Siellä sankarit päättävät omista eduistaan. Tuli lopultakin julki tänään kun kuntaliitto ilmoitti, että ovat esteellisiä..... Etelä-Pohjanmaan aluehallituksessa 4 Sote alan työntekijää päättämässä omista asioistaan kovilla paikoilla. mm. palolaitoksen työntekijä hallituksen varapj. Keskinen Sami, Sitten Sihtoa ja Kärnää... Ei hyvää päivää.... Hautalan Lasse ei näe mitään ongelmaa...Tässäkään :D
OMA ETU ENSIN! HUH....
11
86
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä yllättänyt.... Henkilöt itse eivät tietenkään ole tulleet ajatelleeksi että olisi sopimatonta...No nyt ainakin tietävät...Mutta tuskin näkevät siltikään :D
- Anonyymi
Onko sellainen parempi asiantuntija kuka ei ole tehnyt päivääkään töitä alalla?
- Anonyymi
Sote, kuntien välinen Sota.
Seinäjoki ei saanut juuri mitään johtopaikkoja. - Anonyymi
Ei se sitä tarkoita vaan kyseiset koijarit ovat samassa firmassa töissä eli saavat päättää suoraan omista eduistaan. Eli esim. Lääkäri joka ei ole töissä samassa puljussa voi olla hallituksessa. Tuohan on uskomatonta ajattelemattomuutta vaikka olisi ollut sallittua. Toivottavasti ymmärtävät itse vetää johtopäätökset. Jos ei niin periaatteessa mitkään hallituksen päätökset eivät kestä päivänvaloa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sote, kuntien välinen Sota.
Seinäjoki ei saanut juuri mitään johtopaikkoja.Ei Seinäjoki mitään tarvitsekaan kun ei ole tähänkään saakka osannut tehdä muiden kanssa yhdessä mitään. Leikkivät vain niin suurta, vaikka on aivan lilliputtk kaupunki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Seinäjoki mitään tarvitsekaan kun ei ole tähänkään saakka osannut tehdä muiden kanssa yhdessä mitään. Leikkivät vain niin suurta, vaikka on aivan lilliputtk kaupunki.
Nyt kyllä puhut paskaa, tietämättä mitään.
Tälläiset ihmiset ovat ns, justiinsa niitä, jotka puhuvat parempaa tietoansa.
Kunhan vain, saavat jotain sieltä suustansa sanottua. fi fan
- Anonyymi
Ainahan se on tiedetty, että kuntainliitossa asiat hoidetaan noin: Ensin oma etu ja sitten jos jotain jää, sukulaiset.
- Anonyymi
Akkanen kuulemma tekee valituksen tästä kuntaliittoon! Voisi vielä joku muukin tehdä! Korruptiota!
- Anonyymi
Kyllähän tästä pitää valittaa vaikka Jurvan kuntaan, pääasia on uli-ulista tästäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tästä pitää valittaa vaikka Jurvan kuntaan, pääasia on uli-ulista tästäkin.
Jurva mainittu!! Torille!!!
- Anonyymi
Sote, kuntien välinen sota.
Pomoille hyvä hillotolppa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749