https://www.is.fi/urheilu/art-2000009038258.html
Aikamoinen kuva. Ilmeisesti taiteellinen. Mutta monet ovat nähneet vain takapuolen ja jalat.
Esittele takapuoltasi - järkyty kommenteista
8
52
Vastaukset
- Anonyymi
Tyypillistä asennetta, näytellä pitää paljasta pintaa mutta mitään ei siitä saa sanoa.
- Anonyymi
Niin, tytöt riisuuntuvat mielellään, halukkaasti, miehen/miesten edessä. Ja miehet katselevat mielellään, halukkaasti, riisuuntuvaa sekä alastonta tyttöä.
Yllä oleva ei kertakaikkiaan toimi toisin päin (vaikka muutama femakkoteeman mukainen filmi onkin tehty). Siinä on yksi pieni seksuaalinen ero miesten ja tyttöjen välillä. Lisää uraauurtavalta tutkijalta, Alfred C. Kinsey. - Anonyymi
Ihan nykyaikana tyypillistä perseen esittelyä. Ei ihme, että ihmiset on kypsiä.
- Anonyymi
Minä kannatan lämpimästi sitä että tytöt paljastelevat, en ollenkaan pane pahakseni enkä kypsy niin vähästä. Mutta kun vanhentuneet naiset tai vanhaksi menneet naiset esiintyvät perseuikkareissa niin siitä saan traumoja.
- Anonyymi
Nykyään ihmetyttää, siis ihan jokapuolel netissä...
Miksi Pitää esitellä itseään?
Sitten valitetaan jos joku ei halua nähä. Toivotaan vain kehuja, ja suututaan jos tulee muuta.
Mikä ihmisiä vaivaa?
Miksi itsensä esittely muille on monille pakonomaista?
Itsensä paljastelu on saanut uudet mittasuhteet nettiaikakauden myötä. Ennen se oli irstasta, hävytöntä , säädytöntä... Nykyään monet kilpailee, miten paljon saavat näytettyä... Ei voi olla ihmisel kaikki hyvin, jos päämäärä näytellä itteensä muille.
Miksi niin pitää tehdä,mitä siitä saa,onko tervettä edes?- Anonyymi
>Miksi Pitää esitellä itseään?
Siksi että tytöt kiihottuvat seksuaalisesti paljastellessaan itseään miehille. Luultavasti myöskin lesbo -kehitysvaurion omaavat kiihottuvat, se on alitajuinen/autonominen funktio joka naissukupuolisilla on genomissa. Evoluutio on järjestänyt niin että naissukupuolisilla on avuja jotka innostavat suvunjatkamiseen, sekä niin että miehet kiihottuvat kun näkevät paljastelevan tytön eli he innostuvat myös.
Lähtökohtaisesti tytöt siis etsivät paljastelulla miespuolista kumppania. Mutta paljastelevat myös mm rahaa tienatakseen esim mainoksissa ja miestenlehdissä. Kohdeyleisö on takuuvarmasti olemassa eli bisnes ei koskaan tuota tappiota.
Tyttöjen paljastelu on erittäin tervettä ja suotavaa toimintaa. Seksuaalisten (vastakkaiseen sukupuoleen kohdistuvien) halujen, himojen tai tuntemusten patoaminen ei ole tervettä.
- Anonyymi
Joraa päihteissä työaikana ja tirauta kyynel torilla...
- Anonyymi
Kauheeta kun ei saa ihan normaalisti mitalejaan esitellä ei mitään huomion hakua ei mitään poikkeavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772