Ymmärrys !

Filosofi

Minulle ei enää kertakaikkiaan riitä ymmärrystä tyhmille/tyhmästi käyttäytyville ihmisille.

10

1357

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SanJuan

      ei minullakaan.

    • Raivoo

      Hymykään ei tänäpäivänä pysty sulattamaan joitakuita palveluammat. olevia.

    • Stara

      Nimimerkki Filosofi ja kirjoittamasi teksti olivat ristiriitaisia. Ei filosofin tarvitsekkaan aina ymmärtää. Riittää kun hän pohtii! Kun tekstissäsi kerroit, että sinulla ei riitä ymmärrystä tyhmille/tyhmästi käyttäytyville ihmisille, siinä ei ollut mitään filosofista. Sinähän vain sanoit, että olet "ylivertainen" ja muut ovat joko tyhmiä tai tyhmästi käyttäytyviä ihmisiä. Ilmoitit siis filosofisesti ajatellen mielipiteesi kaikista muista ihmisistä, itseäsi lukuunottamatta!

      • pluton

        Täysin niin,että samaa mieltä kanssasi Stara.Joskohan nimim.Filosofi tekeytyi salaperäiseksi saadakseen mielenkiinnon heräämään.


      • Höh
        pluton kirjoitti:

        Täysin niin,että samaa mieltä kanssasi Stara.Joskohan nimim.Filosofi tekeytyi salaperäiseksi saadakseen mielenkiinnon heräämään.

        Millä oikeuksilla ja valtuuksilla sanot ihmisiä tyhmiksi?


      • OVAT
        Höh kirjoitti:

        Millä oikeuksilla ja valtuuksilla sanot ihmisiä tyhmiksi?

        yleisesti ottaen tyhmiä---- sanovat esim. typerästi HÖH........


    • Wilma

      Samaa ajattelen ja päivittelen minäkin.

    • poika

      Niin kuin jo otsikosta käy ilmi mikä on homman nimi, eiköhän see ole heidän oma Ongelma, mutta kuka tässä nyt on tyhmä ja kuka ei, missä se raja kulkee ?

      • munkki

        Tyhmä ei ole sama kuin typerä. Älykäs ei ole sama kuin viisas. Eli viisas voi olla typerä ja usein onkin, samoin kuin tyhmä voi olla viisas. Älykkyys ja typeryys ovat erittäin luomakunnalle vaarallinen yhdistelmä. Tyhmät, mutta viisaat (yksinkertaisesti viisaat) ovat maailman rakentajia ja niin valitettavan usein hyväksikäytetty väestön osa, niin ainakin itse koen!


    • Minulla

      riittää minä itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe