla on vielä paljon sanottavaa, teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa." ( Joh 16:11)

Ihmisten kestokyky? Resurssit?

Siksi Jumala viisaudessaan ei ilmoita KAIKKEA, eikä kerro ihmisille etukäteen seuraavasta päivästä, viikosta, vuodesta. Yleensä.

Riittää päivä kerrallaan!

Ihmiset eivät jaksaisi, eivä selviäisi, jos koko painava taakka näytettäisiin!

Jopa valittu profeetta, apostoli Johannes aikoinaan, Patmos-saarella . . .
        löysi itsensä "kaatuneena kuin kuin kuolleena..." ( Ilm 1:17)

Ydinseikka on tämä: Valmistuminen, valmius, oman tilanteen arviointi!
        Kestänkö? Ja miten? Ja millä voimalla?

Koska etenemme yhä kärjistyvämpiin seikkoihin. On ollut virusvillitystä, sotaa, energiaongelmaa, pelko, paniikkia, sitä ja tätä.

Mutta se mitä edessä on, on taas toista lajia.

Ei pidä olla liian utelias, yksityiskohdista?

Kun Jeesuksen oppilaat utelivat tulevaisuudesta, mitä Jeesus?

"Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut." ( Apt 1:7)

Vaan? Mitä Jeesus käski? Hän palautti uteliaat siihen asiaan, joka oli tehtävä!

Ap 1:8

Jumala on Jumala. Suvereeni hallitsija.
        Ihminen on ihminen.

• Anonyymi

Jeesus muistutti kaikkia seitsemää (7) Vähä-aasian seurakuntaa näin:

Jolla korva on, se kuulkoon mitä Henki seurakunnille sanoo. ( Ilm 2-3. luvut)

Onko aikaa pysähtyä, rukoilla, viipyä Herran edessä?
      Ei tämän maailman menon ja internetin ja somen saastetulvassa helposti voi ymmärtää!

• Anonyymi

Monet eivät välitä tuon taivaaallista. Menevät laput silmillä kuin vauhkot hevoset.
      Taikka laumasieluisina paahtavat kuin paniikissa olevat lampaat!

Ketkä ovat historian aikana (ehkä) selviytyneet? Sellaiset, jotka eivät vauhkoontuneet, eivät antaneet itseään aivopestä virallisilla valheilla, hämäyksillä-

KUkaan ei selviä hengissä elämästä, lopuksi. Mutta jos tarpeen on, voivat voimat säästyä ja olla avuksi.

• Anonyymi

Ei mitään. Mene terapiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      175
      7204
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      68
      2971
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2228
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1415
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      368
      1369
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1284
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      19
      1229
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1040
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1000
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      998
    Aihe