..että pohjanmaan puolella rannikolla missä silakkaa pyydetään niin pyydetään MINKIN REHUKSI. NIIKU mitä? Sitten luin artikkelin pohjanlahden toiselta puolelta RUOTSISTA että ei löydy kunnon kokosta silakkaa ihmisten RUUAKSi. NO EI KAi kun suomALAISET vetää ne pikkusilakatkin MINKINREHUKSI tällä puolella lahtee.
VOI tätä pölvästien määrää tässä maassa. Melkein itkisi jos kehtaisi.No kai rahallakin on jotain tekemistä tämän asian kanssa.
luin järkytyksekseni
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Me on syöty monta vuotta rehusilakkaa, kun kaveri sitä haki pakettiautolla Loviisan läheltä kalastajilta. Ihan hyvää silakkaa, joukossa vaan niin eri kokoisia, mutta isot pistettiin savustukseen ja pieniä pannulle paistumaan.
Kaveri haki sitä vanhalla pakettiautolla isoissa styrox laatikossa jäitettynä kerran viikossa, ei ollut kallista ja hyvää oli. Kaveri vaan kuoli sairaskohtaukseen joitakin aikoja sitten kovien helteiden aikaan, kun jo ikää oli jonkin verran. Nyt vaan pitäisi kehittää joku toinen kaveri hakemaan sitä rehusilakkaa sieltä kalastajilta.
Paljon menee ihan hyvää silakkaa rehuksi, sillä rehulla kasvatetaan kirjolohia ja sampia. - Anonyymi
Mäkin voisin ostaa jos jostain niitä kalastajia löytys. Asun pk-seudulla ja meren äärellä vielä kaiken lisäksi. Satamia piisaa. Autoa ei ole eikä kontakteja.Lisäksi oon kattonut noita hoitokalastusjuttuja kun kelpaisi ne monen sorsimat särkikalatkin.
- Anonyymi
Holger myy silakkaa suoraan troolarista. Ikävä kyllä toisessa kaupungissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Holger myy silakkaa suoraan troolarista. Ikävä kyllä toisessa kaupungissa.
Mikä ongelma tuo on, porukalla vaan haette niitä silakoita sieltä, niin meilläkin tehtiin vuosikaudet, että yksi hakee vanhalla pakettiautolla ison lastin rehusilakkaa ja kulut jaetaan porukan kesken. Isot silakat savustukseen ja pienet pannulla paistettuna.
- Anonyymi
Juu kalastuksen järkevyys kun menee minkin rehuksi. Hitto tuore silakka savustettuna. Täytys itse saada aikaseks ja ostaa silakoita ja paistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782